Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2010

O Αντώνης Σαμαράς εγγυάται την έξοδο από την κρίση

Με όραμα, στρατηγική, πίστη στις δυνάμεις μας και φυσικά σχέδιο ο Αντώνης Σαμαράς και η Νέα Δημοκρατία αποδεικνύουν ότι υπάρχει διέξοδος και προοπτική ελπίδας για την Ελλάδα. Ο Αντώνης Σαμαράς κατά την παρουσία του στη ΔΕΘ ανέλυσε το σχέδιο του για την έξοδο της Ελλάδας από την οικονομική κρίση. Απέδειξε ότι υπάρχει άλλο μίγμα οικονομικής πολιτικής που μπορεί να βγάλει την χώρα από τον φαύλο κύκλο ύφεσης που μας οδήγησε η Κυβέρνηση Παπανδρέου και το ΠΑΣΟΚ. Η συνολική πρόταση της Νέας Δημοκρατίας προτείνει νέο μίγμα πολιτικής, ώστε να βγούμε το ταχύτερο από τις δεσμεύσεις του Μνημονίου. Με αίσθημα ευθύνης η Νέα Δημοκρατία δεν αρκέστηκε να απορρίψει το Μνημόνιο αλλά διατύπωσε έγκαιρα το δικό της ολοκληρωμένο σχέδιο εξόδου από την κρίση:

• Το σχέδιο της Νέας Δημοκρατίας χτυπά ταυτόχρονα το έλλειμμα, και την ύφεση με στοχευμένα μέτρα τόνωσης της αγοράς ελάχιστου δημοσιονομικού κόστους. Έτσι μπορεί να μηδενίσει το έλλειμμα σε ενάμιση με δύο χρόνια, όταν με το Μνημόνιο το έλλειμμα θα παραμένει 2,6% μετά από 4 χρόνια σκληρών θυσιών.

• Το σχέδιο της Νέας Δημοκρατίας χτυπά και το χρέος μέσα από την αξιοποίηση της αδρανούς ακίνητης περιουσίας του δημοσίου. Κι έτσι μετά από τέσσερα χρόνια η Ελλάδα θα έχει χρέος χαμηλότερο απ’ ότι σήμερα, ενώ με το Μνημόνιο θα έχει χρέος πολύ υψηλότερο απ’ ότι σήμερα.

• Προβλέπει αποκατάσταση των μεγάλων αδικιών που έγιναν ήδη, όπως οι περικοπές στις χαμηλές συντάξεις. Η Νέα Δημοκρατία δεσμεύεται να αποκαταστήσει τις χαμηλές συντάξεις το ταχύτερο, προτείνοντας ισοδύναμες περικοπές από δαπάνες.

• Προτείνει αναπτυξιακά μέτρα, πολλά των οποίων είναι εφαρμόσιμα από σήμερα, και άλλα αφότου η χώρα απαλλαγεί από τους περιορισμούς του Μνημονίου, το οποίο αντίθετα κινείται σε εντελώς αντιαναπτυξιακή κατεύθυνση και για πολλά χρόνια.

Ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας από την Θεσσαλονίκη περιέγραψε «επτά αλήθειες» που συνιστούν το άλλο μοντέλο ανάπτυξης, ώστε να μπει η χώρα σε υγιή αναπτυξιακή τροχιά μετά το Μνημόνιο.

Πρώτον δραστική μείωση της φορολογίας, όταν βγούμε από το Μνημόνιο. Όχι νέες φορολογικές αυξήσεις μέχρι τότε. Με χαμηλότερους φορολογικούς συντελεστές, το κράτος θα μπορέσει να αντλήσει περισσότερα έξοδα.

Δεύτερον, σταδιακή και προσεκτική μείωση των ασφαλιστικών εισφορών, εργοδοτών και εργαζομένων. Επιδότηση της εργασίας από προγράμματα του ΟΑΕΔ, ώστε να μην χαθούν πόροι που χρειάζονται άμεσα τα Ασφαλιστικά Ταμεία.

Τρίτον, πάταξη της γραφειοκρατίας με προτεραιότητα σε μεγάλες μεταρρυθμίσεις, άμεσα εφαρμόσιμες και μηδενικού κόστους. Πρέπει να υπάρξει απλοποίηση της λειτουργίας του κράτους. Μόνο με αυτό τον τρόπο θα υπάρξει ένα καίριο πλήγμα στην γραφειοκρατία που είναι μια χρόνια «γάγγραινα» για την χώρα μας.

Τέταρτον, ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας με συγκεκριμένες στοχευμένες δράσεις. Έτσι είναι αναγκαίο να υπάρξει στροφή στην ποιότητα και ταυτόχρονα ταχύτητα στην απονομή της Δικαιοσύνης. Χρειάζεται να απλουστευθεί η νομοθεσία, να εξαλειφθεί η πολυνομία και να καταργηθούν πολλές απαρχαιωμένες διαδικασίες

Πέμπτον, προτεραιότητα στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας, αλλά και την ποιότητα. Σήμερα έχει διαλυθεί ο παραγωγικός της ιστός, αφού σαρώθηκε από αληθινό «τσουνάμι» εισαγόμενων προϊόντων. Πρέπει να ανακτηθούν μερίδια της ίδιας της αγοράς με ανταγωνιστικά ελληνικά προϊόντα, και να κερδηθούν μερίδια των διεθνών αγορών με ποιοτικά προϊόντα.

Έκτο απενοχοποίηση της επιχειρηματικότητας. Δηλαδή το κράτος και η νομοθεσία του κράτους να λειτουργούν φιλικά προς την επιχείρηση. Αυτό βέβαια δεν θα σημαίνει ότι οι επιχειρήσεις θα μπορούν να λειτουργούν ασύδοτα, ενώ ο νόμος θα είναι αμείλικτος σε όσους παρανομούν.

Έβδομο, κλαδικές στρατηγικές σε όλους τους τομείς που η Ελλάδα έχει συγκριτικά πλεονεκτήματα. Η χώρα μας έχει ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα όπως εξαιρετικά προϊόντα της Ελληνικής γης, αρωματικά και φαρμακευτικά φυτά, γαλακτοκομικά και κτηνοτροφικά προϊόντα.

Ο Αντώνης Σαμαράς από την Θεσσαλονίκη αποδόμησε με ατράνταχτα επιχειρήματα τις θεωρίες του ΠΑΣΟΚ περί μονόδρομου αναφορικά με την είσοδο της χώρας στο Μνημόνιο. Απέδειξε πως η Κυβέρνηση Παπανδρέου με τις παραλείψεις, τις παλινωδίες αλλά και την έλλειψη σχεδίου μετέτρεψε το πρόβλημα του ελλείμματος πρόβλημα δανεισμού. Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας παρουσίασε ένα σχέδιο με καθαρές προτάσεις που θα οδηγήσει τη χώρα μακριά από τη μέγγενη του Μνημονίου. Ταυτόχρονα, απέδειξε ότι έχει ρεαλιστική στρατηγική ελπίδας για έξοδο από την κρίση και έδωσε προοπτική για την χώρα, τους Έλληνες και ιδιαίτερα τη νέα γενιά που θέλει κα πάλι να αρχίζει να ΟΝΕΙΡΕΥΕΤΑΙ! .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου