Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2010

Δήλωση του Προέδρου της ΝΔ κ. Αντώνη Σαμαρά μετά τα κάλαντα της Πρωτοχρονιάς από ποντιακά σωματεία

Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς άκουσε τα Κάλαντα της Πρωτοχρονιάς, από ποντιακά σωματεία, στα κεντρικά γραφεία του κόμματος στη Ρηγίλλης. Αμέσως μετά έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Υγεία και αγάπη σε όλους, σε όλες τις οικογένειες. Αλλά, αυτή τη στιγμή, ο νους μου είναι κοντά κυρίως σε εκείνους που έχασαν τη δουλειά τους. Σε εκείνους που αναγκάστηκαν να βάλουν «λουκέτο» στο μαγαζί τους. Σε εκείνους που περνούν τις πιο δύσκολες στιγμές, τώρα, όταν όλοι οι υπόλοιποι λέμε «χρόνια πολλά».
Αυτούς τους ανθρώπους σκέφτομαι περισσότερο. Κι από βάθους καρδιάς οι ευχές όλων μας σε αυτούς πάνε, κυρίως.
Σε όλη την Ελλάδα, εύχομαι να βρει το δρόμο της, με τον τρόπο που ξέρει και πρέπει- δηλαδή την ανάπτυξη- και σε όλους τους Έλληνες να είναι -πάνω από όλα- υγιείς. Και να μη χάσουμε ποτέ την αισιοδοξία και το χαμόγελο, που πρέπει να έχουμε, για να πάμε μπροστά.
Ευχαριστώ πολύ.
Και χρόνια πολλά».

Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 2010

Ευχές του κ. Κυριάκου Γεροντόπουλου, Υπεύθυνου Περιφερειακών ΜΜΕ Νέας Δημοκρατίας

Εβδομαδιαία γνώμη | ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΑΔΙΕΞΟΔΩΝ

Χωρίς αναπτυξιακή προοπτική το ΠΑΣΟΚ ψήφισε πριν από λίγες ώρες έναν προϋπολογισμό που υπόσχεται για το 2011 λιτότητα, σκληρά μέτρα, ανεργία και φυσικά ύφεση. Οι πολίτες θα κληθούν να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη, αφού εκτός από τις ανατιμήσεις που θα προκαλέσει σε βασικά καταναλωτικά αγαθά η αύξηση του ΦΠΑ, θα υπάρξουν και νέα χαράτσια όπως οι αυξήσεις των αντικειμενικών αξιών στα ακίνητα, αλλά και του πετρελαίου θέρμανσης που θα γίνει ακριβότερο από τον επόμενο Οκτώβριο.

Εβδομαδιαία γνώμη | «ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ», ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΠΑΣΟΚ

Μείζον πολιτικό θέμα για την αποτελεσματικότητα και την αξιοπιστία της οικονομικής πολιτικής της κυβέρνησης έθεσαν οι βουλευτές της συμπολίτευσης, κατά την συζήτηση του προϋπολογισμού του 2011, δικαιώνοντας με τις παρεμβάσεις τους στην Βουλή την κριτική που ασκεί η Νέα Δημοκρατία και ο Αντώνης Σαμαράς όταν ζητούν αλλαγή μείγματος πολιτικής.

Εβδομαδιαία γνώμη | ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ «ΣΤΟ ΠΟΔΙ»


Η φαιδρότητα της κυβερνητικής πολιτικής πιστοποιεί βεβαίως την επικίνδυνη ανικανότητα των κυβερνώντων, αλλά δημιουργεί και εύλογες ανησυχίες διότι η τύχη της χώρας, σε αυτή την πολύ δύσκολη συγκυρία, βρίσκεται σε επικίνδυνα χέρια.

Ένα πρόσφατο παράδειγμα: Τα περισσότερα επώδυνα μέτρα συνίστανται σε περικοπές μισθών και συντάξεων. Σε συνδυασμό με την ύφεση στην οποία έχουν οδηγήσει τη χώρα ήταν φυσικό να έχει πέσει η κατανάλωση και, επομένως, να εισπράττονται λιγότερα έσοδα από τον ΦΠΑ παρά την αύξηση του.

Ομιλία του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας, κ. Αντώνη Σαμαρά στη Βουλή, για τον Προϋπολογισμό του 2011

Kύριε Πρόεδρε, Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,
Σήμερα, συζητάμε τον πρώτο Προϋπολογισμό της χώρας υπό καθεστώς περιορισμένης εθνικής κυριαρχίας.
Που πολλοί το θεώρησαν «σωτηρία» για τον τόπο! Κι από τότε το υπερασπίζονται χωρίς να συμφωνούν και το προβάλλουν χωρίς να το πιστεύουν. Κι ενώ σήμερα διαισθάνονται ότι οδηγεί σε αδιέξοδο, το συνεχίζουν μοιρολατρικά.
Άλλοτε διακηρύσσοντας ότι είναι… «για το καλό μας» κι άλλοτε ομολογώντας ότι «δεν μπορούν να κάνουν αλλιώς».
Το πρώτο, λοιπόν, που θέλω να σας πω, από αυτό εδώ το βήμα, είναι  ότι την κυριαρχία της χώρας μας θα την υπερασπιστούμε. Και την αξιοπρέπειά της θα την αποκαταστήσουμε. Όπως και τον αυτοσεβασμό της.
Όπως και την αυτοπεποίθηση του λαού μας.
Το Μνημόνιο είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα του πώς δεν πρέπει  να ασκείται η Οικονομική Πολιτική, του πώς δεν πρέπει να ασκείται η Πολιτική γενικότερα.
Πολλοί ισχυρίζονται – όχι εμείς – ότι η Ελλάδα θα χρεοκοπήσει.
Όχι, παρά το Μνημόνιο. Εξ αιτίας του Μνημονίου.
Αυτό που έχει πάντως, σίγουρα, χρεοκοπήσει, είναι το ίδιο το Μνημόνιο!
Μια πολιτική πρακτική δεκαετιών κατέρρευσε. Ένα σύστημα που βασιζόταν στην προείσπραξη του αύριο της χώρας και των παιδιών της, φράκαρε μέσα στα αδιέξοδά του. Με κύριο υπεύθυνο το ΠΑΣΟΚ που το οικοδόμησε.
Η πρόκληση είναι πρωτοφανής. Για τους πολιτικούς πάνω απ’ όλα. Για τη γενιά μας πρωτίστως. Στη χρονική αυτή στιγμή κυρίως.

Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2010

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ ΣΤΗ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΟΝΝΕΔ‏

Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς παρέστη σήμερα στη Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση που διοργανώνει η ΟΝΝΕΔ, σε συνεργασία με το “Χαμόγελο του Παιδιού”, στον πεζόδρομο της οδού Ερμού.

Αμέσως μετά έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Είναι πολύ ελπιδοφόρο και πολύ ενθαρρυντικό το ότι στις μέρες αυτές, στις δύσκολες μέρες για όλον τον Ελληνικό λαό, παραμένει ζωντανή η κοινωνική ευαισθησία και η αλληλεγγύη.

Γι’ αυτό και συγχαίρω το “Χαμόγελο του Παιδιού” για αυτήν την παρέμβαση. Αλλά συγχαίρω και τα παιδιά της ΟΝΝΕΔ, τα οποία, πραγματικά, άλλη μία φορά, δείχνουν την ευαισθησία τους και ενισχύουν το “Χαμόγελο του Παιδιού”, σε αυτήν την πολύ πετυχημένη προσπάθεια».

Ομιλία του Προέδρου της NΔ κ. Αντώνη Σαμαρά στην παρουσίαση του βιβλίου του Wilfred Martens “Europe: I struggle, I Overcome”

Ο αγαπητός φίλος μου Γουίλφριντ Μαρτένς, έγραψε ένα βιβλίο για την Ευρώπη. Τη στιγμή μάλιστα, που η Ευρώπη το χρειαζόταν περισσότερο.
Ένας μεγάλος Ευρωπαίος, αφοσιωμένος στις αξίες της Χριστιανοδημοκρατίας, κάνει, με το σύντομο βιβλίο του, δύο πράγματα:
-- Μια σύντομη καταγραφή της σταδιοδρομίας του. Μιας ζωής αφιερωμένης στα πολιτικά πιστεύω του. Μιας ζωής που δείχνει δύο ξεχωριστές αρετές για κάθε πολιτικό: Ξέρει να δίνει μάχες. Και ξέρει να ενώνει.
Δίνει μάχες και αποτολμά συγκρούσεις, γι’ αυτά που πιστεύει. Όμως δεν πηγαίνει στη «μάχη» με τα αυτιά κλειστά. Πηγαίνει έτοιμος να ακούσει το αντίθετο επιχείρημα και να ενσωματώσει ό,τι είναι σύμφωνο με τους στόχους του.
Γι’ αυτό και ξέρει να ενώνει. Και γι’ αυτό έχει αποσπάσει τη βαθιά εκτίμηση ακόμα και ανθρώπων που συχνά βρέθηκαν απέναντί του.

Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2010

ΔΗΛΩΣΗ TOY ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. ΑΝΤ. ΣΑΜΑΡΑ ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΓΙΟΥΡΟΓΚΡΟΥΠ κ. ΓΙΟΥΝΚΕΡ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΑΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΤΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΚΟΡΥΦΗΣ ΤΟΥ Ε.Λ.Κ.‏

Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς συναντήθηκε σήμερα με τον Πρόεδρο του Γίουρογκρουπ & Πρωθυπουργό του Λουξεμβούργου κ. Ζαν Κλοντ Γιούνκερ και έλαβε μέρος στην Σύνοδο Κορυφής του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος.

Μετά πέρας των εργασιών της Συνόδου, ο κ. Σαμαράς έκανε την ακόλουθη δήλωση:

« Οι ημέρες για την Ευρώπη και την Ελλάδα είναι κρίσιμες. Είχα τη δυνατότητα, σήμερα, να συζητήσω τις τρέχουσες εξελίξεις, τόσο στην συνάντησή μου με τον Πρόεδρο του Γίουρογκρουπ & Πρωθυπουργό του Λουξεμβούργου κ. Γιούνκερ, όσο και στη Σύνοδο Κορυφής του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος με τους άλλους Ευρωπαίους ηγέτες.

Συνεχάρην τον φίλο κ .Γιούνκερ, τόσο γιατί εκφράζει με συνέπεια την ανάγκη αλληλεγγύης και συνοχής στην Ευρώπη, όσο και γιατί με την πρότασή του για την έκδοση ευρωομόλογων προσφέρει λύση για έξοδο από την κρίση με ανάπτυξη και ασφάλεια.

Για την οικονομική κατάσταση στην Ελλάδα, τόνισα τη συνεχιζόμενη ανησυχία μου για την κοινωνική συνοχή. Το Μνημόνιο οδηγεί σε αύξηση του χρέους που ανατροφοδοτεί το έλλειμμα, δημιουργώντας έτσι μεγάλες κοινωνικές αντιδράσεις. Και είπα στον κ. Γιούνκερ ότι δεν μπορώ να δεχθώ πολιτικές που οδηγούν στην οικονομική, και κατά συνέπεια, στην κοινωνική εξαθλίωση τον Ελληνικό λαό. Εδώ και μήνες ζητώ συγκεκριμένα μέτρα για την αποφυγή βαθιάς ύφεσης, μέτρα για τα οποία η Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ κάνει ότι δεν ακούει.

Εβδομαδιαία γνώμη: ΣΕ ΑΔΙΕΞΟΔΟ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ

Ο πολυνόμος που ψηφίστηκε πριν μερικά 24ωρα έρχεται να αποδείξει τα τραγικά  αδιέξοδα στα οποία βρίσκεται η Κυβέρνηση Παπανδρέου. Με την χώρα να είναι στην ύφεση, τους οικογενειακούς προϋπολογισμούς να ροκανίζονται συνεχώς, την ανεργία να καλπάζει και την αγορά να ασφυκτιά, τα λουκέτα να αυξάνονται με γεωμετρική πρόοδο, το ΠΑΣΟΚ αδυνατεί να δώσει την παραμικρή αχτίδα ελπίδας. 

Εβδομαδιαία γνώμη: TO ΠΑΣΟΚ ΑΝΑΖΗΤΑ ΣΥΝΕΝΟΧΟΥΣ

Ο πρωθυπουργός επιδιώκει, όπως διατείνεται, τη συναίνεση του πολιτικού κόσμου σε μια σειρά μέτρων που αλλάζουν συθέμελα τις εργασιακές σχέσεις, δημιουργούν συνθήκες ύφεσης και οδηγούν τη κοινωνία σε απόγνωση. Τέτοιου είδους συναίνεση δεν παρέχει στην κυβέρνηση ούτε η ίδια η κοινοβουλευτική της ομάδα. Κυβερνητικοί βουλευτές έκαναν λόγο για δημοκρατικό έλλειμμα και ζήτησαν ψήφο κατά συνείδηση στο πολυνομοσχέδιο για τα εργασιακά μάλιστα στην ψηφοφορία επί της αρχής ο κ. Βαγγ. Παπαχρήστος, βουλευτής του ΠΑΣΟΚ στο νομό Πρεβέζης, καταψήφισε.
Η σχέση ΠΑΣΟΚ-συναίνεσης είναι λεόντειος. Το κυβερνών κόμμα ζητά, αλλά δεν συνηθίζει να παρέχει στήριξη όταν βρίσκεται στην αντιπολίτευση. Αρκεί να θυμηθεί κανείς την τελευταία πενταετία κατά τη διάρκεια της οποίας, το ΠΑΣΟΚ ως αξιωματική αντιπολίτευση καταψήφισε σχεδόν όλα τα νομοσχέδια της κυβέρνησης της ΝΔ.
Συγκεκριμένα, ψήφισε μόλις 7 νομοσχέδια, ενώ η ΝΔ μέσα σε 12 μήνες έχει στηρίξει τα 33 από τα 65 νομοσχέδια που κατέθεσε η κυβέρνηση και αφορούσαν διαρθρωτικές αλλαγές. Αλλαγές, που όταν τις πρότεινε η ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ τις πολεμούσε ‘‘βγάζοντας’’ το κόσμο στους δρόμους. Χαρακτηριστικές είναι οι περιπτώσεις της μεταρρύθμισης του Ασφαλιστικού, οι πολύ ηπιότερες μεταρρυθμίσεις στις ΔΕΚΟ, η κινεζική επένδυση της Cosco με τον ‘‘πράσινο’’ αποκλεισμό του λιμανιού του Πειραιά, καθώς και η πώληση της Ολυμπιακής που το ΠΑΣΟΚ απειλούσε να ακυρώσει.
Ακόμη και σήμερα που το ΠΑΣΟΚ βρίσκεται στην κυβέρνηση και μάλιστα σε μια από τις κρισιμότερες περιόδους για τη χώρα, η διάθεση για συναίνεση ουδόλως αφορά την επίλυση των σοβαρών προβλημάτων που ταλανίζουν τον ελληνικό λαό. Αντιθέτως, το κυβερνών κόμμα μέσα από την πληθώρα εξεταστικών επιτροπών στις οποίες επιδόθηκε με ιδιαίτερο ζήλο αναζητά ενόχους, ενώ με την υποτιθέμενη συναίνεση στα μέτρα που ήδη έχει αποφασίσει αναζητά συνενόχους.
Η πολυσυζητημένη συναίνεση και οι συναντήσεις με τους πολιτικούς αρχηγούς, δεν είναι τίποτε παραπάνω από ένα επικοινωνιακό τέχνασμα στη φαρέτρα της κυβέρνησης, η οποία συνειδητοποιεί ότι η απόσταση που τη χωρίζει από την κοινωνία μεγαλώνει καθημερινά. Η πρόσκληση στους πολιτικούς αρχηγούς είχε ως επιδίωξη την έγκριση και επικύρωση των ήδη προαποφασισμένων μέτρων που κατέθεσε στη Βουλή χωρίς περιθώριο διαλόγου.
Σε αυτό το επικοινωνιακό παιχνίδι η ΝΔ δεν πρόκειται να συμμετάσχει. Το όχι του Αντώνη Σαμαρά στην επιζήμια και αδιέξοδη οικονομική πολιτική της κυβέρνησης, η οποία οδηγεί σε άδικες και μάταιες θυσίες, ήταν ξεκάθαρο: «Σ’ αυτή την πολιτική, συναίνεση δεν δίνω γιατί θα ήταν συνενοχή», είπε ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης και υπογράμμισε ότι η ΝΔ δεν δίστασε και δεν θα διστάσει να ‘‘βάλει πλάτη’’ σε ότι στηρίζει τα συμφέροντα της Πατρίδας και του λαού.
Αντιτίθεται όμως στον εργασιακό μεσαίωνα που οδηγούνται οι Έλληνες και καλεί την κυβέρνηση να δώσει «συναίνεση στην ανάπτυξη» για να βγει η οικονομία από το φαύλο κύκλο της ύφεσης.

Eβδομαδιαία γνώμη: Η ...ΕΥΤΥΧΙΑ (!!!) ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ

Με τη σημειολογική, από πάσης πλευράς, εμφάνιση, στην Αθήνα και στη Βουλή, των κ.κ. Στρος Καν και Όλι Ρεν άνοιξε ο δρόμος της λεγόμενης «επικαιροποίησης» του Μνημονίου, που στην ουσία, πέραν των αυτονόητων διαρθρωτικών αλλαγών και μεταρρυθμίσεων, αποτελεί ένα νέο μίνι Μνηόνιο. Αυτό δε το Μνημόνιο – Παράρτημα αποτυπώνεται στο νέο Πολυνομοσχέδιο που ετοίμασε η Κυβέρνηση και στο οποίο εκφράζει την απροκάλυπτη πρόθεσή της για νέους συνταξιοδοτικούς και μισθολογικούς περιορισμούς, επιβαλλόμενους και στον ιδιωτικό τομέα!

Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2010

Πρόσκληση στο Χριστουγεννιάτικο Πάρτυ της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ ΤΕΙ Κατερίνης

Η ΔΑΠ-ΝΔΦΚ ΤΕΙ Κατερίνης σας προσκαλεί στο Χριστουγεννιάτικο Πάρτυ, που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2010 στο Club ΜΩΒ.

Ώρα έναρξης: 23:00

Θα είμαστε όλοι εκεί!


Δήλωση Προέδρου της ΝΔ κ. Αντώνη Σαμαρά

Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, κ. Αντώνης Σαμαράς, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Ο κ. Παπανδρέου στην οικονομική πολιτική δεν θέλει συναίνεση.
Ζητάει από εμάς έγκριση και συνενοχή. Σε αποφάσεις που η Κυβέρνησή του έχει ήδη πάρει.
Πριν τις πρόσφατες εκλογές υποσχέθηκε ότι δεν θα πάρει άλλα μέτρα.
Και σήμερα, αιφνιδιαστικά και χωρίς διάλογο, φέρνει στη Βουλή κατεπείγον νομοσχέδιο, που αλλάζει δραματικά τη ζωή σε εκατομμύρια συμπολίτες μας.
Δίνοντας μόλις 11 λεπτά στη Νέα Δημοκρατία για να μιλήσει στη Βουλή…
Η οικονομική πολιτική της Κυβέρνησης οδηγεί τους πολίτες σε απόγνωση και την κοινωνία σε διάλυση.
Αν ήταν σήμερα το ΠΑΣΟΚ στην αντιπολίτευση, θα είχαν παραλύσει τη χώρα!
Ζήτησα, λοιπόν, από τον κ. Παπανδρέου να αλλάξει πορεία.
Να δώσει εκείνος συναίνεση στην Ανάπτυξη!
Εδώ δεν χωρούν κομματικοί εγωισμοί.
Είναι θέμα εθνικής επιβίωσης.

Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2010

Ομιλία του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνη Σαμαρά στις παραγωγικές τάξεις της Θεσσαλονίκης

Κυρίες και κύριοι, Με πολύ μεγάλη χαρά βρίσκομαι σήμερα εδώ, κοντά σας.
Και η χαρά μου οφείλεται στους δεσμούς που, όπως όλοι γνωρίζετε, έχω με τη Βόρειο Ελλάδα, και ειδικά με τη Μακεδονία.
Αλλά και με τους ισχυρούς δεσμούς που έχω με τις παραγωγικές τάξεις της χώρας, που τις θεωρώ πηγή του δυναμισμού της, στα εύκολα και στα δύσκολα.
Ειδικά στα δύσκολα.
Και σήμερα περνάμε, ως χώρα, πολύ δύσκολες ώρες…
Δεν θα σας μιλήσω με τη συνήθη γλώσσα των πολιτικών.
Δεν θα σας πω «μισές αλήθειες». Ούτε «στρογγυλεμένα λόγια»…
Δεν θα σας τάξω «λαγούς με πετραχήλια». Δεν θα «χαϊδέψω αυτιά».
Και δεν θα παίξω με τις αγωνίες και τους φόβους σας.
Θα σας πω κάποιες αλήθειες, όπως τις νιώθω.
Και θα σας μιλήσω για το χρέος μου απέναντι στη χώρα, όπως το αισθάνομαι.
Αυτές οι δύο λέξεις – αλήθεια και χρέος – είναι απαραίτητο να μπουν ξανά στο λεξιλόγιό μας. Ιδιαίτερα στο λεξιλόγιο των πολιτικών.
Γιατί Πολιτική δεν είναι η τέχνη να κερδοσκοπείς με το ψέμα, τοκίζοντας την αφέλεια όσων σε ακούν.

Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2010

Δήλωση του Προέδρου της ΝΔ κ. Αντώνη Σαμαρά μετά τις εκλογές του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδας

O Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς, ψήφισε σήμερα στις εκλογές για την ανάδειξη της νέας Διοίκησης του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδας, όπου έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Ήρθα και εγώ να ψηφίσω στις εκλογές του Οικονομικού Επιμελητηρίου, ενός από τους μεγαλύτερους επιστημονικούς φορείς της χώρας, που είναι άλλωστε και ο επίσημος σύμβουλος της εκάστοτε κυβέρνησης.
Και ως εκ τούτου, είναι πολύ σημαντικό οι γνώμες τους, οι απόψεις τους και η δυνατότητα για πραγματικά χρήσιμες συμβουλές –θα το πω, όπως το αισθάνομαι, της πιάτσας- να μπορούν να φτάνουν, κάθε φορά, στα αφτιά της εκάστοτε κυβέρνησης. Ιδιαίτερα σήμερα που αντιμετωπίζουμε αυτές τις ισχυρές οικονομικές αναταράξεις στον τόπο».

Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2010

Εισήγηση του Προέδρου της ΝΔ κ. Αντώνη Σαμαρά στην Επιτροπή Επεξεργασίας Προτάσεων για την Αναθεώρηση του Συντάγματος

Η σημερινή μας συνεδρίαση διεξάγεται κάτω από μια βαριά κοινωνική και πολιτική ατμόσφαιρα. Και αυτό, γιατί η κυβέρνηση προωθεί ένα πολυνομοσχέδιο, που αιφνιδιαστικά και κατεπειγόντως αλλάζει, χωρίς διάλογο, χωρίς συναίνεση, χωρίς σοβαρό προγραμματισμό και με εντεινόμενες ενδοκυβερνητικές τριβές, τους όρους ζωής για εκατομμύρια Έλληνες πολίτες. Αλλαγές όλοι θέλουμε. Αλλά όχι αλλαγές στο πόδι. Ζητούμε διαθρωτικές αλλαγές που θα φέρουν ανταγωνιστικότητα, ανάκαμψη και ελπίδα. Όχι θυσίες χωρίς αντίκρισμα, χωρίς προοπτική.
Έρχομαι, λοιπόν, στο αντικείμενο της σημερινής μας συνεδρίασης.

Πέρασαν 36 χρόνια από το Σύνταγμα του 1974, το οποίο, πράγματι, για την εποχή του ήταν ένα κείμενο σύγχρονο. Μεσολάβησαν τρεις συνταγματικές αναθεωρήσεις. Οι οποίες όμως είχαν έλλειμμα και τόλμης και διορατικότητας. Σαν να μην είχε αντιληφθεί το πολιτικό μας σύστημα τις μεγάλες αλλαγές που συντελέστηκαν στον κόσμο ολόκληρο, σαν να μην είχε αίσθηση της κίνησης των πραγμάτων γύρω του, σαν να μην είχε αποκωδικοποιήσει τα μηνύματα των καιρών και της κοινωνίας. Σαν να μην είχαμε ανάγκη να κάνουμε «άλμα μεγαλύτερο από τη φθορά»…

Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

Κόκκινη κάρτα βγάζει η Κομισιόν στην απόφαση του Αμερικανικού Κογκρέσου για πλήρη έλεγχο (σάρωση) στους λιμένες της ΕΕ στα εμπορεύματα που κατευθύνονται προς τις ΗΠΑ

Την αντίθεσή της εκφράζει η Επιτροπή για την υποχρέωση που προσπαθεί να επιβάλλει το Αμερικανικό Κογκρέσο στην ΕΕ, για σάρωση 100% όλων των εμπορευματοκιβωτίων σε ευρωπαϊκά λιμάνια που πραγματοποιούν εξαγωγές προς τις ΗΠΑ. "Η Ευρωπαϊκή Ένωση δεν προβλέπει την εφαρμογή ενός τέτοιου μέτρου δεδομένου ότι θα προκαλέσει τεχνικές και οργανωτικές δυσκολίες, με αποτέλεσμα σημαντικό κόστος, μη αποδεδειγμένο όφελος σε ό,τι αφορά την ασφάλεια και πιθανό περιορισμό των συναλλαγών". Αυτή την απάντηση έδωσε ο Επίτροπος της ΕΕ, Algirdas Šemeta, αρμόδιος για Θέματα Φορολογίας και Τελωνειακής Ένωσης, Ελέγχου και Καταπολέμησης της Απάτης σε σχετική ερώτηση του Ευρωβουλευτή Κ. Πουπάκη, επιβεβαιώνοντας τις επιφυλάξεις του Ευρωβουλευτή για την αποτελεσματικότητα του εν λόγω μέτρου.

Μήνυμα του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνη Σαμαρά για την 9η Δεκεμβρίου – Παγκόσμια Ημέρα κατά της Διαφθοράς

Η παγκόσμια Ημέρα κατά της Διαφθοράς βρίσκει την Ελλάδα να κατατάσσεται μεταξύ των χωρών της ΕΕ με τις χειρότερες επιδόσεις.

Τώρα που η κρίση μαστίζει τη χώρα μας είναι, περισσότερο από κάθε άλλη φορά, ορατές οι δραματικές επιπτώσεις από τη διαφθορά η οποία:

· φθείρει ηθικές αρχές και αξίες,

· διαβρώνει τους δημοκρατικούς θεσμούς,

· πλήττει την εθνική οικονομία,

· αντιστρατεύεται την ανάπτυξη και

· είναι η βασική αιτία της παθογένειας στη δημόσια διοίκηση, στη δικαιοσύνη, στο περιβάλλον.

Η κατάσταση στην οποία έχουμε περιέλθει δεν αφήνει περιθώρια για καμία ανοχή και καμία ολιγωρία.

Έχουμε καθήκον να κηρύξουμε τον πόλεμο στη διαφθορά, σε όλα τα επίπεδα και σε όλους τους χώρους.

Η Νέα Δημοκρατία έχει ήδη εισηγηθεί:

· Αλλαγή του νόμου περί ευθύνης υπουργών

· Διαφάνεια στο “πόθεν έσχες” των πολιτικών

· Διαφάνεια στη χρηματοδότηση των πολιτικών κομμάτων

· Την αναβάθμιση του Κοινοβουλίου

Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2010

ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΣΚΛΗΡΗΣ ΛΙΤΟΤΗΤΑΣ ΤΟ 2011

Η «κρυφή ατζέντα» και οι προεκλογικές εξαγγελίες της Κυβέρνησης Παπανδρέου έπεσαν στο κενό, καθώς οι δανειστές μας δεν δέχονται «σκόντο» στα μέτρα. Χωρίς αναπτυξιακή προοπτική η Κυβέρνηση Παπανδρέου με το νέο προϋπολογισμό που κατέθεσε, επιβάλλει για το 2011 λιτότητα, σκληρά μέτρα, ανεργία και φυσικά ύφεση. Την ίδια στιγμή η Ευρώπη βλέπει την χώρα μας σαν πτωχό συγγενή, ενώ η Τρόικα επιβάλλει τις απόψεις της χωρίς καμία αντίδραση.

Το ΠΑΣΟΚ συνειδητά παραπλάνησε πως δεν θα πάρει μέτρα μόνο όταν το Μνημόνιο για το 2011 προβλέπει επιπρόσθετες επιβαρύνσεις που φτάνουν τα 9,15 δις. ευρώ! Συνολικά για τη νέα χρονιά οι πολίτες θα κληθούν να πληρώσουν «λογαριασμό» που θα ξεπεράσει τα 13 δις ευρώ! Αμετανόητοι έκαναν λόγο μέχρι πριν από λίγα 24ωρα για νέα και «παλαιά» μέτρα, παραπληροφορώντας για μια ακόμη φορά τους πολίτες. Αλήθεια, την μετάταξη προϊόντων από χαμηλό σε υψηλό συντελεστή ΦΠΑ, την αύξηση των αντικειμενικών αξιών την εφαρμογή των τεκμηρίων διαβίωσης, τον λογιστικό προσδιορισμό των εισοδημάτων, τις αυξήσεις των Ειδικών Φόρων Κατανάλωσης στα καύσιμα, στα καπνά και στο αλκοόλ ποιος τελικά θα τους πληρώσει;

Βέβαια, οι εξελίξεις έρχονται να τους διαψεύσουν για μια ακόμη φορά. Οι διαβεβαιώσεις του κ. Παπακωνσταντίνου ,για περιορισμένες επιπτώσεις στις προβλέψεις για το έλλειμμα του 2010, μετά και την αναθεώρηση των δημοσιονομικών δεδομένων της περιόδου 2006-2009 αποδεικνύονται και αυτές ψεύτικες. Η αλήθεια δείχνει ότι το πρόγραμμα δημοσιονομικής προσαρμογής εκτροχιάστηκε. Το ύψος του ελλείμματος για το 2010 αναθεωρήθηκε από την Κυβέρνηση όσο περίπου και αυτό του 2009 (1,6% του ΑΕΠ και 1,8% του ΑΕΠ αντίστοιχα). Η αναθεώρηση των στοιχείων είναι ομολογία αποτυχίας, που οφείλεται αποκλειστικά στις αποκλίσεις από τους στόχους του προγράμματος και ειδικότερα του σκέλους των εσόδων..

Με σπασμωδικές κινήσεις προσπαθεί να κλείσει χωρίς αποτέλεσμα την «μαύρη» τρύπα του τρέχοντος προϋπολογισμού που ξεπερνά το 10μηνο, ακόμη και μετά την αναθεώρηση των στόχων, τα 2 δισ. ευρώ. Η παταγώδης αποτυχία αποκαλύπτεται και πλέον τα επικοινωνιακά τεχνάσματα δεν μπορούν να κρύψουν την πραγματικότητα. Η Κυβέρνηση Παπανδρέου είναι παγιδευμένη στην αδιέξοδη πολιτική της.

Οι πολίτες αντιλαμβάνονται αυτό που έγκαιρα έχει τονίσει ο Αντώνης Σαμαράς. Η Ελλάδα χρειάζεται άλλο μείγμα οικονομικής πολιτικής, με έμφαση στην ανάπτυξη που θα μπορέσει να οδηγήσει την χώρα όσο το δυνατόν συντομότερα στην έξοδο από το Μνημόνιο. Το πρόγραμμα που έχει παρουσιάσει αναλυτικά στους πολίτες η Νέα Δημοκρατία είναι η διέξοδος που μπορεί να δώσει ελπίδα, προοπτική και όραμα!

Γραφείο Τύπου

ΝΟΔΕ Πιερίας

Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

Μήνυμα του Προέδρου της Ν.Δ. κ. Αντώνη Σαμαρά προς τον Ελληνικό λαό για τις αυτοδιοικητικές εκλογές της Κυριακής


Ο Πρόεδρος της Ν.Δ. κ. Αντώνης Σαμαράς
Ο δεύτερος γύρος των εκλογών είναι η κορυφαία πολιτική στιγμή αυτής της αναμέτρησης.

Αυτές οι εκλογές, από την αρχή, πολιτικές ήταν, πολιτικές παραμένουν και τώρα γίνονται ακόμα πιο πολιτικές.

Επιβεβαιώθηκε πλέον ότι το Μνημόνιο ήταν λάθος. Οικονομικά δεν απέδωσε και κοινωνικά αδίκησε. Όλα τα μεγέθη ξέφυγαν από κάθε έλεγχο. Παρά τις πρωτοφανείς θυσίες που επέβαλε η κυβέρνηση, δεν κατάφερε να μειώσει το έλλειμμα παρά ελάχιστα…

Και τώρα ετοιμάζουν και νέα έκτακτα μέτρα. Που επίσης δεν θα αποδώσουν. Αλλά θα κάνουν μεγαλύτερη ζημιά.

Το αντέχει η κοινωνία; Σίγουρα δεν το αντέχει…
Το αντέχει η Οικονομία; Σίγουρα όχι.

Τώρα, λοιπόν, το ψηφοδέλτιο «κύριε Παπανδρέου, αλλάξτε πορεία» πρέπει να βγει ακόμα πιο ενισχυμένο από τις κάλπες!

Γιατί τι θέλουμε;

Περιφερειάρχες που θα μεταφέρουν την πίεση του Μνημονίου στους πολίτες;

Ή περιφερειάρχες που θα μεταφέρουν την πίεση των πολιτών στην κυβέρνηση;

Η ψήφος που εμείς ζητάμε, ήταν εξ αρχής – και τώρα είναι περισσότερο από κάθε άλλη φορά – ψήφος Ελπίδας.

Υπάρχει άλλος δρόμος: Διέξοδος από την κρίση με Ανάπτυξη. Όχι με ασφυξία…

Εμείς δεν σας υποσχόμαστε «λαγούς με πετραχήλια»...

Σας υποσχόμαστε να απαλλαγούμε από τους όρους του Μνημονίου μιαν ώρα αρχύτερα. Να δημιουργήσουμε ανάκαμψη, να καταπολεμήσουμε την ανεργία και τα λουκέτα. Να προχωρήσουμε σε αλλαγές διαρθρωτικές και να κλείσουμε τη μαύρη τρύπα του ελλείμματος, χωρίς όμως, να διαλύσουμε την Ελλάδα.

Έχετε μεθαύριο την ευκαιρία να στείλετε, από παντού, ένα μήνυμα ηχηρό. Που δεν θα μπορέσουν και πάλι να το αγνοήσουν. Που δεν θα κάνουν ότι δεν το άκουσαν.

Στείλτε το! Μην το κάνετε για οποιοδήποτε κόμμα. Κάντε το για τη χώρα, κάντε το για τα παιδιά σας.

Τώρα πια οι εκβιασμοί έχουν καταρρεύσει.

Ψηφίστε Ελπίδα!

Κυριακή 24 Οκτωβρίου 2010

Δήλωση του Προέδρου της ΝΔ κ. Αντώνη Σαμαρά στη Μεσσηνία

Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, κ. Αντώνης Σαμαράς, από την Πύλο που βρίσκεται στο πλαίσιο της διήμερης περιοδείας του στη Μεσσηνία, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Υπό το κράτος πανικού, ο κ. Παπανδρέου δεν καταλαβαίνει πως στη Δημοκρατία, στις εκλογές, ο λαός δεν δέχεται μηνύματα. Στέλνει μηνύματα και απορρίπτει ψευτοδιλήμματα του τύπου “Παπανδρέου ή χρεοκοπία”, όπως αυτό που έστειλε, χθες από την Αλεξανδρούπολη, ο κ. Παπανδρέου.

Και ιδίως, όταν γνωρίζει ο Ελληνικός λαός ότι η χρεοκοπία στην ανάπτυξη οφείλεται στον κ. Παπανδρέου και στο Μνημόνιό του.

Όπως και ο αφανισμός στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, στη μεσαία τάξη.

Όπως και η αφαίμαξη στο εισόδημα του χαμηλόμισθου και του χαμηλοσυνταξιούχου.

Γι’ αυτό το λόγο, σε αυτές τις εκλογές, το μήνυμα θα είναι καθαρό: Δεν πάει άλλο. Αλλάξτε πολιτική, τώρα».

Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010

Δήλωση του Προέδρου της ΝΔ κ. Αντώνη Σαμαρά στα Τρίκαλα

Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς, από τα Τρίκαλα που βρίσκεται στο πλαίσιο της τριήμερης περιοδείας του στη Θεσσαλία, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Σε ώρες μεγάλης και βαθιάς οικονομικής κρίσης, μια κυβέρνηση σοβαρή πρέπει να επενδύει στην αλήθεια και όχι στο ψέμα. Τα ψευτοδιλήμματα, τα οποία όλοι καταλαβαίνουμε ότι πρόκειται να βάλει τις επόμενες μέρες ο κ. Παπανδρέου, θα πέσουν στο κενό».

Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2010

Στην Κατερίνη ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας κ. Κωνσταντίνος Μαρκόπουλος

Στην Κατερίνη θα βρίσκεται την Παρασκευή 15 και το Σάββατο 16 Οκτωβρίου ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας κ. Κωνσταντίνος Μαρκόπουλος .

Ο κ.Μαρκόπουλος την Παρασκευή θα έχει συναντήσεις με αυτοδιοικητικούς και παραγωγικούς φορείς του τόπου, θα παραχωρήσει συνέντευξη τύπου προς τα τοπικά μέσα ενημέρωσης και το απόγευμα θα παραστεί στην ομιλία του υποψήφιου περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας κ.Π.Ψωμιάδη στην Εκάβη.

Το Σάββατο ημέρα μνήμης της απελευθέρωσης της Κατερίνης θα παρευρεθεί στη δοξολογία στην Ιερά Μητρόπολη και θα παρακολουθήσει την παρέλαση που θα ακολουθήσει .

Το πρόγραμμα της επίσκεψης του κ.Μαρκόπουλου στην Κατερίνη είναι :

Παρασκευή, 15 Οκτωβρίου 2010:

* 11:00: Συνάντηση με το Δήμαρχο Κατερίνης, κ. Σάββα Χιονίδη.

* 12:00: Επίσκεψη στα γραφεία της υποψήφιας αντιπεριφερειάρχη κ. Σοφίας Μαυρίδου (Πλ.Ελευθερίας).

* 13:30: Συνέντευξη Τύπου στα γραφεία της Ν.Ο.Δ.Ε.

* 17:30: Επίσκεψη στο Επιμελητήριο Πιερίας και συνάντηση με τους παραγωγικούς φορείς του Νομού.

* 19:30: Συνεδριακό Κέντρο “Εκάβη”, ομιλία του υποψήφιου Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας κ. Παναγιώτη Ψωμιάδη.


Σάββατο, 16 Οκτωβρίου 2010:

* 11:00: Δοξολογία στον Ιερό Ναό Θείας Αναλήψεως.

* 12:00: Παρέλαση.

* 13:00: Δεξίωση στο Δημαρχείο της Κατερίνης.

Σάββατο 9 Οκτωβρίου 2010

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ‏

Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Η χθεσινή δήλωση του επικεφαλής των Υπουργών Οικονομικών της Ευρωζώνης κ. Γιούγκερ, ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση ήξερε, εδώ και χρόνια, για το δημοσιονομικό πρόβλημα της Ελλάδας και ότι έπρεπε να ληφθούν μέτρα πριν από δύο τρεις δεκαετίες, αλλά κανείς δεν μιλούσε γιατί αυτό έβλαπτε τις εξαγωγές της Γαλλίας και της Γερμανίας, δικαιώνει πλήρως τις θέσεις που, εδώ και επτά μήνες, διατυπώνω.

Ότι:
 1) Εάν θέλουμε να βρούμε ποιος φταίει για την οικονομία πρέπει να πάμε πίσω στο 1981. Αυτό που θέλει να αποφύγει το ΠΑΣΟΚ για ευνόητους λόγους.
2) Η Ευρωπαϊκή Ένωση και κυρίως η Γερμανία και η Γαλλία έπρεπε να «βάλουν πλάτη» και όχι το ΔΝΤ.
Αυτή τη θέση υποστήριξα στη Σύνοδο του ΕΛΚ, αλλά δυστυχώς ήμουν μόνος.
Η Κυβέρνηση, όχι μόνο ενίσχυσε την επιχειρηματολογία τους, διασύροντας τη Χώρα, για κομματικούς λόγους, αλλά ουσιαστικά απεδέχθη άνευ όρων μια επιλογή που σήμερα στραγγαλίζει την Ελλάδα και τους Έλληνες.
Ας βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματά του».

Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2010

ΠΕΡΙΟΔΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ ΣΤΗΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ‏

Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς, στο πλαίσιο τριήμερης περιοδείας του στους Νομούς Κορινθίας, Αργολίδος, Αρκαδίας και Λακωνίας, είχε χθες το βράδυ συνάντηση με τα μέλη του Επιμελητηρίου Αργολίδος. Ακολουθεί απόσπασμα της εισαγωγικής του τοποθέτησης:

«Πριν λίγες μέρες, κυκλοφόρησε το βιβλίο του μέχρι πρόσφατα υπουργού Οικονομικών της Γερμανίας του κ. Π. Στάινμπρουκ. Αναφέρει ότι είχε ο ίδιος ενημερώσει τον κ. Γιώργο Παπανδρέου, από τον Ιανουάριο του 2009, δηλαδή εννιά μήνες πριν από τις εκλογές, για την επικίνδυνη κατάσταση στην οποία έμπαινε η Ελλάδα. Ειδικά για το έλλειμμα. Κι όμως! Εννιά μήνες αργότερα, γύριζε ο κ. Παπανδρέου στην Ελλάδα κι έταζε παροχές και διαβεβαίωνε ότι “λεφτά υπάρχουν”.

Τα λέει αυτά ο τότε Γερμανός υπουργός Οικονομικών. Το διαψεύδει ο κ. Παπανδρέου; Ή απλώς κάνει ότι δεν ακούει;

Σήμερα, ο κ. Παπανδρέου άρχισε πάλι τα ίδια: Πέρσι, τέτοιο καιρό μας, έλεγε “λεφτά υπάρχουν”.

Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2010

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΡΙΝΘΟ‏

Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς, από την Κόρινθο όπου βρίσκεται, στο πλαίσιο τριήμερης περιοδείας του στους Νομούς Κορινθίας, Αργολίδας και Αρκαδίας, απάντησε σε ερωτήσεις δημοσιογράφων:

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Κύριε Πρόεδρε, ποιες είναι οι διαφορές μεταξύ του κ. Δράκου και του κ. Τατούλη;

Α. ΣΑΜΑΡΑΣ: Ο ένας είναι αποδεδειγμένα και πετυχημένα αυτοδιοικητικός, ο άλλος είναι πολιτικά μεταλλαγμένος. Ο ένας είναι ο εκπρόσωπος του χώρου της Νέας Δημοκρατίας -αλλά και όχι μόνον- προχωράει και πολύ πέρα και εκφράζει έναν ευρύτατο κόσμο από κάθε πλευρά, γιατί είναι κατεξοχήν ανθρωποκεντρικός. Ο άλλος είναι ο επίσημος εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ, που δεν ξέρω καν αν τον θέλει.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Κύριε Πρόεδρε, πως σχολιάζετε τις δηλώσεις του Πρωθυπουργού το πρωί στην Κοινοβουλευτική Ομάδα, που μίλησε για «εγκλήματα» της Ν.Δ. στην Ελληνική οικονομία;

Α. ΣΑΜΑΡΑΣ: Πέρυσι, ο κ. Παπανδρέου μας έλεγε ότι «λεφτά υπάρχουν» και μετά μας είπε ότι θα δώσει αυξήσεις στους μισθούς και στις συντάξεις. Σήμερα, μας λέει ότι, για τα δικά του σφάλματα, φταίει και πάλι η Ν.Δ. Και τότε έλεγε ψέματα. Και τώρα λέει ψέματα. Με μία διαφορά: Ότι τώρα πια τον έχει καταλάβει όλος ο κόσμος.

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΥΤΑΝΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ

Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, κ. Αντώνης Σαμαράς, είχε σήμερα, στα Κεντρικά Γραφεία του Κόμματος, συνάντηση με τους Πρυτάνεις των Πανεπιστημίων της Χώρας.
Στη συνάντηση μετείχαν η Υπεύθυνη του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β’ Αθηνών, κα Ε. Βόζεμπεργκ, ο Διευθυντής του Γραφείου του Προέδρου, κ. Κ. Αρβανιτόπουλος και ο πρώην Ειδικός Γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας, αρμόδιος για θέματα Ανώτατης Εκπαίδευσης, κ. Θ. Κυριαζής.
Μετά τη συνάντηση, έγιναν δηλώσεις από την Υπεύθυνη Τομέα Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Ε. Βόζεμπεργκ και τον Πρύτανη του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου κ. Θ. Παπαθεοδώρου. 

Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2010

ΤΑ VIDEO ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΗΘΗΚΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΚΑΡΤΑ 1η:
1 χρόνος ΠΑΣΟΚ
1 χρόνος Ψέματα.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Εξετάζετε, εσείς, ως Κυβέρνηση να προσφύγετε μόνοι σας, στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, χωρίς τη δικιά της πρωτοβουλία;

Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: Πρώτα από όλα, δεν υπάρχει περίπτωση ούτε να φύγουμε από το Ευρώ, ούτε να προσφύγουμε στις ανάγκες αυτές, όπως είπατε, Διεθνές Νομισματικό Ταμείο. Δεν το έχουμε ανάγκη.

Φ. ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ: Η μόνη εναλλακτική επιλογή που είχε, ήταν να προσφύγει στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο. Όταν ανέλαβε το ΠΑΣΟΚ τη διακυβέρνηση της χώρας, διαπίστωσε ότι η μόνη εναλλακτική επιλογή που είχε, ήταν να προσφύγει στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο.

Γ. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ: Είμαστε εδώ και μιλάμε σήμερα, γιατί αυτή η κυβέρνηση δούλεψε από το Γενάρη, μέχρι το Μάιο, να δημιουργηθεί αυτός ο μηχανισμός στήριξης.

Πρόγραμμα επίσκεψης του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνη Σαμαρά, στην Πελοπόννησο

Πέμπτη, 7 Οκτωβρίου 2010

· 18:00: Συνάντηση με τον Νομάρχη Κορίνθιας, κ. Ν. Ταγαρά.
· 20:00: Σύσκεψη με Παραγωγικούς Φορείς στο Επιμελητήριο Αργολίδας.

Παρασκευή, 8 Οκτωβρίου 2010
· 09:00: Συνάντηση με τον Δήμαρχο Ναυπλίου, κ. Π. Αναγνωσταρά.
· 09:30: Συνάντηση με τον Νομάρχη Αργολίδος, κ. Β. Σωτηρόπουλο.
· 11:00: Συνάντηση με τον Νομάρχη Αρκαδίας, κ. Δ. Κωνσταντόπουλο.
· 18:30: Συνάντηση με τον Νομάρχη Λακωνίας, κ. Κ. Φούρκα.
· 19:00: Συνάντηση με τον Δήμαρχο Σπάρτης, κ. Χρ. Πατσιλίβα

Σάββατο, 9 Οκτωβρίου 2010

· 10:00: Επίσκεψη στη Δημητσάνα – Συνάντηση με Δημάρχους Γορτυνίας, μετάβαση στη Στεμνίτσα.
· 11:00: Συνάντηση με τον υποψήφιο Δήμαρχο Μεγαλόπολης, κ. Ι. Φουσέκη.

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΑ ΕΡΓΑ ΠΑΡΑΚΑΜΨΗΣ ΤΗΣ ΣΤΥΛΙΔΑΣ (ΠΑΘΕ)‏

Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς, μετά την επίσκεψή του στα Έργα Παράκαμψης της Στυλίδας (ΠΑΘΕ), έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Το βαλτωμένο αυτό έργο της ΠΑΘΕ, το οποίο βλέπουμε μαζί με τις άλλες μεγάλες επιδιώξεις που είχαμε, όπως ο Ε65, ο καινούργιος σιδηροδρομικός άξονας Αθηνών – Θεσσαλονίκης, αποτυπώνει την εγκληματική πολιτική της έλλειψης Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων, για το ελάχιστο της ανάπτυξης που απαιτεί ο τόπος.

Και εδώ φωτογραφίζεται η οικονομική πολιτική, που δεν οδηγεί πουθενά, παρά μόνο στην ανεργία στα λουκέτα και σε αυτό εδώ πέρα το θέαμα.

Θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι, από πλευράς Νέας Δημοκρατίας, θα ασκήσουμε κάθε δυνατή θεσμική δυνατότητα που έχουμε και κάθε πίεση, προκειμένου ο κόσμος να δει, επιτέλους, αυτό το έργο να ολοκληρώνεται.

Κάποτε ο Κωνσταντίνος Καραμανλής, μέσα σε τρία χρόνια, είχε φτιάξει το μεγάλο έργο του άξονα Αθήνας - Θεσσαλονίκης.

Και εδώ πέρα, σταματάμε κάθε τόσο. Προβλήματα γραφειοκρατίας, προβλήματα ελλείψεως πόρων. Αυτά είναι έργα μεγάλα, τα οποία απαιτείται να γίνονται, αν θέλουμε πραγματικά να είμαστε μέσα στην Ευρώπη, μαζί με τους άλλους».

Τρίτη 5 Οκτωβρίου 2010

Θλιβερή η αποτίμηση του έργου του ΠΑΣΟΚ

Καθώς συμπληρώνεται ένας χρόνος με το ΠΑΣΟΚ στην κυβέρνηση, η συνολική αποτίμηση για τη χώρα είναι, χωρίς υπερβολή, θλιβερή.  Πριν από τις εκλογές της 4ης Οκτωβρίου ο κ. Παπανδρέου προσπάθησε, με κάθε τρόπο, να έλθει στην εξουσία. Κατηγορούσε την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας για κάθε μεταρρύθμιση που προωθούσε. Έταζε στους πάντες τα πάντα. Δεν δίσταζε, ακόμη και όταν η κρίση κτυπούσε την πόρτα της Ελληνικής οικονομίας με τρόπο απειλητικό, να βεβαιώνει ότι «λεφτά υπάρχουν». Και, άρα, να τα μοιράσει. Με την παραδοσιακή αμετροέπεια, που εξέθρεψε η παράταξή του σε όλο το διάστημα της μεταπολίτευσης, υποσχόταν ότι θα μετέτρεπε την Ελλάδα σε «Δανία του νότου» και άλλα παρόμοια μεγαλόστομα.

ΠΛΗΡΗ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ

Π. ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ: Την 4η Οκτωβρίου 2009, το ΠΑΣΟΚ κέρδισε τις εκλογές από την επομένη 5η Οκτωβρίου του 2009 δρομολογήθηκαν οι εξελίξεις για το σχηματισμό της πρώτης κυβέρνησης του Γ. Παπανδρέου.
Από τότε μέχρι σήμερα, διέρρευσαν 12 μήνες. Τον απολογισμό αυτού του χρόνου διακυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ θα κάνει σήμερα ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Αντώνης Σαμαράς.
Αντί προλόγου -όπως το συνηθίζουμε και το κάναμε και στη Θεσσαλονίκη- θα σας παρακαλέσω να παρακολουθήσουμε όλοι μαζί ένα βίντεο, το οποίο συνοψίζει εικόνες, δηλώσεις και δραστηριότητες προσώπων, που έχουν χαραχθεί στη μνήμη του Ελληνικού λαού και προέρχονται από τα κυρίαρχα γεγονότα αυτών των 12 μηνών.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΕΛΚ (Κ. ΠΟΥΠΑΚΗΣ)‏

Στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή το θέμα των επώδυνων φορολογικών μέτρων που καλούνται να πληρώσουν οι Έλληνες κατέθεσε με ερώτησή του ο Ευρωβουλευτής Κ. Πουπάκης

Με αφορμή τη δυσβάσταχτη φορολογία που πληρώνουν οι Έλληνες πολίτες εξαιτίας της υπογραφής του Μνημονίου και τις ενδεχόμενες νέες αυξήσεις των φόρων που έχει στα άμεσα σχέδιά της η Ελληνική Κυβέρνηση, σε μια προσπάθεια να αυξήσει τα δημόσια έσοδα, καλύπτοντας μέρος των υποχρεώσεων που έχει αναλάβει με τη δανειακή σύμβαση, ο Ευρωβουλευτής Κ. Πουπάκης κατέθεσε αίτημα για προφορική ερώτηση στον Επίτροπο, Algirdas Šemeta, αρμόδιο για θέματα φορολογίας και τελωνειακής Ένωσης, ελέγχου και καταπολέμησης της Απάτης.

Σύμφωνα με τον Κ. Πουπάκη: "Η επιβολή της βαριάς φορολογίας στην Ελλάδα με την παράλληλη μείωση μισθών και συντάξεων δεν οδηγεί στην αναμενόμενη αύξηση των εσόδων, εν αντιθέσει προκαλεί περαιτέρω ύφεση και ασφυξία στην αγορά, αύξηση του ποσοστού της φτώχειας, ακρίβεια σε βασικά είδη πρώτης ανάγκης, δυσκολία επιβίωσης για μισθωτούς και συνταξιούχους και το κλείσιμο εκατοντάδων επιχειρήσεων".

"Είναι γεγονός ότι η Ελλάδα με την υπογραφή του Μνημονίου, κατατάσσεται στις πρώτες θέσεις της Ευρώπης στο σύνολο των βασικών φόρων, με αποτέλεσμα να έχουμε μέχρι στιγμής τον τρίτο υψηλότερο συντελεστή ΦΠΑ, τον τρίτο υψηλότερο φόρο στη βενζίνη, τον τρίτο υψηλότερο συντελεστή για τον υπολογισμό των ασφαλιστικών εισφορών, από τα υψηλότερα ποσοστά φορολόγησης των επιχειρήσεων και από τις υψηλότερες ονομαστικές φορολογικές επιβαρύνσεις". Μέσα σε αυτό το πλαίσιο και δεδομένου ότι στόχος της ΕΕ είναι η διασφάλιση της δημοσιονομικής εξυγίανσης σε συνάρτηση πάντα με την κοινωνική επάρκεια, ζητεί από την Επιτροπή, έχοντας βασικές ευθύνες σαν μέλος της Τρόικας που συνυπόγραψε με την Ελληνική Κυβέρνηση το Μνημόνιο, να κρίνει τα εν λόγω φορολογικά μέτρα προτείνοντας σχετικές συστάσεις για την προστασία των ευπαθών κοινωνικών ομάδων που βάλλονται από τη βαριά φορολογία καθώς και για την επιβίωση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, δεδομένου ότι εξαιτίας της υψηλής φορολογίας στην Ελλάδα παρατηρείται:

- μείωση της εισροής επενδυτικών κεφαλαίων,
- μείωση της επιχειρηματικότητας,
- κλείσιμο και μετεγκατάσταση των επιχειρήσεων σε γειτονικές πιο συμφέρουσες φορολογικά χώρες.

Ομιλία του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνη Σαμαρά για τον ένα χρόνο διακυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ

Φίλες και φίλοι,
Συμπληρώνεται σήμερα ένας χρόνος διακυβέρνησης ΠΑΣΟΚ.
Επί ένα χρόνο κυβερνά τη χώρα ένα κόμμα που είπε ψέματα για να βγει, διέπραξε απίστευτα σφάλματα αφότου ανέλαβε κι ύστερα διέπραξε και τα αντίθετα απ’ όσα έλεγε πριν! Κι ύστερα άρχισε να στήνει Εξεταστικές Επιτροπές, για να μπορέσει να σταθεί, όχι κυβερνώντας, αλλά διχάζοντας, όχι αντιμετωπίζοντας τα προβλήματα, αλλά συκοφαντώντας τους αντιπάλους του.
Κι ύστερα προκάλεσε μια πρωτοφανή κρίση δανεισμού της χώρας.
Και υπέγραψε ένα Μνημόνιο με το οποίο «έδεσε» την Ελλάδα χειροπόδαρα και παρέδωσε τα «κλειδιά» της διακυβέρνησής της.
Και τώρα προκαλεί φόβο στους πολίτες, τρομοκρατεί το λαό, αναγκάζεται να κάνει αυτά που το ίδιο κατήγγελλε ως αντιπολίτευση, αλλά και να καταγγείλει αυτά στα οποία το ίδιο πρωτοστατούσε ένα χρόνο πριν. Μια κυβέρνηση αληθινά επικίνδυνη! Που εξελίσσεται στη χειρότερη που υπήρξε στην Ελλάδα, την τελευταία 35ετία!
  
Ας δούμε λοιπόν, τα «πεπραγμένα» του χρόνου που πέρασε ένα-ένα:
* Πρώτον, το ΠΑΣΟΚ βγήκε εξαπατώντας τον Ελληνικό λαό.
Διακήρυσσε ότι «λεφτά υπάρχουν». Είπε ψέματα! Κι ύστερα είπε ότι δεν γνώριζε την δημοσιονομική κατάσταση της χώρας. Και είπε πάλι ψέματα… Γνώριζε πλήρως, τα πάντα! Γιατί είχε ενημερωθεί από Έλληνες και Ευρωπαίους αρμοδίους.
Αλλά, ακόμα κι αν δεν γνώριζε τι συνέβαινε μέσα στην Ελλάδα, σίγουρα γνώριζε τι συνέβαινε στην υπόλοιπη Ευρώπη. Όπου όλες οι χώρες είχαν βαρέσει «συναγερμό», διότι ξέφευγε κι εκεί ο έλεγχος των ελλειμμάτων.
Και σε τέτοια διεθνή συγκυρία βγήκε ο κ. Παπανδρέου προεκλογικά και έταξε στους πάντες «λαγούς με πετραχήλια».
Ήταν αυτό υψίστη ανευθυνότητα;
Ήταν μήπως συνειδητή εξαπάτηση του εκλογικού Σώματος;
Μη κουράζεστε: Ήταν και τα δύο! 

Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΒΟΥΛΙΑΞΕ ΤΟ ΕΣΠΑ

Με το άλλοθι του Μνημονίου, η Κυβέρνηση Παπανδρέου επιτίθεται στα εισοδήματα, ενώ ταυτόχρονα παγιδευμένη στις δεσμεύσεις που έχει υπογράψει με την τρόικα προχωρά σε κινήσεις πανικού, με στόχο να καλύψει όπως – όπως τις μαύρες τρύπες των εσόδων. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η λανθασμένη «συνταγή», εδώ και πολλά χρόνια, διαδικασία της περαίωσης, που στην ουσία έρχεται να επιβραβεύσει τους φοροφυγάδες. Μάλιστα και με δεδομένη την οικονομική καχεξία που βιώνουν μικρομεσαίοι και ελεύθεροι επαγγελματίες, είναι εξαιρετικά αμφίβολο αν θα μπορέσει να «μπαλώσει» έστω και μερικώς τον προϋπολογισμό. Δυστυχώς η αλήθεια είναι ότι η Κυβέρνηση Παπανδρέου έχει γονατίσει εκτός από τα νοικοκυριά, συνολικά και την αγορά.

Με τον αναπτυξιακό νόμο να είναι «έτοιμος» μόνο στα λόγια εδώ και μήνες, οι όποιες ανακοινώσεις για ενίσχυση της ρευστότητας των επιχειρήσεων ακούγονται μόνο ως κακόγουστο ανέκδοτο. Το ΕΣΠΑ έχει κολλήσει, το ΤΕΜΠΜΕ έχει βουλιάξει, οι Συμπράξεις Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) είναι στο μηδέν, οι συμβάσεις παραχώρησης είναι στη σφαίρα της θεωρίας, στις αποκρατικοποιήσεις έχουμε έκθεση ιδεών και η αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας είναι λεκτικό σχήμα. Όσο και να θέλει να κρυφτεί η Κυβέρνηση του Μνημονίου η αλήθεια και τα στοιχεία θα την αποκαλύπτουν.

Έτσι:

-Στο ΕΣΠΑ η Ελλάδα είναι στην 23η θέση από την 5η που ήταν τον περασμένο Σεπτέμβριο
-Από το ΤΕΜΠΜΕ από τον Ιούνιο έως τον Αύγουστο 2010 δανειοδοτήθηκαν 193 επιχειρήσεις, ενώ πέρσι το αντίστοιχο τρίμηνο 19.500
-60.000 επιχειρήσεις έκλεισαν το 2010
-8 στις 10 επιχειρήσεις παρουσίασαν επιδείνωση των οικονομικών μεγεθών τους το
πρώτο εξάμηνο του 2010
-Ο τζίρος στο λιανεμπόριο μειώθηκε κατά 5,1% το πρώτο εξάμηνο του 2010
-Οι δημόσιες επενδύσεις έχουν περιοριστεί στο πρώτο επτάμηνο του 2010 κατά 36% σε σχέση με το πρώτο επτάμηνο του 2009
-Δεν υπάρχει καμία σύμβαση παραχώρησης και η κυβέρνηση σταμάτησε 5 αποκρατικοποιήσεις (ΔΕΠΑ, ΕΥΑΘ, ΛΑΡΚΟ, Αλυκές, Τουριστικά Ακίνητα)
-Ο πληθωρισμός πήγε στο 5,5% και από 9η φθηνότερη στα καύσιμα πέρσι η χώρα μας
είναι μεταξύ των δύο ακριβότερων στην ΕΕ των «27» φέτος.

Όμως, το παράδοξο και απόδειξη της εικονικής πραγματικότητας στην οποία βρίσκεται η Κυβέρνηση του Μνημονίου, είναι ότι ανακοινώνει προγράμματα χρηματοδότησης χωρίς σαφές χρονοδιάγραμμα εκκίνησης!

Επίσης, στις επιδοτήσεις που εδώ και μήνες είναι σε εξέλιξη, οι δικαιούχοι περιμένουν μάταια να εισπράξουν τα χρήματά τους. Το περιβόητο «Εθνικό Σχέδιο Στήριξης Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων» που παρουσιάστηκε με τυμπανοκρουσίες το καλοκαίρι και προέβλεπε παροχή ρευστότητας μέσω των δανείων προς επιχειρήσεις αλλά και εγγυήσεων και άμεσων επιδοτήσεων 9 δις. ευρώ, πέφτει θύμα του Μνημονίου. Πλέον ο στόχος (μόνο από παροχή δανείων) αναπροσαρμόστηκε σε 2 δισ. ευρώ έως το τέλος του 2011 και σε 6 δισ. ευρώ έως το τέλος του 2013.
Στην ουσία οι δεσμεύσεις της Κυβέρνησης Παπανδρέου έναντι του Μνημονίου φέρνουν μεγάλη περικοπή δαπανών του ΕΣΠΑ και έτσι περιορίζουν τις επιδοτήσεις που θα λάμβαναν μικρομεσαίοι. Δυστυχώς, η πραγματικότητα είναι οδυνηρή. Οι όποιες επικοινωνιακές προσπάθειες της Κυβέρνησης Παπανδρέου, πλέον δεν  ξεγελούν. Καθημερινά οι πολίτες της χώρας βιώνουν τα τραγικά αδιέξοδα της πολιτικής του ΠΑΣΟΚ.

ΠΕΡΑΙΩΣΗ: ΕΙΣ ΥΓΕΙΑΝ ΤΝ ΚΟΡΟΪΔΩΝ...

Η ανικανότητα της κυβέρνησης Παπανδρέου να διαχειριστεί έναν μηχανισμό που κινείται ως εκκρεμές μεταξύ διαφθοράς (βλ. υπόθεση χρηματισμού συνδικαλιστή του ΠΑΣΟΚ στους Παξούς) και αδυναμίας να κάνει σωστά τη δουλειά του, ήταν φυσικό να έχει αρνητικές επιπτώσεις στα έσοδα από φόρους. Δεν είναι δυνατόν να μη γνώριζε τις αδυναμίες αυτές η κυβέρνηση, αφού είχε ένα ολοκλήρο χρόνο μπροστά της για να το διαπιστώσει. Αντί όμως να φροντίσει να εκσυγχρονίσει τις φορολογικές υπηρεσίες εγκαίρως και συγχρόνως να ασκήσει τον δεόντα έλεγχο και πίεση όσον αφορά τη λειτουργία τους, βρήκε τη λύση στην εφεύρεση της περαίωσης που «ευλογεί» τους ασυνεπείς –τις περισσότερες φορές σκοπίμως- φορολογουμένους και εμπαίζει τους νομιμόφρονες. Κάτι που έχει γίνει και στο παρελθόν. Το μήνυμα που περνάει στην κοινωνία η κυβέρνηση είναι μήνυμα προτροπής στην φορολογική ασυνέπεια. Μήνυμα ιδιαιτέρως επικίνδυνο, όταν μάλιστα η ίδια η τρόϊκα διαπιστώνει ότι έχει πλέον εξαντληθεί η φοροδοτική δυνατότητα των Ελλήνων καθώς και ότι το εύρος της παραοικονομίας - δηλαδή του μαύρου χρηματος που φοροδιαφεύγει- ανέρχεται τουλάχιστον στο 30% του Ακαθαριστου Εθνικού Προϊόντος! Γι’ αυτό άλλωστε και σημειώθηκαν έντονες αντιδράσεις και εντός της κυβέρνησης αλλά και από βουλευτές της συμπολίτευσης (λ.χ. Φλωρίδης) για μία ρύθμιση που, ενώ στέλνει εσφαλμένα μηνύματα στην κοινωνία, είναι βέβαιο ότι δεν πρόκειται να αποδώσει τα προσδοκώμενα από την κυβέρνηση έσοδα.

Βεβαίως ο κ. Παπακωνσταντίνου ζει στον κόσμο του. Διότι, προκειμένου να δικαιολογήσει την περαίωση θεωρεί ότι το μέτρο αυτό εξασφαλίζει ότι από το 2011 «σταματά να υπάρχει ανέλεγκτη χρήση» καθώς και ότι οι φορολογικές υπηρεσίες θα έχουν τη δυνατότητα να κάνουν στοχευμένους δειγματοληπτικούς ελέγχους, ενώ θα αποκλειστεί η δυνατότητα συναλλαγής των φορολογικών μηχανισμών με τις επιχειρήσεις!

Πρόκειται για ένα νέο κυβερνητικό παραμύθι. Οι δειγματοληπτικοί έλεγχοι δεν εξασφαλίζουν πληρότητα στους ελέγχους ώστε να μην υπάρχουν ανέλγκτες χρήσεις.

Οι ασυνεπείς θα συνεχίσουν να φοροδιαφεύγουν μη καταθέτοντας δηλώσεις ΦΠΑ, όπως διαπιστώθηκε τα προηγούμενα χρόνια. Όσον αφορά δε στον αποκλεισμό της συναλλαγής των φορολογικών μηχανισμών, αυτό είναι ένα ανέκδοτο το οποίο θεμελιώνεται όχι μόνο στα περιστατικά συναλλαγής και εκβιασμών ακόμη και σήμερα αλλά και στην εμπειρία από την πρώτη χρονιά διακυβέρνησης από το ΠΑΣΟΚ, όπου πολλές εφορίες, παρά τις υποτιθέμενες κυβερνητικές πιέσεις, κανέναν από τους στόχους στα έσοδα που ανέλαβαν να επιτύχουν δεν έπιασαν. Χωρίς μάλιστα να υποστεί κανείς κυρώσεις.

Του λόγου το αληθές για το ατελέσφορο της άδικης ρύθμισης θα επιβεβαιωθεί σε μερικούς μήνες, όταν τα έσοδα θα είναι και πάλι μειωμένα και αρκετοί από όσους εντάχθηκαν στην περαίωση θα συνεχίσουν να εξαπατούν τις φορολογικές αρχές ευελπιστώντας, όχι άδικα βεβαίως, σε μία νέα επωφελή ρύθμιση που θα τους εξασφαλίσει ότι θα καταβάλουν, μερικές δεκάδες ευρώ μόνο αντί των χιλιάδων που συνήθως οφείλουν. Με αυτά που θα τους περισσεύουν, θα πίνουν, βεβαίως, στην υγεία των κορόϊδων...

ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ Ν.Δ. ΦΤΑΝΕΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Η ορθότητα της επιλογής του Αντώνη Σαμαρά, όχι μόνο να μην ψηφίσει το μνημόνιο, αλλά και να καταθέσει συγκεκριμένες προτάσεις στήριξης των αδύναμων οικονομικά ομάδων, επιβεβαιώνεται από την ανταπόκριση των πολιτών, οι οποίοι τείνουν ευήκοον ους στις θέσεις του Προέδρου της ΝΔ.

Η ολοκληρωμένη οικονομική πλατφόρμα που παρουσίασε στις 7 Ιουλίου 2010 στο Ζάππειο ο Αντώνης Σαμαράς, η ανάδειξη ενός άλλου δρόμου που οδηγεί στην ανάπτυξη και η επισήμανση από το βήμα της Διεθνούς Εκθέσεως Θεσσαλονίκης ότι οι προεκλογικές θέσεις του ΠΑΣΟΚ αποτελούν πολιτική εξαπάτηση του λαού, συνέβαλαν ώστε οι πολίτες να αντιληφθούν και να γυρίσουν την πλάτη στα ψεύδη της κυβέρνησης. Σύμφωνα με τρεις πρόσφατες μετρήσεις της κοινής γνώμης, αυτής της Pulse για τον «Ελεύθερο Τύπο», της Alco για το «Θέμα» και της Rass για το «Παρόν», στο πρώτο crash-test του Γιώργου Παπανδρέου και του Αντώνη Σαμαρά, ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης κέρδισε όχι μόνο τις εντυπώσεις αλλά έπεισε τους πολίτες ότι η ΝΔ δεν είναι ο βασικός υπεύθυνος για την κρίση και ότι το μνημόνιο δεν ήταν μονόδρομος.

Η συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών αντιλαμβάνεται πλέον ότι το ΠΑΣΟΚ κατέλαβε την εξουσία υποσχόμενο «λαγούς με πετραχήλια». Αντιθέτως, η πρόταση ευθύνης του Αντώνη Σαμαρά βρίσκεται καθημερινά στο επίκεντρο της συζήτησης ευρύτατων κοινωνικών ομάδων και παρά τις περί του αντιθέτου προσπάθειες, το μήνυμά του φτάνει στην κοινωνία.

Ανήμπορη να αντιμετωπίσει την κοινωνική οργή που προκαλεί η πολιτική της η κυβέρνηση σε μια προσπάθεια αποπροσανατολισμού της κοινής γνώμης «απειλεί» με νέα εξεταστική Επιτροπή για την Οικονομία: «Ας κάνουν όσες εξεταστικές θέλουν, εμείς όταν θα έλθουμε στην κυβέρνηση θα κάνουμε μόνο μια. Την εξεταστική Επιτροπή για να αποκαλυφθεί στο λαό το πώς φτάσαμε στο μνημόνιο», με αυτή την ξεκάθαρη απάντηση ο Αντώνης Σαμαράς κάλεσε σε πανστρατιά τα στελέχη της ΝΔ. Ζήτησε από τους βουλευτές του κόμματος να κάνουν πορεία προς το λαό για να ‘‘σπάσουν’’ το κλίμα του φόβου που δημιουργεί η κυβέρνηση και τα εξαπτέρυγά της και τους κάλεσε να δώσουν τη μάχη πρωτίστως για την Ελλάδα.

Την ώρα που η κυβέρνηση, δια του αντιπροέδρου της ομολογεί κυνικά ότι «μαζί τα φάγαμε τα λεφτά», (εμείς που σας διορίσαμε κι εσείς που μπήκατε στο δημόσιο), ο Αντώνης Σαμαράς καλεί τους πολίτες να στείλουν, μέσω της κάλπης του Νοεμβρίου, ξεκάθαρο μήνυμα δυσαρέσκειας σε αυτούς που τους ξεγέλασαν. Να γυρίσουν την πλάτη σε μια κυβέρνηση η οποία αδυνατεί να πείσει ακόμη και τους δικούς της βουλευτές για την πολιτική που ακολουθεί.

Στην προσεχή εκλογική αναμέτρηση, οι πολίτες θα βρεθούν μπροστά στα εξής διλήμματα: Θέλουν τοπικούς άρχοντες «εξαρτήματα» αυτής της κυβέρνησης, ή εκλεγμένους εκπροσώπους που θα διεκδικούν αποφασιστικά από την κυβέρνηση; Θέλουν να στείλουν μήνυμα δυσαρέσκειας στην κυβέρνηση που τους ξεγέλασε, στην κυβέρνηση που έλεγε «λεφτά υπάρχουν» και μετεκλογικά έκοψε τις συντάξεις των 700€ ή θέλουν να την ενθαρρύνουν να συνεχίσει την ίδια πολιτική;

Αυτή την ώρα της μεγάλης αντεπίθεσης για τη ΝΔ, ο αρχηγός του κόμματος θα είναι παρών σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, θα είναι δίπλα στον Έλληνα πολίτη για να αφουγκραστεί εκ νέου τα προβλήματά του και να επικοινωνήσει τη δική του πρόταση προοπτικής και ελπίδας.


Ημερήσιες Ειδήσεις

* Αντώνης Σαμαράς: "Αντισταθείτε στον Φόβο! Υπάρχει Ελπίδα!".

Στους τρεις βασικούς λόγους της επίσκεψής του στη Δυτική Μακεδονία, αναφέρθηκε ο κ.Αντ.Σαμαράς, μιλώντας στη Καστοριά:

"Πρώτον, για να σας μεταφέρω το μήνυμα της Ελπίδας. Μέσα σε μια κρίση χωρίς προηγούμενο. Κι απέναντι σε μια κυβέρνηση, που κάνει ό,τι μπορεί, μαζί με τους πάσης φύσεως "παπαγάλους" και τα "εξαπτέρυγά" της, να σπείρει το φόβο και την απελπισία ανάμεσά σας. Αντισταθείτε στον Φόβο! Υπάρχει Ελπίδα! Ρεαλιστική. Χειροπιαστή".

Το δεύτερο μήνυμα, αφορά τις αυτοδιοικητικές εκλογές και ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, θέτει δύο ερωτήματα:

"Θέλετε αυτοδιοικητικούς άρχοντες ελεγχόμενους από την κυβέρνηση που ακύρωσε τη μεταρρύθμιση; Που θα επαιτούν ψίχουλα, γιατί δεν θα τους αφήνουν να κάνουν αλλιώς; Ή θέλετε αυτοδιοικητικούς άρχοντες χωρίς κομματικές εξαρτήσεις από την κυβέρνηση. Που θα απαιτούν, δεν θα επαιτούν. Κι έχοντας τις τοπικές κοινωνίες συσπειρωμένες γύρω τους θα κερδίζουν;"

Το τρίτο μήνυμα, αφορά το βράδυ των εκλογών και ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, θέτει ένα ακόμα ερώτημα:

"Τι ακριβώς θέλετε; Να νιώσει η κυβέρνηση ευχαριστημένη με την ετυμηγορία του λαού; Ή να νιώσει… "ζεματισμένη";"

Παραπολιτικά

Από τη στήλη «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» του «ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΤΥΠΟΥ» σελ. 7 με τίτλο : «Σαμαράς – ΟΝΝΕΔ: Η νίκη στις εκλογές θα είναι κόλαφος σε όσους θέλουν τη νεολαία γλάστρα»

Μ ήνυμα ελπίδας προς την ελληνική κοινωνία έστειλε ο Αντώνης Σαμαράς τόσο κατά την περιοδεία του στη Δυτική Μακεδονία, όσο και με την ομιλία του στο Φεστιβάλ της ΟΝΝΕΔ στην Αθήνα. Ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, ο οποίος όργωσε ουσιαστικά τους Νομούς Γρεβενών, Κοζάνης , Καστοριάς και Φλώρινας, εμφανίστηκε ιδιαίτερα ικανοποιημένος από το γεγονός ότι οι πολίτες αρχίζουν και λαμβάνουν το μήνυμα της Νέας Δημοκρατίας αποκρούοντας τις προσπάθειες τη κυβέρνησης και των εξαπτέρυγών της που επιθυμούν να ρίξουν το λαό στην κατάθλιψη. Μιλώντας στους νέους του κόμματος ο Αντώνης Σαμαράς τόνισε χαρακτηριστικά πως «κυβέρνηση, παπαγαλάκια, εξαπτέρυγα προσπαθούν να διαστρεβλώσουν αυτά που λέμε. Το στοίχημα το έχουν χάσει». Ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας επανέλαβε πως οι πολίτες πρέπει να στείλουν ένα ξεκάθαρο μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση με την ψήφο τους στις εκλογές του Νοεμβρίου για την Τοπική Αυτοδιοίκηση, ένα μήνυμα όπως είπε χαρακτηριστικά , αποδοκιμασίας του κυβερνητικού μνημονίου. Κάλεσε μάλιστα τους νέους να πρωτοστατήσουν σε αυτό τον αγώνα. «Πρέπει να εντείνουμε τις προσπάθειές μας, βουλιάζουμε σε ένα τέλμα», επισήμανε ο κ. Σαμαράς, ο οποίος ζήτησε από τη νεολαία να αντισταθεί σε αυτούς που τη θέλουν στο περιθώριο (το άρθρο συνεχίζεται)

Τίτλοι Αθηναϊκών Εφημερίδων

ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΣ ΤΥΠΟΣ (Ρίζου) ·Βάζει πλάτη στην Ελλάδα η Κίνα – Αναπτυξιακές και εμπορικές συμφωνίες – 13 προς το παρόν- μας έφερε ο Κινέζος πρωθυπουργός·Με θερμές εκδηλώσεις η Δυτ. Μακεδονία υποδέχθηκε τον Αντώνη Σαμαρά – «Η έλλειψη χαμόγελου, η κατάθλιψη και η ανεργία το μεγάλο πρόβλημα του τόπου»- «Η κυβέρνηση εγκατέλειψε την περιοχή και αδιαφορεί για τα προβλήματα των ακριτών..»·Κατατίθεται σήμερα στη Βουλή – Ο νέος προϋπολογισμός φέρνει κι άλλες περικοπές…

ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΟΝΝΕΔ κ. ΑΝΔΡΕΑ ΠΑΠΑΜΙΜΙΚΟΥ ΣΤΟ 4YOUTH FESTIVAL ΤΗΣ ΟΝΝΕΔ‏

Κύριε Πρόεδρε,

Οννεδίτισσες και Οννεδίτες,

Δαπίτισσες και Δαπίτες,

Φίλες και Φίλοι,

Σήμερα φτάσαμε στον τελευταίο σταθμό ενός όμορφου ταξιδιού,

γεμάτου μουσική, χρώμα, ζωντάνια, εναλλακτικών ιδεών και προτάσεων.

Είναι ένα ταξίδι που προετοιμάσαμε με κόπο, φαντασία, όρεξη, αγάπη και τόλμη.

Είναι μια προσπάθεια που την κάναμε, όπως εμείς ξέρουμε, με πάθος και ενθουσιασμό για τις ιδέες μας, τις προτάσεις μας, τις ενέργειες μας.

Θέλω να ευχαριστήσω πάρα πολύ όλα τα παιδιά που δούλεψαν ατέλειωτες ώρες, για να πετύχει αυτό φεστιβάλ.

Σήμερα, εδώ, από την Αθήνα ολοκληρώνουμε μια μεγάλη προσπάθεια που ξεκίνησε από τη Λάρισα, πήγε στη Θεσσαλονίκη, προχθές στην Πάτρα και καταλήγει εδώ.

ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ κ. ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ ΣΤΟ 4YOUTH FESTIVAL ΤΗΣ ΟΝΝΕΔ‏

Νέοι και νέες της Νέας Δημοκρατίας,

Είστε το μέλλον της Παράταξης,

Είστε η Ελπίδα της Ελλάδας και χαιρετώ την αποψινή καταπληκτική συγκέντρωση!

Όπου πάω στην Ελλάδα, αυτή τη δύσκολη εποχή, φέρνω το μήνυμα της Ελπίδας.

Και ζητώ απ΄ τον λαό μας να το κάνει «σημαία» του.

Όχι για μένα, όχι για οποιοδήποτε κόμμα, αλλά για την οικογένειά τους, για τα παιδιά τους. Για τους νέους ανθρώπους. Για σας!

Εσείς είστε η Ελπίδα.

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΤΗΣ ΛΑΪΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΤΗΣ ΚΙΝΑΣ κ. WEN ZIABAO‏

Με τον Πρωθυπουργό της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας κ. Wen Ziabao συναντήθηκε την Κυριακή 3 Οκτωβρίου ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κος Αντώνης Σαμαράς.

Στη συνάντηση μετείχαν ο Αντιπρόεδρος του Κόμματος και Υπεύθυνος του Τομέα Εξωτερικών κ. Δ. Αβραμόπουλος, ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας κ. Π. Παναγιωτόπουλος, ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης, Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας κ. Κ. Χατζηδάκης, ο Γραμματέας Προγράμματος κ. Ευρ. Στυλιανίδης, ο Διευθυντής του Γραφείου του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας κ. Κ. Αρβανιτόπουλος και ο Διπλωματικός Σύμβουλος του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας κ. Αγγ. Υψηλάντης.

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ‏

Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς, ολοκλήρωσε το Σάββατο 2 Οκτωβρίου διήμερη περιοδεία του στη Δυτική Μακεδονία. Συγκεκριμένα επισκέφτηκε τους νομούς Γρεβενών, Καστοριάς, Φλώρινας και Κοζάνης. Κλείνοντας την περιοδεία επισκέφτηκε τη Νομαρχία Κοζάνης όπου συναντήθηκε με το Νομάρχη και υποψήφιο Περιφερειάρχη Δυτικής Μακεδονίας, κ. Γ. Δακή.

Μετά το πέρας της συνάντησης έκανε την ακόλουθη δήλωση:

Α. ΣΑΜΑΡΑΣ: Είναι, για μένα, πολύ μεγάλη χαρά, που σήμερα ήρθα, για αυτή την εθιμοτυπική επίσκεψη, εδώ στο Νομάρχη. Και θέλω να ότι ο Γιώργος ο Δακής, ο πετυχημένος Νομάρχης, θα είναι ο καλύτερος Περιφερειάρχης που θα έχει βγάλει ποτέ η Δυτική Μακεδονία. Το πιστεύω για να το λέω έτσι απόλυτα.

Γιατί είναι ένας άνθρωπος ο οποίος συνδυάζει γνώσεις, ήθος, νεανική διάθεση και, πάνω απ΄ όλα, μια εμπειρία ανθρωποκεντρική. Γιατί δεν ήταν ποτέ «ιπτάμενος» και μακριά από τα προβλήματα. Ήταν πάντα προσγειωμένος, κοντά στον απλό τον άνθρωπο. Και αυτό, για μένα, είναι το κυρίαρχο χαρακτηριστικό του, που του δίνει τη δυνατότητα να παίξει αυτό τον πολύ σημαντικό, σπουδαίο ρόλο, για ολόκληρη την Περιφέρεια.

ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΕΙΣ TΗΣ Κ.Ο. ΤΗΣ Ν.Δ.‏

Εκπροσωπήσεις και συμμετοχή Βουλευτών σε εκδηλώσεις στην Αττική

· Αθήνα, 4 Οκτωβρίου 2010

Αθανάσιος Δαβάκης, Υπεύθυνος Τομέα Πολιτικής Ευθύνης

Πολιτισμού, Βουλευτής Ν. Λακωνίας,

Ομιλία του Καθηγητού κ. Παύλου Τζερμιά, Αντεπιστέλλοντος

Μέλους της Ακαδημίας Αθηνών, με θέμα «Αποτίμηση του

Έργου του Ελευθερίου Βενιζέλου, 100 χρόνια μετά την

‘‘ανάβασή’’ του από την Κρήτη στην Αθήνα», που

διοργανώνει το Ίδρυμα Βούρου-Ευταξία στο Μουσείο της

Πόλεως των Αθηνών.

Σημεία Ομιλίας του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας, Αντώνη Σαμαρά στη Δυτική Μακεδονία (Καστοριά)

· Στην αρχή της ομιλίας του, ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας τονίζει:

«Σε αυτές τις σκληρές ώρες, τις δύσκολες ώρες που περνάει η πατρίδα μας και ο λαός μας, ξεκινάμε τον αγώνα για τις εκλογές της τοπικής Αυτοδιοίκησης από την τιμημένη Μακεδονία. Την μάνα των εθνικών μας αγώνων! Για να γεμίσουμε την ψυχή και την καρδιά μας με τη δική σας δύναμη! Και τις μπαταρίες της παράταξης με τη δική σας εντολή. Για συσπείρωση, για ενότητα, για αγώνα».
· Στη συνέχεια, ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, αναφέρεται σε τρεις βασικούς λόγους της επίσκεψής του στη Δυτική Μακεδονία:

«Πρώτον, για να σας μεταφέρω το μήνυμα της Ελπίδας. Μέσα σε μια κρίση χωρίς προηγούμενο. Κι απέναντι σε μια κυβέρνηση, που κάνει ό,τι μπορεί, μαζί με τους πάσης φύσεως “παπαγάλους” και τα “εξαπτέρυγά” της, να σπείρει το φόβο και την απελπισία ανάμεσά σας. Αντισταθείτε στον Φόβο! Υπάρχει Ελπίδα! Ρεαλιστική. Χειροπιαστή».

Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2010

Ομιλία Προέδρου της ΝΔ Αντώνη Σαμαρά στην Καστοριά // Ανοιχτό Δορυφορικό Κύκλωμα

ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΝ ΟΨΕΙ ΤΗΣ ΟΜΙΛΙΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ κ. ΑΝΤΩΝΗ Κ. ΣΑΜΑΡΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 01/10/2010, ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ (ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ «ΔΕΔΗΣ») ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΕΙΑΣ ΤΟΥ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΟΙΧΤΟ ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΣΑΣ, ΤΙΣ ΕΞΗΣ ΩΡΕΣ:

ΟΜΙΛΙΑ ΠΡΟΕΔΡΟΥ κ. ΑΝΤΩΝΗ Κ. ΣΑΜΑΡΑ (01/10/2010) 19.00μμ ΕΩΣ 21.00 μμ

W2A 10o Ανατολικά [10 μοίρες Ανατολικά]

Downlink Frequency (MHz): 12528,22 Pol: ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ

Symbol Rate: 3300

MPEG:2

FEC: 3/4

* ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΗ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΑΥΤΗ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΤΟΝ ΗΧΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟΥΣ ΣΑΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ

Παραπολιτικά

Από τη στήλη «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» του «ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΤΥΠΟΥ» σελ. 7 με τίτλο : «Σας θέλω όλους δίπλα μου στην πρώτη γραμμή της μάχης» (Αντώνης Σαμαράς)»
Σ ε πανστρατιά ενόψει των εκλογών στην τοπική αυτοδιοίκηση αλλά κυρίως σε ενότητα μπροστά στα τεράστια προβλήματα που αντιμετωπίζει η χώρα κάλεσε τα στελέχη του κόμματος ο Αντώνης Σαμαράς. Μιλώντας χθες στη συνεδρίαση της Εκτελεστικής Γραμματείας της Νέας Δημοκρατίας, του ανώτατου θεσμικού οργάνου του κόμματος, το οποίο έχει και τον χαρακτήρα της εκλογικής επιτροπής αγώνα, και παρουσία των βουλευτών – συνδέσμων στις 13 περιφέρειες της χώρας, ο κ. Σαμαράς, ζήτησε να υπάρξει συσπείρωση, ενότητα και εξωστρέφεια στην πιο κρίσιμη συγκυρία των τελευταίων πενήντα χρόνων για την ελληνική κοινωνία, η οποία βιώνει τεράστια προβλήματα και την ανικανότητα της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ να διαχειριστεί την οικονομική κρίση. Παράλληλα, ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας επανέλαβε πως θα είναι αμείλικτος σε φαινόμενα εσωστρέφειας τα οποία και θα αντιμετωπίζει άμεσα, ενώ ζήτησε από όλους να προτάσσουν το μήνυμα της ελπίδας αλλά και το συγκεκριμένο οικονομικό πρόγραμμα που υπόσχεται διέξοδο από την κρίση και το μνημόνιο. «Σας κάλεσα για να σας πω μια κουβέντα, τη λέξη πανστρατιά, αυτό μας αφορά όλους», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Σαμαράς, ο οποίος έστειλε ένα ξεκάθαρο μήνυμα στο εσωτερικό του κόμματος δηλώνοντας πως «σας καλώ όλους, θα σας παρακολουθώ όλους γιατί σας θέλω δίπλα μου, στην πρώτη γραμμή, για αυτό μιλάω για πανστρατιά»… (το άρθρο συνεχίζεται…)

Τίτλοι Αθηναϊκών Εφημερίδων

ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΣ ΤΥΠΟΣ (Ρίζου) ·Κακούργημα η άρνηση στην επίταξη – Τροπολογία υπό μορφήν κατεπείγοντος για τις άγριες κινητοποιήσεις των φορτηγατζήδων·Με εντολή του Αντώνη Σαμαρά για συστράτευση στις ερχόμενες εκλογές… - Συνεδρίασε χθες η Εκτελεστική Γραμματεία της Ν. Δ.·Βατοπέδι – Ενώ 4 Εκθέσεις Ορκωτών Εκτιμητών δεν διαπίστωσαν καμία ζημία του Δημοσίου… - Το ΠΑΣΟΚ με μπακαλίστικες μεθόδους μιλάει για «σκάνδαλο»!

Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. ΑΝΔΡΕΑ ΛΥΚΟΥΡΕΝΤΖΟΥ‏

Ο Γενικός Γραμματέας της Πολιτικής Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Αρκαδίας, κος Ανδρέας Λυκουρέντζος, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Πανστρατιά στην πρώτη γραμμή του αγώνα για την Ελπίδα, για μια αισιόδοξη προοπτική της Ελληνικής κοινωνίας απέναντι στην ανάλγητη πολιτική της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ.

Αποφασίσαμε το πρόγραμμα των δραστηριοτήτων της Εκτελεστικής Γραμματείας και των Βουλευτών- Συνδέσμων, για την ενίσχυση του αγώνα των υποψηφίων τους οποίους στηρίζει η Νέα Δημοκρατία στις Περιφέρειες και στους νέους Δήμους.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. ΓΙΑ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ‏

Υπό την προεδρία του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνη Σαμαρά, συνεδρίασε, σήμερα Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου, η διευρυμένη Εκτελεστική Γραμματεία του Κόμματος, με τη συμμετοχή των βουλευτών συνδέσμων στις εκλογικές Περιφέρειες. Αντικείμενο της συνεδρίασης του Οργάνου -που έχει χαρακτήρα Επιτροπής Εκλογικού Αγώνα- ήταν το Πρόγραμμα δράσης ενόψει των Αυτοδιοικητικών Εκλογών 2010.

Στην εισήγησή του ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, κάλεσε τα στελέχη του κόμματος να πολλαπλασιάσουν τις επισκέψεις τους σε ολόκληρη την Ελλάδα, κηρύσσοντας πανστρατιά ενόψει των αυτοδιοικητικών εκλογών, ενώ προειδοποίησε ότι δεν θα ανεχθεί κινήσεις εσωστρέφειας.
«Σας καλώ όλους σε πανστρατιά. Θα σας παρακολουθώ όλους γιατί σας θέλω όλους δίπλα μου στην πρώτη γραμμή», είπε, απευθυνόμενος στα μέλη της Εκτελεστικής Γραμματείας.

Πρόσθεσε ότι «μετά τη ΔΕΘ το πολιτικό κλίμα αλλάζει. Το μήνυμα της Ν.Δ. γίνεται κατανοητό. Ο λαός πείθεται ότι η Ν.Δ. και οι προτάσεις της αποτελούν το βασικό φορέα ελπίδας».

Ζήτησε από τα στελέχη της Νέας Δημοκρατίας συσπείρωση, ενότητα, εξωστρέφεια, γιατί, όπως είπε χαρακτηριστικά, «την ώρα της πιο ανελέητης λιτότητας, όταν κόβονται συντάξεις και μισθοί, μαγαζιά κατεβάζουν τα ρολά, η ανεργία ανεβαίνει στα ύψη, μικρομεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις βρίσκονται στα όρια, εν ολίγοις στην πιο κρίσιμη συγκυρία των τελευταίων 50 ετών, που ο λαός μάς θέλει δίπλα του, είμαι αποφασισμένος να μην επιτρέψω, ούτε κουβέντες στους παραδιαδρόμους, ούτε κουτσομπολιά, πίσω από τις κλειστές πόρτες των γραφείων».
«Όποιος θελήσει να προσφέρει όπλα στον αντίπαλο, την ώρα της μάχης, να αναλάβει τις ευθύνες του», προειδοποίησε ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας.

Ακολούθως υποστήριξε ότι αυτές οι εκλογές «είναι οι πρώτες που γίνονται στο μάτι του κυκλώνα της κρίσης. Η Ν.Δ. έχει καταρτίσει τις προγραμματικές της προτάσεις για την έξοδο από την κρίση, έχει προτείνει συγκεκριμένα, άμεσα εφαρμόσιμα, κοστολογημένα, αποτελεσματικά μέτρα».

Είπε ακόμη ο κ. Σαμαράς ότι «η ΝΔ μάχεται κατά της κυβερνητικής αναξιοπιστίας και δίνει ελπίδα στο λαό και διέξοδο στη χώρα».

«Το μόνο όπλο της κυβέρνησης είναι η διαστρέβλωση των θέσεών μας. Όμως, τώρα πια εμείς βάζουμε την πολιτική ατζέντα», ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της Ν.Δ. και έκλεισε λέγοντας ότι ο αγώνας δεν είναι προσωπικός, είναι παραταξιακός και αφορά στο παρόν και στο μέλλον του Τόπου.

Στη συνεδρίαση, συμμετείχαν τα μέλη της Εκτελεστικής Γραμματείας και οι βουλευτές που έχουν αναλάβει ρόλο συντονιστικό στις Περιφέρειες, ενώ απουσίαζε μόνο ο Αντιπρόεδρος του Κόμματος κ. Σταύρος Δήμας, ο οποίος βρισκόταν στην Ευρώπη λόγω ανειλημμένων υποχρεώσεων.

Παράλληλα, στη συνεδρίαση εγκρίθηκε και πρόγραμμα περιοδειών των στελεχών της Ν.Δ. ενόψει των εκλογών του Νοεμβρίου.
Συγκεκριμένα ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας θα ξεκινήσει τις περιοδείες του από τους Νομούς της Δυτικής Μακεδονίας την προσεχή Παρασκευή, ενώ μέχρι τις εκλογές θα επισκεφτεί τη Φθιώτιδα, την Πάτρα, το Αγρίνιο, την Κέρκυρα, την Τρίπολη, την Ημαθία, την Κρήτη, την Ήπειρο, την Κόρινθο, τη Θεσσαλία, τη Χίο και τη Μεσσηνία. Παράλληλα, θα περιοδεύσει, κατά το διάστημα αυτό, σε πολλές περιοχές του λεκανοπεδίου.

Ο Αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Δημήτρης Αβραμόπουλος, επικεφαλής κλιμακίου της Νέας Δημοκρατίας θα επισκεφθεί κατά το αντίστοιχο διάστημα τη Ρόδο, τη Σάμο, τη Θήβα, τον Πύργο, τη Ζάκυνθο, την Καρδίτσα, τη Θεσσαλονίκη, τα Ιωάννινα, την Καστοριά, την Καβάλα και την Ξάνθη.

Ο Αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Σταύρος Δήμας θα επισκεφθεί την Πρέβεζα, τη Χαλκίδα, το Μεσολόγγι, την Πάτρα, την Κεφαλονιά, τη Σύρο, την Αλεξανδρούπολη, τον Βόλο, την Έδεσσα, τη Θεσσαλονίκη.

Και οι δύο Αντιπρόεδροι της Νέας Δημοκρατίας, παράλληλα θα περιοδεύσουν σε περιοχές της Αττικής.
Ο Εκπρόσωπος του κόμματος κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος, θα επισκεφθεί τη Λάρισα, την Καλαμάτα, το Ναύπλιο και το Κιλκίς.

Ο Γραμματέας του Κόμματος κ. Ανδρέας Λυκουρέντζος θα επισκεφθεί την Καλαμάτα, τη Σπάρτη, τα Γιαννιτσά, το Ρέθυμνο και τη Λαμία.

Ο Γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας κ. Κώστας Τασούλας θα επισκεφθεί το Άργος, το Αίγιο, την Άμφισσα, τον Αγ. Νικόλαο και τα Τρίκαλα

Ο Πρόεδρος του Ινστιτούτου Δημοκρατίας Κ. Καραμανλής, κ. Βαγγέλης Μεϊμαράκης, θα επισκεφθεί την Ηγουμενίτσα, την Ξάνθη, τη Λειβαδιά και τη Χίο.

Αναλυτικό πρόγραμμα Περιοδειών, έχει καταρτιστεί και για όλα τα Κοινοβουλευτικά στελέχη του Κόμματος, τα οποία –επικεφαλής κλιμακίων- μαζί με τα μέλη της Πολιτικής Επιτροπής, τους Γραμματείς του κόμματος κ.λπ. θα επισκεφθούν ολόκληρη τη χώρα.

Έρχονται αυξήσεις σε Βενζίνη και Τέλη Κυκλοφορίας !

40-45% ΠΑΝΩ Η ΒΕΝΖΙΝΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ

ΑΠΟ 8% ΕΩΣ 72% ΟΙ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Στο θέμα των τελών κυκλοφορίας και της αύξησης του κόστους της χρήσης του αυτοκινήτου αναφέρθηκε ο Αναπληρωτής Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Οικονομίας της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β΄ Θεσσαλονίκης, κ. Θεόδωρος Καράογλου που δήλωσε τα εξής :

«Δηλαδή αν δεν αναγνώριζε το λάθος του ο Πρωθυπουργός, πόσο ακόμα θα αυξανόταν τα τέλη κυκλοφορίας;

Η περιβόητη μείωση τελών κυκλοφορίας που είχε προαναγγελθεί από την κυβέρνηση, δια στόματος του ίδιου του Πρωθυπουργού, αφορούσε μόνο μερικές από τις υπερβολικές αυξήσεις, που η ίδια του η κυβέρνηση επέβαλε την περσινή χρονιά στα μεγαλύτερης ηλικίας αυτοκίνητα.

Πρόγραμμα επίσκεψης του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνη Σαμαρά, στη Δυτική Μακεδονία

Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2010
· 11:00: Συνάντηση με το Νομάρχη Γρεβενών στη Νομαρχία Γρεβενών.

· 11:30: Συνάντηση με το Δήμαρχο Γρεβενών στο Δημαρχείο Γρεβενών.

· 12:00: Σύσκεψη στο Επιμελητήριο των Γρεβενών με Παραγωγικούς Φορείς.

· 18:00: Συνάντηση με το Νομάρχη Καστοριάς στη Νομαρχία Καστοριάς.

· 18:30: Συνάντηση με το Δήμαρχο της Καστοριάς στο Δημαρχείο Καστοριάς.

· 19:30: Ομιλία του Προέδρου της Ν.Δ. στο Ξενοδοχείο «ΔΕΔΗΣ».


Σάββατο 2 Οκτωβρίου 2010:
· 09:00: Σύσκεψη με Φορείς Γούνας και Παραγωγικούς Φορείς στο Κέντρο «ΕΔΗΚΑ» Καστοριάς.

· 10:45: Συνάντηση με την Ένωση Γεωργικών Συνεταιρισμών Αμύνταιου.

· 11:45: Συνάντηση με το Νομάρχη Φλώρινας στη Νομαρχία Φλώρινας.

· 12:30: Σύσκεψη με Αυτοδιοικητικά Στελέχη της Φλώρινας στο Ξενοδοχείο «ΛΥΓΚΟΣ».

· 17:45: Συνάντηση με το Δήμαρχο Πτολεμαΐδας στο Δημαρχείο Πτολεμαΐδας.

· 20:00: Συνάντηση με τον Υποψήφιο Περιφερειάρχη Δυτικής Μακεδονίας κ. Γ. Δακή στη Νομαρχία Κοζάνης.

ΚΟΙΝΗ ΔΗΛΩΣΗ κ. ΧΡ. ΣΤΑΪΚΟΥΡΑ ΚΑΙ κας Ε. ΡΩΜΑΪΔΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ ΙΟΒΕ‏

Ο Αναπληρωτής Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Οικονομίας της Νέας Δημοκρατίας, Βουλευτής Φθιώτιδας, κ. Χρήστος Σταϊκούρας και η Γραμματέας της Ομάδας Παρακολούθησης του Προγράμματος Στήριξης της Ελληνικής Οικονομίας, κα Ελένη Ρωμαΐδου, έκαναν την ακόλουθη δήλωση μετά τη δημοσιοποίηση της Έκθεσης του Ιδρύματος Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών (ΙΟΒΕ):
«Η δημοσιοποίηση της τριμηνιαίας Έκθεσης του ΙΟΒΕ για την Ελληνική Οικονομία επιβεβαιώνει τις διαπιστώσεις της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης σχετικά με την τρέχουσα κατάσταση και τις προοπτικές της.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΕΛΚ (Ρ ΚΡΑΤΣΑ, Γ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ)‏

Ομάδα Ευρωβουλευτών της Ν.Δ. στη Μυτιλήνη

Η Αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και Ευρωβουλευτής της Ν.Δ. κα. Ρόδη Κράτσα και ο Ευρωβουλευτής της Ν.Δ. κ. Γιώργος Παπανικολάου διοργανώνουν, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, εκδήλωση στη Μυτιλήνη την Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2010 με θέμα “Δημιουργία – Ευκαιρίες – Ανάπτυξη. Ώρα για νέα πορεία. Οι προκλήσεις για τα νησιά”.

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΑΡΚΑΔΙΑΣ, ΑΝΔΡΕΑ ΛΥΚΟΥΡΕΝΤΖΟΥ ΣΤΟN REAL FM ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ N. ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Τα διάβασα όλα αυτά, για να έχω αμέσως το σχόλιο του Γραμματέα της Νέας Δημοκρατίας, του κ. Ανδρέα Λυκουρέντζου. Καλή μέρα, κύριε Υπουργέ.


Α. ΛΥΚΟΥΡΕΝΤΖΟΣ: Καλημέρα σας κύριε Χατζηνικολάου. Ευρηματικός ο κύριος Παπακωνσταντίνου. «Για όλα φταίει η Νέα Δημοκρατία». Μόνο που αυτό το ρεφρέν κούρασε, πλέον, την Ελληνική Κοινωνία και δεν αποδίδει σημασία σε αυτό, οποιοσδήποτε πολίτης. Διότι, προ ημερών, και στην εκπομπή σας, με ρωτούσατε για μία δήλωση ενός φίλου και όχι συμβούλου, του κυρίου Αντώνη Σαμαρά. Τη δήλωση του κυρίου Βάρδα και τι θα συνέβαινε στη Βουλή. Τώρα…

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. ΠΑΝΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ‏

Ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β΄ Αθηνών, κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος, απαντώντας σε σχετική ερώτηση, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Ο πρώην Πρωθυπουργός έδωσε όλες τις απαντήσεις στο περιεχόμενο της επιστολής, που έστειλε προς τον Πρόεδρο της Προανακριτικής Επιτροπής. Δεν έχουμε να προσθέσουμε τίποτα άλλο».

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. ΠΑΝΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ κ. Τ. SCHIOPPA‏

Ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β΄ Αθηνών, κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος, για το θέμα που έχει προκύψει από το άρθρο του συμβούλου του Πρωθυπουργού κ. Tommaso Schioppa στους Financial Times, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Ως Νέα Δημοκρατία, περιμένουμε ακόμη να πάρουμε μια υπεύθυνη απάντηση από τον ίδιο τον Πρωθυπουργό, για τα γραφόμενα από το σύμβουλό του, πρώην υπουργό Οικονομικών της Ιταλίας, κ. Tommaso Schioppa, στους Financial Times.

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. ΠΑΝΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ‏

Ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β΄ Αθηνών, κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος, για τις εξελίξεις που σημειώνονται γύρω από το θέμα των κινητοποιήσεων των ιδιοκτητών αυτοκινήτων, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Η Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, με την πολιτική της, βάζει δυναμίτη στα θεμέλια της κοινωνικής ειρήνης. Σπρώχνει την κατάσταση στα άκρα. Επιδιώκει μετωπική σύγκρουση.

Επαναλαμβάνουμε την πρόταση που έκανε, πριν από λίγες μέρες, ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Αντώνης Σαμαράς, ζητώντας από την Κυβέρνηση να διορθώσει τους λανθασμένους χειρισμούς της. Να κάνει, έστω και τώρα, διάλογο. Να δώσει τη μεταβατική περίοδο στα πλαίσια της λογικής που χρειάζονται οι ιδιοκτήτες φορτηγών, για να προσαρμόσουν τη ζωή τους στο νέο καθεστώς και στις νέες συνθήκες.

Τα άκρα δεν αποτελούν λύση.

Η προσφυγή στη βία δεν αποτελεί λύση.

ΔΗΛΩΣΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΤΟΜΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. Ν. ΔΕΝΔΙΑ‏

Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Προστασίας του Πολίτη της Νέας Δημοκρατίας, Βουλευτής Κέρκυρας, κ. Νικόλαος Δένδιας, δήλωσε σχετικά με την απάντηση στη Βουλή του Υφυπουργού Οικονομικών κ. Σαχινίδη, σε επίκαιρη ερώτησή του, για τη χορήγηση επιδομάτων στους ένστολους των Σωμάτων Ασφαλείας:

«Με υπεκφυγές και μισά λόγια απαντά η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Οικονομικών στο ζήτημα της καταβολής των δαπανών που αφορούν τα επιδόματα νυχτερινής εργασίας και εργασίας πέραν του πενθημέρου των ενστόλων.

ΔΗΛΩΣΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΤΟΜΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. Θ. ΛΕΟΝΤΑΡΙΔΗ‏

Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Εθνικής Άμυνας της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Σερρών, κ. Θ. Λεονταρίδης, με αφορμή τη χθεσινοβραδινή συζήτηση στη Βουλή επί του σχεδίου Νόμου του ΥΠΕΘΑ ‘‘Κύρωση των Συμβάσεων που αφορούν το μέλλον των Ελληνικών Ναυπηγείων ΑΕ και τα προγράμματα των υποβρυχίων του ΠΝ”, προέβη στην ακόλουθη δήλωση:

«Η Νέα Δημοκρατία προσπάθησε, όταν είχε την ευθύνη της διακυβέρνησης της χώρας, να πετύχει μια λύση που να υπηρετεί το Εθνικό συμφέρον σε ένα ακανθώδες ζήτημα, που κληρονόμησε από τη διακυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ. Χάρις στην σθεναρή στάση της τότε ηγεσίας του ΥΠΕΘΑ, η χώρα μας δεν παρέλαβε το υποβρύχιο ‘‘Παπανικολής‘‘, που παρουσίαζε τεχνικά προβλήματα, με αποτέλεσμα να οδηγηθεί η κατασκευάστρια εταιρεία στην πλήρη αποκατάστασή τους.

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. Κ. ΚΟΛΛΙΑ‏

Ο Γραμματέας Αγροτικού της Νέας Δημοκρατίας, Βουλευτής Κορινθίας κ. Κώστας Κόλλιας, έκανε την ακόλουθη δήλωση, με αφορμή τη μεταφορά αρμοδιοτήτων από το ΥΠΑΑΤ σε άλλα Υπουργεία:

«Η αποτυχημένη πολιτική της Κυβέρνησης στον τομέα της Γεωργίας συνεχίζεται, έστω και αποκλειστικώς ανασχηματιζόμενη. Τα πρώτα δείγματα από τη νέα δομή είναι εξόχως απογοητευτικά.

Οι Γενικές Διευθύνσεις του παραγωγικού τομέα αποσπώνται από το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, οι υφιστάμενες δομές αποδιαρθρώνονται, η επικάλυψη αρμοδιοτήτων επιτείνεται, αλλά οι Υπουργοί στην Αχαρνών 2 αυξάνονται.

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΤΟΜΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. Γ. ΠΛΑΚΙΩΤΑΚΗ

Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Εμπορικής Ναυτιλίας της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λασιθίου, κ. Γιάννης Πλακιωτάκης, προέβη σήμερα στην ακόλουθη δήλωση, για την Παγκόσμια Ναυτική Ημέρα:

«Οι Έλληνες θα ήμασταν διαφορετικοί χωρίς τη διαχρονικά μοναδική μας σχέση με τη θάλασσα. Η Ελλάδα θα ήταν διαφορετική δίχως τον ηγετικό ρόλο της Ναυτιλίας μας σε παγκόσμιο επίπεδο.

Για αυτό και η Παγκόσμια Ναυτική Ημέρα μας αφορά ίσως περισσότερο από κάθε άλλον. Αφορά το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον μας. Γιατί οφείλουμε πολλά στην Ελληνική Ναυτιλία, στη μεγάλη ναυτική οικογένεια και τους Έλληνες ναυτικούς. Στη συμβολή τους στην ιστορία, την παράδοση, την οικονομία, την απασχόληση και τον τουρισμό.

ΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗΣ ΤΟΜΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ Ν.Δ. κας ΟΛ. ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗ‏

Η Υπεύθυνη του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Τουριστικής Ανάπτυξης της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Ρεθύμνου, κα Όλγα Κεφαλογιάννη, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Τα μειωμένα έσοδα από την τουριστική δραστηριότητα, μαρτυρούν ότι ο Ελληνικός Τουρισμός, γνωρίζει σημαντική κάμψη. Η φετινή θερινή περίοδος ήταν μια από τις δυσκολότερες των τελευταίων πολλών ετών.

Η Κυβέρνηση, εδώ και ένα χρόνο, εμφανίζεται απρόθυμη να αναλάβει δράσεις και να στηρίξει στην πράξη τον Ελληνικό Τουρισμό. Αρνείται να δραστηριοποιηθεί, ακόμα και τώρα, που η παγκόσμια τουριστική αγορά βρίσκεται σε έντονη κινητικότητα. Κορυφώνονται οι διαπραγματεύσεις για τα τουριστικά πακέτα και “κλείνουν” οι συμφωνίες στην αγορά κρουαζιέρας για το 2011. Μια αγορά που έχει δοκιμαστεί σκληρά στη χώρα μας, εξαιτίας και του μέχρι πρόσφατα ισχύοντος καθεστώτος του “καμποτάζ”. Και όμως, όπως επισημαίνουν οι εκπρόσωποι της αγοράς κρουαζιέρας, τίποτα δεν έχει αλλάξει σε σχέση με μερικούς μήνες νωρίτερα, όταν ίσχυε ακόμα το “καμποτάζ”. Ενώ ψηφίστηκε ο νόμος για την απελευθέρωσή της, ελάχιστα έχει προχωρήσει η έμπρακτη εφαρμογή του.

Το Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα παρουσίασε το κείμενο θέσεων για ένα ανταγωνιστικό και αειφόρο μέλλον της ΚΑΠ

Το Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα (ΕΛΚ) ανακοίνωσε σε ειδική εκδήλωση το Κείμενο Θέσεων για ένα ανταγωνιστικό και αειφόρο μέλλον της Κοινής Αγροτικής Πολιτικής. Το Κείμενο Θέσεων του ΕΛΚ, το οποίο παρουσίασε ο Πρόεδρος του ΕΛΚ κ. Μαρτένς, αποτελεί τη συμβολή της μεγαλύτερης ευρωπαϊκής πολιτικής οικογένειας στο δημόσιο διάλογο εν όψει της πρότασης της Κομισιόν για την ΚΑΠ μετά το 2013. Την Κ.Ο. της Νέας Δημοκρατίας στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο εκπροσώπησε ο ευρωβουλευτής κ. Γιώργος Παπαστάμκος.

Το Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα πιστεύει ότι "δεν υπάρχει μέλλον για την Ευρώπη χωρίς την ύπαιθρο, και ότι η ύπαιθρος δεν έχει μέλλον χωρίς τη γεωργία".

Κατά το ΕΛΚ, η ανάγκη ύπαρξης μίας ισχυρής ΚΑΠ θεμελιώνεται, μεταξύ άλλων:

- στη διατροφική επάρκεια, στην περιβαλλοντική ασφάλεια, καθώς και στην κοινωνική και εδαφική συνοχή,

-στην εγγύηση ισοδύναμων όρων ανταγωνισμού υπέρ των γεωργών των διαφόρων κρατών μελών της ΕΕ,

-στη διασφάλιση δίκαιου και σταθερού εισοδήματος για τους γεωργούς και στην εξασφάλιση θέσεων εργασίας,

- στην προστασία των καταναλωτών μέσω της παροχής ασφαλών, ποιοτικών και σε προσιτές τιμές προϊόντων διατροφής,

-στη συμβολή της γεωργίας στην οικονομική ανάκαμψη και στην επίτευξη των στόχων της "στρατηγικής 2020" (ευφυής, αειφόρος και ολιστική γεωργία).

Παραπολιτικά

Από τη στήλη «Radar» του «ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΤΥΠΟΥ» σελ. 11 με τίτλο : «Ο Σαμαράς τους ρίχνει όλους στη μάχη»

Την «εκκίνηση» για την τελική ευθεία προς τις κάλπες της 7ης Νοεμβρίου θα σημάνει σήμερα το απόγευμα ο Αντώνης Σαμαράς στη διευρυμένη συνεδρίαση της Εκτελεστικής Γραμματείας. Ο πρόεδρος της Ν. Δ. θα παρουσιάσει τους βασικούς άξονες στους οποίους θα κινηθεί η γαλάζια παράταξη μέχρι τις αυτοδιοικητικές εκλογές εκφράζοντας την πεποίθηση ότι η Ν. Δ. συνεχώς αυξάνει τη δύναμή της σε περιφέρειες και κρίσιμους δήμους. Η Ρηγίλλης θα δώσει έμφαση στην εναλλακτική οικονομική πρόταση που παρουσίασε ο πρόεδρος του κόμματος στη Θεσσαλονίκη και η απήχησή της, όπως καταγράφηκε στις δημοσκοπήσεις , ήταν απολύτως ικανοποιητική . «Όλοι στη μάχη», θα είναι το μήνυμα που θα απευθύνει σήμερα το απόγευμα ο κ. Σαμαράς προς τα μέλη της Εκτελεστικής Γραμματείας αλλά και στους δεκατρείς βουλευτές που έχουν αναλάβει τον προεκλογικό «σύνδεσμο» με τις περιφέρειες… (το άρθρο συνεχίζεται)

Τίτλοι Αθηναϊκών Εφημερίδων

AΔΕΣΜΕΥΤΟΣ ΤΥΠΟΣ (Ρίζου) ·Ανέλαβαν τη δέσμευση οι Τραπεζίτες – Στην Αγορά τα 25 δις ευρώ για την τόνωσή της·Αμηχανία σε κυβέρνηση και ΠΑΣΟΚ για το Βατοπαίδι.. – Δεν βγαίνει από πουθενά ζημία του Δημοσίου! – Κ. Καραμανλής: «Δεν υπάρχει σκιά υποψίας για ποινικές ευθύνες πολιτικών»·Με μίνι υπουργικά συμβούλια, κυβερνητικές επιτροπές και άλλα όργανα… - Σκαρώνουν νέους φόρους, αύξηση του ΦΠΑ και του πετρελαίου θέρμανσης κ. α.

Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου 2010

ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΥΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ, ΑΥΡΙΟ ΤΕΤΑΡΤΗ

Υπό την προεδρία του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνη Σαμαρά, συνεδριάζει αύριο, Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου στις 18:00, στα Κεντρικά Γραφεία του Κόμματος (Αίθουσα Κήπου) η Εκτελεστική Γραμματεία του Κόμματος, με τη συμμετοχή των βουλευτών συνδέσμων στις εκλογικές Περιφέρειες.

Θέμα ημερήσιας διάταξης: Πρόγραμμα δράσης ενόψει των Αυτοδιοικητικών Εκλογών 2010.

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. ΠΑΝΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ‏

Ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β΄ Αθηνών, κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Όλες οι πρόσφατες δημοσκοπήσεις καταγράφουν την έντονη δυσαρέσκεια των πολιτών σε βάρος της κυβέρνησης και της πολιτικής του Μνημονίου, ενώ ταυτόχρονα αναδεικνύουν τη μεγάλη πολιτική δυναμική του μηνύματος, που έστειλε από τη Θεσσαλονίκη ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Αντώνης Σαμαράς».

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. Κ. ΚΟΛΛΙΑ‏

Ο Γραμματέας Αγροτικού της Νέας Δημοκρατίας, Βουλευτής Κορινθίας κ. Κώστας Κόλλιας, έκανε την ακόλουθη δήλωση με αφορμή την επίσκεψη του Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων στη Λάρισα:

«Αόριστες δεσμεύσεις και μεγαλοστομίες συνόδευσαν τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων στην επίσκεψή του στους βαμβακοπαραγωγούς του Θεσσαλικού κάμπου, που τόσες καταστροφές υπέστησαν.

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. ΓΙΩΡΓΟΥ ΜΟΥΡΟΥΤΗ, ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΛΑ.Ο.Σ.‏

Ο Διευθυντής του Γραφείου Τύπου της Ν.Δ. κ. Γιώργος Μουρούτης, σχολιάζοντας την ανακοίνωση του γραφείου Τύπου του ΛΑ.Ο.Σ., έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Η σημερινή απολογία του ΛΑ.Ο.Σ. για τις ψευδείς αναφορές του αρχηγού του, περί δήθεν υπερψήφισης του Μνημονίου από τους Ευρωβουλευτές της Ν.Δ., αναδεικνύει το πολιτικό αδιέξοδο στο οποίο έχει περιέλθει ο κ. Καρατζαφέρης.
Παρ’ ότι κάνει ό,τι μπορεί για να το ξεχάσει, του θυμίζουμε ότι ο ίδιος προσωπικά, το κόμμα του και οι βουλευτές του ψήφισαν το Μνημόνιο στη Βουλή, στηρίζοντας, έτσι ανοιχτά την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ.
Τώρα, αν ο κ. Καρατζαφέρης αισθάνεται την ανάγκη να επικαλείται τον κ. Σκυλακάκη στη σαθρή επιχειρηματολογία του, ένα μόνο καταφέρνει: Να επιβεβαιώνει στην πράξη την ανίερη “συμμαχία των προθύμων” που προ πολλού έχει εγκατασταθεί στην πράσινη πολυκατοικία, με θυρωρό τον ίδιο!».

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΤΟΜΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. Κ. ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ.‏

Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β’ Αθηνών κ. Κωστής Χατζηδάκης, έκανε την ακόλουθη δήλωση σχετικά με τη συνάντηση κυβέρνησης – τραπεζών:
«Μετά τις μεγαλόστομες διακηρύξεις και το βούλιαγμα του ΤΕΜΠΜΕ, που ακολούθησε, η κυβέρνηση ανέλαβε εκ νέου να “λύσει” το πρόβλημα της ρευστότητας.

Μόνο που το πρόβλημα δεν θα λυθεί με επικοινωνιακά “τρικ”, όπως φαίνεται να είναι το λεγόμενο “σύμφωνο ρευστότητας”. Ούτε με μετονομασία του ΤΕΜΠΜΕ, στην οποία προσανατολίζεται η κυβέρνηση. Εν τω μεταξύ είναι οξύμωρο ότι, ενώ η κυβέρνηση συνομιλεί με τις τράπεζες για τη ρευστότητα, η ίδια επιτείνει το πρόβλημα, καθώς το δημόσιο καθυστερεί τις οφειλές του απέναντι στις Ελληνικές επιχειρήσεις.

Δυο καρπούζια στην ίδια μασχάλη».

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ.

Από το Γραφείο Τύπου της Νέας Δημοκρατίας εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση: 

«Μετά τη συνάντηση, που είχε, σήμερα το πρωί, με τον Πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνη Σαμαρά, ανακοινώνεται ότι ο Γραμματέας Συνδικαλισμού της Ν.Δ. κ. Γιάννης Μανώλης (πρώην βουλευτής και Γραμματέας της ΓΣΕΕ) θα είναι υποψήφιος Αντιπεριφερειάρχης Κεντρικού Τομέα, στο ψηφοδέλτιο της Περιφέρειας Αττικής, υπό τον κ. Βασίλη Κικίλια».

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΤΟΜΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. Κ. ΚΟΥΚΟΔΗΜΟΥ

Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Αθλητισμού της Ν.Δ., βουλευτής Πιερίας κ. Κώστας Κουκοδήμος, έκανε την ακόλουθη δήλωση: 

«Είναι θλιβερό, αθλήτριες και αθλητές, που μας έκαναν περήφανους, που έγραψαν με χρυσά γράμματα σελίδες στην ιστορία του Ελληνικού αθλητισμού, να αντιμετωπίζονται ως “ζητιάνοι” από την Ελληνική πολιτεία. 

Οι επτά κάτοχοι μεταλλίου στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Πεκίνο περιμένουν, εδώ και 25 μήνες, τα “πριμ” που τους οφείλει η Ελληνική Πολιτεία. Το ίδιο χρονικό διάστημα οι πόρτες των αρμόδιων υπουργείων έκλεισαν γι’ αυτούς και, σήμερα, οδηγούνται στη λύση των δικαστηρίων. 

ΔΗΛΩΣΗ TOY ΥΠEYΘΥΝΟΥ ΤΟΜΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. Ι. ΒΡΟΥΤΣΗ

Ο υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Κυκλάδων, κ. Ιωάννης Βρούτσης, αναφερόμενος σε μεθοδεύσεις που συνιστούν αδικία για εργαζομένους του Δημόσιου Τομέα, προέβη στην ακόλουθη δήλωση: 

«Πριν καλά - καλά ακόμη στεγνώσει το μελάνι από την ψήφιση του «αξιοκρατικού» Νόμου 3839/2010, η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ έρχεται, με την πρώτη εφαρμογή του, και ανοίγει διάπλατα παράθυρα για την τακτοποίηση των «κομματικών ημετέρων» σε ένα από τα πιο νευραλγικά υπουργεία, το Υπουργείο Οικονομικών. Η αδικία σε βάρος εργαζόμενων του Δημοσίου Τομέα είναι προφανής. 

Παραπολιτικά

Από τη στήλη «ΠΟΛΙΤΙΚΗ » της «ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗΣ» σελ. 4-5 με τίτλο : «Έκκληση Σαμαρά στους ιδιοκτήτες φορτηγών να αναστείλουν τις κινητοποιήσεις»

Πρωτοβουλία για την εκτόνωση της έκρυθμης κατάστασης που έχει δημιουργηθεί στην αγορά και στην κοινωνία, με τις κινητοποιήσεις των ιδιοκτητών φορτηγών, κατόπιν της ανεύθυνης στάσης της κυβέρνησης, ανέλαβε χθες ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Αντώνης Σαμαράς. Ο Μεσσήνιος πολιτικός απηύθυνε έκκληση στους ιδιοκτήτες φορτηγών να αναστείλουν τις κινητοποιήσεις τους, αλλά απηύθυνε έκκληση και στον πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου να δώσει μεγαλύτερη μεταβατική περίοδο, ώστε να εκτονωθεί η κρίση, δηλαδή να κάνει έστω και τώρα αυτό που πρότεινε η Ν. Δ. από την αρχή. «Κάνω έκκληση λοιπόν, να πρυτανεύσει η λογική απ όλες τις πλευρές. Σήμερα, όχι αύριο. Το εμπόριο έχει φτάσει στα όριά του. Δεν αντέχει άλλο αυτή την κατάσταση», τόνισε ο κ. Σαμαράς, ο οποίος δεν παρέλειψε να επισημάνει τη διαφορά στην υπεύθυνη αντιπολιτευτική στάση της Ν. Δ. σήμερα, και σε εκείνη του ΠΑΣΟΚ πριν από ένα χρόνο, όταν ο σημερινός πρωθυπουργός κατέβαινε στον Πειραιά και εμφανιζόταν ως «θύμα» των δακρυγόνων, που σήμερα βέβαια πέφτουν με δική του εντολή. Με την παρέμβαση αυτή ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας έδωσε το στίγμα μιας νέας μορφής αντιπολιτευτικής τακτικής, η οποία θα συνίσταται σε προσωπικές του επεμβάσεις σε κρίσιμα ζητήματα, για την ανάδειξη της υπευθυνότητας της γαλάζιας παράταξης… ( το άρθρο συνεχίζεται ..)

Τίτλοι Αθηναϊκών Εφημερίδων

ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΣ ΤΥΠΟΣ (Ρίζου) ·Περαίωση- Αποφασίστηκαν οριστικά τα μέτρα – Όχι 12, αλλά 24 οι δόσεις! – Προσβολή των συνεπών φορολογουμένων χαρακτηρίζει η Ν. Δ. το Ν/Σ για την Περαίωση·Έκκληση στους ιδιοκτήτες φορτηγών να αναστείλουν τις κινητοποιήσεις τους – Την απηύθυνε ο Αντώνης Σαμαράς αφού ζήτησε από τον πρωθυπουργό μεγαλύτερη μεταβατική περίοδο… - Σήμερα οι τελικές αποφάσεις των αυτοκινητιστών·Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΚΕΘΕΑ- Ο τζόγος και το αλκοόλ οι μεγάλες πληγές των Ελλήνων.

Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2010

Δήλωση του Προέδρου της ΝΔ κ. Αντώνη Σαμαρά

Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς, σχετικά με τα όσα είπε ο Πρωθυπουργός στο Υπουργικό Συμβούλιο, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Μαγικό είναι να έχεις λουκέτα και πληθωρισμό ταυτόχρονα και να αυξάνεις φόρους, χωρίς να εισπράττεις έσοδα.

Θράσος είναι, ενώ έχεις ήδη, μέσα σε τέσσερις μήνες, πέσει έξω σε όλες τις προβλέψεις σου, να αμφισβητείς εκείνο που μπορεί να πετύχει ένα άλλο μείγμα πολιτικής σε ενάμιση χρόνο».

Δήλωση του Εκπροσώπου της ΝΔ κ. Πάνου Παναγιωτόπουλου - Απάντηση στον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο κ. Γ. Πεταλωτή

Ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β΄ Αθηνών, κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος, απαντώντας στα όσα είπε ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Ο κ. Πεταλωτής, με τις δηλώσεις του, δείχνει την έντονη ενόχληση της κυβέρνησης από την παρέμβαση του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας, στο θέμα των κινητοποιήσεων των ιδιοκτητών φορτηγών.

Δήλωση του Εκπροσώπου της ΝΔ κ. Πάνου Παναγιωτούπουλου

Ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β΄ Αθηνών, κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος, έκανε την ακόλουθη δήλωση: 

«Το μέτρο της περαίωσης είναι άδικο, γιατί προσβάλλει και αδικεί βάναυσα τον πολίτη εκείνο, που είναι συνεπής στις φορολογικές του υποχρεώσεις. 

Δήλωση της Υπεύθυνης Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Τουριστικής Ανάπτυξης της ΝΔ κας Ολ. Κεφαλογιάννη

Η Υπεύθυνη του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Τουριστικής Ανάπτυξης της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Ρεθύμνου, κα Όλγα Κεφαλογιάννη, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού, έκανε την ακόλουθη δήλωση: 

«Η Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού είναι φέτος ημέρα προβληματισμού. Βρίσκει τη χώρα μας προς το τέλος της τουριστικής περιόδου, να καταγράφει απώλειες. 

Δελτίο Τύπου της Γραμ. Γυναικείων Θεμάτων της ΝΔ κας Κ. Παπακώστα


Η Γραμματεία Γυναικείων Θεμάτων της Νέας Δημοκρατίας και η Γραμματέας, Κατερίνα Παπακώστα – Σιδηροπούλου, συμμετείχε, σήμερα, στην Ημερίδα, την οποία διοργάνωσαν η Νομαρχία Αθηνών, σε συνεργασία με το Πανελλήνιο Δίκτυο Αιρετών Γυναικών Τ.Α. και τον Πολιτικό Σύνδεσμο Γυναικών, με θέμα: ‘’Επειδή η πόλη χρειάζεται τις γυναίκες και οι γυναίκες την πόλη: Λυσιστράτη προ(ς)-ΚΑΛΕΙ Καλλικράτη’’, σκοπεύοντας στην ενδυνάμωση της συμμετοχής των γυναικών στις δημοτικές και περιφερειακές εκλογές της 7ης Νοεμβρίου.