Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. ΠΑΝΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ‏

Ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β΄ Αθηνών, κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος, απαντώντας σε σχετική ερώτηση, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Ο πρώην Πρωθυπουργός έδωσε όλες τις απαντήσεις στο περιεχόμενο της επιστολής, που έστειλε προς τον Πρόεδρο της Προανακριτικής Επιτροπής. Δεν έχουμε να προσθέσουμε τίποτα άλλο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου