Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2010

Ομιλία Προέδρου της ΝΔ Αντώνη Σαμαρά στην Καστοριά // Ανοιχτό Δορυφορικό Κύκλωμα

ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΝ ΟΨΕΙ ΤΗΣ ΟΜΙΛΙΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ κ. ΑΝΤΩΝΗ Κ. ΣΑΜΑΡΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 01/10/2010, ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ (ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ «ΔΕΔΗΣ») ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΕΙΑΣ ΤΟΥ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΟΙΧΤΟ ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΣΑΣ, ΤΙΣ ΕΞΗΣ ΩΡΕΣ:

ΟΜΙΛΙΑ ΠΡΟΕΔΡΟΥ κ. ΑΝΤΩΝΗ Κ. ΣΑΜΑΡΑ (01/10/2010) 19.00μμ ΕΩΣ 21.00 μμ

W2A 10o Ανατολικά [10 μοίρες Ανατολικά]

Downlink Frequency (MHz): 12528,22 Pol: ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ

Symbol Rate: 3300

MPEG:2

FEC: 3/4

* ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΗ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΑΥΤΗ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΤΟΝ ΗΧΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟΥΣ ΣΑΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ

Παραπολιτικά

Από τη στήλη «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» του «ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΤΥΠΟΥ» σελ. 7 με τίτλο : «Σας θέλω όλους δίπλα μου στην πρώτη γραμμή της μάχης» (Αντώνης Σαμαράς)»
Σ ε πανστρατιά ενόψει των εκλογών στην τοπική αυτοδιοίκηση αλλά κυρίως σε ενότητα μπροστά στα τεράστια προβλήματα που αντιμετωπίζει η χώρα κάλεσε τα στελέχη του κόμματος ο Αντώνης Σαμαράς. Μιλώντας χθες στη συνεδρίαση της Εκτελεστικής Γραμματείας της Νέας Δημοκρατίας, του ανώτατου θεσμικού οργάνου του κόμματος, το οποίο έχει και τον χαρακτήρα της εκλογικής επιτροπής αγώνα, και παρουσία των βουλευτών – συνδέσμων στις 13 περιφέρειες της χώρας, ο κ. Σαμαράς, ζήτησε να υπάρξει συσπείρωση, ενότητα και εξωστρέφεια στην πιο κρίσιμη συγκυρία των τελευταίων πενήντα χρόνων για την ελληνική κοινωνία, η οποία βιώνει τεράστια προβλήματα και την ανικανότητα της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ να διαχειριστεί την οικονομική κρίση. Παράλληλα, ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας επανέλαβε πως θα είναι αμείλικτος σε φαινόμενα εσωστρέφειας τα οποία και θα αντιμετωπίζει άμεσα, ενώ ζήτησε από όλους να προτάσσουν το μήνυμα της ελπίδας αλλά και το συγκεκριμένο οικονομικό πρόγραμμα που υπόσχεται διέξοδο από την κρίση και το μνημόνιο. «Σας κάλεσα για να σας πω μια κουβέντα, τη λέξη πανστρατιά, αυτό μας αφορά όλους», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Σαμαράς, ο οποίος έστειλε ένα ξεκάθαρο μήνυμα στο εσωτερικό του κόμματος δηλώνοντας πως «σας καλώ όλους, θα σας παρακολουθώ όλους γιατί σας θέλω δίπλα μου, στην πρώτη γραμμή, για αυτό μιλάω για πανστρατιά»… (το άρθρο συνεχίζεται…)

Τίτλοι Αθηναϊκών Εφημερίδων

ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΣ ΤΥΠΟΣ (Ρίζου) ·Κακούργημα η άρνηση στην επίταξη – Τροπολογία υπό μορφήν κατεπείγοντος για τις άγριες κινητοποιήσεις των φορτηγατζήδων·Με εντολή του Αντώνη Σαμαρά για συστράτευση στις ερχόμενες εκλογές… - Συνεδρίασε χθες η Εκτελεστική Γραμματεία της Ν. Δ.·Βατοπέδι – Ενώ 4 Εκθέσεις Ορκωτών Εκτιμητών δεν διαπίστωσαν καμία ζημία του Δημοσίου… - Το ΠΑΣΟΚ με μπακαλίστικες μεθόδους μιλάει για «σκάνδαλο»!

Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. ΑΝΔΡΕΑ ΛΥΚΟΥΡΕΝΤΖΟΥ‏

Ο Γενικός Γραμματέας της Πολιτικής Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Αρκαδίας, κος Ανδρέας Λυκουρέντζος, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Πανστρατιά στην πρώτη γραμμή του αγώνα για την Ελπίδα, για μια αισιόδοξη προοπτική της Ελληνικής κοινωνίας απέναντι στην ανάλγητη πολιτική της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ.

Αποφασίσαμε το πρόγραμμα των δραστηριοτήτων της Εκτελεστικής Γραμματείας και των Βουλευτών- Συνδέσμων, για την ενίσχυση του αγώνα των υποψηφίων τους οποίους στηρίζει η Νέα Δημοκρατία στις Περιφέρειες και στους νέους Δήμους.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. ΓΙΑ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ‏

Υπό την προεδρία του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνη Σαμαρά, συνεδρίασε, σήμερα Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου, η διευρυμένη Εκτελεστική Γραμματεία του Κόμματος, με τη συμμετοχή των βουλευτών συνδέσμων στις εκλογικές Περιφέρειες. Αντικείμενο της συνεδρίασης του Οργάνου -που έχει χαρακτήρα Επιτροπής Εκλογικού Αγώνα- ήταν το Πρόγραμμα δράσης ενόψει των Αυτοδιοικητικών Εκλογών 2010.

Στην εισήγησή του ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, κάλεσε τα στελέχη του κόμματος να πολλαπλασιάσουν τις επισκέψεις τους σε ολόκληρη την Ελλάδα, κηρύσσοντας πανστρατιά ενόψει των αυτοδιοικητικών εκλογών, ενώ προειδοποίησε ότι δεν θα ανεχθεί κινήσεις εσωστρέφειας.
«Σας καλώ όλους σε πανστρατιά. Θα σας παρακολουθώ όλους γιατί σας θέλω όλους δίπλα μου στην πρώτη γραμμή», είπε, απευθυνόμενος στα μέλη της Εκτελεστικής Γραμματείας.

Πρόσθεσε ότι «μετά τη ΔΕΘ το πολιτικό κλίμα αλλάζει. Το μήνυμα της Ν.Δ. γίνεται κατανοητό. Ο λαός πείθεται ότι η Ν.Δ. και οι προτάσεις της αποτελούν το βασικό φορέα ελπίδας».

Ζήτησε από τα στελέχη της Νέας Δημοκρατίας συσπείρωση, ενότητα, εξωστρέφεια, γιατί, όπως είπε χαρακτηριστικά, «την ώρα της πιο ανελέητης λιτότητας, όταν κόβονται συντάξεις και μισθοί, μαγαζιά κατεβάζουν τα ρολά, η ανεργία ανεβαίνει στα ύψη, μικρομεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις βρίσκονται στα όρια, εν ολίγοις στην πιο κρίσιμη συγκυρία των τελευταίων 50 ετών, που ο λαός μάς θέλει δίπλα του, είμαι αποφασισμένος να μην επιτρέψω, ούτε κουβέντες στους παραδιαδρόμους, ούτε κουτσομπολιά, πίσω από τις κλειστές πόρτες των γραφείων».
«Όποιος θελήσει να προσφέρει όπλα στον αντίπαλο, την ώρα της μάχης, να αναλάβει τις ευθύνες του», προειδοποίησε ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας.

Ακολούθως υποστήριξε ότι αυτές οι εκλογές «είναι οι πρώτες που γίνονται στο μάτι του κυκλώνα της κρίσης. Η Ν.Δ. έχει καταρτίσει τις προγραμματικές της προτάσεις για την έξοδο από την κρίση, έχει προτείνει συγκεκριμένα, άμεσα εφαρμόσιμα, κοστολογημένα, αποτελεσματικά μέτρα».

Είπε ακόμη ο κ. Σαμαράς ότι «η ΝΔ μάχεται κατά της κυβερνητικής αναξιοπιστίας και δίνει ελπίδα στο λαό και διέξοδο στη χώρα».

«Το μόνο όπλο της κυβέρνησης είναι η διαστρέβλωση των θέσεών μας. Όμως, τώρα πια εμείς βάζουμε την πολιτική ατζέντα», ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της Ν.Δ. και έκλεισε λέγοντας ότι ο αγώνας δεν είναι προσωπικός, είναι παραταξιακός και αφορά στο παρόν και στο μέλλον του Τόπου.

Στη συνεδρίαση, συμμετείχαν τα μέλη της Εκτελεστικής Γραμματείας και οι βουλευτές που έχουν αναλάβει ρόλο συντονιστικό στις Περιφέρειες, ενώ απουσίαζε μόνο ο Αντιπρόεδρος του Κόμματος κ. Σταύρος Δήμας, ο οποίος βρισκόταν στην Ευρώπη λόγω ανειλημμένων υποχρεώσεων.

Παράλληλα, στη συνεδρίαση εγκρίθηκε και πρόγραμμα περιοδειών των στελεχών της Ν.Δ. ενόψει των εκλογών του Νοεμβρίου.
Συγκεκριμένα ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας θα ξεκινήσει τις περιοδείες του από τους Νομούς της Δυτικής Μακεδονίας την προσεχή Παρασκευή, ενώ μέχρι τις εκλογές θα επισκεφτεί τη Φθιώτιδα, την Πάτρα, το Αγρίνιο, την Κέρκυρα, την Τρίπολη, την Ημαθία, την Κρήτη, την Ήπειρο, την Κόρινθο, τη Θεσσαλία, τη Χίο και τη Μεσσηνία. Παράλληλα, θα περιοδεύσει, κατά το διάστημα αυτό, σε πολλές περιοχές του λεκανοπεδίου.

Ο Αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Δημήτρης Αβραμόπουλος, επικεφαλής κλιμακίου της Νέας Δημοκρατίας θα επισκεφθεί κατά το αντίστοιχο διάστημα τη Ρόδο, τη Σάμο, τη Θήβα, τον Πύργο, τη Ζάκυνθο, την Καρδίτσα, τη Θεσσαλονίκη, τα Ιωάννινα, την Καστοριά, την Καβάλα και την Ξάνθη.

Ο Αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Σταύρος Δήμας θα επισκεφθεί την Πρέβεζα, τη Χαλκίδα, το Μεσολόγγι, την Πάτρα, την Κεφαλονιά, τη Σύρο, την Αλεξανδρούπολη, τον Βόλο, την Έδεσσα, τη Θεσσαλονίκη.

Και οι δύο Αντιπρόεδροι της Νέας Δημοκρατίας, παράλληλα θα περιοδεύσουν σε περιοχές της Αττικής.
Ο Εκπρόσωπος του κόμματος κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος, θα επισκεφθεί τη Λάρισα, την Καλαμάτα, το Ναύπλιο και το Κιλκίς.

Ο Γραμματέας του Κόμματος κ. Ανδρέας Λυκουρέντζος θα επισκεφθεί την Καλαμάτα, τη Σπάρτη, τα Γιαννιτσά, το Ρέθυμνο και τη Λαμία.

Ο Γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας κ. Κώστας Τασούλας θα επισκεφθεί το Άργος, το Αίγιο, την Άμφισσα, τον Αγ. Νικόλαο και τα Τρίκαλα

Ο Πρόεδρος του Ινστιτούτου Δημοκρατίας Κ. Καραμανλής, κ. Βαγγέλης Μεϊμαράκης, θα επισκεφθεί την Ηγουμενίτσα, την Ξάνθη, τη Λειβαδιά και τη Χίο.

Αναλυτικό πρόγραμμα Περιοδειών, έχει καταρτιστεί και για όλα τα Κοινοβουλευτικά στελέχη του Κόμματος, τα οποία –επικεφαλής κλιμακίων- μαζί με τα μέλη της Πολιτικής Επιτροπής, τους Γραμματείς του κόμματος κ.λπ. θα επισκεφθούν ολόκληρη τη χώρα.

Έρχονται αυξήσεις σε Βενζίνη και Τέλη Κυκλοφορίας !

40-45% ΠΑΝΩ Η ΒΕΝΖΙΝΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ

ΑΠΟ 8% ΕΩΣ 72% ΟΙ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Στο θέμα των τελών κυκλοφορίας και της αύξησης του κόστους της χρήσης του αυτοκινήτου αναφέρθηκε ο Αναπληρωτής Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Οικονομίας της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β΄ Θεσσαλονίκης, κ. Θεόδωρος Καράογλου που δήλωσε τα εξής :

«Δηλαδή αν δεν αναγνώριζε το λάθος του ο Πρωθυπουργός, πόσο ακόμα θα αυξανόταν τα τέλη κυκλοφορίας;

Η περιβόητη μείωση τελών κυκλοφορίας που είχε προαναγγελθεί από την κυβέρνηση, δια στόματος του ίδιου του Πρωθυπουργού, αφορούσε μόνο μερικές από τις υπερβολικές αυξήσεις, που η ίδια του η κυβέρνηση επέβαλε την περσινή χρονιά στα μεγαλύτερης ηλικίας αυτοκίνητα.

Πρόγραμμα επίσκεψης του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνη Σαμαρά, στη Δυτική Μακεδονία

Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2010
· 11:00: Συνάντηση με το Νομάρχη Γρεβενών στη Νομαρχία Γρεβενών.

· 11:30: Συνάντηση με το Δήμαρχο Γρεβενών στο Δημαρχείο Γρεβενών.

· 12:00: Σύσκεψη στο Επιμελητήριο των Γρεβενών με Παραγωγικούς Φορείς.

· 18:00: Συνάντηση με το Νομάρχη Καστοριάς στη Νομαρχία Καστοριάς.

· 18:30: Συνάντηση με το Δήμαρχο της Καστοριάς στο Δημαρχείο Καστοριάς.

· 19:30: Ομιλία του Προέδρου της Ν.Δ. στο Ξενοδοχείο «ΔΕΔΗΣ».


Σάββατο 2 Οκτωβρίου 2010:
· 09:00: Σύσκεψη με Φορείς Γούνας και Παραγωγικούς Φορείς στο Κέντρο «ΕΔΗΚΑ» Καστοριάς.

· 10:45: Συνάντηση με την Ένωση Γεωργικών Συνεταιρισμών Αμύνταιου.

· 11:45: Συνάντηση με το Νομάρχη Φλώρινας στη Νομαρχία Φλώρινας.

· 12:30: Σύσκεψη με Αυτοδιοικητικά Στελέχη της Φλώρινας στο Ξενοδοχείο «ΛΥΓΚΟΣ».

· 17:45: Συνάντηση με το Δήμαρχο Πτολεμαΐδας στο Δημαρχείο Πτολεμαΐδας.

· 20:00: Συνάντηση με τον Υποψήφιο Περιφερειάρχη Δυτικής Μακεδονίας κ. Γ. Δακή στη Νομαρχία Κοζάνης.

ΚΟΙΝΗ ΔΗΛΩΣΗ κ. ΧΡ. ΣΤΑΪΚΟΥΡΑ ΚΑΙ κας Ε. ΡΩΜΑΪΔΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ ΙΟΒΕ‏

Ο Αναπληρωτής Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Οικονομίας της Νέας Δημοκρατίας, Βουλευτής Φθιώτιδας, κ. Χρήστος Σταϊκούρας και η Γραμματέας της Ομάδας Παρακολούθησης του Προγράμματος Στήριξης της Ελληνικής Οικονομίας, κα Ελένη Ρωμαΐδου, έκαναν την ακόλουθη δήλωση μετά τη δημοσιοποίηση της Έκθεσης του Ιδρύματος Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών (ΙΟΒΕ):
«Η δημοσιοποίηση της τριμηνιαίας Έκθεσης του ΙΟΒΕ για την Ελληνική Οικονομία επιβεβαιώνει τις διαπιστώσεις της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης σχετικά με την τρέχουσα κατάσταση και τις προοπτικές της.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΕΛΚ (Ρ ΚΡΑΤΣΑ, Γ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ)‏

Ομάδα Ευρωβουλευτών της Ν.Δ. στη Μυτιλήνη

Η Αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και Ευρωβουλευτής της Ν.Δ. κα. Ρόδη Κράτσα και ο Ευρωβουλευτής της Ν.Δ. κ. Γιώργος Παπανικολάου διοργανώνουν, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, εκδήλωση στη Μυτιλήνη την Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2010 με θέμα “Δημιουργία – Ευκαιρίες – Ανάπτυξη. Ώρα για νέα πορεία. Οι προκλήσεις για τα νησιά”.

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΑΡΚΑΔΙΑΣ, ΑΝΔΡΕΑ ΛΥΚΟΥΡΕΝΤΖΟΥ ΣΤΟN REAL FM ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ N. ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Τα διάβασα όλα αυτά, για να έχω αμέσως το σχόλιο του Γραμματέα της Νέας Δημοκρατίας, του κ. Ανδρέα Λυκουρέντζου. Καλή μέρα, κύριε Υπουργέ.


Α. ΛΥΚΟΥΡΕΝΤΖΟΣ: Καλημέρα σας κύριε Χατζηνικολάου. Ευρηματικός ο κύριος Παπακωνσταντίνου. «Για όλα φταίει η Νέα Δημοκρατία». Μόνο που αυτό το ρεφρέν κούρασε, πλέον, την Ελληνική Κοινωνία και δεν αποδίδει σημασία σε αυτό, οποιοσδήποτε πολίτης. Διότι, προ ημερών, και στην εκπομπή σας, με ρωτούσατε για μία δήλωση ενός φίλου και όχι συμβούλου, του κυρίου Αντώνη Σαμαρά. Τη δήλωση του κυρίου Βάρδα και τι θα συνέβαινε στη Βουλή. Τώρα…

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. ΠΑΝΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ‏

Ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β΄ Αθηνών, κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος, απαντώντας σε σχετική ερώτηση, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Ο πρώην Πρωθυπουργός έδωσε όλες τις απαντήσεις στο περιεχόμενο της επιστολής, που έστειλε προς τον Πρόεδρο της Προανακριτικής Επιτροπής. Δεν έχουμε να προσθέσουμε τίποτα άλλο».

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. ΠΑΝΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ κ. Τ. SCHIOPPA‏

Ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β΄ Αθηνών, κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος, για το θέμα που έχει προκύψει από το άρθρο του συμβούλου του Πρωθυπουργού κ. Tommaso Schioppa στους Financial Times, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Ως Νέα Δημοκρατία, περιμένουμε ακόμη να πάρουμε μια υπεύθυνη απάντηση από τον ίδιο τον Πρωθυπουργό, για τα γραφόμενα από το σύμβουλό του, πρώην υπουργό Οικονομικών της Ιταλίας, κ. Tommaso Schioppa, στους Financial Times.

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. ΠΑΝΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ‏

Ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β΄ Αθηνών, κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος, για τις εξελίξεις που σημειώνονται γύρω από το θέμα των κινητοποιήσεων των ιδιοκτητών αυτοκινήτων, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Η Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, με την πολιτική της, βάζει δυναμίτη στα θεμέλια της κοινωνικής ειρήνης. Σπρώχνει την κατάσταση στα άκρα. Επιδιώκει μετωπική σύγκρουση.

Επαναλαμβάνουμε την πρόταση που έκανε, πριν από λίγες μέρες, ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Αντώνης Σαμαράς, ζητώντας από την Κυβέρνηση να διορθώσει τους λανθασμένους χειρισμούς της. Να κάνει, έστω και τώρα, διάλογο. Να δώσει τη μεταβατική περίοδο στα πλαίσια της λογικής που χρειάζονται οι ιδιοκτήτες φορτηγών, για να προσαρμόσουν τη ζωή τους στο νέο καθεστώς και στις νέες συνθήκες.

Τα άκρα δεν αποτελούν λύση.

Η προσφυγή στη βία δεν αποτελεί λύση.

ΔΗΛΩΣΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΤΟΜΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. Ν. ΔΕΝΔΙΑ‏

Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Προστασίας του Πολίτη της Νέας Δημοκρατίας, Βουλευτής Κέρκυρας, κ. Νικόλαος Δένδιας, δήλωσε σχετικά με την απάντηση στη Βουλή του Υφυπουργού Οικονομικών κ. Σαχινίδη, σε επίκαιρη ερώτησή του, για τη χορήγηση επιδομάτων στους ένστολους των Σωμάτων Ασφαλείας:

«Με υπεκφυγές και μισά λόγια απαντά η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Οικονομικών στο ζήτημα της καταβολής των δαπανών που αφορούν τα επιδόματα νυχτερινής εργασίας και εργασίας πέραν του πενθημέρου των ενστόλων.

ΔΗΛΩΣΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΤΟΜΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. Θ. ΛΕΟΝΤΑΡΙΔΗ‏

Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Εθνικής Άμυνας της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Σερρών, κ. Θ. Λεονταρίδης, με αφορμή τη χθεσινοβραδινή συζήτηση στη Βουλή επί του σχεδίου Νόμου του ΥΠΕΘΑ ‘‘Κύρωση των Συμβάσεων που αφορούν το μέλλον των Ελληνικών Ναυπηγείων ΑΕ και τα προγράμματα των υποβρυχίων του ΠΝ”, προέβη στην ακόλουθη δήλωση:

«Η Νέα Δημοκρατία προσπάθησε, όταν είχε την ευθύνη της διακυβέρνησης της χώρας, να πετύχει μια λύση που να υπηρετεί το Εθνικό συμφέρον σε ένα ακανθώδες ζήτημα, που κληρονόμησε από τη διακυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ. Χάρις στην σθεναρή στάση της τότε ηγεσίας του ΥΠΕΘΑ, η χώρα μας δεν παρέλαβε το υποβρύχιο ‘‘Παπανικολής‘‘, που παρουσίαζε τεχνικά προβλήματα, με αποτέλεσμα να οδηγηθεί η κατασκευάστρια εταιρεία στην πλήρη αποκατάστασή τους.

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. Κ. ΚΟΛΛΙΑ‏

Ο Γραμματέας Αγροτικού της Νέας Δημοκρατίας, Βουλευτής Κορινθίας κ. Κώστας Κόλλιας, έκανε την ακόλουθη δήλωση, με αφορμή τη μεταφορά αρμοδιοτήτων από το ΥΠΑΑΤ σε άλλα Υπουργεία:

«Η αποτυχημένη πολιτική της Κυβέρνησης στον τομέα της Γεωργίας συνεχίζεται, έστω και αποκλειστικώς ανασχηματιζόμενη. Τα πρώτα δείγματα από τη νέα δομή είναι εξόχως απογοητευτικά.

Οι Γενικές Διευθύνσεις του παραγωγικού τομέα αποσπώνται από το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, οι υφιστάμενες δομές αποδιαρθρώνονται, η επικάλυψη αρμοδιοτήτων επιτείνεται, αλλά οι Υπουργοί στην Αχαρνών 2 αυξάνονται.

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΤΟΜΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. Γ. ΠΛΑΚΙΩΤΑΚΗ

Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Εμπορικής Ναυτιλίας της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λασιθίου, κ. Γιάννης Πλακιωτάκης, προέβη σήμερα στην ακόλουθη δήλωση, για την Παγκόσμια Ναυτική Ημέρα:

«Οι Έλληνες θα ήμασταν διαφορετικοί χωρίς τη διαχρονικά μοναδική μας σχέση με τη θάλασσα. Η Ελλάδα θα ήταν διαφορετική δίχως τον ηγετικό ρόλο της Ναυτιλίας μας σε παγκόσμιο επίπεδο.

Για αυτό και η Παγκόσμια Ναυτική Ημέρα μας αφορά ίσως περισσότερο από κάθε άλλον. Αφορά το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον μας. Γιατί οφείλουμε πολλά στην Ελληνική Ναυτιλία, στη μεγάλη ναυτική οικογένεια και τους Έλληνες ναυτικούς. Στη συμβολή τους στην ιστορία, την παράδοση, την οικονομία, την απασχόληση και τον τουρισμό.

ΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗΣ ΤΟΜΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ Ν.Δ. κας ΟΛ. ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗ‏

Η Υπεύθυνη του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Τουριστικής Ανάπτυξης της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Ρεθύμνου, κα Όλγα Κεφαλογιάννη, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Τα μειωμένα έσοδα από την τουριστική δραστηριότητα, μαρτυρούν ότι ο Ελληνικός Τουρισμός, γνωρίζει σημαντική κάμψη. Η φετινή θερινή περίοδος ήταν μια από τις δυσκολότερες των τελευταίων πολλών ετών.

Η Κυβέρνηση, εδώ και ένα χρόνο, εμφανίζεται απρόθυμη να αναλάβει δράσεις και να στηρίξει στην πράξη τον Ελληνικό Τουρισμό. Αρνείται να δραστηριοποιηθεί, ακόμα και τώρα, που η παγκόσμια τουριστική αγορά βρίσκεται σε έντονη κινητικότητα. Κορυφώνονται οι διαπραγματεύσεις για τα τουριστικά πακέτα και “κλείνουν” οι συμφωνίες στην αγορά κρουαζιέρας για το 2011. Μια αγορά που έχει δοκιμαστεί σκληρά στη χώρα μας, εξαιτίας και του μέχρι πρόσφατα ισχύοντος καθεστώτος του “καμποτάζ”. Και όμως, όπως επισημαίνουν οι εκπρόσωποι της αγοράς κρουαζιέρας, τίποτα δεν έχει αλλάξει σε σχέση με μερικούς μήνες νωρίτερα, όταν ίσχυε ακόμα το “καμποτάζ”. Ενώ ψηφίστηκε ο νόμος για την απελευθέρωσή της, ελάχιστα έχει προχωρήσει η έμπρακτη εφαρμογή του.

Το Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα παρουσίασε το κείμενο θέσεων για ένα ανταγωνιστικό και αειφόρο μέλλον της ΚΑΠ

Το Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα (ΕΛΚ) ανακοίνωσε σε ειδική εκδήλωση το Κείμενο Θέσεων για ένα ανταγωνιστικό και αειφόρο μέλλον της Κοινής Αγροτικής Πολιτικής. Το Κείμενο Θέσεων του ΕΛΚ, το οποίο παρουσίασε ο Πρόεδρος του ΕΛΚ κ. Μαρτένς, αποτελεί τη συμβολή της μεγαλύτερης ευρωπαϊκής πολιτικής οικογένειας στο δημόσιο διάλογο εν όψει της πρότασης της Κομισιόν για την ΚΑΠ μετά το 2013. Την Κ.Ο. της Νέας Δημοκρατίας στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο εκπροσώπησε ο ευρωβουλευτής κ. Γιώργος Παπαστάμκος.

Το Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα πιστεύει ότι "δεν υπάρχει μέλλον για την Ευρώπη χωρίς την ύπαιθρο, και ότι η ύπαιθρος δεν έχει μέλλον χωρίς τη γεωργία".

Κατά το ΕΛΚ, η ανάγκη ύπαρξης μίας ισχυρής ΚΑΠ θεμελιώνεται, μεταξύ άλλων:

- στη διατροφική επάρκεια, στην περιβαλλοντική ασφάλεια, καθώς και στην κοινωνική και εδαφική συνοχή,

-στην εγγύηση ισοδύναμων όρων ανταγωνισμού υπέρ των γεωργών των διαφόρων κρατών μελών της ΕΕ,

-στη διασφάλιση δίκαιου και σταθερού εισοδήματος για τους γεωργούς και στην εξασφάλιση θέσεων εργασίας,

- στην προστασία των καταναλωτών μέσω της παροχής ασφαλών, ποιοτικών και σε προσιτές τιμές προϊόντων διατροφής,

-στη συμβολή της γεωργίας στην οικονομική ανάκαμψη και στην επίτευξη των στόχων της "στρατηγικής 2020" (ευφυής, αειφόρος και ολιστική γεωργία).

Παραπολιτικά

Από τη στήλη «Radar» του «ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΤΥΠΟΥ» σελ. 11 με τίτλο : «Ο Σαμαράς τους ρίχνει όλους στη μάχη»

Την «εκκίνηση» για την τελική ευθεία προς τις κάλπες της 7ης Νοεμβρίου θα σημάνει σήμερα το απόγευμα ο Αντώνης Σαμαράς στη διευρυμένη συνεδρίαση της Εκτελεστικής Γραμματείας. Ο πρόεδρος της Ν. Δ. θα παρουσιάσει τους βασικούς άξονες στους οποίους θα κινηθεί η γαλάζια παράταξη μέχρι τις αυτοδιοικητικές εκλογές εκφράζοντας την πεποίθηση ότι η Ν. Δ. συνεχώς αυξάνει τη δύναμή της σε περιφέρειες και κρίσιμους δήμους. Η Ρηγίλλης θα δώσει έμφαση στην εναλλακτική οικονομική πρόταση που παρουσίασε ο πρόεδρος του κόμματος στη Θεσσαλονίκη και η απήχησή της, όπως καταγράφηκε στις δημοσκοπήσεις , ήταν απολύτως ικανοποιητική . «Όλοι στη μάχη», θα είναι το μήνυμα που θα απευθύνει σήμερα το απόγευμα ο κ. Σαμαράς προς τα μέλη της Εκτελεστικής Γραμματείας αλλά και στους δεκατρείς βουλευτές που έχουν αναλάβει τον προεκλογικό «σύνδεσμο» με τις περιφέρειες… (το άρθρο συνεχίζεται)

Τίτλοι Αθηναϊκών Εφημερίδων

AΔΕΣΜΕΥΤΟΣ ΤΥΠΟΣ (Ρίζου) ·Ανέλαβαν τη δέσμευση οι Τραπεζίτες – Στην Αγορά τα 25 δις ευρώ για την τόνωσή της·Αμηχανία σε κυβέρνηση και ΠΑΣΟΚ για το Βατοπαίδι.. – Δεν βγαίνει από πουθενά ζημία του Δημοσίου! – Κ. Καραμανλής: «Δεν υπάρχει σκιά υποψίας για ποινικές ευθύνες πολιτικών»·Με μίνι υπουργικά συμβούλια, κυβερνητικές επιτροπές και άλλα όργανα… - Σκαρώνουν νέους φόρους, αύξηση του ΦΠΑ και του πετρελαίου θέρμανσης κ. α.

Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου 2010

ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΥΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ, ΑΥΡΙΟ ΤΕΤΑΡΤΗ

Υπό την προεδρία του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνη Σαμαρά, συνεδριάζει αύριο, Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου στις 18:00, στα Κεντρικά Γραφεία του Κόμματος (Αίθουσα Κήπου) η Εκτελεστική Γραμματεία του Κόμματος, με τη συμμετοχή των βουλευτών συνδέσμων στις εκλογικές Περιφέρειες.

Θέμα ημερήσιας διάταξης: Πρόγραμμα δράσης ενόψει των Αυτοδιοικητικών Εκλογών 2010.

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. ΠΑΝΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ‏

Ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β΄ Αθηνών, κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Όλες οι πρόσφατες δημοσκοπήσεις καταγράφουν την έντονη δυσαρέσκεια των πολιτών σε βάρος της κυβέρνησης και της πολιτικής του Μνημονίου, ενώ ταυτόχρονα αναδεικνύουν τη μεγάλη πολιτική δυναμική του μηνύματος, που έστειλε από τη Θεσσαλονίκη ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Αντώνης Σαμαράς».

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. Κ. ΚΟΛΛΙΑ‏

Ο Γραμματέας Αγροτικού της Νέας Δημοκρατίας, Βουλευτής Κορινθίας κ. Κώστας Κόλλιας, έκανε την ακόλουθη δήλωση με αφορμή την επίσκεψη του Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων στη Λάρισα:

«Αόριστες δεσμεύσεις και μεγαλοστομίες συνόδευσαν τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων στην επίσκεψή του στους βαμβακοπαραγωγούς του Θεσσαλικού κάμπου, που τόσες καταστροφές υπέστησαν.

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. ΓΙΩΡΓΟΥ ΜΟΥΡΟΥΤΗ, ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΛΑ.Ο.Σ.‏

Ο Διευθυντής του Γραφείου Τύπου της Ν.Δ. κ. Γιώργος Μουρούτης, σχολιάζοντας την ανακοίνωση του γραφείου Τύπου του ΛΑ.Ο.Σ., έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Η σημερινή απολογία του ΛΑ.Ο.Σ. για τις ψευδείς αναφορές του αρχηγού του, περί δήθεν υπερψήφισης του Μνημονίου από τους Ευρωβουλευτές της Ν.Δ., αναδεικνύει το πολιτικό αδιέξοδο στο οποίο έχει περιέλθει ο κ. Καρατζαφέρης.
Παρ’ ότι κάνει ό,τι μπορεί για να το ξεχάσει, του θυμίζουμε ότι ο ίδιος προσωπικά, το κόμμα του και οι βουλευτές του ψήφισαν το Μνημόνιο στη Βουλή, στηρίζοντας, έτσι ανοιχτά την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ.
Τώρα, αν ο κ. Καρατζαφέρης αισθάνεται την ανάγκη να επικαλείται τον κ. Σκυλακάκη στη σαθρή επιχειρηματολογία του, ένα μόνο καταφέρνει: Να επιβεβαιώνει στην πράξη την ανίερη “συμμαχία των προθύμων” που προ πολλού έχει εγκατασταθεί στην πράσινη πολυκατοικία, με θυρωρό τον ίδιο!».

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΤΟΜΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. Κ. ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ.‏

Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β’ Αθηνών κ. Κωστής Χατζηδάκης, έκανε την ακόλουθη δήλωση σχετικά με τη συνάντηση κυβέρνησης – τραπεζών:
«Μετά τις μεγαλόστομες διακηρύξεις και το βούλιαγμα του ΤΕΜΠΜΕ, που ακολούθησε, η κυβέρνηση ανέλαβε εκ νέου να “λύσει” το πρόβλημα της ρευστότητας.

Μόνο που το πρόβλημα δεν θα λυθεί με επικοινωνιακά “τρικ”, όπως φαίνεται να είναι το λεγόμενο “σύμφωνο ρευστότητας”. Ούτε με μετονομασία του ΤΕΜΠΜΕ, στην οποία προσανατολίζεται η κυβέρνηση. Εν τω μεταξύ είναι οξύμωρο ότι, ενώ η κυβέρνηση συνομιλεί με τις τράπεζες για τη ρευστότητα, η ίδια επιτείνει το πρόβλημα, καθώς το δημόσιο καθυστερεί τις οφειλές του απέναντι στις Ελληνικές επιχειρήσεις.

Δυο καρπούζια στην ίδια μασχάλη».

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ.

Από το Γραφείο Τύπου της Νέας Δημοκρατίας εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση: 

«Μετά τη συνάντηση, που είχε, σήμερα το πρωί, με τον Πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνη Σαμαρά, ανακοινώνεται ότι ο Γραμματέας Συνδικαλισμού της Ν.Δ. κ. Γιάννης Μανώλης (πρώην βουλευτής και Γραμματέας της ΓΣΕΕ) θα είναι υποψήφιος Αντιπεριφερειάρχης Κεντρικού Τομέα, στο ψηφοδέλτιο της Περιφέρειας Αττικής, υπό τον κ. Βασίλη Κικίλια».

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΤΟΜΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. Κ. ΚΟΥΚΟΔΗΜΟΥ

Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Αθλητισμού της Ν.Δ., βουλευτής Πιερίας κ. Κώστας Κουκοδήμος, έκανε την ακόλουθη δήλωση: 

«Είναι θλιβερό, αθλήτριες και αθλητές, που μας έκαναν περήφανους, που έγραψαν με χρυσά γράμματα σελίδες στην ιστορία του Ελληνικού αθλητισμού, να αντιμετωπίζονται ως “ζητιάνοι” από την Ελληνική πολιτεία. 

Οι επτά κάτοχοι μεταλλίου στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Πεκίνο περιμένουν, εδώ και 25 μήνες, τα “πριμ” που τους οφείλει η Ελληνική Πολιτεία. Το ίδιο χρονικό διάστημα οι πόρτες των αρμόδιων υπουργείων έκλεισαν γι’ αυτούς και, σήμερα, οδηγούνται στη λύση των δικαστηρίων. 

ΔΗΛΩΣΗ TOY ΥΠEYΘΥΝΟΥ ΤΟΜΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. Ι. ΒΡΟΥΤΣΗ

Ο υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Κυκλάδων, κ. Ιωάννης Βρούτσης, αναφερόμενος σε μεθοδεύσεις που συνιστούν αδικία για εργαζομένους του Δημόσιου Τομέα, προέβη στην ακόλουθη δήλωση: 

«Πριν καλά - καλά ακόμη στεγνώσει το μελάνι από την ψήφιση του «αξιοκρατικού» Νόμου 3839/2010, η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ έρχεται, με την πρώτη εφαρμογή του, και ανοίγει διάπλατα παράθυρα για την τακτοποίηση των «κομματικών ημετέρων» σε ένα από τα πιο νευραλγικά υπουργεία, το Υπουργείο Οικονομικών. Η αδικία σε βάρος εργαζόμενων του Δημοσίου Τομέα είναι προφανής. 

Παραπολιτικά

Από τη στήλη «ΠΟΛΙΤΙΚΗ » της «ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗΣ» σελ. 4-5 με τίτλο : «Έκκληση Σαμαρά στους ιδιοκτήτες φορτηγών να αναστείλουν τις κινητοποιήσεις»

Πρωτοβουλία για την εκτόνωση της έκρυθμης κατάστασης που έχει δημιουργηθεί στην αγορά και στην κοινωνία, με τις κινητοποιήσεις των ιδιοκτητών φορτηγών, κατόπιν της ανεύθυνης στάσης της κυβέρνησης, ανέλαβε χθες ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Αντώνης Σαμαράς. Ο Μεσσήνιος πολιτικός απηύθυνε έκκληση στους ιδιοκτήτες φορτηγών να αναστείλουν τις κινητοποιήσεις τους, αλλά απηύθυνε έκκληση και στον πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου να δώσει μεγαλύτερη μεταβατική περίοδο, ώστε να εκτονωθεί η κρίση, δηλαδή να κάνει έστω και τώρα αυτό που πρότεινε η Ν. Δ. από την αρχή. «Κάνω έκκληση λοιπόν, να πρυτανεύσει η λογική απ όλες τις πλευρές. Σήμερα, όχι αύριο. Το εμπόριο έχει φτάσει στα όριά του. Δεν αντέχει άλλο αυτή την κατάσταση», τόνισε ο κ. Σαμαράς, ο οποίος δεν παρέλειψε να επισημάνει τη διαφορά στην υπεύθυνη αντιπολιτευτική στάση της Ν. Δ. σήμερα, και σε εκείνη του ΠΑΣΟΚ πριν από ένα χρόνο, όταν ο σημερινός πρωθυπουργός κατέβαινε στον Πειραιά και εμφανιζόταν ως «θύμα» των δακρυγόνων, που σήμερα βέβαια πέφτουν με δική του εντολή. Με την παρέμβαση αυτή ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας έδωσε το στίγμα μιας νέας μορφής αντιπολιτευτικής τακτικής, η οποία θα συνίσταται σε προσωπικές του επεμβάσεις σε κρίσιμα ζητήματα, για την ανάδειξη της υπευθυνότητας της γαλάζιας παράταξης… ( το άρθρο συνεχίζεται ..)

Τίτλοι Αθηναϊκών Εφημερίδων

ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΣ ΤΥΠΟΣ (Ρίζου) ·Περαίωση- Αποφασίστηκαν οριστικά τα μέτρα – Όχι 12, αλλά 24 οι δόσεις! – Προσβολή των συνεπών φορολογουμένων χαρακτηρίζει η Ν. Δ. το Ν/Σ για την Περαίωση·Έκκληση στους ιδιοκτήτες φορτηγών να αναστείλουν τις κινητοποιήσεις τους – Την απηύθυνε ο Αντώνης Σαμαράς αφού ζήτησε από τον πρωθυπουργό μεγαλύτερη μεταβατική περίοδο… - Σήμερα οι τελικές αποφάσεις των αυτοκινητιστών·Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΚΕΘΕΑ- Ο τζόγος και το αλκοόλ οι μεγάλες πληγές των Ελλήνων.

Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2010

Δήλωση του Προέδρου της ΝΔ κ. Αντώνη Σαμαρά

Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς, σχετικά με τα όσα είπε ο Πρωθυπουργός στο Υπουργικό Συμβούλιο, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Μαγικό είναι να έχεις λουκέτα και πληθωρισμό ταυτόχρονα και να αυξάνεις φόρους, χωρίς να εισπράττεις έσοδα.

Θράσος είναι, ενώ έχεις ήδη, μέσα σε τέσσερις μήνες, πέσει έξω σε όλες τις προβλέψεις σου, να αμφισβητείς εκείνο που μπορεί να πετύχει ένα άλλο μείγμα πολιτικής σε ενάμιση χρόνο».

Δήλωση του Εκπροσώπου της ΝΔ κ. Πάνου Παναγιωτόπουλου - Απάντηση στον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο κ. Γ. Πεταλωτή

Ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β΄ Αθηνών, κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος, απαντώντας στα όσα είπε ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Ο κ. Πεταλωτής, με τις δηλώσεις του, δείχνει την έντονη ενόχληση της κυβέρνησης από την παρέμβαση του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας, στο θέμα των κινητοποιήσεων των ιδιοκτητών φορτηγών.

Δήλωση του Εκπροσώπου της ΝΔ κ. Πάνου Παναγιωτούπουλου

Ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β΄ Αθηνών, κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος, έκανε την ακόλουθη δήλωση: 

«Το μέτρο της περαίωσης είναι άδικο, γιατί προσβάλλει και αδικεί βάναυσα τον πολίτη εκείνο, που είναι συνεπής στις φορολογικές του υποχρεώσεις. 

Δήλωση της Υπεύθυνης Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Τουριστικής Ανάπτυξης της ΝΔ κας Ολ. Κεφαλογιάννη

Η Υπεύθυνη του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Τουριστικής Ανάπτυξης της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Ρεθύμνου, κα Όλγα Κεφαλογιάννη, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού, έκανε την ακόλουθη δήλωση: 

«Η Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού είναι φέτος ημέρα προβληματισμού. Βρίσκει τη χώρα μας προς το τέλος της τουριστικής περιόδου, να καταγράφει απώλειες. 

Δελτίο Τύπου της Γραμ. Γυναικείων Θεμάτων της ΝΔ κας Κ. Παπακώστα


Η Γραμματεία Γυναικείων Θεμάτων της Νέας Δημοκρατίας και η Γραμματέας, Κατερίνα Παπακώστα – Σιδηροπούλου, συμμετείχε, σήμερα, στην Ημερίδα, την οποία διοργάνωσαν η Νομαρχία Αθηνών, σε συνεργασία με το Πανελλήνιο Δίκτυο Αιρετών Γυναικών Τ.Α. και τον Πολιτικό Σύνδεσμο Γυναικών, με θέμα: ‘’Επειδή η πόλη χρειάζεται τις γυναίκες και οι γυναίκες την πόλη: Λυσιστράτη προ(ς)-ΚΑΛΕΙ Καλλικράτη’’, σκοπεύοντας στην ενδυνάμωση της συμμετοχής των γυναικών στις δημοτικές και περιφερειακές εκλογές της 7ης Νοεμβρίου. 

Δήλωση του Προέδρου της ΝΔ κ. Αντώνη Σαμαρά

Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς, έκανε την ακόλουθη δήλωση:    

«Κάνω έκκληση στους ιδιοκτήτες των φορτηγών, των οποίων η Συνεδρίαση, αυτή τη στιγμή, είναι σε εξέλιξη,  να αναστείλουν τις κινητοποιήσεις τους. 

 Όπως κάνω έκκληση και στον Πρωθυπουργό να δώσει μεγαλύτερη μεταβατική περίοδο, ώστε να εκτονωθεί η κρίση. Δηλαδή, να κάνει, έστω και τώρα, αυτό ακριβώς που πρότεινε η Νέα Δημοκρατία από την αρχή.

Επισημαίνω δε, τη διαφορά ανάμεσα στη δική μας αντιπολιτευτική στάση, την υπεύθυνη -σήμερα- και εκείνη του ΠΑΣΟΚ, πριν ένα χρόνο: Όταν ο σημερινός Πρωθυπουργός κατέβαινε στον Πειραιά και εμφανιζόταν ως «θύμα» των δακρυγόνων. Που σήμερα, βέβαια,  πέφτουν με δική του εντολή.

Κάνω έκκληση, λοιπόν,  να πρυτανεύσει η λογική απ’ όλες τις πλευρές.

Σήμερα,  όχι αύριο.

Το Εμπόριο έχει φτάσει στα όριά του.
Δεν αντέχει άλλο αυτή την κατάσταση».

Παραπολιτικά

Από τη στήλη «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» του «ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΤΥΠΟΥ» σελ. 7 με τίτλο: «Σαφής υπεροχή Σαμαρά έναντι Παπανδρέου»

Οι θετικές εντυπώσεις και τα σχόλια επιδοκιμασίας από την εμφάνιση του Αντώνη Σαμαρά στη ΔΕΘ , επιβεβαίωσαν το κλίμα ικανοποίησης της Ρηγίλλης καθώς η σαφής υπεροχή του προέδρου της Ν. Δ., έναντι του πρωθυπουργού καταγράφεται μέσα από τρεις πανελλαδικές δημοσκοπήσεις που είδαν χθες το φως της δημοσιότητας. Στο πρώτο “crash test» του Γιώργου Παπανδρέου και του Αντώνη Σαμαρά στη Θεσσαλονίκη, κερδισμένος είναι ο πρόεδρος της Ν. Δ., αφού όπως προέκυψε από τις έρευνες, κέρδισε κατά κράτος τις εντυπώσεις σε σύγκριση με τον πρωθυπουργό, πείθοντας τους πολίτες.  Σύμφωνα με τη δημοσκόπηση της Pulse που δημοσίευσε ο Τύπος της Κυριακής, ο Γ. Παπανδρέου δεν έπεισε με την εμφάνισή του παρά μόνο  το 56% των ψηφοφόρων του ΠΑΣΟΚ, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό των ψηφοφόρων της Ν. Δ. που απάντησε θετικά για τον Α. Σαμαρά, φτάνει στο 69%. Στην ίδια έρευνα, ανατράπηκε κι ένα δεδομένο στη θεωρία των δημοσκοπήσεων, ότι ο πρωθυπουργός λόγω της ιδιότητάς του, έχει πάντα ένα συγκριτικό πλεονέκτημα. Στην έρευνα της Pulse, ο Αντώνης Σαμαράς εμφανίζεται ισοδύναμος του Γιώργου Παπανδρέου στην απήχηση που είχε στην κοινή γνώμη, πετυχαίνοντας ένα πραγματικό «άλμα» μέσα σε ένα  μόλις χρόνο…(το άρθρο συνεχίζεται)

Τίτλοι Αθηναϊκών Εφημερίδων

ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΣ ΤΥΠΟΣ (Ρίζου)
•Σαρωτικές αλλαγές στα Πανεπιστήμια!...- …Αλλά με πολλές ασάφειες! – Νέος «Καλλικράτης» και στην Παιδεία•Με νέα συνέντευξή του ο Θ. Πάγκαλος εξηγεί «πού πήγαν τα λεφτά» - «Και φαύλοι υπουργοί και βουλευτές του ΠΑΣΟΚ διόριζαν στο Δημόσιο»!...•Αν υπάρξουν νέες περικοπές μισθών… - με «μπλακ άουτ» απειλούν το Δημόσιο οι υπάλληλοι! 

Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου 2010

Δήλωση του Γραμματέα Πολιτικού Σχεδιασμού της ΝΔ κ. Μάξιμου Χαρακόπουλου

Ο Γραμματέας Πολιτικού Σχεδιασμού της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λάρισας κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, κληθείς να σχολιάσει τις πρόσφατες δημοσκοπήσεις που είδαν το φώς της δημοσιότητας, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Οι δημοσκοπήσεις επιβεβαιώνουν την ιδιαίτερα θετική απήχηση της υπεύθυνης παρουσίας του Αντώνη Σαμαρά στη Θεσσαλονίκη.

Η πρόταση ευθύνης της Νέας Δημοκρατίας, παρά τις τρικλοποδιές που κάποιοι επιχειρούν, κερδίζει καθημερινά έδαφος».

Δήλωση του Εκπροσώπου της ΝΔ κ. Πάνου Παναγιωτόπουλου

Ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β΄ Αθηνών, κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Οι επιθέσεις του κ. Πάγκαλου εναντίον του Πρόεδρου της Νέας Δημοκρατίας, δεν αγγίζουν τον κ. Αντώνη Σαμαρά, αλλά είναι η καλύτερη απόδειξη για το πόσον έχει θορυβηθεί η ηγετική ομάδα της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ από τη δυναμική του μηνύματος, που έστειλε από τη Θεσσαλονίκη ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας.

Και από την αποδοχή αυτού του μηνύματος από τον Ελληνικό λαό».

Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2010

Δήλωση του Προέδρου της ΝΔ κ. Αντώνη Σαμαρά μετά την επίσκεψη του σε καταστήματα της Ερμού

Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς επισκέφθηκε, σήμερα, καταστήματα στην οδό Ερμού και τους γύρω δρόμους και είχε συζητήσεις με καταστηματάρχες, που του ανέπτυξαν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.

Στην επίσκεψη αυτή συνοδευόταν από τον Γραμματέα Πολιτικού Σχεδιασμού, βουλευτή κ. Μ. Χαρακόπουλο, τον υποψήφιο Περιφερειάρχη Αττικής κ. Βασίλη Κικίλια και τον Πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών κ. Π. Καρέλλα.
Μετά το τέλος της επίσκεψης ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας έκανε την ακόλουθη δήλωση:    

«Το βάθος της ύφεσης το βλέπεις εδώ που πραγματικά χτυπάει η καρδιά της πραγματικής οικονομίας. Τις συνέπειες της ύφεσης να έρθει να τις περπατήσει ο κ. Παπανδρέου, για να δει την πραγματικότητα. Να δει την αγωνία του εργοδότη, του επιχειρηματία, του εργαζόμενου. Να δει τα κλειστά τα μαγαζιά. Να δει τα μαγαζιά που φοβούνται οι ιδιοκτήτες  τους ότι και αυτά θα κλείσουν. Να δει τον κόσμο που δεν έχει κάνει ούτε “σεφτέ”, σήμερα.

Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2010

Μνημόνιο: Ομολογημένη γκάφα ολκής

Η ανησυχία που, έστω και καθυστερημένα, εξέφρασε ο Επίτροπος Όλι Ρεν για το ενδεχόμενο μεγάλης κοινωνικής αναταραχής στον Νότο της Ευρώπης, περιλαμβάνοντας στη δυσοίωνη αυτή προοπτική όχι μόνο την Ελλάδα, βεβαίως, αλλά
Ισπανία, Ιταλία, Γαλλία και Πορτογαλία, αποδεικνύει τα εξής:

Πρώτον ότι οι Ευρωπαίοι αρχίζουν και αντιλαμβάνονται ότι οι κρίσεις δεν αντιμετωπίζονται με φιρμάνια τεχνοκρατών και χωρίς την συμμετοχή της ίδιας της κοινωνίας.

Α. Σαμαράς: Αντισταθείτε στον φόβο, υπάρχει ελπίδα

«Εγώ είμαι υπεύθυνος, δεν είμαι Παπανδρέου», με τη δήλωση αυτή από το βήμα της 75ης ΔΕΘ, ο Αντώνης Σαμαράς ξεκαθάρισε στους Έλληνες τη στάση του και τις θέσεις του κόμματός του απέναντι στο Μνημόνιο. Με σαφή πολιτικό λόγο ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας ανέδειξε την εμπεριστατωμένη εναλλακτική οικονομική του πρόταση για την απεμπλοκή της χώρας από την κρίση, ενώ χρησιμοποιώντας τη γλώσσα της αλήθειας κατέδειξε την πολιτική εξαπάτηση των πολιτών από το ΠΑΣΟΚ.

Με ευθείες βολές κατά του πρωθυπουργού στον οποίο καταλόγισε ανευθυνότητα, αναξιοπιστία και εκούσια εξαπάτηση του ελληνικού λαού, ο Αντώνης Σαμαράς αποδόμησε τα «επτά ψέματα» του ΠΑΣΟΚ που σηματοδοτούν την εποχή παρακμής. Την ίδια ώρα με υπευθυνότητα ανέπτυξε και τεκμηρίωσε τις «επτά αλήθειες», τι προτάσεις δηλαδή που θεμελιώνουν την οικονομική πλατφόρμα της ΝΔ και δεσμεύτηκε ότι μόλις η χώρα βγει από τη διεθνή επιτήρηση, θα προχωρήσει αμέσως στην αποκατάσταση των μεγάλων αδικιών που έγιναν κυρίως σε βάρος των χαμηλόμισθων και χαμηλοσυνταξιούχων.

O Αντώνης Σαμαράς εγγυάται την έξοδο από την κρίση

Με όραμα, στρατηγική, πίστη στις δυνάμεις μας και φυσικά σχέδιο ο Αντώνης Σαμαράς και η Νέα Δημοκρατία αποδεικνύουν ότι υπάρχει διέξοδος και προοπτική ελπίδας για την Ελλάδα. Ο Αντώνης Σαμαράς κατά την παρουσία του στη ΔΕΘ ανέλυσε το σχέδιο του για την έξοδο της Ελλάδας από την οικονομική κρίση. Απέδειξε ότι υπάρχει άλλο μίγμα οικονομικής πολιτικής που μπορεί να βγάλει την χώρα από τον φαύλο κύκλο ύφεσης που μας οδήγησε η Κυβέρνηση Παπανδρέου και το ΠΑΣΟΚ. Η συνολική πρόταση της Νέας Δημοκρατίας προτείνει νέο μίγμα πολιτικής, ώστε να βγούμε το ταχύτερο από τις δεσμεύσεις του Μνημονίου. Με αίσθημα ευθύνης η Νέα Δημοκρατία δεν αρκέστηκε να απορρίψει το Μνημόνιο αλλά διατύπωσε έγκαιρα το δικό της ολοκληρωμένο σχέδιο εξόδου από την κρίση:

• Το σχέδιο της Νέας Δημοκρατίας χτυπά ταυτόχρονα το έλλειμμα, και την ύφεση με στοχευμένα μέτρα τόνωσης της αγοράς ελάχιστου δημοσιονομικού κόστους. Έτσι μπορεί να μηδενίσει το έλλειμμα σε ενάμιση με δύο χρόνια, όταν με το Μνημόνιο το έλλειμμα θα παραμένει 2,6% μετά από 4 χρόνια σκληρών θυσιών.

• Το σχέδιο της Νέας Δημοκρατίας χτυπά και το χρέος μέσα από την αξιοποίηση της αδρανούς ακίνητης περιουσίας του δημοσίου. Κι έτσι μετά από τέσσερα χρόνια η Ελλάδα θα έχει χρέος χαμηλότερο απ’ ότι σήμερα, ενώ με το Μνημόνιο θα έχει χρέος πολύ υψηλότερο απ’ ότι σήμερα.

• Προβλέπει αποκατάσταση των μεγάλων αδικιών που έγιναν ήδη, όπως οι περικοπές στις χαμηλές συντάξεις. Η Νέα Δημοκρατία δεσμεύεται να αποκαταστήσει τις χαμηλές συντάξεις το ταχύτερο, προτείνοντας ισοδύναμες περικοπές από δαπάνες.

• Προτείνει αναπτυξιακά μέτρα, πολλά των οποίων είναι εφαρμόσιμα από σήμερα, και άλλα αφότου η χώρα απαλλαγεί από τους περιορισμούς του Μνημονίου, το οποίο αντίθετα κινείται σε εντελώς αντιαναπτυξιακή κατεύθυνση και για πολλά χρόνια.

Ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας από την Θεσσαλονίκη περιέγραψε «επτά αλήθειες» που συνιστούν το άλλο μοντέλο ανάπτυξης, ώστε να μπει η χώρα σε υγιή αναπτυξιακή τροχιά μετά το Μνημόνιο.

Πρώτον δραστική μείωση της φορολογίας, όταν βγούμε από το Μνημόνιο. Όχι νέες φορολογικές αυξήσεις μέχρι τότε. Με χαμηλότερους φορολογικούς συντελεστές, το κράτος θα μπορέσει να αντλήσει περισσότερα έξοδα.

Δεύτερον, σταδιακή και προσεκτική μείωση των ασφαλιστικών εισφορών, εργοδοτών και εργαζομένων. Επιδότηση της εργασίας από προγράμματα του ΟΑΕΔ, ώστε να μην χαθούν πόροι που χρειάζονται άμεσα τα Ασφαλιστικά Ταμεία.

Τρίτον, πάταξη της γραφειοκρατίας με προτεραιότητα σε μεγάλες μεταρρυθμίσεις, άμεσα εφαρμόσιμες και μηδενικού κόστους. Πρέπει να υπάρξει απλοποίηση της λειτουργίας του κράτους. Μόνο με αυτό τον τρόπο θα υπάρξει ένα καίριο πλήγμα στην γραφειοκρατία που είναι μια χρόνια «γάγγραινα» για την χώρα μας.

Τέταρτον, ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας με συγκεκριμένες στοχευμένες δράσεις. Έτσι είναι αναγκαίο να υπάρξει στροφή στην ποιότητα και ταυτόχρονα ταχύτητα στην απονομή της Δικαιοσύνης. Χρειάζεται να απλουστευθεί η νομοθεσία, να εξαλειφθεί η πολυνομία και να καταργηθούν πολλές απαρχαιωμένες διαδικασίες

Πέμπτον, προτεραιότητα στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας, αλλά και την ποιότητα. Σήμερα έχει διαλυθεί ο παραγωγικός της ιστός, αφού σαρώθηκε από αληθινό «τσουνάμι» εισαγόμενων προϊόντων. Πρέπει να ανακτηθούν μερίδια της ίδιας της αγοράς με ανταγωνιστικά ελληνικά προϊόντα, και να κερδηθούν μερίδια των διεθνών αγορών με ποιοτικά προϊόντα.

Έκτο απενοχοποίηση της επιχειρηματικότητας. Δηλαδή το κράτος και η νομοθεσία του κράτους να λειτουργούν φιλικά προς την επιχείρηση. Αυτό βέβαια δεν θα σημαίνει ότι οι επιχειρήσεις θα μπορούν να λειτουργούν ασύδοτα, ενώ ο νόμος θα είναι αμείλικτος σε όσους παρανομούν.

Έβδομο, κλαδικές στρατηγικές σε όλους τους τομείς που η Ελλάδα έχει συγκριτικά πλεονεκτήματα. Η χώρα μας έχει ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα όπως εξαιρετικά προϊόντα της Ελληνικής γης, αρωματικά και φαρμακευτικά φυτά, γαλακτοκομικά και κτηνοτροφικά προϊόντα.

Ο Αντώνης Σαμαράς από την Θεσσαλονίκη αποδόμησε με ατράνταχτα επιχειρήματα τις θεωρίες του ΠΑΣΟΚ περί μονόδρομου αναφορικά με την είσοδο της χώρας στο Μνημόνιο. Απέδειξε πως η Κυβέρνηση Παπανδρέου με τις παραλείψεις, τις παλινωδίες αλλά και την έλλειψη σχεδίου μετέτρεψε το πρόβλημα του ελλείμματος πρόβλημα δανεισμού. Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας παρουσίασε ένα σχέδιο με καθαρές προτάσεις που θα οδηγήσει τη χώρα μακριά από τη μέγγενη του Μνημονίου. Ταυτόχρονα, απέδειξε ότι έχει ρεαλιστική στρατηγική ελπίδας για έξοδο από την κρίση και έδωσε προοπτική για την χώρα, τους Έλληνες και ιδιαίτερα τη νέα γενιά που θέλει κα πάλι να αρχίζει να ΟΝΕΙΡΕΥΕΤΑΙ! .

"Το δίλημμα των Εκλογών" του Μάξιμου Χαρακόπουλου

Οι προσεχείς αυτοδιοικητικές εκλογές έχουν ασφαλώς μια σημαντική ιδιαιτερότητα. Πραγματοποιούνται σε μια εξαιρετικά κρίσιμη στιγμή για τη χώρα. Η οικονομική κρίση που ανατρέπει δεδομένα δεκαετιών μας αναγκάζει να δούμε τις επιλογές μας μέσα από άλλο πρίσμα. Η δυσπιστία των πολιτών προς την πολιτική και το πολιτικό προσωπικό είναι αναμφίβολη. Η διάθεση για ιδιώτευση και «αποχή» είναι μεγάλη. Κι όμως ποτέ άλλοτε, τουλάχιστον στα μεταπολιτευτικά χρονικά, η συμμετοχή στην εκλογική διαδικασία δεν είχε τόσο καθοριστική σημασία.

Παραπολιτικά

Από τη στήλη «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» του  «ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΤΥΠΟΥ» σελ. 8-9 με τίτλο: «Ξεκάθαρο μήνυμα Σαμαρά με πολλούς αποδέκτες»

Έχοντας κερδίσει τις εντυπώσεις στη Θεσσαλονίκη και με τη…φόρα του νικητή ο Αντώνης Σαμαράς θα μιλήσει σήμερα στην Κοινοβουλευτική Ομάδα της Νέας Δημοκρατίας. Ο κ. Σαμαράς θέλει έτσι να κεφαλαιοποιήσει τη μεγάλη επιτυχία του και την αποδοχή που είχαν αυτά που είπε αναδεικνύοντας την αναξιοπιστία και την υποκρισία του ΠΑΣΟΚ. Παράλληλα η συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας σηματοδοτεί και την έναρξη της μεγάλης μάχης για τις εκλογές της Τοπικής  Αυτοδιοίκησης. Ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας θα ζητήσει από  όλα τα στελέχη να στηρίξουν αυτό τον αγώνα με όλες τους τις δυνάμεις, στέλνοντας ταυτόχρονα και ένα ξεκάθαρο μήνυμα στο εσωτερικό της Ν. Δ.  Ο κ. Σαμαράς θα τονίσει προς πάσα κατεύθυνση πως δεν θα επιτραπεί σε κανέναν να δημιουργήσει πρόβλημα εσωστρέφειας στην παράταξη. Ο Αντώνης Σαμαράς θα επισημάνει πως πλέον η Νέα Δημοκρατία δίνει μια μεγάλη μάχη για τη σωτηρία της χώρας αλλά και για τις εκλογές και όποιος κινηθεί εκτός ορίων,  τροφοδοτώντας σενάρια εσωστρέφειας, θα υπονομεύει τη μάχη αυτή , κάτι το οποίο δεν θα ανεχτεί… ( το άρθρο συνεχίζεται)

Τίτλοι Αθηναϊκών Εφημερίδων

ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΣ ΤΥΠΟΣ (Ρίζου)
•Μετά την ψήφιση του νομοσχεδίου στη Βουλή – Ανταρτοπόλεμος με τους φορτηγατζήδες! – Οι οχλοκρατικές εκδηλώσεις νεκρώνουν την Αθήνα!•ΜΕ απόφαση της Κομισιόν – Προκαταβολή 50% της επιδότησης στους αγρότες ως το τέλος Οκτωβρίου•Μετά την πρόσκλησή του από την Προανακριτική – Με λακωνική επιστολή θα απαντήσει ο Κ. Καραμανλής 

Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2010

Δήλωση του Αναπληρωτής Υπευθύνου του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Οικονομίας της ΝΔ κ. Ν. Μηταράκης

Ο Αναπληρωτής Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Οικονομίας της Νέας Δημοκρατίας, κ. Νότης Μηταράκης, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Έντρομο το ΠΑΣΟΚ και τα εξαπτέρυγά του μπροστά στην τεκμηριωμένη και κοστολογημένη οικονομική πρόταση της Νέας Δημοκρατίας για την έξοδο της Ελλάδας από την κρίση, αφού μέχρι σήμερα αγνοούσε, τώρα εσκεμμένα παραποιεί τα συγκριμένα στοιχεία της πρότασης που δεν επιδέχονται καμία αμφισβήτηση. Θα συνιστούσαμε στην κυβέρνηση του Μνημονίου, αντί να παραπληροφορεί τον ελληνικό λαό, να διαβάσει την πρότασή μας για το καλό του τόπου.
Παραθέτουμε συγκριτικό πίνακα των δύο οικονομικών σεναρίων με τις σχετικές παρατηρήσεις. 

Δήλωση του Υπευθύνου Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης της ΝΔ κ. Χρ. Ζώη

Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λάρισας, κ. Χρήστος Ζώης, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Η κυβέρνηση του Μνημονίου, ακόμη μία φορά, περνάει κάτω από τον πήχη, τον οποίο είχε ορίσει σε σχέση με τη συγχώνευση και την κατάργηση φορέων και οργανισμών.
Ειδικότερα:
Μετά την απόφαση της Επιτροπής Οικονομικής και Κοινωνικής Πολιτικής, που συνεδρίασε τον περασμένο Ιανουάριο, υπό την προεδρία του Αντιπροέδρου της κυβέρνησης κ. Θ. Πάγκαλου, αποφασίστηκε η συγχώνευση και κατάργηση, τουλάχιστον 200 δημοσίων φορέων και οργανισμών.
Το ΠΑΣΟΚ, αφού επένδυσε επικοινωνιακά, για μεγάλο χρονικό διάστημα, πάνω σε αυτή την προοπτική, έχοντας υποσχεθεί και θέσει ως καταληκτική προθεσμία τον περασμένο Μάρτιο, για την παρουσίαση της σχετικής νομοθετικής πρωτοβουλίας, ανακοίνωσε τον περασμένο Απρίλιο, την απόφαση για τη συγχώνευση και κατάργηση μόλις 50 φορέων. Και αυτούς, παρά τη σχετική δέσμευση του αρμοδίου υφυπουργού στη Βουλή, μόλις λίγες ημέρες πριν, ότι η συγχώνευση και κατάργηση δημοσίων φορέων και οργανισμών θα ξεπεράσει και τον αρχικό στόχο των 200.

Δήλωση του Βουλευτή της ΝΔ κ. Μ. Τζίμα

Ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας κ. Μαργαρίτης Τζίμας, κληθείς από δημοσιογράφο να σχολιάσει τις δηλώσεις του Ευρωβουλευτή κ. Θ. Σκυλακάκη, που οδήγησαν στη διαγραφή του, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Τέτοιες δηλώσεις ενισχύουν την αντιλαϊκή πολιτική του ΠΑΣΟΚ.
Η Νέα Δημοκρατία, με την πρότασή της και την πρόταση του Προέδρου της Α. Σαμαρά, περνάει αυτή τη φιλολαϊκή πρόταση για την έξοδο της χώρας μας από το Μνημόνιο».

Δήλωση του Βουλευτή της ΝΔ κ. Ευ. Στυλιανίδη

Ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας κ. Ευρυπίδης Στυλιανίδης, απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφου, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Πως σχολιάζετε τη δήλωση Σκυλακάκη, που τελικά οδήγησε στη διαγραφή του;

ΕΥ. ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ: Κοιτάξτε. Αυτούς τους σχολιασμούς δεν τους ακούσαμε ούτε από το ΠΑΣΟΚ.
Μετά την επιτυχή εμφάνιση στη Θεσσαλονίκη, είναι βέβαιο ότι και οι πλέον δύσπιστοι ξανακοιτούν με εμπιστοσύνη και αισιοδοξία προς τη Νέα Δημοκρατία και τον Αντώνη Σαμαρά.

Δήλωση του Υπευθύνου Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Μεταφορών & Επικοινωνιών της ΝΔ ΣΤ. Καλαφάτη

Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Μεταφορών και Επικοινωνιών της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης, κ. Σταύρος Καλαφάτης, απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφου, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ποια είναι η θέση της Νέας Δημοκρατίας για το θέμα των φορτηγατζήδων;

ΣΤ. ΚΑΛΑΦΑΤΗΣ: Το ΠΑΣΟΚ κατάφερε, με τους χειρισμούς του, ένα σημαντικό μεταρρυθμιστικό εγχείρημα να το μετατρέψει σε κεφαλαιώδες πρόβλημα για τον Ελληνικό λαό, για την Ελληνική κοινωνία.
Επέλεξε έναν πρόχειρο τρόπο για να “τρέξει” μια μεταρρύθμιση.
Και τα επίχειρα τα πληρώνει ο Ελληνικός λαός.
Τινάζει τα πάντα στον αέρα.

Εμπορικές και Οικονομικές Σχέσεις ΕΕ - Τουρκίας

Υιοθετήθηκε από την Ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στο Στρασβούργο η Έκθεση του Ευρωβουλευτή Καζάκ για τις Εμπορικές και Οικονομικές σχέσεις ΕΕ-Τουρκίας. Το τελικό κείμενο της Έκθεσης είναι προϊόν καθοριστικών παρεμβάσεων του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος κατά την επεξεργασία της στην Επιτροπή Διεθνούς Εμπορίου και περιλαμβάνει σειρά τροπολογιών του Ευρωβουλευτή της Νέας Δημοκρατίας Καθηγητή κ. Γιώργου Παπαστάμκου.

Θετική η συμφωνία Ε.Ε. - Πακιστάν για την αντιμετώπιση της παράνομης λαθρομετανάστευσης. Να μην χρειαστούν άλλα οκτώ χρόνια για την συμφωνία με την Τουρκία

Ο Ευρωβουλευτής της Ν.Δ. κ. Γ. Παπανικολάου από το βήμα της Ολομέλειας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στο Στρασβούργο και απευθυνόμενος στην Επίτροπο Εσωτερικών Υποθέσεων κα. Malmström Cecilia για το θέμα των συμφωνιών επανεισδοχής τόνισε:
"Το 80% περίπου των παράνομων μεταναστών που εντοπίζονται στα εξωτερικά σύνορα της Ένωσης, εντοπίζονται στην Ελλάδα. Το 2009 στη χώρα μας συνελήφθησαν περίπου 126.000 παράνομοι μετανάστες. Από αυτούς, 4.852 κατάγονται από το Πακιστάν ενώ συνολικά 36.472 παράνομοι μετανάστες εισέρχονται στην Ελλάδα από την Τουρκία. Τα αναφέρω αυτά, για να καταλήξω στο εξής: είναι πολύ σημαντική η συνεργασία με το Πακιστάν και χρειαστήκαμε  περίπου 8 χρόνια προκειμένου να καταλήξουμε στη συγκεκριμένη συμφωνία - η οποία ευελπιστώ, πάντα σε αρμονία με το άρθρο 16 που διασφαλίζει ότι η ΕΕ θα έχει λόγο όσον αφορά την προστασία και τον σεβασμό των ανθρωπίνων δικαιωμάτων των παράνομων μεταναστών που θα επιστρέφονται στο Πακιστάν - να αποτελέσει ένα χρήσιμο εργαλείο καταπολέμησης της παράνομης μετανάστευσης. Περιμένουμε ακόμα πιο πολλά από παρόμοιες συμφωνίες και υπενθυμίζω ότι στην Ισπανία, τη Μάλτα, την Ιταλία, περιορίστηκαν οι αριθμοί των παράνομων μεταναστών ακριβώς λόγω αυτών των συμφωνιών".

Η επιμονή των Σκοπίων στη συνταγματική ονομασία ενδέχεται να "τινάξει στον αέρα" τα προγράμματα Προενταξιακής Βοήθειας στην ΠΓΔΜ

Ερώτηση του Ευρωβουλευτή ΝΔ κ. Γιώργου Κουμουτσάκου προς την Κομισιόν:
"Η Κυβέρνηση της ΠΓΔΜ παραιτείται από τα ευρωπαϊκά χρήματα. Θα χάσει 500 εκ. ευρώ, που δίδονται από τα προενταξιακά ταμεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής", αυτός είναι ο τίτλος άρθρου του περιοδικού "Globus" (31.8.2010)  στα Σκόπια.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η ΠΓΔΜ εξετάζει το ενδεχόμενο να παγώσει όλες τις διαδικασίες διεξαγωγής διαγωνισμών για τα προγράμματα Προενταξιακής Βοήθειας (Instrument for Pre-Accession Assistance - IPA). Συγκεκριμένα, η κυβέρνηση Γκρουέφσκι εμφανίζεται έτοιμη να παραιτηθεί από αυτήν τη βοήθεια εάν η Αντιπροσωπεία της ΕΕ στα Σκόπια αρνηθεί το επίμονο αίτημα των Σκοπίων να αναγράφεται το συνταγματικό όνομα της χώρας στις συμφωνίες που προβλέπεται να υπογραφούν μεταξύ ΠΓΔΜ, φυσικών και νομικών προσώπων που θα συμμετάσχουν στην υλοποίηση των προγραμμάτων. 

ΕΛΚ: Διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο για φθηνότερα προϊόντα και υπηρεσίες για τους Ευρωπαίους καταναλωτές

Υιοθετήθηκε σήμερα με μεγάλη πλειοψηφία από την Ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, Έκθεση Πρωτοβουλίας σχετικά με την ολοκλήρωση της εσωτερικής αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου. Σκοπός της Έκθεσης είναι η προώθηση μιας αποτελεσματικής πολιτικής για την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου με τη δημιουργία μιας ενιαίας ψηφιακής αγοράς για την Ευρώπη, εξαλείφοντας παράλληλα τα εμπόδια και τους φραγμούς στο διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο και ενισχύοντας την εμπιστοσύνη των καταναλωτών.

Συνάντηση για τις θέσεις και τις πολιτικές της Γραμματείας Γυναικείων Θεμάτων της ΝΔ

Η Γραμματεία Γυναικείων Θεμάτων της Νέας Δημοκρατίας και η Γραμματέας, Κατερίνα Παπακώστα – Σιδηροπούλου, πραγματοποιούν, αύριο (22/9), στις 17.30 - με την ευκαιρία της καθιερωμένης, πολιτικής ενημέρωσης, στην Αίθουσα ‘’Κήπου’’ της Ρηγίλλης, γυναικών / στελεχών Λεκανοπεδίου – μετά την ομιλία του Προέδρου στη ΔΕΘ.

Η Γραμματέας Γυναικείων Θεμάτων, με στόχο την επιτυχία της Νέας Δημοκρατίας, στις Αυτοδιοικητικές εκλογές, θα παρουσιάσει τις θέσεις και τις πολιτικές της Γραμματείας, ώστε να τύχουν της μεγαλύτερης δυνατής επιδοκιμασίας από τις τοπικές κοινωνίες.

Η κα Κ. Παπακώστα, μεταξύ άλλων, θα επικεντρωθεί σε ζητήματα, όπως: η εναρμόνιση της επαγγελματικής με την οικογενειακή ζωή των γυναικών, η ανεργία - η οποία χτύπησε ταβάνι στις γυναίκες, όπως αποδεικνύει ο δείκτης των ανέργων, που ανήλθε το β’ τρίμηνο στο 11,8%, με τον αντίστοιχο για τις γυναίκες στο 15,3% - η ένταξη της ισότητας των φύλων στις δημόσιες πολιτικές, η γυναικεία επιχειρηματικότητα, η προώθηση των γυναικών στα κέντρα λήψης αποφάσεων.

Η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί, παρουσία του υποψήφιου Περιφερειάρχη Αττικής, κ. Βασίλη Κικίλια.

Δήλωση του Υπευθύνου Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Αθλητισμού της ΝΔ κ. Κ. Κουκοδήμου

Ο Υπεύθυνος Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Αθλητισμού της Ν.Δ., βουλευτής Πιερίας κ.  Κώστας Κουκοδήμος, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Απολύτως δικαιολογημένη είναι η αγωνία και η αναστάτωση που επικρατούν στους κόλπους των εργαζομένων της ΓΓ Αθλητισμού, με αφορμή το μπάχαλο των αρμοδιοτήτων και της υπαγωγής του Αθλητισμού τη μια στιγμή στο υπουργείο Πολιτισμού, την άλλη στο υπουργείο Υγείας και Άθλησης και την άλλη και στα δυο υπουργεία με κατακερματισμό αρμοδιοτήτων.

Απολύτως δικαιολογημένη η ανησυχία τους ότι οι  παλινωδίες αυτές οδηγούν στην πλήρη απαξίωση της ΓΓ Αθλητισμού,  πολύ δε περισσότερο  στον κίνδυνο κατάργησής της. 

Εντοπίσαμε τη δυσλειτουργία και καλέσαμε την κυβέρνηση να ξεκαθαρίσει άμεσα το τοπίο. Φωνή βοώντος».

Εκτός Κοινοβουλευτικής Ομάδας ΝΔ ο Ευρωβουλευτής Θ. Σκυλακάκης

«Με απόφαση του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνη Σαμαρά τίθεται εκτός Κοινοβουλευτικής Ομάδας του Κόμματος ο Ευρωβουλευτής κ. Θεόδωρος Σκυλακάκης.

Παράλληλα, ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, με έγγραφό του προς τον Πρόεδρο της Επιτροπής Δεοντολογίας του Κόμματος κ. Γιάννη Τραγάκη, παρέπεμψε στην Επιτροπή τον κ. Θεόδωρο Σκυλακάκη, με το ερώτημα της οριστικής διαγραφής από μέλος της Νέας Δημοκρατίας, γιατί με τις δηλώσεις του επέλεξε να θέσει τον εαυτό του εκτός Κόμματος».

Υποψήφιοι (Δήμος Ήλιδας και Σύρου-Ερμούπολης)

Οι εκλογές της Τοπικής Αυτοδιοίκησης διεξάγονται σε περίοδο κρίσιμη για το μέλλον της χώρας και τη ζωή των πολιτών.

Οι θεσμοί της Τοπικής Αυτοδιοίκησης δοκιμάζονται. Η πολιτική της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ (σχέδιο «Καλλικράτης», περικοπή χρηματοδοτήσεων) έχει ωθήσει τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης σε ακινησία και αδιέξοδο.

Το κόμμα μας, η Νέα Δημοκρατία, δίνει προτεραιότητα στην ενίσχυση της Αυτοδιοίκησης και στην ανάπτυξη της περιφέρειας.

Στηρίζουμε στελέχη που υπηρετούν αξίες και διαθέτουν ήθος και ικανότητες, προέρχονται από την αυτοδιοίκηση, είναι καταξιωμένοι στην κοινωνία και μάχονται για την ανάπτυξη του τόπου τους και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των πολιτών.

Σήμερα προτείνουμε στις αντίστοιχες τοπικές κοινωνίες τους:

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

ΝΟΜΟΣ ΗΛΕΙΑΣ

Δήμος Ήλιδας: Κότσιφας Σάκης, Δικηγόρος

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ

ΝΟΜΟΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ

Δήμος Σύρου – Ερμούπολης: Απέργης Κωνσταντίνος Δικηγόρος, πρώην Δημοτικός Σύμβουλος

Θεόδωρος Αθανάσαρος: Αναπληρωτής Γραμματέας Τοπικής Αυτοδιοίκησης, με τομέα ευθύνης τη Βόρεια Ελλάδα

Με απόφαση του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνη Σαμαρά ορίζεται αναπληρωτής Γραμματέας Τοπικής Αυτοδιοίκησης, με τομέα ευθύνης τη Βόρεια Ελλάδα, ο κ. Θεόδωρος Αθανάσαρος.

Ο Αναπληρωτής Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Οικονομίας της ΝΔ, βουλευτής Φθιώτιδας, κ. Χρήστος Σταϊκούρας για την περαίωση ανέλεγκτων υποθέσεων

Ο Αναπληρωτής Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Οικονομίας της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Φθιώτιδας, κ. Χρήστος Σταϊκούρας, έκανε την ακόλουθη δήλωση για την περαίωση ανέλεγκτων υποθέσεων:
«Η πρόθεση της Κυβέρνησης να προχωρήσει σε περαίωση ανέλεγκτων υποθέσεων, και ουσιαστικά σε φορολογική αμνηστία, στέλνει λανθασμένα μηνύματα στην κοινωνία.
Συνιστά διαιώνιση μιας αδικίας και ομολογία κυβερνητικής αποτυχίας στην αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής.
Η Νέα Δημοκρατία θα στηρίξει αυτή την επιλογή, υπό την προϋπόθεση ότι η Κυβέρνηση θα διαπραγματευτεί με την Τρόικα για να πετύχει ισόποση, τουλάχιστον, της περαίωσης μείωση των φόρων που προκύπτουν για τον Ελληνικό λαό από τα νέα εισπρακτικά μέτρα για το 2011.
Όπως, η μετάταξη προϊόντων από το χαμηλό στον υψηλό φορολογικό συντελεστή, η αύξηση των αντικειμενικών αξιών των ακινήτων και η έκτακτη εισφορά των επιχειρήσεων.
Μέτρα που άλλωστε θα επιτείνουν την ύφεση, διογκώνοντας το κυκλικό έλλειμμα και αφαιρώντας αναγκαία ζήτηση από την Αγορά».

Δηλώσεις αναπληρωτή Υπευθύνου Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Οικονομίας της κ. Χρ. Σταϊκούρα

Ο Αναπληρωτής Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Οικονομίας της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Φθιώτιδας, κ. Χρήστος Σταϊκούρας, έκανε την ακόλουθη δήλωση για την Πορεία Εκτέλεσης του Προϋπολογισμού:

«Η Κυβέρνηση απέτυχε στο μείζον θέμα των φορολογικών εσόδων, τόσο στο σχεδιασμό πολιτικής, όσο και στην εφαρμογή της.
Εμφανίζει μειωμένες τις δαπάνες, κυρίως, λόγω της οριζόντιας περιοριστικής εισοδηματικής πολιτικής, της συρρίκνωσης των προγραμμάτων κοινωνικής προστασίας και της δραματικής μείωσης του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων και των δαπανών για εξοπλιστικά προγράμματα.
Η Νέα Δημοκρατία επίμονα επισημαίνει αυτή την πραγματικότητα.
Οι πολίτες κατανοούν ότι η Κυβέρνηση δεν μπορεί να δώσει λύσεις στα προβλήματα και προοπτική στην οικονομία, στην κοινωνία και στη χώρα.
Η Νέα Δημοκρατία προτείνει άλλο μείγμα οικονομικής πολιτικής για να βγει η χώρα από την επιτήρηση και άλλο μοντέλο ανάπτυξης για να βγει από την κρίση».

Επιστολή Γραμμ. Γυναικείων Θεμάτων κα. Κ. Παπακώστα προς τον Υπουργό Δικαιοσύνης & Γενική Γραμμ. Ισότητας των Φύλων

Η Γραμματέας Γυναικείων Θεμάτων της Νέας Δημοκρατίας, Κατερίνα Παπακώστα – Σιδηροπούλου, απέστειλε, χθες, με αφορμή την Ημερίδα, την οποία διοργανώνουν το Υπουργείο Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και ειδικότερα η Γενική Γραμματεία Ισότητας των Φύλων – με θέμα: ‘’Εθνικό Πρόγραμμα για την ουσιαστική ισότητα των φύλων’’, στις 22/9/2010) - την ακόλουθη επιστολή προς τον αρμόδιο Υπουργό, κ. Χάρη Καστανίδη και τη Γενική Γραμματέα Ισότητας των Φύλων, κα Μαρία Στρατηγάκη:
«Κατ’ επανάληψη και κατ’ εξακολούθηση, η Γενική Γραμματεία Ισότητας των Φύλων και η Γραμματέας της, στις διοργανώσεις – που συγχρηματοδοτούνται από την Ελλάδα και την Ε.Ε. για τα θέματα Ισότητας των Φύλων - για τις δημόσιες πολιτικές που η ελληνική Πολιτεία οφείλει να υλοποιήσει, δεν δίνουν βήμα ως οφείλουν από το θεσμικό και δημοκρατικό μας ρόλο ως Γραμματείας Γυναικείων Θεμάτων της Νέας Δημοκρατίας. Η Αξιωματική Αντιπολίτευση, τυπικά, προσκαλείται, στην ουσία, όμως, ως παρατηρητής – ‘’γλάστρα’’, χωρίς να της παρέχεται η δυνατότητα να εκφράσει τις απόψεις της και να δεσμευθεί, δημόσια, γι’ αυτές. Καθίσταται σοβαρότερο το ζήτημα, όταν το θέμα της Ημερίδας αφορά στο ‘’Εθνικό Πρόγραμμα για την Ισότητα των Φύλων 2010-2013’’.

Παραπολιτικά

Από τη στήλη «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» του «ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΤΥΠΟΥ» σελ. 7 με τίτλο: «Το μήνυμα της προοπτικής έφτασε σε πολίτες- αγορά»

Ιδιαίτερα ικανοποιημένοι εμφανίζονται στη Νέα Δημοκρατία με την εμφάνιση του Αντώνη Σαμαρά στη Θεσσαλονίκη. Στη Ρηγίλλης υποστηρίζουν πως ο βασικός στόχος του προέδρου ήταν να αναδείξει ένα διαφορετικό δρόμο για την έξοδο από την κρίση, ένα δρόμο που βασίζεται στην ανάπτυξη και την τόνωση της αγοράς, δίνοντας και το αίσθημα της ελπίδας στους πολίτες. Από την άλλη, με καθαρό και μεστό λόγο τόσο στην ομιλία του στους παραγωγικούς φορείς, όσο και στη συνέντευξη που παραχώρησε στους εκπροσώπους των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης , ο Αντώνης Σαμαράς, κατέστησε σαφές πως τα σημαντικά προβλήματα τα οποία αντιμετωπίζει σήμερα η χώρα απορρέουν από την πολιτική που ασκεί η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, την πολιτική του μνημονίου, η οποία απλώς χειροτερεύει καθημερινά την κατάσταση. Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας απάντησε σε σχεδόν 40 ερωτήσεις  που του ετέθησαν και κατάφερε να κερδίσει τις εντυπώσεις σε όλες, καθώς φάνηκε πως γνωρίζει όλα τα θέματα εξίσου καλά… …….(το άρθρο συνεχίζεται και καταλήγει:)
…….Την Παρασκευή ο Αντώνης Σαμαράς θα μεταβεί, σύμφωνα με πληροφορίες στην Κοζάνη,  απ όπου θα ξεκινήσει και τις περιοδείες  του σε όλη τη χώρα έτσι ώστε να βρεθεί κοντά στους πολίτες και να ακούσει τα προβλήματα και τις ανησυχίες τους.

Τίτλοι Αθηναϊκών Εφημερίδων

ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΣ ΤΥΠΟΣ (Ρίζου) •Έσχες χωρίς… «ΠΟΘΕΝ»- Όλα τα περιουσιακά στοιχεία των πολιτικών από τη Βουλή•Απειλείται με κατάρρευση η σήραγγα του Αχελώου! – Τον κίνδυνο υπογραμμίζει με ερώτησή του στη Βουλή ο Μάξιμος Χαρακόπουλος• Με απόφαση του Αρείου Πάγου – Κρίνεται την Πέμπτη η τύχη 70.000 συμβασιούχων

Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2010

Ανακοίνωση ΟΝΝΕΔ για τα Νυχτερινά Πενθήμερα‏

Στις 27 Σεπτεμβρίου 2010 το Αστυνομικό προσωπικό όλης της χώρας θα πληρωθεί τις τακτικές αποδοχές του μηνός Οκτωβρίου, καθώς και το επίδομα για την εργασία που παρείχε το μήνα Αύγουστο του 2010, πέραν του πενθημέρου. Στην εν λόγω μισθοδοσία θα έπρεπε να συμπεριλαμβάνονταν και το επίδομα νυχτερινής απασχόλησης για τον μήνα Αύγουστο, αλλά οι πολιτικές της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ, σε συνδυασμό με τις επιταγές της Τρόικας δεν επέτρεψαν την καταβολή του. Η ζημία ανέρχεται σε 200 ευρώ, περίπου, μηνιαίως για κάθε εργαζόμενο Αστυνομικό.

Όλες οι μέχρι τώρα ενδείξεις συγκλίνουν, πως τα προαναφερόμενα επιδόματα δεν θα συμπεριλαμβάνονται στις επόμενες μισθοδοσίες  και η μελλοντική καταβολή αυτών τίθεται εν΄ αμφιβόλλω.

Το μήνυμα το οποίο θέλει να περάσει η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ είναι ξεκάθαρο: αναμένονται ακόμη περισσότερες περικοπές στην μισθοδοσία του Δημοσίου αλλά και του ευρύτερου Δημοσίου Τομέα, οι οποίες ξεκίνησαν με τους Αστυνομικούς που αποτελούν το θεμέλιο λίθο για την εύρυθμη λειτουργία του Κράτους.

Συνεδρίαση της ΚΟ της ΝΔ την Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου

Υπό την προεδρία του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας, κ. Αντώνη Σαμαρά, θα συνεδριάσει, την Πέμπτη, 23 Σεπτεμβρίου 2010 και ώρα 12η μεσημβρινή, στην αίθουσα  Γερουσίας της Βουλής, η Κοινοβουλευτική Ομάδα του Κόμματος.

Αντώνης Σαμαράς προς Φρέντρικ Ράινφελντ

Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, κ. Αντώνης Σαμαράς, απέστειλε σήμερα προς τον πρωθυπουργό της Σουηδίας, κ. Φρέντρικ Ράινφελντ, συγχαρητήριο τηλεγράφημα για την επιτυχία του στις εθνικές εκλογές της Κυριακής.

Ανακοίνωση της Γραμματείας Παλιννοστούντων της ΝΔ

Ανακοίνωση της Γραμματείας Παλιννοστούντων – Τομέας Βορειοηπειρωτών Ν.Δ., για το μνημόσυνο του δολοφονηθέντος Αριστοτέλη Γκούμα στη Χιμάρα.

Σε πατριωτικό, ειρηνικό και κατανυκτικό κλίμα τελέσθηκε την Κυριακή, 19 Σεπτεμβρίου 2010, στην εκκλησία των Αγίων Πάντων  στο Κάστρο της Χιμάρας, το τεσσαρακονθήμερο μνημόσυνο του Έλληνα Βορειηπειρώτη Αριστοτέλη Γκούμα, που δολοφονήθηκε στις 13 Αυγούστου 2010, στη Χιμάρα γιατί μιλούσε Ελληνικά.

Την Κοινοβουλευτική Ομάδα και το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας εκπροσώπησε ο Τομεάρχης της ΝΔ  βουλευτής Πιερίας κ. Κώστας Κουκοδήμος, καθώς και εκπρόσωποι του Τομέα Βορειοηπειρωτών της Γραμματείας Παλιννοστούντων και Ειδικών Πληθυσμιακών Ομάδων  της ΝΔ.

Ο Μητροπολίτης Αργυροκάστρου Δημήτριος που τέλεσε το μνημόσυνο, μετά τη θεία λειτουργία εξέφρασε τα συλλυπητήριά του στην οικογένεια και ζήτησε από τους παρευρισκόμενους να πράξουν αυτό που προστάζει η Ορθόδοξη πίστη.

Ο Κώστας Κουκοδήμος απέτισε φόρο τιμής προς το δολοφονηθέντα Αριστοτέλη Γκούμα, επισκέφθηκε την οικογένειά του, συνομίλησε με εκπροσώπους της ομογένειας, τονίζοντας  ότι «η γλώσσα μας, η ψυχή μας και τα ιδανικά μας δεν δολοφονούνται, δεν υποτάσσονται, δεν διαπραγματεύονται». Συζήτησε, επίσης μαζί τους,  για την εξέλιξη των θεμάτων που αφορούν στους Έλληνες Βορειοηπειρώτες.

Ο Γραμματέας Γιώργος Χρ. Αναγνωστάκος

Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα | Ρόδη Κράτσα

«Οι δαπάνες υγείας πρέπει να θεωρούνται επένδυση για την οικονομία και την κοινωνία και όχι απλώς κόστος» απάντησε ο Επίτροπος κ. Νταλί σε ερώτηση της Αντιπροέδρου του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, Ρόδης Κράτσα.

“Η βελτίωση της υγείας υποστηρίζει την οικονομική και κοινωνική συνοχή και ωφελεί την οικονομία, ενώ συγχρόνως βελτιώνει και την ποιότητα ζωής. Η  μέριμνα για την υγεία πρέπει να ενσωματωθεί σε όλες τις πολιτικές, και ιδίως σε όλες τις πτυχές της κοινωνικής  πολιτικής”. Αυτό τόνισε ο Επίτροπος Υγείας και Πολιτικής Καταναλωτών  κ. Νταλί απαντώντας σε σχετική ερώτηση της Αντιπροέδρου του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου κας Ρόδης Κράτσα.

Δήλωση του Εκπροσώπου της ΝΔ κ. Πάνου Παναγιωτόπουλου

Ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β΄ Αθηνών, κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος, κληθείς να σχολιάσει τον απόηχο της συνέντευξης του προέδρου της Νέας Δημοκρατίας στη Θεσσαλονίκη, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Ο Αντώνης Σαμαράς, με τα όσα είπε στη Θεσσαλονίκη, απέδειξε, κατά τον πλέον συστηματικό και μεθοδικό τρόπο, ότι η Νέα Δημοκρατία έχει πλήρη και εμπεριστατωμένη πρόταση εξόδου της χώρας από την κρίση».   

Δημοσιεύματα σχετικά με την παρουσία του Προέδρου της ΝΔ κ. Αντώνη Σαμαρά στην 75η ΔΕΘ και το Μνημόνιο‏

Δυναμική παρέμβαση

Γιώργος Κύρτσος
Ο πρόεδρος της ΝΔ κ. Σαμαράς έκανε με τις δημόσιες εμφανίσεις του στη ΔΕΘ μία εξαιρετικά δυναμική παρέμβαση στο ζήτημα της αντιμετώπισης της οικονομικής κρίσης.
Ενώ πήγε στη Θεσσαλονίκη σηκώνοντας το πολιτικό βάρος της πολυσυζητημένης σιωπής του κ. Καραμανλή, μπόρεσε να περάσει το μήνυμα μιας νέας πολιτικής εποχής για τη ΝΔ. Όπως χαρακτηριστικά είπε, ο τέως πρωθυπουργός θα δώσει, όποτε το κρίνει σκόπιμο, τις αναγκαίες εξηγήσεις για το παρελθόν, ενώ ο ίδιος θα προετοιμάσει το πολιτικό μέλλον της ΝΔ.
Προς το παρόν ο κ. Σαμαράς σέβεται τις λεπτές εσωκομματικές ισορροπίες της ΝΔ, δεν υπάρχει, όμως, αμφιβολία ότι δοκιμάζει τις δυνάμεις του για το αναγκαίο νέο ξεκίνημα.
Διαφορετικός ηγέτης
Εάν κρίνουμε από τις παρεμβάσεις του στο πλαίσιο της ΔΕΘ, ο κ. Σαμαράς είναι ένας ηγέτης με εντελώς διαφορετικά χαρακτηριστικά από τον κ. Καραμανλή ή τον κ. Παπανδρέου.
Πρώτον, έχει άριστη γνώση των οικονομικών θεμάτων και τα έχει μελετήσει στην τελευταία τους λεπτομέρεια. Ο κ. Καραμανλής καλυπτόταν πίσω από γενικές διατυπώσεις, ενώ ο κ. Παπανδρέου προτίμησε να αφήσει τη διαχείριση της οικονομικής κρίσης στον υπουργό Οικονομικών κ. Παπακωνσταντίνου, ο οποίος έχει και την ευθύνη για τη συνεννόηση με τους εκπροσώπους της τρόικας.
Δεύτερον, ο κ. Σαμαράς έχει τη δυνατότητα εκλαΐκευσης θεμάτων που αντιμετωπίζονται σαν τεχνικά και δύσκολα από τους άλλους ηγέτες, και γι’ αυτό μπορεί να απευθυνθεί καλύτερα στο μυαλό και στην καρδιά των πολιτών. Σε μια περίοδο κατά την οποία οι δημοσκοπήσεις είναι εξαιρετικά δύσκολες για τη ΝΔ και τον πρόεδρό της, ο κ. Σαμαράς μπόρεσε να απευθυνθεί στην κοινή γνώμη με ζεστό και άμεσο τρόπο.
Τρίτον και σημαντικότερο, ο κ. Σαμαράς έχει λογική ρήξης με το κατεστημένο, ενώ τόσο ο κ. Παπανδρέου όσο και ο κ. Καραμανλής είναι οι βασικοί διαχειριστές ενός ολόκληρου πολιτικού, οικονομικού συστήματος. Ο πρόεδρος της ΝΔ παρουσίασε στη Θεσσαλονίκη μια ιδιαίτερα φιλόδοξη στρατηγική για την αντιμετώπιση της κρίσης. Δεν υπάρχουν, βέβαια, εγγυήσεις για την επιτυχία της προσπάθειάς του, αλλά η κακή πορεία των οικονομικών και κοινωνικών θεμάτων αρχίζει να του εξασφαλίζει ένα διευρυμένο ακροατήριο.
City Press – 20/09/2010

Δήλωση Υπεύθυνης Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Τουριστικής Ανάπτυξης της ΝΔ κ. Ολ. Κεφαλογιάννη

Η Υπεύθυνη του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Τουριστικής Ανάπτυξης της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Ρεθύμνου, κα Όλγα Κεφαλογιάννη, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Η παρουσία του Α. Σαμαρά στη ΔΕΘ, προκάλεσε αισιοδοξία και σιγουριά, ότι υπάρχουν ακόμα ελπίδες ανάκαμψης για τον τόπο. Ότι υπάρχουν λύσεις, που δεν ‘στραγγαλίζουν’ νοικοκυριά και επιχειρήσεις. Δεν υποβάλλουν τους πολίτες σε δυσβάσταχτες θυσίες. Δεν εκχωρούν την οικονομική πολιτική της χώρας σε τρίτους.
Στην ομιλία του, ο Πρόεδρος της Ν.Δ., μίλησε και για τα προβλήματα του Ελληνικού Τουρισμού. Την πλήρη απουσία στρατηγικού σχεδίου για την τουριστική ανάπτυξη. Την πτώση της ανταγωνιστικότητας. Τις αναγκαίες διαρθρωτικές αλλαγές, που αναβάλλονται επ’ άπειρον. Τα τεράστια θεσμικά ελλείμματα, που ακολούθησαν τη διάλυση του Υπουργείου Τουρισμού.
Η Κυβέρνηση αντίθετα, προσποιείται ότι η Ελληνικός Τουρισμός δεν έχει προβλήματα. Γι’ αυτό τον άφησε ‘έξω’ από τις αλλαγές του πρόσφατου ανασχηματισμού. Γι’ αυτό, στη μακροσκελέστατη ομιλία του στη ΔΕΘ, ο Πρωθυπουργός ‘ξέχασε’ τον Τουρισμό.
Όμως, τα προβλήματα είναι υπαρκτά και οφείλουμε να τα αναδεικνύουμε σε κάθε ευκαιρία.
Αυτό ακριβώς κάνουμε. Δεν ωραιοποιούμε τα πράγματα. Δεν προσποιούμαστε, ότι όλα πάνε καλά.
Αυτός είναι ο δρόμος που έχει πάρει η Κυβέρνηση, αρνούμενη να πάρει στα σοβαρά τις ευθύνες απέναντι στον Ελληνικό Τουρισμό. Σε αυτό το δρόμο ξεκίνησε και θα συνεχίσει να πορεύεται μόνη.
Η Νέα Δημοκρατία έχει και σχέδιο και λύσεις για τα προβλήματα του Ελληνικού Τουρισμού».

Δήλωση Υπευθύνου Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Προστασίας του Πολίτη της ΝΔ κ. Ν. Δένδια

Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Προστασίας του Πολίτη της Νέας Δημοκρατίας, Βουλευτής Κέρκυρας, κ. Νικόλαος Δένδιας, σχετικά με τις παλινωδίες της κυβερνητικής πολιτικής στη χορήγηση επιδομάτων στους ένστολους των Σωμάτων Ασφαλείας, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Το ΠΑΣΟΚ, το οποίο επαγγελόταν το ενιαίο μισθολόγιο και τον εξορθολογισμό της μισθοδοσίας στο Δημόσιο Τομέα, συνεχίζει να εξαπατά το προσωπικό των Σωμάτων Ασφαλείας με τη δήθεν παροχή επιδομάτων, τα οποία όμως περικόπτει στη συνέχεια, κατόπιν υποτιθέμενων απαιτήσεων της Τρόικας!

Χαρακτηριστικό παράδειγμα οι πρόσφατες υπεκφυγές  και τα «ήξεις, αφίξεις»,  που σχετίζονται με τη χορήγηση ή μη των δαπανών για  τα επιδόματα νυχτερινής εργασίας και εργασίας πέραν του πενθημέρου στους ένστολους της ΕΛ.ΑΣ., του Πυροσβεστικού Σώματος και του Λιμενικού Σώματος.

Το καθολικό αίτημα της Ελληνικής κοινωνίας για την αύξηση του αισθήματος δημόσιας ασφάλειας δεν είναι δυνατόν να μπαίνει στην προκρούστεια κλίνη του ΠΑΣΟΚ.

Απέναντι στην τακτική της Κυβέρνησης, η Νέα Δημοκρατία δηλώνει την πλήρη αντίθεσή της».

"Το δίλημμα των εκλογών" του Μάξιμου Χαρακόπουλου

Οι προσεχείς αυτοδιοικητικές εκλογές έχουν ασφαλώς μια σημαντική ιδιαιτερότητα. Πραγματοποιούνται σε μια εξαιρετικά κρίσιμη στιγμή για τη χώρα. Η οικονομική κρίση που ανατρέπει δεδομένα δεκαετιών μας αναγκάζει να δούμε τις επιλογές μας μέσα από άλλο πρίσμα. Η δυσπιστία των πολιτών προς την πολιτική και το πολιτικό προσωπικό είναι αναμφίβολη. Η διάθεση για ιδιώτευση και «αποχή» είναι μεγάλη. Κι όμως ποτέ άλλοτε, τουλάχιστον στα μεταπολιτευτικά χρονικά, η συμμετοχή στην εκλογική διαδικασία δεν είχε τόσο καθοριστική σημασία. 

Παραπολιτικά

Από τη στήλη «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» του  «ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΤΥΠΟΥ» σελ. 7 με τίτλο : «75η ΔΕΘ- Η πρόταση Σαμαρά – Αντιμνημόνιο από Σαμαρά με μειώσεις φόρων - εισφορών »

Έ να νέο οικονομικό μοντέλο στο οποίο κυριαρχούν οι μειώσεις των φορολογικών και ασφαλιστικών επιβαρύνσεων παρουσίασε ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Αντώνης Σαμαράς στη Διεθνή  Έκθεση Θεσσαλονίκης. Είναι πλέον ευκρινείς οι διαφορές της κυβέρνησης και της Νέας Δημοκρατίας σε ό,τι αφορά την οικονομική πολιτική. Ο Γιώργος Παπανδρέου βραχυκυκλωμένος από τις δεσμεύσεις που ανέλαβε υπογράφοντας το μνημόνιο, επιμένει σε μια πολιτική αύξησης των φόρων. Η τακτική αυτή εντείνεται τόσο στους έμμεσους φόρους, όσο και στην άμεση φορολογία, ιδίως στις επιχειρήσεις. Από την πλευρά του ο πρόεδρος της Ν. Δ. επέμεινε σε μία άλλη πολιτική, όπου η μείωση των φόρων θα τονώσει την οικονομία και κατά συνέπεια θα αυξήσει τα έσοδα. Αναλυτικότερα, οι βασικές διαφορές μεταξύ των πολιτικών των δύο μεγάλων κομμάτων είναι οι ακόλουθες: 1. Φόροι επιχειρήσεων και  εισφορές. Ο κ. Σαμαράς θεωρεί  ότι η μείωση των φόρων στις επιχειρήσεις πρέπει να είναι γενική και να μην περιορίζεται μόνο στα αδιανέμητα κέρδη. … Παράλληλα, για τις ασφαλιστικές εισφορές εργαζομένων και εργοδοτών, ο κ. Σαμαράς είπε ότι θα υπάρχει μία λελογισμένη πολιτική μείωσης ενώ ο πρωθυπουργός ανακοίνωσε μόνο προγράμματα επιδότησης των ασφαλιστικών εισφορών μέσω του ΟΑΕΔ. Το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης τάσσεται κατά των έκτακτων εισφορών, ενώ στο μνημόνιο αναφέρεται ότι και το 2011 θα υπάρξει νέα έκτακτη εισφορά επί των κερδών των επιχειρήσεων. 2 ΦΠΑ και φόροι καυσίμων : Η Νέα Δημοκρατία εκτιμά  ότι θα πρέπει να μειωθεί ο ΦΠΑ και να αποκλιμακωθεί ο ειδικός φόρος κατανάλωσης για τα καύσιμα. Σ ότι αφορά το πετρέλαιο θέρμανσης ο κ. Σαμαράς θεωρεί ότι πρέπει να εξακολουθήσει να έχει χαμηλό συντελεστή. Η κυβέρνηση εξετάζει την περαιτέρω αύξηση του χαμηλού συντελεστή ΦΠΑ από το 11% στο 13% προκειμένου να αποφύγει τη μετάταξη των προϊόντων στο 23% ενώ για τη φορολογία καυσίμων εξετάζει την εξίσωση των φόρων για πετρέλαιο κίνησης και θέρμανσης εντός του 2011. 3 Δημόσια Διοίκηση. Ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας εξήγγειλε απλούστευση των διαδικασιών προκειμένου να  καταπολεμηθεί η κρατική γραφειοκρατία. Οι πολίτες θα μπορούν να λαμβάνουν τα δημόσια έγγραφα με την αστυνομική τους ταυτότητα, τον Αριθμό Φορολογικού Μητρώου και τον Αριθμό Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης. Παράλληλα, κάθε υπουργείο θα έχει ξεκάθαρες αρμοδιότητες. Ο κ. Παπανδρέου ανακοίνωσε ότι από το τέλος του έτους θα υπάρχει μία νέα ηλεκτρονική κάρτα, που σταδιακά θα αντικαταστήσει την αστυνομική ταυτότητα. Παράλληλα, υπάρχει μεγάλο πρόβλημα συναρμοδιοτήτων στα νέα υπουργεία. 4 . Επενδύσεις. Η Νέα Δημοκρατία τάσσεται υπέρ της απλούστευσης των διαδικασιών για όλες τις επενδύσεις, μικρές η μεγάλες, εγχώριες ή ξένες. Ο κ. Σαμαράς αναφέρθηκε στο νόμο Παπαθανασίου, που υιοθέτησε η κυβέρνηση… …(το άρθρο συνεχίζεται) 

Τίτλοι Αθηναϊκών Εφημερίδων

ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΣ ΤΥΠΟΣ (Ρίζου) 
•Και με την τεκμηριωμένη με στοιχεία συνέντευξή του στη ΔΕΘ- Τέλος στα ψέματα του ΠΑΣΟΚ έβαλε ο Αντώνης Σαμαράς – τι είπε για το ΔΝΤ, για το Μνημόνιο, για την ολέθρια πολιτική του ΠΑΣΟΚ….
•Δημόσιο «Μαχαίρι» σε υπερωρίες, σε νυχτερινά και σε εργασία τα Σαββατοκύριακα βάζει η κυβέρνηση
•Μέσα στην εβδομάδα οι οριστικές αποφάσεις – Ποιο το πλαίσιο της περαίωσης – Θα αφορά τις φορολογικές εκκρεμότητες από το 2000-2009 

Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου 2010

Συνέντευξη τύπου του Προέδρου της ΝΔ κ. Αντώνη Σαμαρά στο πλαίσιο της 75ης ΔΕΘ στο Βελλίδειο Συνεδριακό Κέντρο

Π. ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ: Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, θα μου επιτρέψετε, κατ’ αρχήν, την προσφώνηση, ως συνάδελφός σας.
Κυρίες και κύριοι εκπρόσωποι των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας.
 Να σας ευχαριστήσουμε, κατ’ αρχάς, για την παρουσία σας και τη συμμετοχή σας σε ένα γεγονός, που είναι ξεχωριστό κάθε χρονιά. Και φέτος είναι ξεχωριστό: Η συνέντευξη του αρχηγού της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης και Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας Αντώνη Σαμαρά, στο πλαίσιο της επίσκεψής του στην 75η διοργάνωση της Διεθνούς Εκθέσεως Θεσσαλονίκης.
 Ξεκινώ με τις ευχαριστίες. Υπάρχει πάρα πολύς κόσμος στην αίθουσα και νομίζω ότι μπορούμε να ξεκινήσουμε.
 Συνηθίζεται, στην αφετηρία αυτής της εκδήλωσης, αυτής της συνέντευξης, ο εκάστοτε αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης να διατυπώνει έναν ολιγόλεπτο πρόλογο.
 Εμείς, προτιμήσαμε φέτος, αντί προλόγου, να σας δείξουμε ένα βίντεο. Θα παρακαλέσω να δούμε το βίντεο.

Δήλωση του Εκπροσώπου της ΝΔ κ. Πάνου Παναγιωτόπουλου, απάντηση στον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο

Ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β΄ Αθηνών, κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος, απαντώντας στην επίθεση που έκανε ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος κ. Γ. Πεταλωτής στον Πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Το παραλήρημα του Κυβερνητικού Εκπροσώπου εναντίον του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας δείχνει πόσο έχει θορυβήσει την κυβέρνηση το γεγονός ότι τα μηνύματα, που έστειλε ο κ. Αντώνης Σαμαράς από τη Θεσσαλονίκη, πέρασαν σε όλο τον Ελληνικό λαό.

Όποιος δεν έχει επιχειρήματα να αντιπαραθέσει, εκτρέπεται σε υβριστικές επιθέσεις».

Δήλωση του Εκπροσώπου της ΝΔ κ. Πάνου Παναγιωτόπουλου

Ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β΄ Αθηνών, κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Ο Αντώνης Σαμαράς, με τα όσα είπε απόψε, έδειξε το δρόμο, έδειξε την πραγματική διαδρομή, τη βατή διαδρομή εξόδου της χώρας από την κρίση. Όχι με συνθήματα, όχι με ευχές, όχι με “λόγια του αέρα”.

Ομιλία του Προέδρου της ΝΔ κ. Αντώνη Σαμαρά στο πλαίσιο της 75ης ΔΕΘ

Κυρίες και κύριοι,

Βρίσκομαι σήμερα ανάμεσά σας με έντονα αισθήματα χαράς και συγκίνησης. Δεν χρειάζεται να σας πώς γιατί…
Ξέρετε όλοι τους δεσμούς που με συνδέουν με τη Μακεδονία.
Δεσμοί οικογενειακοί. Αλλά και δεσμοί κοινών αγώνων για εθνικά δίκαια.
Κάποιοι έχουν την πικρία ότι η Αθήνα «ξέχασε» τη  Θεσσαλονίκη. Υπήρξα σε όλη μου την πολιτική σταδιοδρομία βουλευτής Περιφέρειας. Ξέρω καλά αυτή την πικρία…
Ξέρω όμως ακόμα, ότι πολλοί αγωνιστήκαμε για να αλλάξει αυτό.  Και τα τελευταία χρόνια είχε αρχίσει να αλλάζει…
Τώρα όμως, έγιναν βήματα πίσω. Πολλά βήματα πίσω.

Δήλωση του Προέδρου της ΝΔ κ. Αντώνη Σαμαρά μετά την επίσκεψή του σε περίπτερα της ΔΕΘ

Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς, μετά την επίσκεψή του  σε περίπτερα της ΔΕΘ, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Το μεγάλο ζητούμενο για τον Ελληνικό Λαό, μέσα από τέτοιες Εκθέσεις, όπως αυτή η κραταιά, η παλιά Έκθεση Θεσσαλονίκης, η οποία κάθε χρόνο ζυγίζει –κυρίως για τον ξένο που έρχεται- τις δυνατότητες που έχει η Ελληνική οικονομία, είναι η εξωστρέφεια. Το να δείξουμε, δηλαδή, ότι οι Ελληνικές επιχειρήσεις έχουν μέσα τους το σπόρο και τη δύναμη να είναι ανταγωνιστικές, παγκοσμίως.

Γι’ αυτό το λόγο ήρθαμε εδώ. Για να συμπαρασταθούμε στην Ελληνική επιχείρηση, σε ώρες δύσκολες, σε ώρες σκληρές. Και για να πούμε, ταυτόχρονα, ότι υπάρχει προς αξιοποίηση ένα καταπληκτικό ανθρώπινο δυναμικό, το οποίο όταν βρει τα κατάλληλα κίνητρα και το γόνιμο έδαφος, μπορεί πραγματικά να μεγαλουργήσει. Το μεγάλο ζητούμενο, πια, για μας, είναι: Ανταγωνιστικότητα παντού.

Αποσπάσματα ομιλίας του Προέδρου της ΝΔ κ. Αντώνη Σαμαρά στο πλαίσιο της 75ης ΔΕΘ

Κατά την ομιλία του στο Βελλίδειο ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας ξεκίνησε αποδομώντας τα «εφτά ψέματα» που σηματοδοτούν την εποχή της παρακμής που πρέπει να ξεπεράσει η χώρα.
Στη συνέχεια περιέγραψε την εναλλακτική πολιτική της Νέας Δημοκρατίας για διέξοδο από το φαύλο κύκλο της ύφεσης και έξοδο από την επιτήρηση.
Τελικά, στο δεύτερο μέρος της ομιλίας του περιέγραψε την «Αλλαγή Μοντέλου Ανάπτυξης», που είναι απαραίτητη για να ξεπεράσει η χώρα την κρίση οριστικά, ώστε να μην επιστρέψει στον κρατισμό.

Συνάντηση του Προέδρου της ΝΔ κ. Αντώνη Σαμαρά με τους παραγωγικούς φορείς της Θεσσαλονίκης

Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς, στο πλαίσιο της επίσκεψης στη Θεσσαλονίκη, με την ευκαιρία της 75ης ΔΕΘ, είχε συνάντηση με Παραγωγικούς Φορείς της Θεσσαλονίκης, της Κεντρικής Μακεδονίας και της Θράκης.

Μετείχαν ο Γραμματέας της Πολιτικής Επιτροπής του Kόμματος, βουλευτής Αρκαδίας κ. Ανδ. Λυκουρέντζος, ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β΄ Αθηνών, κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος, οι Αναπληρωτές Υπεύθυνοι του Τομέα Οικονομίας, βουλευτής Φθιώτιδας κ. Χρ. Σταϊκούρας, βουλευτής Β΄ Θεσσαλονίκης κ. Θ. Καράογλου και κ. Ν. Μηταράκης, ο Υπεύθυνος του Τομέα Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, βουλευτής κ. Β΄ Αθηνών κ. Κ. Χατζηδάκης, ο Υπεύθυνος του Τομέα Μεταφορών & Επικοινωνιών, βουλευτής Α΄ Θεσσαλονίκης κ. Στ. Καλαφάτης, ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας και υποψήφιος Δήμαρχος Θεσσαλονίκης κ. Κ. Γκιουλέκας, ο Γενικός Διευθυντής του κόμματος κ. Αθ. Σκορδάς, ο Γραμματέας Παραγωγικών Τομέων κ. Σπ. Ευσταθόπουλος και ο Αναπληρωτής Γραμματέας κ. Στράτος Σιμόπουλος, ο οποίος συντόνιζε και τη συζήτηση, ο Γραμματέας Οργανωτικού κ. Μ. Αγγελάκας, η Γραμματέας της Ομάδας Παρακολούθησης του Προγράμματος Στήριξης της Ελληνικής Οικονομίας κα Ε. Ρωμαΐδου, ο Γραμματέας Πολιτικής Τεκμηρίωσης και Προγραμματισμού κ. Μ. Δασκαλάκης και η Αναπληρώτρια Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας κα Β. Τζότζολα.

Εκλογές 2010: Υποψήφιοι (Βοιωτία, Ιωάννινα, Θεσπρωτία)

Οι εκλογές της Τοπικής Αυτοδιοίκησης διεξάγονται σε περίοδο κρίσιμη για το μέλλον της χώρας και τη ζωή των πολιτών.

Οι θεσμοί της Τοπικής Αυτοδιοίκησης δοκιμάζονται. Η πολιτική της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ (σχέδιο «Καλλικράτης», περικοπή χρηματοδοτήσεων) έχει ωθήσει τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης σε ακινησία και αδιέξοδο.

Το κόμμα μας, η Νέα Δημοκρατία, δίνει προτεραιότητα στην ενίσχυση της Αυτοδιοίκησης και στην ανάπτυξη της περιφέρειας.

Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2010

Η επίσκεψη Σαμαρά στη Δ.Ε. Θεσσαλονίκης



Το Σάββατο, 18 Σεπτεμβρίου 2010, στις 09:30 το πρωί, ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, κ. Αντώνης Σαμαράς, θα επισκεφθεί την 75η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης.

Παραπολιτικά

Από τη στήλη «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» του  «ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΤΥΠΟΥ» σελ. 7 με τίτλο: «Αντώνης Σαμαράς: Θα θέσει ξεκάθαρα το δίλημμα των προσεχών εκλογών από τη ΔΕΘ»

Στη Θεσσαλονίκη δίνουν ιδιαίτερα μεγάλη σημασία στην επίσκεψη του Αντώνη Σαμαρά στη Θεσσαλονίκη, εκτιμώντας πως από εκεί θα ξεκινήσει και η ουσιαστική ανάταξη της παράταξης, καθώς θα γίνει ξεκάθαρο το μήνυμα ελπίδας που θέλει να στείλει ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας.  Παράλληλα, από τη Θεσσαλονίκη ο Αντώνης Σαμαράς θέλει να επαναλάβει πιο ξεκάθαρα  από κάθε φορά το δίλλημα που θα έχουν οι πολίτες μπροστά στις κάλπες του Νοεμβρίου. Ελπίδα και ανάπτυξη με ένα διαφορετικό μίγμα πολιτικής που μπορεί να παρουσιάσει η Νέα Δημοκρατία ή λουκέτα και ανεργία που είναι το αποτέλεσμα της οικονομικής πολιτικής της κυβέρνησης του μνημονίου. – Απόδοση ευθυνών -  Στην ομιλία του στους παραγωγικούς φορείς της χώρας, ο Αντώνης Σαμαράς θα προχωρήσει σε μια ξεκάθαρη απεικόνιση της πραγματικότητας, αναδεικνύοντας τις πραγματικές ευθύνες της παρούσας κυβέρνησης, οι οποίες είναι σημαντικές αν όχι απόλυτες για την προσφυγή στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο. Ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, θα καταδείξει πως το ακολουθούμενο δείγμα της οικονομικής  πολιτικής είναι αδιέξοδο, κάτι που επιβεβαιώνουν και οι παραγωγικοί φορείς, ενώ θα επαναλάβει τους βασικούς άξονες που κατέθεσε στις 7 Ιουλίου, άξονες που περιλαμβάνουν αντισταθμιστικά μέτρα μηδενικού ή ελάχιστου δημοσιονομικού κόστους για την ανάταξη της οικονομίας. Εκτός όμως από την ανάταξη υπάρχει και η ανάπτυξη εκεί που ο Αντώνης Σαμαράς αναμένεται να εστιάσει  την ομιλία του… (το άρθρο συνεχίζεται) 

Τίτλοι Αθηναϊκών Εφημερίδων

ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΣ ΤΥΠΟΣ (Ρίζου)
•Η γραφειοκρατία διώχνει τις επενδύσεις!... – Ζητούν μέχρι και…75 δικαιολογητικά για την ίδρυση μιας επιχείρησης!
•Θεσσαλονίκη – Άρχισε το Σαββατοκύριακο του Αντώνη Σαμαρά – Σειρά συναντήσεων με παράγοντες και τοπικούς φορείς
•Πρώτε αντιδράσεις από την…πρωθυπουργοποίηση Ραγκούση – Βενιζέλος:- Ακέραιες οι αρμοδιότητες του υπ. Άμυνας και του ΚΥΣΕΑ

Πέμπτη 16 Σεπτεμβρίου 2010

Πρόγραμμα Προέδρου ΝΔ Αντώνη Σαμαρά στην 75η ΔΕΘ


Ο Αντώνης Σαμαράς το Σαββατοκύριακο στη ΔΕΘ

Το Σάββατο, 18 Σεπτεμβρίου 2010, στις 09:30 το πρωί, ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, κ. Αντώνης Σαμαράς, θα επισκεφθεί την 75η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης.Ο Πρόεδρος, που θα εισέλθει στους χώρους της ΔΕΘ από την πύλη που βρίσκεται στη συμβολή των οδών Εγνατία και Αγγελάκη (Συντριβανίου)  θα ξεναγηθεί στα περίπτερα.

Παραπολιτικά

Από τη στήλη «ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΟ» της «ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗΣ» σελ. 6 με τίτλο:

ΘΕΤΙΚΑ »Μπορεί η κυβέρνηση να θέλει να στοχοποιήσει τους βενζινοπώλες, προσεγγίζοντας με επικοινωνιακούς όρους την υπόθεση με την επιβολή πλαφόν στα καύσιμα, αλλά η πρωτογενής «αισχροκέρδεια» εις βάρος των οδηγών ξεκίνησε από το ίδιο το κράτος και την κυβέρνηση με τις αυξήσεις που επέβαλε. Άλλωστε, ο αρμόδιος τομεάρχης της Νέας Δημοκρατίας Κ. Χατζηδάκης με εύστοχο τρόπο, παρατήρησε: «Σε κάθε περίπτωση, το βασικό πρόβλημα για τον καταναλωτή είναι πως φέτος πληρώνει την βενζίνη 50% ακριβότερα από πέρσι».

Τίτλοι Αθηναϊκών Εφημερίδων

ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΣ ΤΥΠΟΣ (Ρίζου)
•Μια από τις ακριβότερες πόλεις του κόσμου η Αθήνα! – Πρώτη στην ακρίβεια η Νέα Υόρκη
•Άνετο προβάδισμα Γκιουλέκα στη Θεσσαλονίκη – Σε μεγάλη απόσταση η υποψηφιότητα του Γ. Μπουτάρη
•Χωρίς επιδότηση 200.000 αγρότες που χρωστούν στον ΟΓΑ

Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2010

Τίτλοι Αθηναϊκών Εφημερίδων

ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΣ ΤΥΠΟΣ (Ρίζου)
•Πώς θα γίνει η περαίωση ανέλεγκτων υποθέσεων 10ετίας – Όλες οι λεπτομέρειες από τα μέτρα της Εφορίας
•Είπε – ξείπε για την αύξηση της τιμής του πετρελαίου ο Γ. Παπανδρέου!
•Μέσω Διαδικτύου το φροντιστήριο των μαθητών – Παραπλανητική η εικόνα της Παιδείας, καταγγέλλει η Ε. Βόζεμπεργκ

Παραπολιτικά

Από τη στήλη «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» του «ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΤΥΠΟΥ» σελ. 8-9 με τίτλο: «Ψήφος εμπιστοσύνης στην επιλογή Σαμαρά για ανανέωση»

Οι πολίτες σε συντριπτικό ποσοστό που προσεγγίζει το 61% θεωρούν σωστή την κίνηση του προέδρου της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντ. Σαμαρά να επιλέξει τον Βασίλη Κικίλια για την Περιφέρεια Αττικής, αντί για κάποιον υπουργό των κυβερνήσεων Καραμανλή. Παράλληλα, το εκλογικό σώμα στέλνει μήνυμα στον πρόεδρο της Ν. Δ. να συνεχίσει την ανανέωση (με ποσοστό 66%) όταν μόλις το 7% τάσσεται υπέρ της επαναφοράς παλαιών και έμπειρων στελεχών. Όπως προκύπτει από δημοσκοπήσεις της εταιρείας Alco που διενεργήθηκαν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη για λογαριασμό του Ελεύθερου Τύπου, οι πολίτες του Λεκανοπεδίου εγκρίνουν την πολιτική ανανέωσης του κ. Σαμαρά με ποσοστό 78%, όπως εκφράσθηκε από την επιλογή Κικίλια, ενώ οι δημότες της Θεσσαλονίκης δίνουν σαφές προβάδισμα στον κ. Κώστα Γκιουλέκα (που υποστηρίζεται από τη Ν. Δ.) έναντι του κ. Γιάννη Μπουτάρη που έχει τη στήριξη του ΠΑΣΟΚ. (το άρθρο συνεχίζεται με παρουσίαση της έρευνας, αναλυτικά)

Α. Σαμαράς: Ελπίδα και προοπτική ενάντια στην απελπισία του Μνημονίου

Η δυσαρέσκεια της κοινωνίας κατά της κυβέρνησης κορυφώνεται καθημερινά και το έλλειμμα εμπιστοσύνης των πολιτών απέναντι στο κυβερνών κόμμα καταγράφεται σε όλες τις μετρήσεις της κοινής γνώμης που βλέπουν το φως της δημοσιότητας.

Σε πρόσφατη έρευνα της Public Issue για την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, η συντριπτική πλειοψηφία των ερωτηθέντων αμφισβητεί την ικανότητα της κυβέρνησης να διαχειριστεί επιτυχώς τα προβλήματα της χώρας, ενώ δηλώνουν απαισιόδοξοι για τις προοπτικές βελτίωσης της οικονομίας. Την ίδια ώρα, λόγω των σκληρών μέτρων εντείνεται το άγχος και η απαισιοδοξία της νεολαίας για το επαγγελματικό και οικονομικό της μέλλον. Σύμφωνα με την έρευνα της Pulse που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της ΟΝΝΕΔ, τουλάχιστον 6 στους 10 νέους σκέφτονται να εγκαταλείψουν τη χώρα.

Εκτός πραγματικότητας η κυβέρνηση Παπανδρέου

Παγιδευμένη και χωρίς όραμα εμφανίστηκε η Κυβέρνηση Παπανδρέου και στη Θεσσαλονίκη. Εκτός πραγματικότητας, με ευχολόγια και αοριστολογίες ο κ. Παπανδρέου προσπάθησε να κάνει το μαύρο, άσπρο και να πείσει τους Έλληνες ότι αυτό που βιώνουν καθημερινά είναι εικονική πραγματικότητα!

Αρνήθηκε να παραδεχτεί ότι έχει βυθίσει την χώρα σε μια πρωτόγνωρη ύφεση, που δεν έχει ημερομηνία λήξης. Με τον τιμάριθμο να «καλπάζει» από το 1% που ήταν πέρυσι στο 5,5% σήμερα, με την ανεργία στο 12%, με την οικονομία να κινείται σε βαθιά ύφεση (-3,7% το ΑΕΠ για το β΄τρίμηνο), το ΠΑΣΟΚ επιμένει να προκαλεί . Το μόνο που ξέρει είναι να «βαπτίζει» το τσεκούρωμα μισθωτών και συνταξιούχων «πολιτική υπέρ της κοινωνικής συνοχής», τα λουκέτα των επιχειρήσεων «ενίσχυση της επιχειρηματικότητας» και την ύφεση και την ανεργία «όραμα για την ανάπτυξη».

Όμως καθημερινά οι πολίτες βιώνουν την οδυνηρή πραγματικότητα, αφού οι τιμές και οι υπηρεσίες τραβούν την ανηφόρα, με αποτέλεσμα ο οικογενειακός προϋπολογισμός να μην μπορεί να ανταποκριθεί, και ο δανεισμός να αποτελεί μονόδρομο. Ο κ. Παπανδρέου ένα χρόνο μετά τις ψεύτικες υποσχέσεις του, ότι «υπάρχουν λεφτά», ήρθε να εντείνει τις ανησυχία στους Έλληνες. Η συνολική εμφάνιση του Πρωθυπουργού ανέδειξε τα δραματικά αδιέξοδα της πολιτικής της Κυβέρνησής του και απέδειξε ότι ο ίδιος δεν μπορεί να βγάλει την Ελλάδα από την κρίση.

«Μαθήματα Οικονομίας για Αρχάριους» του Άκη Γεροντόπουλου, υπεύθυνου Περιφερειακών ΜΜΕ ΝΔ

Η κατηγορηματική δήλωση του Αντώνη Σαμαρά, ότι ως κυβέρνηση η ΝΔ θα εγκαταλείψει τις προβλέψεις του περίφημου Μνημονίου, δεν αποτελεί μία αντιπολιτευτική αποστροφή του τύπου «εμείς ακυρώνουμε ό, τι έχουν κάνει οι άλλοι». Αντιθέτως, πρόκειται για μία θέση απολύτως οικονομικής οπτικής, η οποία στην ουσία συγκεράζει όλες τις απόψεις που, σπουδαίοι οικονομολόγοι, ακόμη και νομπελίστες, έχουν διατυπώσει, κρίνοντας τον τρόπο που η Ευρώπη επιχειρεί να αντιμετωπίσει την κρίση. Κυρίως δε επικρίνονται τα μέτρα τα οποία επιβάλλει σε χώρες με μεγάλα ελλείμματα και χρέος, προκειμένου να τις χρηματοδοτήσει, εκτός της αγοράς και της κερδοσκοπικής της απόχης.

Στη Γενική Θεωρία του Χρήματος ο Τζων Μέϋναρντ Κέϋνς κάνει τις εξής διαγνώσεις, χρήσιμες ασφαλώς σήμερα στην κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, που με τα μέτρα της πνίγει την ελληνική οικονομία.