Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2010

Δήλωση του Βουλευτή της ΝΔ κ. Ευ. Στυλιανίδη

Ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας κ. Ευρυπίδης Στυλιανίδης, απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφου, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Πως σχολιάζετε τη δήλωση Σκυλακάκη, που τελικά οδήγησε στη διαγραφή του;

ΕΥ. ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ: Κοιτάξτε. Αυτούς τους σχολιασμούς δεν τους ακούσαμε ούτε από το ΠΑΣΟΚ.
Μετά την επιτυχή εμφάνιση στη Θεσσαλονίκη, είναι βέβαιο ότι και οι πλέον δύσπιστοι ξανακοιτούν με εμπιστοσύνη και αισιοδοξία προς τη Νέα Δημοκρατία και τον Αντώνη Σαμαρά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου