Τετάρτη 25 Μαΐου 2011

«Αγανακτισμένοι» στο Λευκό Πύργο!!!

Καραμανλής προς Σαμαρά: "ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΣΟΥ"

 
 
 
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΜΕ ΤΟ "ΟΧΙ" ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ

Παπαδημούλης: αν τα’ χε πάρει ο Καραμανλής τα μέτρα θα καιγόταν ο κόσμος

Τη σύγκριση των σημερινών αντιδράσεων στα μέτρα της σκληρής λιτότητας, με το τι θα είχε συμβεί, εάν έστω είχε διανοηθεί να τα λάβει η προηγούμενη κυβέρνηση του Κώστα Καραμανλή, επιχείρησε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Δ. Παπαδημούλης, μιλώντας στο κρατικό...
ραδιόφωνο σήμερα το πρωί. «Θα είχε καεί ο κόσμος… » υποστήριξε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και με αυτήν την διαπίστωση συμφωνούν αρκετοί.

Όχι μόνο από το κόμμα του, αλλά ακόμη και από το ΠΑΣΟΚ, βουλευτές του οποίου σε κατ’ ιδίαν συνομιλίες τους παραδέχονται ότι θα είχαν βγει στους δρόμους και οι ίδιοι εάν είχε τολμήσει να πάρει τα μέτρα ο Κ. Καραμανλής.

“Γαργάρα” το δημοψήφισμα;



Άκεφος, συνοφρυωμένος, μόνο τα κλάματα δεν έβαλε, ο ΓΑΠ στη συνάντησή του με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας. Και κυρίως χωρίς πολιτικό σχέδιο και προοπτική για τον τόπο.

Απόψε πάμε πλατεία




Και ο άγιος φοβέρα θέλει, ως γνωστόν. Η πρόκληση των Ισπανών “αγανακτισμένων”, “Κάντε ησυχία μην ξυπνήσουμε τους Έλληνες”, δεν θα μείνει αναπάντητη από τον δοκιμαζόμενο ελληνικό λαό.
Ειρηνικές διαδηλώσεις στα ισπανικά πρότυπα, οργανώνουν για σήμερα το απόγευμα από τις 18.00, στις κεντρικές πλατείες της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης, της Πάτρας κ.α. ομάδες που κινητοποιούνται μέσω Διαδικτύου υπό τον τίτλο «Αγανακτισμένοι Πολίτες».

Η Τρόϊκα κοστολογεί το ….πρόγραμμα Σαμαρά




Κλιμάκιο οικονομικών εμπειρογνωμόνων της Τρόϊκα θα συναντηθεί αύριο στις 17μμ με το οικονομικό επιτελείο της ΝΔ προκειμένου να εξετάσουν τεχνικά ζητήματα της πρότασης του Ζαππείου 2 (κοστολογήσεις κλπ). Εκ μέρους της ΝΔ θα συμμετάσχουν οι κ. Χρ. Σταϊκούρας, Ν. Μηταράκης, Γ. Μουρμούρας και  Χρ. Λαζαρίδης.

Δευτέρα 23 Μαΐου 2011

Καραμανλής: "Στηρίζω την πολιτική της ΝΔ με όλες μου τις δυνάμεις"




και την είδηση την έχει ο Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη (!), που τελευταία φαίνεται να αποσύρει την στήριξή του στον Παπανδρέου. Γιατί άραγε;

Και τώρα, ας δούμε, τι συναίνεση παρείχατε εσείς όταν ο Καραμανλής χτυπούσε καμπανάκι



Σαμαράς: Δεν ψηφίζω νέο Μνημόνιο και μεσοπρόθεσμο







Ενώ έχουν ανακοινωθεί οι συναντήσεις της Τρίτης του πρωθυπουργού με τους πολιτικούς αρχηγούς, ο πρόεδρος της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς ξεκαθαρίζει σε συνέντευξή του ότι δεν θα ψηφίσει ούτε δεύτερο μνημόνιο,  ούτε και το μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα, ενώ τάσσεται εκ νέου κατά των απολύσεων στο δημόσιο και των “ιδιωτικοποιήσεων για ταμειακούς λόγους”.

Ας εξασφαλίσει πρώτα τη συναίνεση των υπουργών του ο ΓΑΠ και μετά ας πάει και στους πολιτικούς αρχηγούς



Ευρύ εσωτερικό μέτωπο διαφωνούντων με τις απολύσεις από το Δημόσιο έχει να αντιμετωπίσει το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα ο πρωθυπουργός. Η προχθεσινή ευθεία διαφωνία του κ. Δ. Ρέππα ως προς την αναγκαιότητα απολύσεων στο Δημόσιο και οι έμμεσες αιχμές του προς τον κ. Γ. Παπακωνσταντίνου δεν είναι παρά μόλις μία περίπτωση υπουργού που διαφωνεί και μάλιστα δημοσίως…

Σάββατο 14 Μαΐου 2011

Το Σχέδιο Επανεκκίνησης αναλυτικά











Διαβάστε κι αυτό το παράρτημα 

Παράρτηµα 1
Που διαφωνήσαµε µε το Μνηµόνιο

Πέρσι η Νέα Δηµοκρατία  καταψήφισε το Μνηµόνιο. Δεν διαφωνούσαµε  στους απώτερους στόχους  του: τη  µείωση  του  ελλείµµατος  και τη  βελτίωση της ανταγωνιστικότητας.  Σε αυτά συµφωνούσαµε. Σε αυτά όλοι συµφωνούν…
Εµείς, µάλιστα, ήµασταν πιο φιλόδοξοι στους στόχους που πρέπει να επιδιωχθούν. Επιµέναµε:
-  Να µειωθεί το έλλειµµα  πιο γρήγορα και πιο αποφασιστικά!
-  Να ελεγχθεί, ταυτόχρονα και το χρέος! Κάτι για το οποίο το Μνηµόνιο δεν έλεγε τίποτε.
Αντίθετα προέβλεπε τη ραγδαία αύξηση του χρέους!
-  Να επιτύχουµε, µε διαρθρωτικές αλλαγές, την αύξηση της ανταγωνιστικότητας.
Δεν διαφωνήσαµε, λοιπόν, στις γενικές επιδιώξεις. Διαφωνήσαµε, όµως, κατηγορηµατικά στους τρόπους µε τους οποίους το Μνηµόνιο προέβλεπε να επιδιώξουµε αυτούς τους στόχους.

Τετάρτη 4 Μαΐου 2011

Η αλήθεια (που κρύβει η κυβέρνηση) για τις επενδύσεις του Κατάρ





Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες του antinews από το επιχειρηματικό περιβάλλον του Κατάρ, το Εμιράτο δεν έχει αποσύρει οριστικά το ενδιαφέρον του για το Ελληνικό, αλλά ακόμα δεν έχει  δει καμία σοβαρή πρόταση (ούτε σοβαρή συμπεριφορά) από την ελληνική κυβέρνηση, ώστε να κάνουν το επόμενο βήμα.

Στρος Καν για τον ΓΑΠ: Με πήρε τηλέφωνο για το ΔΝΤ και το δουλέψαμε υπόγεια !!!