Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2011

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΕΛΚ

Η Ρόδη Κράτσα θέτει στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή το θέμα της έκδοσης του ευρωομολόγου βάσει των δηλώσεων του Προέδρου κ. J.M. Βarroso.

Ερώτηση στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή με θέμα την τεκμηρίωση της αναγκαιότητας ή μη για άμεση έκδοση ευρωομολόγου κατέθεσε η Αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και ευρωβουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Ρόδη Κράτσα, καθώς αυξάνονται διαρκώς τα επιτόκια δανεισμού όλων των περιφερειακών κρατών της ευρωζώνης. 

Δεδομένων των δηλώσεων του Προέδρου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής κ. J.M. Βarroso στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, βάσει των οποίων επισημαίνεται πως η έκδοση ευρωομολόγου είναι μία ενδιαφέρουσα ιδέα αλλά ήδη υφίστανται μηχανισμοί κατάλληλοι για την αντιμετώπιση της κρίσης, η Ελληνίδα Αντιπρόεδρος ερωτά την Επιτροπή αν οι δηλώσεις αυτές βασίζονται σε κάποια μελέτη σκοπιμότητας η οποία προσφέρει επιστημονική και πολιτική τεκμηρίωση και αν όχι ζητάει να πληροφορηθεί για τις προθέσεις της Επιτροπής να διερευνήσει το ζήτημα έκδοσης ευρωομολόγων. 

Κυριακή 9 Ιανουαρίου 2011

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΤΟΜΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. Μ. ΓΙΑΝΝΑΚΗ

Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Ενέργειας & Φυσικών Πόρων της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Βοιωτίας, κ. Μιχάλης Γιαννάκης, με αφορμή την έναρξη ισχύος του Πιστοποιητικού Ενεργειακής Απόδοσης, έκανε την ακόλουθη δήλωση: 

«Η έναρξη ισχύος του Πιστοποιητικού Ενεργειακής Απόδοσης συμπίπτει χρονικά με τη μεγαλύτερη κρίση που έχει αντιμετωπίσει ποτέ η αγορά ακινήτων και ο κατασκευαστικός κλάδος της Χώρας. 

Σε αυτές τις ιδιαίτερες συνθήκες και για ανεξήγητους λόγους, η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ αποφάσισε να αυξήσει το κόστος του ενεργειακού πιστοποιητικού, σε επίπεδα, μάλιστα, σχεδόν διπλάσια από τα αντίστοιχα που προέβλεπε η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας. 

Η προχειρότητα της κυβέρνησης μάλιστα οδήγησε στην τμηματική εφαρμογή του ΠΕΑ, όπως επιβάλλει η πρόσφατη εγκύκλιος του ΥΠΕΚΑ. 

Είμαστε υπέρ της προστασίας του περιβάλλοντος και της εξοικονόμησης ενέργειας. Αλλά είμαστε εναντίον της πολιτικής που “παγώνει” την αγορά και πολλαπλασιάζει αδικαιολόγητα τα βάρη για τους πολλούς». 

Παρασκευή 7 Ιανουαρίου 2011

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΤΟΜΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. Γ. ΚΑΣΑΠΙΔΗ

Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Αγροτικής Ανάπτυξης της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Κοζάνης, κ. Γ. Κασαπίδης, με αφορμή την απομόνωση του παθογόνου μικροοργανισμού της νόσου του αφθώδους πυρετού σε αγριόχοιρο στη Βουλγαρία, έκανε την παρακάτω δήλωση: 

«Συντονισμός των υπηρεσιών και εγρήγορση για τη θωράκιση της χοιροτροφίας και της δημόσιας υγείας στη χώρα μας,  απαιτείται μετά την εμφάνιση κρούσματος αφθώδους πυρετού στη Βουλγαρία. 
Η επίσημη ανακοίνωση του Υπουργού Γεωργίας της γειτονικής ώρας για το κρούσμα που εντοπίστηκε, είναι επιβεβλημένο να ενεργοποιήσει και τις  Ελληνικές Αρχές.  

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. ΔΗΜΗΤΡΗ ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΣΤΟ ΕΡΖΕΡΟΥΜ

Ο Αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Δημήτρης Αβραμόπουλος, σχετικά με την επίσκεψη του Πρωθυπουργού κ. Γ. Παπανδρέου στο Ερζερούμ, προέβη στην ακόλουθη δήλωση:

«Η συμμετοχή του Πρωθυπουργού στην ετήσια συνάντηση των Τούρκων Διπλωματών, στο Ερζερούμ και οι εν κρυπτώ συζητήσεις με τον Τούρκο Πρωθυπουργό, συσκότισαν περισσότερο τις δοκιμαζόμενες, αυτόν τον καιρό, ελληνοτουρκικές σχέσεις, προκαλώντας ερωτηματικά, προβληματισμό και ανησυχία.

Εκπροσωπήσεις και συμμετοχή Βουλευτών σε εκδηλώσεις

Θεσσαλονίκη,  7  Ιανουαρίου   2010
Σταύρος Καλαφάτης, Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης  Μεταφορών και Επικοινωνιών, Βουλευτής Α΄ Θεσσαλονίκης
Δεξίωση με την ευκαιρία του Νέου Έτους, που διοργανώνει το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο στο ξενοδοχείο “The Met Hotel”.

Αθήνα,   7   Ιανουαρίου 2011
Αναστάσιος Νεράντζης, Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Δικαιοσύνης, Βουλευτής Β΄ Πειραιώς
Ετήσιος Πρωτοχρονιάτικος Χορός, που διοργανώνει η Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Αττικής στο κοσμικό κέντρο “FEVER”.

Αθήνα,   9   Ιανουαρίου 2011
Μάριος  Σαλμάς, Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Υγείας, Βουλευτής Ν. Αιτωλοακαρνανίας
Κοπή πρωτοχρονιάτικής πίτας, που διοργανώνει ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Νεφροπαθών στο ξενοδοχείο “ATHENS IMPERIAL”.

Αθήνα,    9  Ιανουαρίου  2011
Ευγενία Τσουμάνη-Σπέντζα, βουλευτής Επικρατείας
Κοπή Πρωτοχρονιάτικής πίτας, που διοργανώνει η Ομοσπονδία Κωφών Ελλάδος στο ξενοδοχείο “NOVOTEL”.

Κόρινθος,  9  Ιανουαρίου  2011
Κωνσταντίνος Κόλλιας,  Γραμματέας Αγροτικού, Βουλευτής Ν. Κορινθίας
Δεξίωση με την ευκαιρία του Νέου Έτους, που διοργανώνει το Επιμελητήριο Κορινθίας στο κέντρο “Korinthian Palace”.

Αθήνα,  10    Ιανουαρίου  2011
Αργύρης Ντινόπουλος,  Βουλευτής Β΄ Αθηνών
Κοπή Πρωτοχρονιάτικής πίτας, που διοργανώνει η Β2 ΝΟΔΕ Ηλιούπολης στο Μουσείο Εθνικής Αντίστασης.

Πειραιάς,   10   Ιανουαρίου  2011
Ιωάννης Τραγάκης,  Πρόεδρος της Επιτροπής Δεοντολογίας του Κόμματος, Βουλευτής Β΄ Πειραιώς
Κοπή Πρωτοχρονιάτικής πίτας και Βράβευση του Πειραιώτη επιχειρηματία κ. Λεωνίδα Ανδριανόπουλου, που διοργανώνει  ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιά, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς.

Αθήνα,   10  Ιανουαρίου  2011
Χρήστος Σταϊκούρας, Αναπληρωτής Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Οικονομικών, Βουλευτής Ν. Φθιώτιδος
Κοπή Πρωτοχρονιάτικής πίτας, που διοργανώνει ο Σύνδεσμος Μελών Χρηματιστηρίων Αθηνών στο ξενοδοχείο “TITANIA”.

Αθήνα,   11 Ιανουαρίου  2011
Χρήστος Ζώης,  Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Εσωτερικών και Δημόσιας Διοίκησης, Βουλευτής Ν. Λάρισας
4ο Τακτικό Συνέδριο της Ομοσπονδίας Υπουργείου Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης, που θα γίνει στις εγκαταστάσεις του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (Ταύρος).

Αθήνα,    13   Ιανουαρίου  2011
Κωστής Χατζηδάκης,  Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, Βουλευτής Β΄ Αθηνών
Δεξίωση του Ελληνογερμανικού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου στο ξενοδοχείο “ATHENS HILTON”.

Αθήνα,   13  Ιανουαρίου  2011
Βύρων Πολύδωρας, Δ΄ Αντιπρόεδρος της Βουλής, Βουλευτής Β΄ Αθηνών
Δημόσια Συνεδρία της Ακαδημίας Αθηνών, για την εγκατάσταση του νέου Προέδρου και Αντιπροέδρου.

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. ΠΑΝΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ, ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΙΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ

Ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, Βουλευτής Β’ Αθηνών, κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος, έκανε την ακόλουθη δήλωση για τον απροσδόκητο θάνατο του Προέδρου της Νομαρχιακής Επιτροπής Β3 Αθηνών της Νέας Δημοκρατίας, Παντελή Συρμάνογλου: 

«Η μεγάλη πολιτική οικογένεια της Νέας Δημοκρατίας πενθεί ένα από τα καλύτερα κομματικά της στελέχη: Τον Πρόεδρο της Β3 Νομαρχιακής Επιτροπής Αθηνών και Αντιδήμαρχο Χαλανδρίου Παντελή Συρμάνογλου, ο οποίος τόσο απροσδόκητα και τόσο τραγικά έφυγε από κοντά μας. 

Η απώλειά του, μας έχει συγκλονίσει όλους. 

Συλλυπούμεθα την οικογένειά του και συμπαραστεκόμαστε στη μεγάλη δοκιμασία της γυναίκας του και των τριών του παιδιών». 

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. ΠΑΝΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ EUROSTAT ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΦΕΣΗ

Ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β΄ Αθηνών, κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος, σχολιάζοντας τα στοιχεία που έδωσε η Eurostat, σύμφωνα με τα οποία η ύφεση της Ελληνικής οικονομίας, το 3ο τρίμηνο του 2010, ήταν μεγαλύτερη από τις αρχικές εκτιμήσεις, έκανε την ακόλουθη δήλωση: 

«Η Ελλάδα βουλιάζει ακόμη περισσότερο στην ύφεση, ξεπερνώντας και τις πιο δυσμενείς προβλέψεις των Ευρωπαίων, γιατί η κυβέρνηση δεν παίρνει μέτρα για την ανάπτυξη, μέτρα για να κρατήσει την οικονομία όρθια, μέτρα για να αποφύγουμε τα χειρότερα. 

Η Νέα Δημοκρατία έδειξε, από νωρίς, το δρόμο της ανάταξης της οικονομίας και της ανάπτυξης, κάνοντας συγκεκριμένες προτάσεις για να ξεκολλήσουμε από το τέλμα της ύφεσης. 

Ο κ. Παπανδρέου υποκρίνεται πως δεν άκουσε τίποτε και συνεχίζει την πορεία του προς το αδιέξοδο».

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. ΠΑΝΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ, ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΙΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ

Ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β΄ Αθηνών, κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος, απαντώντας στις ανακοινώσεις του Υπουργού Εσωτερικών,  έκανε την ακόλουθη δήλωση:

« Ο κ. Ραγκούσης ανατρέπει αποφάσεις, που έχουν ληφθεί στη συνάντηση των Πολιτικών Αρχηγών υπό τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, το Δεκέμβριο του 2009. Και μετατρέπει μία διακομματική προσπάθεια για την εξυγίανση του πολιτικού συστήματος και το χτύπημα της διαφθοράς, σε κομματικό παιχνίδι εντυπώσεων και αποπροσανατολισμού της κοινής γνώμης.

Η Νέα Δημοκρατία έχει προτάσεις άμεσα εφαρμόσιμες, ικανές να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά το πρόβλημα. 

Επιμένει, ωστόσο, στην ανάγκη του υπερκομματικού χαρακτήρα του όλου εγχειρήματος, επιδιώκοντας τη μεγίστη κοινωνική και πολιτική συναίνεση, για το καλό του τόπου». 

ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΤΟΜΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. Μ. ΧΑΛΚΙΔΗ

Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Δημοσίων Έργων της Νέας Δημοκρατίας, Βουλευτής Ημαθίας, κ. Μιχάλης Χαλκίδης, με αφορμή την απάντηση του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων στην από 5-1-2011 δήλωσή του για τον κίνδυνο διακοπής των έργων με σύμβαση παραχώρησης, έκανε την ακόλουθη δήλωση: 
«Η διγλωσσία και ο κατήφορος της κυβέρνησης συνεχίζεται. Αντί ο Υπουργός να δει προσεκτικά τις δηλώσεις του κ. Λαμπρόπουλου αρχικά και εν συνεχεία του λαλίστατου κ. Μαγκριώτη και να τους επιπλήξει για τα όσα περίεργα συμβαίνουν στον χώρο των Δημοσίων Έργων –όπου, αντί να επιταχύνεται ο ρυθμός υλοποίησης και τα έργα να ολοκληρώνονται, αυτά κινδυνεύουν να διακοπούν- η Κυβέρνηση επιτίθεται με απαράδεκτους χαρακτηρισμούς στη Νέα Δημοκρατία.

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΤΟΜΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. Θ. ΛΕΟΝΤΑΡΙΔΗ

Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Εθνικής Άμυνας της Νέας Δημοκρατίας, Βουλευτής Σερρών, κ. Θεόφιλος Λεονταρίδης, με αφορμή τη μείωση του μερίσματος των δικαιούχων του Μετοχικού Ταμείου Στρατού (Μ.Τ.Σ), έκανε την ακόλουθη δήλωση: 

«Μετά από 15 μήνες απραξίας, η κυβέρνηση προχωρεί στην εξοντωτική μείωση κατά 25% του μερίσματος των δικαιούχων του Μ.Τ.Σ. και την αύξηση των εισφορών. 

Η νέα αυτή μείωση, περιορίζει ακόμη περισσότερο το ήδη πενιχρό εισόδημα των αποστράτων των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας και έχει άμεσες αρνητικές επιπτώσεις στο βιοτικό τους επίπεδο. 

Η Νέα Δημοκρατία διαφωνεί με τη νέα αυτή μείωση και καλεί την κυβέρνηση να εξετάσει τις προτάσεις των Ενώσεων των Αποστράτων για τη βιωσιμότητα του Ταμείου και να μην λησμονεί ότι τα χρήματα του μερίσματος, είναι χρήματα που προέρχονται από τον κόπο και των ιδρώτα των στελεχών που, επί δεκαετίες, πλήρωναν τις εισφορές τους και που στο τέλος δεν ευθύνονται για τα λάθη και τις παραλείψεις των πολιτικών τους Προϊστάμενων».

ΔΗΛΩΣΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΤΟΜΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. Θ. ΚΑΡΑΟΓΛΟΥ

Ο Αναπληρωτής Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Οικονομίας της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β΄ Θεσσαλονίκης, κ. Θεόδωρος Καράογλου, αναφορικά με τη διαφαινόμενη απόφαση της κυβέρνησης περί συμψηφισμού των οφειλών του κράτους με αυτές των ιδιωτών, έκανε την ακόλουθη δήλωση: 
«Τελικά βιαστήκαμε να χαιρετίσουμε τη διαφαινόμενη απόφαση της κυβέρνησης περί συμψηφισμού των οφειλών του κράτους με αυτές των ιδιωτών και ειδικότερα στο ευαίσθητο ζήτημα που αφορά στον συμψηφισμό του Φ.Π.Α. Με νομικίστικες δικαιολογίες και τεχνάσματα το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης υπαναχωρεί, οδηγώντας πολλές επιχειρήσεις σε αδιέξοδο και πολλαπλασιάζοντας τα “λουκέτα” στην αγορά. Αντί σοβαρού σχεδιασμού παρακολουθούμε παλινωδίες από μια κυβέρνηση που εκλέχθηκε υποσχόμενη σταθερό και διαφανές φορολογικό σύστημα.
Την ίδια στιγμή, η κυβέρνηση σχεδιάζει -όπως μαθαίνουμε από το οικονομικό ρεπορτάζ- τη δυνατότητα αποπληρωμής των οφειλών του Φ.Π.Α. σε δόσεις. 
Ωστόσο, οι πολίτες δεν ξεχνούν ότι αυτή η δυνατότητα ίσχυε μέχρι πριν λίγους μήνες, μετά από νομοθετική ρύθμιση της κυβέρνησης της Ν.Δ. και ότι καταργήθηκε τον Απρίλιο από το ΠΑΣΟΚ στην αγωνιώδη προσπάθειά του να εισπράξει όσο πιο πολλά μπορεί, αγνοώντας τις δυνατότητες της αγοράς. Σήμερα, συναισθανόμενοι τα αδιέξοδα που δημιούργησαν σκέφτονται την επαναφορά του μέτρου της τμηματικής καταβολής, αλλά σε συντομότερα χρονικά περιθώρια, κάτι που είναι αμφίβολο αν θα δώσει κάποια ανακούφιση στους επιχειρηματίες.
Μέρα με την ημέρα η αδιέξοδη πολιτική, που ακολουθεί ο πρωθυπουργός και οι συνεργάτες του, τους οδηγεί σε σπασμωδικές κινήσεις και αυτοσχεδιασμούς. Επιτέλους, είναι ώρα η κυβέρνηση να κάνει πράξη κάτι που έχουν καταλάβει οι Έλληνες πολίτες και που σταθερά και αδιάλειπτα προτείνει η Ν.Δ.: Να εφαρμόσει ένα πραγματικά σταθερό, απλό και δίκαιο  φορολογικό σύστημα με αναπτυξιακή διάσταση και που θα εμπνέει σεβασμό στους πολίτες».

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗ Β΄ ΑΘΗΝΩΝ κ. ΠΑΝΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟ 9 ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ ΜΠ. ΠΑΠΑΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Θα έλεγα ότι η συζήτηση για το φράχτη στα ελληνοτουρκικά σύνορα, στον Έβρο, τον οποίο εξήγγειλε ο υπουργός, ο κ. Παπουτσής τείνει να πάρει κάποιες ενδιαφέρουσες διαστάσεις, καθώς μπαίνουν στο τραπέζι και τα πρακτικά, χρηστικά ζητήματα και από την άλλη μπαίνουν και διάφορα ιδεολογικά και όχι μόνο θέματα, με αποτέλεσμα η συζήτηση να γίνεται αρκετά ενδιαφέρουσα. Και βέβαια συναντάται και με την υπόλοιπη συζήτηση, η οποία έγινε σε μία ευρεία κυβερνητική σύσκεψη χθες, για το κέντρο της Αθήνας, όπου όλα αυτά τα ζητήματα της λαθρομετανάστευσης είναι ένα κεντρικό θέμα σε ό,τι αφορά και τα προβλήματα του κέντρου της Αθήνας. Άλλωστε, απασχόλησαν έντονα, με αφορμή τον Άγιο Παντελεήμονα, και όχι μόνο στην προεκλογική περίοδο των Αυτοδιοικητικών εκλογών και απ’ ό,τι φαίνεται αρχίζει σιγά-σιγά να μπαίνει μία τάξη. 
Εδώ, βέβαια, υπάρχουν κάποια θέματα τα οποία πυροδοτούν αυτή τη συζήτηση και ας το δούμε από τη θετική πλευρά, ότι την κάνουν πιο ενδιαφέρουσα. Όπως, ας πούμε, ο πρόσφατος νόμος περί ιθαγένειας, ο οποίος είχε ψηφιστεί πριν από μερικούς μήνες. Τότε είχε ασκηθεί μία κριτική από την πλευρά κάποιων κομμάτων της αντιπολίτευσης ότι θα γίνει δελεαστική η χώρα μας μ’ αυτό το νόμο για περισσότερους λαθρομετανάστες. Δεν επιβεβαιώθηκε ακριβώς. Από την άλλη, υπήρξαν στοιχεία ότι όντως υπήρξε μία σχετική ενίσχυση του κύματος των λαθρομεταναστών και τώρα ξαφνικά μεταθέτουμε το πρόβλημα στα ελληνοτουρκικά σύνορα, όπου όντως είναι μια βασική πύλη εισόδου λαθρομεταναστών. Και έχουμε και την τουρκική πλευρά, η οποία να λέει, ναι μεν είναι δικαίωμα των Ελλήνων να κάνουν ό,τι θέλουν από τη στιγμή που είναι στο δικό τους έδαφος, από την άλλη όμως, να λέει ο κ. Ντερβίς ότι δεν θα λύσει το πρόβλημα, απλά θα το μεταφέρει αλλού. Είναι ένα θέμα το οποίο σηκώνει αρκετή συζήτηση. Θα το συζητήσουμε με τον Εκπρόσωπο της Νέας Δημοκρατίας, τον κ. Πάνο Παναγιωτόπουλο, που έχουμε στην τηλεφωνική μας γραμμή. Καλημέρα και καλή χρονιά κ. Παναγιωτόπουλε. 

Π. ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ: Καλημέρα, καλή χρονιά και χρόνια πολλά στο μισό Ελληνικό λαό που γιορτάζει σήμερα. Είναι η μεγάλη γιορτή, του Αγίου Ιωάννου. 

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Μεγάλη γιορτή. Λοιπόν, κ. Παναγιωτόπουλε, τι λέτε εσείς τελικά γι’ αυτό τον φράχτη; 

ΔΗΛΩΣΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΤΟΜΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. Γ. ΚΑΣΑΠΙΔΗ

Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Αγροτικής Ανάπτυξης της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Κοζάνης, κ. Γ. Κασαπίδης, με αφορμή το σκάνδαλο που αποκαλύφθηκε στη Γερμανία, σχετικά με την ύπαρξη διοξινών σε κρέατα, αβγά και ζωοτροφές, έκανε την ακόλουθη δήλωση: 

«Έντονη ανησυχία προκαλεί στους Ευρωπαίους πολίτες το νέο διατροφικό σκάνδαλο με ανίχνευση διοξινών  σε τρόφιμα και  ζωοτροφές στη Γερμανία.
Ιδιαίτερα στη χώρα μας η ανασφάλεια των πολιτών εντείνεται, όχι μόνο λόγω των εισαγωγών αυτής της κατηγορίας προϊόντων από τη Γερμανία, αλλά και από το γεγονός ότι ενώ αντίστοιχο διατροφικό σκάνδαλο κατά το παρελθόν, αποτέλεσε την αφορμή για τη θέσπιση πολύ αυστηρού νομικού πλαισίου σε ευρωπαϊκό επίπεδο, η εφαρμογή του αποδεικνύεται αναποτελεσματική. 
Ως χώρα έχουμε το συγκριτικό πλεονέκτημα, το οποίο οφείλουμε να διαφυλάξουμε, της παραδοσιακής εκτατικής κτηνοτροφίας. Έτσι, δεν χρησιμοποιούμε πλούσια σε λιπαρά σιτηρέσια, που μπορεί να περιέχουν διοξίνες. Ωστόσο, οι εισαγωγές αποτελούν δυνητικό κίνδυνο για την υγεία των πολιτών.
 Επίσης, δεν πρέπει να μας διαφεύγει ότι αιτία μόλυνσης του οικοσυστήματος και της διατροφικής αλυσίδας είναι και οι διοξίνες που παράγονται κατά την καύση απορριμμάτων πλαστικών υλικών σε τυχόν παράνομες χωματερές.
Οι παρούσες συνθήκες καθιστούν επιτακτική την ανάγκη κινητοποίησης των ελεγκτικών μηχανισμών της χώρας μας, για ανίχνευση και καταστροφή τυχόν τέτοιων παρτίδων και τη συνεργασία των υπουργείων Αγροτικής Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος για τη λύση του προβλήματος των ανεξέλεγκτων χωματερών και ρίψεων επικίνδυνων σκουπιδιών στην Ελληνική ύπαιθρο. 
Εύλογα ερωτηματικά γεννώνται και για την άμεση και αποτελεσματική ανταπόκριση του Ενιαίου Φορέα Ελέγχου Τροφίμων (ΕΦΕΤ), μετά την υπαγωγή του στο υπουργείου Υγείας από το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης, με απόφαση του Πρωθυπουργού». 

ΣΥΛΛYΠΗΤΗΡΙΑ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. ΑΝΔΡΕΑ ΛΥΚΟΥΡΕΝΤΖΟΥ

Δήλωση του Γραμματέα της Πολιτικής Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας, κ. Ανδρέα Θ. Λυκουρέντζου, για τον αιφνίδιο θάνατο του Παντελή Συρμάνογλου, Προέδρου της Β3 ΝΟ.ΔΕ. της Νέας Δημοκρατίας.

«Εκ μέρους της Νέας Δημοκρατίας, εκφράζω την οδύνη μας για την αιφνίδια απώλεια του εκλεκτού στελέχους του κόμματος μας Παντελή Συρμάνογλου. 

Με το προσωπικό του παράδειγμα ήθους, εντιμότητας και ανιδιοτελούς προσφοράς, δημιούργησε πρότυπο ζωής άξιον μιμήσεως.

Τα ειλικρινή συλλυπητήριά μας στους οικείους του αγαπητού φίλου και συνεργάτη».

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. Κ. ΚΟΛΛΙΑ

Ο Γραμματέας Αγροτικού της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Κορινθίας κ. Κώστας Κόλλιας, με αφορμή το Νομοσχέδιο για το «Ενιαίο Μητρώο Εμπόρων αγροτικών προϊόντων», έκανε την ακόλουθη δήλωση: 

«Το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων θεωρεί τόσο “βαρυσήμαντη” (!) την πρωτοβουλία για την κατάρτιση Ενιαίου Μητρώου Εμπόρων αγροτικών προϊόντων, ώστε επέλεξε να το καταθέσει δύο φορές. 

Την πρώτη φορά, τον περασμένο Ιούνιο, το Υπουργείο, κατά τη συνήθη τακτική, παρουσίασε στη δημόσια διαβούλευση ένα πρόχειρο σκαρίφημα. 

Τώρα, έπειτα από «ενδελεχή» επεξεργασία, παρουσίασε ουσιαστικά έξι άρθρα, τα οποία στερούνται πολιτικού περιεχομένου. 

Οι στόχοι είναι μεγαλεπήβολοι: το Μητρώο υποτίθεται αποσκοπεί, μεταξύ άλλων, στην εξασφάλιση της διαφάνειας στις συναλλαγές και στην προστασία των αγροτών μας. 

Οι τρόποι ωστόσο με τους οποίους θα επιτευχθούν απουσιάζουν από το νομοσχέδιο. 

Οι έμποροι, οι οποίοι ήδη ανήκουν στο Επιμελητήριο, διαθέτουν Κωδικό Αριθμό Δραστηριότητας και Α.Φ.Μ., είναι εγγεγραμμένοι σε επιμέρους Μητρώα (υπάρχουν ήδη τουλάχιστον επτά μόνο για τον αγροτικό τομέα), είναι γνωστοί στο Κράτος. 

Τα ευχολόγια περί διασύνδεσης του νέου Μητρώου με το Παρατηρητήριο Τιμών και άλλα Μητρώα, χωρίς να εξηγείται η μέθοδος της διασταύρωσης στοιχείων, ούτε και το αποτέλεσμά της, χωρίς να γνωρίζουμε ποια υπηρεσία θα ελέγχει τι και με τι κυρώσεις είναι άχρηστα, ενώ επιπρόσθετα παραπέμπονται σε Υπουργικές Αποφάσεις. 

Η Κυβέρνηση δημιουργεί μία νέα γραφειοκρατία αντί: 

- Να ενεργοποιήσει την Επιτροπή Ανταγωνισμού, τον ΕΦΕΤ, τον ΣΔΟΕ και όλους τους ελεγκτικούς μηχανισμούς, οι οποίοι σήμερα αδρανούν απέναντι στις καταγγελίες για την ύπαρξη “καρτέλ”, που δρουν εις βάρος παραγωγού και καταναλωτή. 

- Να εφαρμόσει ελέγχους στα ενδιάμεσα στάδια της εφοδιαστικής αλυσίδας, όπως για παράδειγμα στη διαδικασία της τυποποίησης, όπου υπάρχει περιθώριο υπερκοστολογήσεων και αληθοφανούς αιτιολόγησης της αύξησης της τελικής τιμής στο ράφι. 

- Να πατάξει, επιτέλους, τις ελληνοποιήσεις και τις παράνομες εισαγωγές. 

- Να θεσπίσει και να περιφρουρήσει κανόνες ποιότητας και ιχνηλασιμότητας για όλα τα αγροτικά προϊόντα, εισαγόμενα και εγχώρια. 

- Να ενισχύσει τα μέτρα του Προγράμματος «Αλ.Μπαλτατζής», που αποσκοπούν στην καθετοποίηση και την επιχειρηματική οργάνωση της αγροτικής παραγωγής. Η τυποποίηση και πιστοποίηση των προϊόντων είναι ουσιαστικό βήμα στον περιορισμό της αισχροκέρδειας. 

- Να υποβοηθήσει την οργάνωση των αγροτικών Συνεταιρισμών και των Ομάδων Παραγωγών, ώστε οι αγρότες συντονισμένα και με διαφάνεια να παράγουν, να μεταποιούν, να τυποποιούν και να εμπορεύονται οι ίδιοι τα προϊόντα τους. 

- Να εξετάσει σοβαρά τη θεσμοθέτηση δημοπρατηρίων αγροτικών προϊόντων. 

- Να ενισχύσει τη λειτουργία των λαϊκών αγορών, ώστε περισσότεροι παραγωγοί να τροφοδοτούν άμεσα με φθηνά προϊόντα τους καταναλωτές. 

Η Κυβέρνηση πρέπει να κατανοήσει ότι η πολιτική δεν ασκείται με επικοινωνιακού τύπου γραφειοκρατικά νομοσχέδια και επαναλαμβανόμενες εξαγγελίες, αλλά με πράξεις ουσίας και αποτελέσματος».

ΔΗΛΩΣΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΤΟΜΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. ΧΡ. ΣΤΑΪΚΟΥΡΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΔΕΙΚΤΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΚΛΙΜΑΤΟΣ

Ο Αναπληρωτής Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Οικονομίας της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Φθιώτιδας, κ. Χρήστος Σταϊκούρας, έκανε την ακόλουθη δήλωση, σχετικά με την πορεία του δείκτη οικονομικού κλίματος:

«Η ανησυχία, η αβεβαιότητα και η απαισιοδοξία έχουν εξελιχθεί σε κυρίαρχο συναίσθημα των Ελληνικών νοικοκυριών και επιχειρήσεων.
Αυτή η διαπίστωση αποτυπώνεται, με τον πλέον χαρακτηριστικό τρόπο, στον δείκτη οικονομικού κλίματος.
Ο δείκτης, για τη Ελλάδα, υποχώρησε, το Δεκέμβριο, στις 65,6 μονάδες, όταν ο αντίστοιχος δείκτης για την Ευρωπαϊκή Ένωση αυξήθηκε στις 106,1 μονάδες, καταγράφοντας τη μεγαλύτερη απόκλιση της Ευρώπης από τη χώρα μας τα τελευταία χρόνια, πάνω από τις 40 μονάδες!

Πέμπτη 6 Ιανουαρίου 2011

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. ΠΑΝΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΞΑΓΓΕΛΙΕΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ κ. ΓΙΑΝΝΗ ΡΑΓΚΟΥΣΗ

Ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β΄ Αθηνών, κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος, απαντώντας στις εξαγγελίες του Υπουργού Εσωτερικών κ. Γιάννη Ραγκούση,  έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς, κατά τη συνάντηση των πολιτικών αρχηγών με τον Πρωθυπουργό, στην Προεδρία της Δημοκρατίας, το Δεκέμβριο του 2009, κατέθεσε συγκεκριμένες προτάσεις για την αποκατάσταση της διαφάνειας στο πολιτικό σύστημα, αλλά και γενικότερα για την εξάλειψη της διαφθοράς από τις δομές και τις λειτουργίες του Ελληνικού Κράτους. 

Για να προχωρήσουν, μάλιστα, το ταχύτερον δυνατόν, αυτές οι ριζικές αλλαγές και να επιτευχθεί η μεγαλύτερη δυνατή συναίνεση, ο Αντώνης Σαμαράς πρότεινε τη συγκρότηση Διακομματικής Επιτροπής του Κοινοβουλίου, με ειδική εντολή να επεξεργαστεί όλες τις σχετικές νομοθετικές παρεμβάσεις, μέχρι τον Ιούνιο του 2010, ώστε αμέσως μετά να έλθουν στην Ολομέλεια της Βουλής για να γίνουν νόμοι του Κράτους. 

Στην πρόταση συγκρότησης αυτής της Ειδικής Επιτροπής ο Πρωθυπουργός αντέτεινε την ύπαρξη της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας, υποστηρίζοντας ότι αυτή θα μπορούσε να φέρει σε πέρας τη συγκεκριμένη αποστολή. 

Το 2010 πέρασε, και η κυβέρνηση τίποτα δεν πραγματοποίησε από τα συμφωνηθέντα. Παρόλο που ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας έθεσε και πάλι το θέμα στον Πρωθυπουργό, σε συναντήσεις που ακολούθησαν με άλλες αφορμές.

Σήμερα, η κυβέρνηση “ξαναθυμήθηκε” την υπόθεση της διαφάνειας, επιχειρώντας να παίξει με τις εντυπώσεις και υποβαθμίζοντας μία κορυφαία θεσμική πρωτοβουλία διακομματικού χαρακτήρα, σε απλή νομοθετική δραστηριότητα ενός υπουργού, ο οποίος έχει αποδείξει –μέχρι τώρα- ότι πυξίδα του έχει το υπό στενή έννοια κομματικό συμφέρον του ΠΑΣΟΚ.

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΤΟΜΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. ΧΡ. ΣΤΑΪΚΟΥΡΑ

Ο Αναπληρωτής Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Οικονομίας της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Φθιώτιδας, κ. Χρήστος Σταϊκούρας, έκανε την ακόλουθη δήλωση, σχετικά με τις Κυβερνητικές προθέσεις για την παροχή δυνατότητας τμηματικής καταβολής του ΦΠΑ:

«Η Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, τον περυσινό Ιανουάριο (12 Ιανουαρίου 2010, Νόμος 3814, Αρ. Φύλλου 3), κύρωσε την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου της Κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας (16 Σεπτεμβρίου 2009, Αρ. Φύλλου 181) για την παροχή της δυνατότητας τμηματικής καταβολής του ΦΠΑ.
Η ίδια Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, τον περυσινό Απρίλιο (23 Απριλίου 2010, Νόμος 3842, Άρθρο 63, Αρ. Φύλλου 58), προχώρησε στην κατάργηση αυτής της ρύθμισης.

Η Κυβέρνηση - αν είναι δυνατόν - και πάλι σήμερα, εξετάζει την επαναφορά της ρύθμισης.  

Οι απίστευτες αυτές παλινωδίες, με κόστος για την Ελληνική Οικονομία και κοινωνία, δεν έχουν τέλος.
Η Νέα Δημοκρατία, επιμένει στη λύση του συμψηφισμού των οφειλών, από και προς το Δημόσιο».

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣ ΤΗΣ ΤΕΛΕΤΗΣ ΤΟΥ ΚΑΘΑΓΙΑΣΜΟΥ ΤΩΝ ΥΔΑΤΩΝ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς, παρέστη σήμερα στην τελετή καθαγιασμού των υδάτων στο λιμάνι του Πειραιά. 

Μετά το πέρας της τελετής, ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας έκανε την ακόλουθη δήλωση: 

«Χρόνια πολλά σε όλους. 

Φώτιση σημαίνει: φεύγει το σκοτάδι και έρχεται η αισιοδοξία. 

Αυτό, με τη βοήθεια του Θεού, ελπίζω να γίνει φέτος, για τον κάθε Έλληνα και κυρίως για την Πατρίδα μας, αυτές τις δύσκολες ώρες. 

Να είστε καλά».

Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. ΠΑΝΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ, ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΑ ΟΣΑ ΕΙΠΕ Ο ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ κ. Γ. ΠΕΤΑΛΩΤΗΣ

Ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β΄ Αθηνών, κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος, απαντώντας στα όσα είπε ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος κ. Γ. Πεταλωτής, έκανε την ακόλουθη δήλωση: 

«O κ. Πεταλωτής, όπως το συνηθίζει, ούτε διάβασε σωστά, ούτε κατάλαβε το περιεχόμενο και την ουσία της επιστολής του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνη Σαμαρά προς τον Πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής κ. Ζοζέ Μανουέλ Μπαρόζο. 

Ως εκ τούτου, η αντίδραση του Κυβερνητικού Εκπροσώπου δεν μας εκπλήσσει…».

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΤΗΣ Ν.Δ.

Από τη Γραμματεία Περιβάλλοντος της Νέας Δημοκρατίας σχετικά με τις συνεχείς αυξήσεις των τιμολογίων της ενέργειας, εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:

«Η πολιτική που ακολουθεί η κυβέρνηση στην τιμολόγηση της ενέργειας με την αναγγελία συνεχών αυξήσεων της τιμής της κιλοβατώρας, με συνέπεια την επιβάρυνση των Ελλήνων καταναλωτών, προφανώς δεν πρέπει να στηρίζεται σε συγκεκριμένο σχέδιο. 
Τελευταία έκπληξη του Έλληνα καταναλωτή αποτελεί η πρόθεση της κυβέρνησης να δημοπρατήσει 10 εκατ. τόνους δικαιωμάτων εκπομπής αερίων του θερμοκηπίου από ενεργειακές μονάδες, στο πλαίσιο του συστήματος εμπορίας δικαιωμάτων εκπομπών της περιόδου 2008-2012. Από τη δημοπράτηση αυτή αναμένεται η είσπραξη 140 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα 70 θα χρησιμοποιηθούν για τη χρηματοδότηση, μεταξύ άλλων, έργων περιβάλλοντος και εξοικονόμησης ενέργειας. 
Ο τομέας παραγωγής ενέργειας θα υποστεί ξανά τη μεγαλύτερη οικονομική επιβάρυνση λόγω όγκου εκπομπών, με συνέπεια να αυξηθεί, για άλλη μια φορά, το τέλος ΑΠΕ και επακόλουθα τα οικιακά τιμολόγια της ΔΕΗ, τα οποία έχει ήδη αυξήσει η κυβέρνηση».

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. ΠΑΝΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΥΒΡΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΣΒΟΛΕΣ ΤΟΥ κ. Θ. ΠΑΓΚΑΛΟΥ

Ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β΄ Αθηνών, κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος, κληθείς από δημοσιογράφους να σχολιάσει τα όσα είπε ο Αντιπρόεδρος της κυβέρνησης κ. Θεόδωρος Πάγκαλος, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Αυτή τη φορά ο κ. Θόδωρος Πάγκαλος ξεπέρασε κάθε όριο στις ύβρεις και στις προσβολές του.

Η στοχοποίηση μιας εφημερίδας – του “Ελεύθερου Τύπου” – και των αναγνωστών της, η οποία δεν έκανε τίποτα περισσότερο παρά να αποτυπώσει γεγονότα και ειδήσεις, είναι πράξη που προδίδει ακραία αντιδημοκρατική νοοτροπία και βάναυσο αυταρχισμό.

Ο Πρωθυπουργός έχει μια και μόνο επιλογή…
γιατί η αποδοκιμασία του κ. Πάγκαλου ασφαλώς δεν αρκεί. 

Αν ο κ. Παπανδρέου δεν πράξει αυτό που πρέπει, τότε δύο τινά μπορεί να συμβαίνουν:  ή φοβάται τον Αντιπρόεδρό του ή ταυτίζεται απόλυτα μαζί του». 

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. ΠΑΝΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΝΤΟΣ Γ.Γ. ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ κ. ΑΧ. ΜΗΤΣΟΥ

Ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β΄ Αθηνών, κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος, αναφερόμενος στις νέες δηλώσεις του κ. Αχ. Μητσού (τηλεόραση του ΣΚΑΪ, FLASH, κ.λ.π.), τόνισε τα ακόλουθα: 

«Οι νέες δηλώσεις του παραιτηθέντος Γενικού Γραμματέα Έρευνας και Τεχνολογίας, κ. Μητσού, για προβλήματα διαφάνειας και αποτελεσματικότητας  στους χειρισμούς του υφυπουργού Παιδείας, κ. Πανάρετου και η περίεργη σιωπή των κυβερνητικών αρμοδίων, δείχνουν ότι ο μόνος τρόπος για να διερευνηθούν αυτές οι πολύ σοβαρές καταγγελίες και να βρεθεί η αλήθεια είναι η άμεση παρέμβαση της Δικαιοσύνης. 

Ως Νέα Δημοκρατία το ζητήσαμε χθες και επαναδιατυπώνουμε σήμερα, με μεγαλύτερη έμφαση, το σχετικό δημόσιο αίτημά μας». 

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ κ. Ζ.Μ. ΜΠΑΡΟΖΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΥΡΩΟΜΟΛΟΓΟ

Από το Γραφείο Τύπου της Νέας Δημοκρατίας, εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση: 

Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς, σε επιστολή που έστειλε προς τον Πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής κ. Ζοζέ Μανουέλ Μπαρόζο, επισημαίνει την ανάγκη να υιοθετηθεί, το ταχύτερο δυνατό, από την Ευρωπαϊκή Ένωση, το Ευρωομόλογο, ως μέσον στήριξης της δημοσιονομικής ισορροπίας στις χώρες της Ευρωζώνης. 

Υπενθυμίζεται ότι ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας έχει θέσει από καιρό το σχετικό ζήτημα, σε όλες τις επαφές που έχει πραγματοποιήσει σε ευρωπαϊκό επίπεδο, εξηγώντας τους ακριβείς λόγους για τους οποίους η υλοποίηση αυτού του στόχου πρέπει να γίνει άμεσα.

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΤΟΜΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. ΧΡ. ΣΤΑΪΚΟΥΡΑ

Ο Αναπληρωτής Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Οικονομίας της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Φθιώτιδας, κ. Χρήστος Σταϊκούρας, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Η Νέα Δημοκρατία πιστεύει -και το έχει υποστηρίξει από τον Ιούλιο- ότι απαιτείται η αλλαγή της ακολουθούμενης οικονομικής πολιτικής και η επίτευξη ισοσκελισμένου προϋπολογισμού.

Και αυτό διότι η χώρα, για να αντιμετωπίσει το δημόσιο χρέος της, χρειάζεται ικανοποιητικούς ρυθμούς οικονομικής ανάπτυξης και δημοσιονομικά πλεονάσματα.

Στην κατεύθυνση αυτή, ο Υπουργός Επικρατείας κ. Χ. Παμπούκης, σε πρόσφατο άρθρο του στο ένθετο της “Καθημερινής” “Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΟ 2011”, υποστηρίζει ότι “πολύ σύντομα πρέπει να έχουμε ένα πραγματικά πλεονασματικό προϋπολογισμό και ένα θετικό αναπτυξιακό πρόσημο. Και τα δύο είναι απαραίτητες προϋποθέσεις, προκειμένου να πιάσουν τόπο οι θυσίες που γίνονται και να δημιουργηθεί ελπίδα μέσα από την ανάπτυξη για ευημερία και θέσεις εργασίας”.

Είναι θετικό το γεγονός ότι μέλη της Κυβέρνησης, όπως πρόσφατα και ο Υφυπουργός Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας για το συμψηφισμό ΦΠΑ, αρχίζουν να ασπάζονται προτάσεις της Νέας Δημοκρατίας και του Προέδρου της Αντώνη Σαμαρά, για την έξοδο από την κρίση.

Δυστυχώς, όμως, για τη χώρα, μεταξύ αυτών, δεν είναι ο αρμόδιος Υπουργός Οικονομικών».

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΤΟΜΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. Μ. ΧΑΛΚΙΔΗ

Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Δημοσίων Έργων της Νέας Δημοκρατίας, Βουλευτής Ημαθίας, κ. Μιχάλης Χαλκίδης, με αφορμή τον κίνδυνο διακοπής των έργων με σύμβαση παραχώρησης στους αυτοκινητόδρομους, έκανε την ακόλουθη δήλωση: 

«Δεν είναι δυνατόν μετά από ενάμιση χρόνο διακυβέρνησης της χώρας από το ΠΑΣΟΚ και πέντε σχεδόν χρόνια από την υπογραφή των 6 μεγάλων έργων με σύμβαση Παραχώρησης (ΔΡΟΜΟΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ) με προϋπολογισμό 9,6 δισ. € από την Νέα Δημοκρατία, αντί να επιταχύνεται ο ρυθμός υλοποίησης και τα έργα να ολοκληρώνονται, αυτά να κινδυνεύουν να διακοπούν.
Το ενδεχόμενο διακοπής των περισσοτέρων έργων είναι υπαρκτό, αφού η μία μετά την άλλη Τράπεζα που δανειοδοτούν την κατασκευή των έργων διακόπτουν τη ροή χρηματοδότησης, εξαιτίας της αργής προόδου και της μη συντέλεσης των απαλλοτριώσεων. 

ΔΗΛΩΣΗ TOY ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΤΟΜΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. ΧΡ. ΖΩΗ

Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, βουλευτής Λάρισας της Νέας Δημοκρατίας, κ. Χρήστος Ζώης, ερωτηθείς από το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, σχετικώς με την πρόθεση του Υπουργείου Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, να υιοθετήσει την κάρτα του πολίτη στις συναλλαγές με το Δημόσιο, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Η Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση, αξιοποιώντας την εξέλιξη και τις δυνατότητες που παρέχει η τεχνολογία, οφείλει να θέτει στη διάθεση του πολίτη εργαλεία που θα βελτιώσουν την ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών και θα τον εξυπηρετούν αποτελεσματικότερα, γρηγορότερα και φθηνότερα.
Εξυπακούεται, ότι αυτή προσπάθεια δεν πρέπει να θέτει σε κίνδυνο ελευθερίες και δικαιώματα, κατοχυρωμένα και εγγυημένα από το Συνταγματικό Νομοθέτη.
Οφείλει, λοιπόν, το αρμόδιο Υπουργείο Εσωτερικών, όχι απλώς να διαβεβαιώσει ότι θα πράξει το αυτονόητο, ότι δηλ. θα ερωτήσει την Ανεξάρτητη Αρχή για την προστασία των προσωπικών δεδομένων, αλλά περαιτέρω  να κατανοήσει και τις επιφυλάξεις που εκφράζονται ,τόσο  από ειδικούς επιστήμονες και αφορούν την ασφάλεια των συστημάτων, όσο και από απλούς πολίτες, που δικαιούνται να εκφράζουν  τους φόβους τους,  μπροστά σε κάτι που δεν γνωρίζουν.
Το Υπουργείο Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, οφείλει να αξιοποιήσει τη διεθνή εμπειρία για να αντιμετωπίσει και να προλάβει ό,τι μπορεί να θέσει σε κίνδυνο ελευθερίες και δικαιώματα των πολιτών και ταυτόχρονα να τους πείσει και να καθησυχάσει τους φόβους  τους.
Και αυτό μπορεί να γίνει μέσα από μία μεταβατική και δοκιμαστική ταυτόχρονα περίοδο, με πιλοτική εφαρμογή της πρότασης του Υπουργείου Εσωτερικών».

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΤΟΜΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. ΑΘ. ΔΑΒΑΚΗ

Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Πολιτισμού της Νέας Δημοκρατίας, Βουλευτής Λακωνίας, κ. Θανάσης Δαβάκης, σχετικά με τα όσα ανακοίνωσε ο Υπ. Πολιτισμού κ. Γερουλάνος, κατά την παρουσίαση του Προγράμματος του ΟΛΠ «Πολιτιστική Ακτή Πειραιά», προέβη στην ακόλουθη δήλωση: 

«Ο κ. Γερουλάνος στην εισήγηση του κατά την παρουσίαση του Προγράμματος του ΟΛΠ για την “πολιτιστική αναβάθμιση του Πειραιά”, προέβη σε “μεγαλόπνοες” εξαγγελίες. 

Προφανώς, διαφεύγει του κ. Υπουργού η απαράδεκτη εικόνα που παρουσιάζουν οι αρχαιολογικοί χώροι και τα μνημεία της πόλης του Πειραιά ή ηθελημένα την ωραιοποιεί. 

Εύλογα ερωτήματα αναδύονται: 

-Έχει γίνει διάλογος με τον αρχαιολογικό κόσμο και τους άλλους επιστήμονες, που θα μπορούσαν να συνεισφέρουν για τις σχεδιαζόμενες επεμβάσεις εντός αρχαιολογικών χώρων και σε επαφή με μνημεία; 

-Πόσο εξασφαλισμένη είναι η χρηματοδότηση; Η κοινοτική διαδικασία αδιαφορεί για πολιτικές εξαγγελίες και απαιτεί έγκαιρη ένταξη των έργων και ωριμότητα εκτέλεσής τους. Πώς πιστεύει η κυβερνητική πλευρά ότι οι σχεδιασμοί της θα ενταχθούν ομαλά στο ΕΣΠΑ (2007-13) η υλοποίηση του οποίου είναι σε εξέλιξη; Η εθνική συμμετοχή έχει εξασφαλιστεί; 

Τα δήθεν “μεγαλόπνοα” σχέδια του κ. Γερουλάνου, αλλά και των άλλων Υπουργών, για την “πολιτιστική ανάδειξη του Πειραιά”, όπως αυτά προκύπτουν από τα λεγόμενα τους κινούνται εκτός πραγματικότητας και γι’ αυτό προκαλούν τη δίκαιη αγανάκτηση και το θυμό του Πειραϊκού λαού. 

Εν μέσω οικονομικής κρίσεως και ενώ η μνημονιακή πολιτική που εφαρμόζει η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ έχει βάλει τη χώρα μας στο “ψυγείο”, τέτοια “οράματα” μάλλον κινδυνεύουν να εξελιχθούν σε… φαντάσματα».

ΔΗΛΩΣΗ TOY ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ THΣ Ν.Δ. κ. Π. ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ

Ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β΄ Αθηνών, κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος, σχολιάζοντας την αποκάλυψη της εφημερίδας «Ελεύθερος Τύπος» για τη βρετανική δυσφήμιση της Ελλάδας, έκανε την ακόλουθη δήλωση: 

«Η κυβέρνηση οφείλει να αντιδράσει άμεσα, με κάθε νόμιμο και πρόσφορο μέσο, ακόμη και με προσφυγή στη Δικαιοσύνη, για να προστατεύσει την εικόνα της χώρας μας στο εξωτερικό, που διασύρεται από “διαφημιστικές” καμπάνιες, όπως αυτή που φιλοξενείται στο Μετρό του Λονδίνου και αποκαλύφθηκε από τον “Ελεύθερο Τύπο”».

ΔΕΛΤΙΟ TYΠΟΥ TOY Ε.Λ.Κ. (Ι. ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ)

Δήλωση του Ευρωβουλευτή της ΝΔ, Καθ. κ. Ιωάννη Α. Τσουκαλά, σχετικά την παραίτηση του Γενικού Γραμματέα Έρευνας και Τεχνολογίας, Καθ. κ. Αχιλλέα Μητσού 

Με αφορμή την παραίτηση του Γενικού Γραμματέα Έρευνας και Τεχνολογίας του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Καθηγητή κ. Αχιλλέα Μητσού, ο Ευρωβουλευτής της ΝΔ, μέλος της Επιτροπής Βιομηχανίας, Έρευνας και Ενέργειας του ΕΚ, Καθηγητής κ. Ιωάννης Α. Τσουκαλάς, δήλωσε τα εξής: 

«Με θλίψη αλλά χωρίς έκπληξη πληροφορήθηκα τον εξαναγκασμό σε παραίτηση του Γενικού Γραμματέα Έρευνας και Τεχνολογίας, Καθ. κ. Αχιλλέα Μητσού. 

Είχα στηρίξει πολλές ελπίδες στη μακρά εμπειρία του ως Γενικού Διευθυντή της Γενικής Διεύθυνσης Έρευνας και Τεχνολογίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης και ήλπιζα ότι η κυβέρνηση θα τον στήριζε ώστε η μακρά αυτή εμπειρία του να αποδώσει το έργο που η ερευνητική κοινότητα της χώρας έχει μεγάλη ανάγκη. Παραβλέπω την απογοήτευσή μου για την πλήρη παραθεώρηση του έργου της ΝΔ (νόμος 3653/2008, τον οποίο το ΠΑΣΟΚ αρνήθηκε να εφαρμόσει), παρόλο που ο κ. Μητσός σε επανειλημμένες δημόσιες δηλώσεις του υποστήριζε τις ίδιες αρχές διαφάνειας, αξιοκρατίας και αριστείας, όπως και η ΝΔ με τον παραπάνω νόμο. 

Δυστυχώς ατομικές πολιτικές προσώπων της κυβέρνησης, που υπερβαίνουν κατά πολύ και τη νομιμότητα και τον θεσμικό ρόλο τους (και όπως προκύπτει και από την παραίτηση του κ. Μητσού, ρίχνουν σκιές σχετικά με την αποτελεσματικότητα και τη διαφάνεια του τρόπου διαχείρισης των κοινοτικών κονδυλίων), αποδίδουν στη χώρα έναν τύπο διοίκησης της «αυλής Λουδοβίκου του 14ου». 

Με καλή πίστη και χωρίς πρόθεση πολιτικής αντιπαράθεσης, κάνω έκκληση στον Πρωθυπουργό, όπως και στην Υπουργό Παιδείας, να επαναφέρει σε τάξη στελέχη της κυβέρνησής του που εκθέτουν ανεπανόρθωτα τη δημοκρατική συγκρότηση της χώρας». 

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΤΟΜΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. Ν. ΜΗΤΑΡΑΚΗ

Ο Αναπληρωτής Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Οικονομίας της Νέας Δημοκρατίας, κ. Νότης Μηταράκης, έκανε την ακόλουθη δήλωση: 

«Η αναξιοπιστία της κυβέρνησης συνεχίζεται. 

Η απόσυρση της πρότασης για συμψηφισμό του ΦΠΑ ενισχύει την ασφυξία στην αγορά. Το Δημόσιο, όπως πρότεινε από τον Ιούλιο ο Αντ. Σαμαράς, πρέπει άμεσα να εξοφλήσει τις υποχρεώσεις του προς την αγορά, διότι οδηγεί τις μικρομεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις σε ‘’λουκέτα’’. 

Επίσης, η σημαντικότατη υστέρηση εισόδων του Προϋπολογισμού έναντι του αρχικού στόχου αύξησης 13,7%, αποκαλύπτει την αδυναμία της κυβερνητικής πολιτικής να μας βγάλει από τη σημερινή κρίση. Ακόμα και η αναθεώρηση του στόχου έπεσε έξω, παρά το έκτακτο και άδικο μέτρο της περαίωσης».

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΜΕΑΡΧΗ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ Ν.Δ. Γ. ΚΑΣΑΠΙΔΗ

Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Αγροτικής Ανάπτυξης της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Κοζάνης, κ. Γ. Κασαπίδης, με αφορμή την αύξηση των συντελεστών του ΦΠΑ από το 11% στο 13%, έκανε την ακόλουθη δήλωση: 

«Νέο ισχυρό πλήγμα δέχονται οι Έλληνες με χαμηλά εισοδήματα, με την αύξηση των συντελεστών του ΦΠΑ από το 11% στο 13%, δεδομένου ότι η αύξηση αυτή αφορά προϊόντα και υπηρεσίες πρώτης ανάγκης, για τα οποία οι χαμηλόμισθοι και χαμηλοσυνταξιούχοι πολίτες δαπανούν το μεγαλύτερο ποσό του εισοδήματός τους.
Συγκεκριμένα: Το κόστος προϊόντων όπως τα δημητριακά, τα γαλακτοκομικά, τα κρέατα, τα λαχανικά, το ελαιόλαδο, που αποτελούν βασικά είδη διατροφής, αυξάνεται για τους καταναλωτές τουλάχιστον κατά 7,5%, αφού στην παραγωγική τους διαδικασία θα ενσωματωθούν οι αυξήσεις των συντελεστών ΦΠΑ κατά 2%, αλλά και της τιμής του αγροτικού ρεύματος κατά 5,5%.
Η συνολική αυτή αύξηση του κόστους παραγωγής των αγροτικών μας προϊόντων θα έχει ως αποτέλεσμα, είτε τη μείωση της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών, που προτιμούν τα Ελληνικά προϊόντα, οπότε θα μειωθούν και οι ποσότητες που θα καταναλώνουν, είτε τη μείωση της τιμής παραγωγού, οπότε η καλλιέργεια αρκετών προϊόντων θα είναι ασύμφορη πλέον για τους Έλληνες αγρότες.
Καθώς οι αυξήσεις αυτές ενσωματώνονται στο κόστος παραγωγής των περισσότερων αγροτικών μας προϊόντων, τα καθιστούν ακριβότερα στις αγορές του εξωτερικού, πλήττοντας έτσι καίρια τις εξαγωγές μας και μειώνοντας σημαντικά την ανταγωνιστικότητα της αγροτικής μας οικονομίας, στην Ελλάδα και τις χώρες του εξωτερικού.      
Μέσα στο γενικότερο κλίμα της φοροεπιδρομής της κυβέρνησης, οι νέες αυξήσεις έρχονται να ενισχύσουν και να επιταχύνουν τον φαύλο κύκλο της ύφεσης της οικονομίας μας, ακόμα και στον πρωτογενή τομέα, που αποτελεί τη μεγαλύτερη ελπίδα της χώρας για ανάπτυξη στην πατρίδα μας.  
Γι’ ακόμα μία φορά, καλούμε την κυβέρνηση να αλλάξει μίγμα πολιτικής και να αποδεχτεί τις προτάσεις για την ανάπτυξη στην πατρίδα μας, που -εδώ και μήνες- προτείνει ο Πρόεδρός μας Αντώνης Σαμαράς». 

Τρίτη 4 Ιανουαρίου 2011

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. Κ. ΚΟΛΛΙΑ

Ο Γραμματέας Αγροτικού, Βουλευτής Κορινθίας, κ. Κώστας Κόλλιας, με αφορμή την κατάθεση του νομοσχεδίου για το νέο επενδυτικό νόμο και σε ό,τι αφορά τις διατάξεις σχετικά με τον  αγροτικό τομέα, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Με σχεδόν ένα χρόνο καθυστέρηση, η Κυβέρνηση κατέθεσε το νομοσχέδιο για το νέο Επενδυτικό Νόμο. Ένα σχέδιο που βρίθει από ασάφειες, παραλείψεις και γραφειοκρατικές διαδικασίες. 
Το γεγονός ότι βασικές παράμετροι παραπέμπονται σε Υπουργικές Αποφάσεις είναι μία τακτική στην οποία η Κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ μας έχει συνηθίσει. 
Το γεγονός, όμως, ότι παραπέμπεται σε Κοινή Υπουργική Απόφαση κάθε θέμα σχετικό με τα υπαγόμενα επενδυτικά σχέδια στον τομέα της γεωργίας και της αλιείας δεν έχει προηγούμενο.
Στο νόμο που ίσχυε μέχρι τον Ιανουάριο του 2010 αναφέρονταν ρητά οι επιλέξιμες επενδύσεις για τη γεωργία, από την πρωτογενή παραγωγή και τη μεταποίηση μέχρι τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας και την προστασία του περιβάλλοντος.
Αντίθετα, στο σχέδιο νόμου που παρουσίασε η Κυβέρνηση, δεν υπάρχει καμία αναφορά σε συγκεκριμένες κατηγορίες επενδυτικών σχεδίων στη γεωργία, ενώ μένει ένα μεγάλο ερωτηματικό σχετικά με το εάν υπάρχει πολιτική βούληση για την ένταξη του αγροτικού τομέα στις ενισχυόμενες επενδύσεις ή όχι.
Οι προθέσεις της Κυβέρνησης φάνηκαν από το σχέδιο που παρουσιάστηκε στη διαβούλευση, το οποίο εξαιρούσε από το καθεστώς των ενισχύσεων επενδυτικά σχέδια σχετιζόμενα με την εξαγωγική δραστηριότητα και εξαρτώμενα από εγχώρια προϊόντα.
Με άλλα λόγια, άφηνε τα Ελληνικά αγροτικά προϊόντα στα αζήτητα.
Έπειτα από τη γενική κατακραυγή, οι επίμαχες διατάξεις φαίνεται ότι αποσύρονται. Πλην, όμως, το νομοσχέδιο θέτει ανυπέρβλητα προσκόμματα στην ανάπτυξη του αγροτικού τομέα, διότι:
- Τα 200.000 ευρώ ως ελάχιστο ύψος επένδυσης για πολύ μικρές επιχειρήσεις είναι εξωπραγματικό, ιδιαίτερα για τις επιχειρήσεις – και δη τις αγροτικές – της επαρχίας.
- Οι υποψήφιοι επενδυτές στον αγροτικό τομέα αδυνατούν να υποβάλουν προτάσεις, καθώς απουσιάζει κάθε εξειδικευμένη μνεία σε επενδυτικά σχέδια για:
1. Αγορά αγροτικών μηχανημάτων και εξοπλισμού – σημειωτέον ότι η αγορά αγροτεμαχίων εξαιρείται από τις ενισχυόμενες δαπάνες.
2. Παραγωγή και τυποποίηση προϊόντων Προστατευόμενης Ονομασίας Προέλευσης και Προστατευόμενης Γεωγραφικής Ένδειξης.
3. Τυποποίηση, συσκευασία και συντήρηση γεωργικών προϊόντων μεταποίησης.
4. Ανέγερση, επέκταση και εκσυγχρονισμό μικρών τουριστικών καταλυμάτων, που έχουν σχέση με τον αγροτουρισμό.
5. Δημιουργία εργαστηρίων γεωργικής, κτηνοτροφικής, δασικής και ιχθυοκαλλιεργητικής έρευνας.
6. Παραγωγή βιοκαυσίμων από βιομάζα, αξιοποίηση αγροτικών και κτηνοτροφικών αποβλήτων και υπολειμμάτων, προστασία του περιβάλλοντος και εξοικονόμηση ενέργειας.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ.

Από το Γραφείο Τύπου της Νέας Δημοκρατίας, σχετικά με την αναγκαία παρέμβαση για τα έργα παραχώρησης αυτοκινητόδρομων, εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:

«Η υλοποίηση των έργων με συμβάσεις παραχώρησης, κινδυνεύει σήμερα να ακυρωθεί, εξαιτίας αδικαιολόγητων κυβερνητικών παραλείψεων και καθυστερήσεων.

Παραλείψεις και καθυστερήσεις (στη διαδικασία απαλλοτριώσεων, στη χορήγηση των αναγκαίων αδειών, στην οριστικοποίηση του βασικού σχεδιασμού, στη μη έγκαιρη καταβολή του ΦΠΑ) που οδηγούν τις δανείστριες τράπεζες -κυρίως τις ευρωπαϊκές- στη διακοπή της ροής χρηματοδότησης αυτών των έργων, με κίνδυνο ακόμη και την καταγγελία των δανειακών συμβάσεων.

Μια τέτοια εξέλιξη θα οδηγήσει στην ακύρωση των έργων παραχώρησης με καταστροφικές συνέπειες, τόσο στον εγχώριο κατασκευαστικό κλάδο, όσο και στην προσέλκυση ξένων επενδύσεων, ενώ θα επιφέρει μείωση της ανάπτυξης και προφανή αύξηση της ανεργίας.

Η Κυβέρνηση γνωρίζει το πρόβλημα.

Γνωρίζει και τις λύσεις.

Πρέπει, επιτέλους, να δράσει και όχι μόνο να παρακολουθεί το πρόβλημα.

Να προχωρήσει, επιτέλους, στις απαραίτητες ρυθμίσεις για τις οποίες είναι αποκλειστικά υπεύθυνη, ώστε να αποφευχθούν οι ολέθριες επιπτώσεις από την καταγγελία των δανειακών συμβάσεων από τις δανείστριες τράπεζες».

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΤΟΜΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. Μ. ΣΑΛΜΑ

Ο υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Υγείας  της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας, κ. Μάριος Σαλμάς, με αφορμή τις πρόσφατες δηλώσεις του Υπουργού Υγείας, προέβη στην ακόλουθη δήλωση: 

«Η αδυναμία της ηγεσίας του ΥΥΚΑ να μειώσει τις δαπάνες των νοσοκομείων, χωρίς να υποβαθμίσει την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και να αυξήσει τα έσοδά τους, οδηγεί σε αυξημένη θεσμοθετημένη συμμετοχή των ασθενών στην παροχή υπηρεσιών υγείας. Αυτό έχει ως συνέπεια την ακόμη μεγαλύτερη αύξηση ιδιωτικών δαπανών υγείας σε σχέση με τις δημόσιες. 
Ας γνωρίζουν, λοιπόν, από σήμερα οι Ελληνες πολίτες ότι οι γονείς τους ή οι ίδιοι όταν επισκέπτονται τα νοσοκομεία, αλλά και τα Κέντρα Υγείας για να γράψουν τα φάρμακά τους, θα πληρώνουν 5 ευρώ. 

Χωρίς οίκτο, η κυβέρνηση συνεχίζει την άμεση επιβάρυνση των νοικοκυριών με σαφέστατη μείωση του διαθέσιμου οικογενειακού εισοδήματος. Και αν αναρωτιούνται οι Ελληνες ασθενείς, που καλούνται να πληρώνουν 5 ευρώ, σε κάθε επαφή τους με ΕΣΥ, κατά πόσο πιάνουν τόπο αυτά τα 5 ευρώ, πρέπει να γνωρίζουν ότι κατευθύνονται για να καλύψουν τα 300 εκατ. ευρώ, που σκανδαλωδώς σπατάλησαν τα νοσοκομεία με αποκλειστική ευθύνη της ηγεσίας του Υπουργείου Υγείας, κατά την προμήθεια, μέσα στο 2010, υλικών και υπηρεσιών ύψους 3 δισ. ευρώ, με απευθείας αναθέσεις και χωρίς διαγωνισμούς». 

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΤΟΜΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. Μ. ΓΙΑΝΝΑΚΗ

Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Ενέργειας & Φυσικών Πόρων της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Βοιωτίας, κ. Μιχάλης Γιαννάκης, σχετικά με την κατάργηση της κλιμακωτής χρέωσης στα τιμολόγια της ΔΕΗ, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Η απαράδεκτη τακτική που ακολουθεί η κυβέρνηση, σε αγαστή συνεργασία με τη Διοίκηση της ΔΕΗ, σχετικά με τα τιμολόγια του ηλεκτρικού ρεύματος, μετατρέπεται καθημερινά σε φαρσοκωμωδία εις βάρος των Ελλήνων καταναλωτών.

Δεν έχει καμία σχέση η ανακοίνωση των τιμολογίων που έγινε πριν λίγες μέρες, με τις τελικές αποφάσεις της κυβέρνησης που στρέφονται τελικά κατά πάντων. 

Οι σημερινές αποκαλύψεις για την κατάργηση της κλιμακωτής χρέωσης και τη δραματική αύξηση των χρεώσεων για το δίκτυο και τις Υπηρεσίες Κοινής Ωφέλειας, μετά τις αυξήσεις του ΦΠΑ, του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης και την αναδιάρθρωση των τιμολογίων, αποδεικνύουν ότι η κυβέρνηση εμπαίζει τον Ελληνικό λαό.

Επιτέλους, ας αναλάβουν τις ευθύνες τους και ας ενημερώσουν υπεύθυνα τους Έλληνες πολίτες. Σε αυτές τις στιγμές, την ώρα της βαθιάς κρίσης για την οικονομία και την κοινωνία, οι αποφάσεις της κυβέρνησης βάζουν οριστικά “λουκέτο” στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και ισοπεδώνουν τα λαϊκά εισοδήματα.

Η τιμολογιακή πολιτική της ΔΕΗ, από μέσο κοινωνικής προστασίας των ασθενέστερων μετατρέπεται με την πολιτική της κυβέρνησης σε όπλο συρρίκνωσης των λαϊκών εισοδημάτων και από αναπτυξιακός μοχλός για ολόκληρη την οικονομία εξελίσσεται σε  ανάχωμα απέναντι σε οποιαδήποτε ελπίδα ανάκαμψης».

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΤΟΜΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. Ν. ΜΗΤΑΡΑΚΗ

Ο Αναπληρωτής Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Οικονομίας της Νέας Δημοκρατίας, κ. Νότης Μηταράκης, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Αυτοί που, επί 6 μήνες, χτυπούσαν με κάθε τρόπο την οικονομική πρόταση Σαμαρά, αντιγράφουν σήμερα, με επώδυνη καθυστέρηση, το ένα μόνο μέρος της: εκείνο του συμψηφισμού ΦΠΑ. 

Όμως, αυτό δεν φτάνει. 

Η Νέα Δημοκρατία έχει ζητήσει τη δημιουργία, για όλα τα φυσικά και νομικά πρόσωπα, ενός μηχανισμού αυτόματου συμψηφισμού όλων των οφειλών από και προς το Δημόσιο, ώστε να αυξηθεί η ρευστότητα στην αγορά και να προλάβουμε τα καινούργια λουκέτα».

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΤΟΜΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. ΑΘ. ΔΑΒΑΚΗ

Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Πολιτισμού της Νέας Δημοκρατίας, Βουλευτής Λακωνίας, κ. Θανάσης Δαβάκης, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Δυστυχώς, ένα χρόνο μετά τα περσινά φαινόμενα δυσλειτουργίας των Μουσείων και των αρχαιολογικών χώρων της πατρίδας μας, τίποτα δεν φαίνεται να έχει αλλάξει. Το ΥΠ.ΠΟ.Τ. με τους πειραματισμούς του και την έλλειψη προγραμματισμού, έχει καταδικάσει τα Μουσεία της χώρας μας σε μαρασμό.

Τελευταίο «θύμα» αυτής της πολιτικής, αποτελεί το Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού Θεσσαλονίκης, το οποίο ανακοίνωσε την προσωρινή αναστολή λειτουργίας των μονίμων εκθέσεών του, λόγω έλλειψης φυλακτικού προσωπικού.

Παρά τις επανειλημμένες παραινέσεις μας προς τον κ. Υπουργό, να ασχοληθεί με το ακανθώδες αυτό ζήτημα, φαίνεται να το θεωρεί δευτερεύον και το παραπέμπει στις ελληνικές καλένδες, αδιαφορώντας για τις συνέπειες που αυτό έχει στην εικόνα της χώρας μας στο εξωτερικό.

Καλούμε εκ νέου τον κ. Υπουργό, να φροντίσει για το απαιτούμενο προσωπικό εγκαίρως, προτού οι ανακοινώσεις κλεισίματος και άλλων εξίσου σημαντικών Μουσείων της χώρας μας, πάρουν τη μορφή χιονοστιβάδας.

Ας μην του διαφεύγει ότι η τουριστική περίοδος αρχίζει τέλος Μαρτίου.

Το δις εξαμαρτείν…!».

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΤΟΜΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. Γ. ΠΛΑΚΙΩΤΑΚΗ

Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Εμπορικής Ναυτιλίας της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λασιθίου, κ. Γιάννης Πλακιωτάκης, προέβη σήμερα στην ακόλουθη δήλωση αναφορικά με το ανακοινωθέν αναπτυξιακό όραμα του Λιμένος Πειραιά από τον Πρόεδρο του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς (Ο.Λ.Π) κ. Γιώργο Ανωμερίτη:

«Εδώ και δεκατέσσερις μήνες βομβαρδιζόμαστε συνεχώς από προτάσεις για επενδύσεις και έργα στο λιμάνι και την πόλη του Πειραιά. Ωστόσο, καλά τα λόγια, αλλά είναι αναμφισβήτητο ότι στην πράξη δεν “κουνιέται φύλλο”. Και μάλιστα σε μια περίοδο, όπου το ζητούμενο είναι η ανάπτυξη.

Διότι δεν έχει ακόμη τεθεί κάποιο συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα υλοποίησης των προτάσεων, ούτε έχουμε πληροφορηθεί από που ακριβώς θα προέλθει η χρηματοδότηση ύψους ενός δισ. ευρώ, λαμβάνοντας υπ’ όψιν ότι ο Ο.Λ.Π δεν έχει ανάλογη δυνατότητα. 

Μήπως, λοιπόν, στην πραγματικότητα πρόκειται απλώς για ένα ακόμη επικοινωνιακό τρικ της Κυβέρνησης;».

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΤΟΜΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. Μ. ΧΑΛΚΙΔΗ

Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Δημοσίων Έργων της Νέας Δημοκρατίας, Βουλευτής Ημαθίας, κ. Μιχάλης Χαλκίδης, με αφορμή τον απολογισμό για το έτος 2010 του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων στον Τομέα των Δημοσίων Έργων, έκανε την ακόλουθη δήλωση: 
«Η μέχρι τώρα πορεία του κυβερνητικού έργου στον Τομέα των Υποδομών, σε συνδυασμό με τα πραγματικά δεδομένα στην κατασκευή των Δημοσίων Έργων, αποδεικνύουν τα ψέματα του ΠΑΣΟΚ για την ανάπτυξη της χώρας, καθώς και τον πλασματικό Προϋπολογισμό του 2010, που ψήφισε η κυβερνητική πλειοψηφία. 

Υπενθυμίζουμε ότι η Ν.Δ. μέσω του ΥΠΕΧΩΔΕ, σε πεντέμισι χρόνια (2004-2009) μελέτησε και δημοπράτησε 302 κλασικά δημόσια έργα με προϋπολογισμό 9,4 δισ. €, στα οποία προστίθενται τα 6 μεγάλα έργα με σύμβαση Παραχώρησης (ΔΡΟΜΟΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ) με προϋπολογισμό 9,6 δισ. €. Δηλαδή, το μεγαλύτερο Πρόγραμμα έργων υποδομής που γνώρισε η χώρα με συνολικό προϋπολογισμό άνω των 19 δισ. €. 

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΤΟΜΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. Γ. ΚΑΣΑΠΙΔΗ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΑΤΕ

Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Αγροτικής Ανάπτυξης της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Κοζάνης, κ. Γ. Κασαπίδης, με αφορμή την παράνομη και καταχρηστική πράξη της ΑΤΕ, παρακράτησης από τα βιβλιάρια κτηνοτρόφων, των δόσεων άτοκου δανείου που είχαν συνάψει το 2007, έκανε την ακόλουθη δήλωση: 

«Εμπαιγμό αποτελεί για τους Έλληνες κτηνοτρόφους η συμπεριφορά της κυβέρνησης ως προς την αποπληρωμή του άτοκου δανείου, που είχαν συνάψει το 2007, για την αντιμετώπιση ανυπέρβλητων δυσκολιών της χρονιάς εκείνης.
Από τη μία ο Υπ. Οικονομικών, με την υπ’ αριθμό 59846/Β.2461 απόφαση, υπέγραψε στις 28.12.2010 τη ρύθμιση αποπληρωμής του δανείου σε έξι ετήσιες δόσεις με πρώτη δόση καταβλητέα την 31.12.2010. Από την άλλη τελείως παράνομα και καταχρηστικά η ΑΤΕ -σύμφωνα με επιβεβαιωμένες καταγγελίες κτηνοτρόφων- παρακράτησε στις 01.01.2011, (δηλ. δύο ημέρες μετά την υπογραφή της ρύθμισης από τον υπουργό οικονομίας), από τα βιβλιάρια παραγωγών, χρηματικά ποσά που αντιστοιχούν στην καταβολή δύο δόσεων του εν λόγω δανείου.  
Καταγγέλλουμε την κυβέρνηση:
1ον Για έλλειψη συντονισμού μεταξύ των υπηρεσιών του Υπουργείου και της ΑΤΕ σ’ ένα τόσο σημαντικό θέμα που αφορά δεκάδες εκατομμύρια ευρώ,
2ον Για την αναστάτωση που προκάλεσε με την παράνομη πράξη της ΑΤΕ να εισέλθει και να αφαιρέσει από τα ατομικά  βιβλιάρια των παραγωγών χρηματικά ποσά. Και
3ον Για τον τρόπο με τον οποίο λειτούργησε η διοίκηση της ΑΤΕ, την ημέρα της πρωτοχρονιάς, να εισέλθει στους προσωπικούς λογαριασμούς των παραγωγών και να αφαιρέσει τα όποια χρηματικά ποσά, σαν να ήθελε να διασφαλίσει τα χρήματά της από «κοινούς εγκληματίες» που δεν ήθελαν να πληρώσουν τις οφειλές τους!!
Ζητούμε την άμεση επιστροφή των χρημάτων που παράνομα και καταχρηστικά αφαιρέθηκαν από τα βιβλιάρια των κτηνοτρόφων και τη δημόσια συγνώμη από τη διοίκηση της ΑΤΕ προς τους ανθρώπους του μόχθου και της παραγωγής της Ελληνικής υπαίθρου για τον απαξιωτικό τρόπο με τον οποίο τους αντιμετώπισαν.
Γι’ ακόμα μία, φορά φανερώνεται η αδυναμία συντονισμού της κυβέρνησης σε απλά θέματα, που ωστόσο προκαλούν αδικαιολόγητα αναστάτωση και ανησυχία στους πολίτες, ιδίως όταν πρόκειται για πράξεις οικονομικού περιεχομένου, αλλά και η διάθεση ορισμένων παραγόντων της διοίκησης και του τραπεζικού συστήματος απέναντι σε απλούς παραγωγούς που ζουν στην Ελληνική περιφέρεια και κοπιάζουν για την αύξηση της παραγωγής στη χώρα και του εθνικού μας πλούτου».

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΤΟΜΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. Γ. ΚΑΣΑΠΙΔΗ

Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Αγροτικής Ανάπτυξης της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Κοζάνης, κ. Γ. Κασαπίδης, με αφορμή την αύξηση των συντελεστών του ΦΠΑ από το 11% στο 13%, έκανε την ακόλουθη δήλωση: 

«Νέο ισχυρό πλήγμα δέχονται οι Έλληνες με χαμηλά εισοδήματα, με την αύξηση των συντελεστών του ΦΠΑ από το 11% στο 13%, δεδομένου ότι η αύξηση αυτή αφορά προϊόντα και υπηρεσίες πρώτης ανάγκης, για τα οποία οι χαμηλόμισθοι και χαμηλοσυνταξιούχοι πολίτες δαπανούν το μεγαλύτερο ποσό του εισοδήματός τους.
Συγκεκριμένα: Το κόστος προϊόντων όπως τα δημητριακά, τα γαλακτοκομικά, τα κρέατα, τα λαχανικά, το ελαιόλαδο, που αποτελούν βασικά είδη διατροφής, αυξάνεται για τους καταναλωτές τουλάχιστον κατά 7,5%, αφού στην παραγωγική τους διαδικασία θα ενσωματωθούν οι αυξήσεις των συντελεστών ΦΠΑ κατά 2%, αλλά και της τιμής του αγροτικού ρεύματος κατά 5,5%.
Η συνολική αυτή αύξηση του κόστους παραγωγής των αγροτικών μας προϊόντων θα έχει ως αποτέλεσμα, είτε τη μείωση της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών, που προτιμούν τα Ελληνικά προϊόντα, οπότε θα μειωθούν και οι ποσότητες που θα καταναλώνουν, είτε τη μείωση της τιμής παραγωγού, οπότε η καλλιέργεια αρκετών προϊόντων θα είναι ασύμφορη πλέον για τους Έλληνες αγρότες.
Καθώς οι αυξήσεις αυτές ενσωματώνονται στο κόστος παραγωγής των περισσότερων αγροτικών μας προϊόντων, τα καθιστούν ακριβότερα στις αγορές του εξωτερικού, πλήττοντας έτσι καίρια τις εξαγωγές μας και μειώνοντας σημαντικά την ανταγωνιστικότητα της αγροτικής μας οικονομίας, στην Ελλάδα και τις χώρες του εξωτερικού.      
Μέσα στο γενικότερο κλίμα της φοροεπιδρομής της κυβέρνησης, οι νέες αυξήσεις έρχονται να ενισχύσουν και να επιταχύνουν τον φαύλο κύκλο της ύφεσης της οικονομίας μας, ακόμα και στον πρωτογενή τομέα, που αποτελεί τη μεγαλύτερη ελπίδα της χώρας για ανάπτυξη στην πατρίδα μας.  
Γι’ ακόμα μία φορά, καλούμε την κυβέρνηση να αλλάξει μίγμα πολιτικής και να αποδεχτεί τις προτάσεις για την ανάπτυξη στην πατρίδα μας, που -εδώ και μήνες- προτείνει ο Πρόεδρός μας Αντώνης Σαμαράς». 

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. Π. ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΒΡΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΕΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ κ. Θ. ΠΑΓΚΑΛΟΥ

Ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β΄ Αθηνών, κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος, κληθείς να σχολιάσει το περιεχόμενο ομιλίας, που έκανε ο Αντιπρόεδρος της κυβέρνησης κ. Θ. Πάγκαλος στο παρελθόν και ήρθε τώρα στο φως της δημοσιότητας, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Το “ανθολόγιο” των ακατάσχετων ύβρεων και προσβλητικών τοποθετήσεων του κ. Θόδωρου Πάγκαλου “εμπλουτίστηκε” σήμερα και με νέα “επεισόδια”, που αποκαλύπτονται στις εφημερίδες.
Ενώ τα βαρύτατα ατοπήματα του Αντιπροέδρου διαδέχονται το ένα το άλλο, η κοινή γνώμη έχει πεισθεί, πλέον, ότι το πρόβλημα δεν είναι του κ. Πάγκαλου, αλλά του ίδιου του Πρωθυπουργού, ο οποίος οφείλει άμεσα να αναλάβει τις ευθύνες του».

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. Π. ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΝΤΟΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ κ. Α. ΜΗΤΣΟΥ

Ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β΄ Αθηνών, κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος, ερωτηθείς από δημοσιογράφους για τις καταγγελίες του παραιτηθέντος Γενικού Γραμματέα Έρευνας και Τεχνολογίας κ. Αχιλλέα Μητσού, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Μεγάλο ηθικό και πολιτικό ζήτημα δημιουργούν για την κυβέρνηση οι σοβαρότατες καταγγελίες για προβλήματα διαφάνειας, νομιμότητας και αποτελεσματικότητας στη διαχείριση ευρωπαϊκών κονδυλίων για την έρευνα, που έγιναν από τον παραιτηθέντα Γενικό Γραμματέα Έρευνας και Τεχνολογίας κ. Αχιλλέα Μητσό.
Ιδιαίτερη εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι ο ίδιος υποδεικνύει ως υπεύθυνο αυτής της εξ ολοκλήρου αρνητικής εικόνας που περιγράφει, τον υφυπουργό Παιδείας κ. Γ. Πανάρετο. Κάνοντας, μάλιστα, λόγο για παρεμβάσεις του υφυπουργού, αντίθετες με τη διαφάνεια και τους νόμους.
 Τα όσα λέει ο κ. Μητσός πρέπει να διερευνηθούν άμεσα από όλα τα εντεταλμένα όργανα της Πολιτείας. Γιατί η Ελληνική κοινωνία, όταν “ματώνει” οικονομικά και υποβάλλεται σε δραματικές περικοπές και θυσίες, δεν ανέχεται να υπάρχουν “σκιές” στη διαχείριση του δημόσιου χρήματος.
Αν, από την άλλη πλευρά, η κυβέρνηση ισχυρίζεται ότι ο κ. Μητσός ψεύδεται, θα πρέπει να τον καταγγείλει, επισημαίνοντας που ακριβώς έγκειται το ψεύδος».

61% των Ελλήνων ηλικίας 18-30 ετών που ζουν με τους γονείς τους επικαλούνται ως κύρια αιτία την οικονομική κρίση

Σε ποσοστό 46% των νέων ενηλίκων ηλικίας 18-34 ετών στην Ευρωπαϊκή Ένωση εξακολουθούν να ζουν τουλάχιστον με έναν από τους γονείς τους ενώ φαίνεται ότι οι νέοι Έλληνες (61%), Ούγγροι (64%) και Πορτογάλοι (62%) έχουν την τάση να προβάλλουν ως αιτία την έλλειψη οικονομικών πόρων ακόμη πιο συχνά από ό,τι οι νέοι σε άλλα κράτη μέλη, σημειώνει η επίτροπος για θέματα Πολιτισμού, Εκπαίδευσης, Νεολαίας και Πολυγλωσσίας κα. Α. Βασιλείου, έπειτα από ερώτηση του ευρωβουλευτή της Ν.Δ. κ. Γ. Παπανικολάου για την αδυναμία οικονομικής ανεξαρτητοποίησης των νέων εξαιτίας της οικονομικής κρίσης. 

ΔΗΛΩΣΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΤΟΜΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. Ι. ΒΡΟΥΤΣΗ

Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Κυκλάδων, κ. Ιωάννης Βρούτσης, σχετικά με τις εκρηκτικές διαστάσεις της Ανεργίας, καθώς και τα συνεχή δημοσιεύματα για το κύμα φυγής των Νέων Ανέργων από τη χώρα μας, προέβη στην ακόλουθη δήλωση:
«Η καινούργια χρονιά βρήκε εκατοντάδες χιλιάδες συμπολίτες μας ν’ αντιμετωπίζουν το φάσμα της Ανεργίας και να ωθούνται στο περιθώριο της οικονομικής και κοινωνικής ζωής.
Ιδιαίτερα οι νέοι μας πληρώνουν βαρύ το τίμημα της πολιτικής του Μνημονίου, της πολιτικής της Ύφεσης, της Ανεργίας και των “Λουκέτων”.

627.301 άνεργοι εγγεγραμμένοι στον ΟΑΕΔ το μήνα Νοέμβριο!
12,4% η Ανεργία της Χώρας το Σεπτέμβριο του 2010!
33,6% η Ανεργία των Νέων! 
1 στους 3 νέους μας είναι Άνεργος

ΔΗΛΩΣΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΤΟΜΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. ΣΤ. ΚΑΛΑΦΑΤΗ

Ο υπεύθυνος Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Μεταφορών και Επικοινωνιών της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης κ. Σταύρος Καλαφάτης, σχετικά με τη συζήτηση στην Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας «Ενίσχυση ιδιωτικών επενδύσεων για την οικονομική ανάπτυξη, την επιχειρηματικότητα και την περιφερειακή συνοχή», έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Είναι βέβαιο ότι η κατάθεση του δεύτερου σχεδίου νόμου, με καθυστέρηση 18 μήνες από τις εκλογές του Οκτωβρίου 2010 και σχεδόν 12 μήνες από τη λήξη του τελευταίου αναπτυξιακού νόμου, δημιούργησε από τη μία σοβαρές επιπτώσεις στη λειτουργία των επιχειρήσεων και  από την άλλη σημαντικές προσδοκίες για το περιεχόμενό του, σε σχέση με τις εκάστοτε αναφορές της πολιτικής ηγεσίας. 
Δυστυχώς, η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, για ακόμη μία φορά, αρκέστηκε σ’ ένα κείμενο γενικού περιεχομένου, του οποίου η εφαρμογή απαιτεί την έκδοση 3 Π.Δ. και 29 υπουργικών αποφάσεων. 
Ακόμη και η ένταξη των μεταφορικών επιχειρήσεων στον παρόντα αναπτυξιακό νόμο, που ψηφίστηκε στο νομοσχέδιο των “Οδικών Εμπορευματικών Μεταφορών”, παραμένει έωλη, καθώς δεν γίνεται καμία μνεία στο κείμενο του παραπάνω σχεδίου νόμου, αλλά παραπέμπεται στην έκδοση σχετικής υπουργικής απόφασης. 
Ελπίζουμε ότι η υπογραφή των αποφάσεων θα γίνει άμεσα και εντός του μηνός Ιανουαρίου, καθώς - σύμφωνα με το σχέδιο νόμου - επίκειται άμεση προκήρυξη για την υποβολή προτάσεων τον Απρίλιο του 2011. Σε διαφορετική περίπτωση, κινδυνεύουμε να μην έχουμε ουσιαστικό Αναπτυξιακό Νόμο το πρώτο εξάμηνο του 2011, προσθέτοντας στη λίστα της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ ένα ακόμη αρνητικό επίτευγμα».     

ΔΗΛΩΣΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΤΟΜΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. Θ. ΚΑΡΑΟΓΛΟΥ

Ο Αναπληρωτής Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Οικονομίας της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β΄ Θεσσαλονίκης, κ. Θεόδωρος Καράογλου, αναφορικά με την πορεία των φορολογικών εσόδων, έκανε την ακόλουθη δήλωση: 

«Μια δύσκολη χρονιά ολοκληρώθηκε και η πορεία των φορολογικών εσόδων μόνο σε ευχάριστες σκέψεις δεν μας βάζει.
 Η κυβέρνηση περνάει ένα σχεδόν πανηγυρικό κλίμα, επειδή είχε θετικά εισπρακτικά αποτελέσματα η διαδικασία της περαίωσης, αλλά παραβλέπει ότι τα τελικά φορολογικά έσοδα του 2010:
- Ήταν κατά πολύ μικρότερα από αυτά που είχε υπολογίσει, αφού αρχικά είχε στόχο αύξησής τους κατά 13,7% και τελικά κλείνει τη χρονιά με λιγότερο από τα μισά, περίπου 5,5%.
- Βασίστηκαν, εν πολλοίς, σε αποσπασματικά μέτρα, όπως είναι η έκτακτη εισφορά και σε μέτρα εκτός Μνημονίου, όπως είναι η περαίωση και όχι σε μόνιμα και υγιή μέτρα. Αλλά πώς να υπάρξουν σταθερά και μόνιμα αυξημένα έσοδα από μια οικονομία, που - εξαιτίας της κυβερνητικής πολιτικής - βουλιάζει στην ύφεση;
- Δεν βασίστηκαν σε κάποια σοβαρή διαρθρωτική προσπάθεια, σε αύξηση της φορολογικής βάσης ή σε πάταξη της φοροδιαφυγής, αλλά σε υπέρμετρη φορολόγηση των νοικοκυριών και των επιχειρήσεων και σε αύξηση των έμμεσων φόρων, που υπαγόρευσε μια αντιαναπτυξιακή πολιτική, προκαλώντας ύφεση, ανεργία, λουκέτα, πληθωρισμό.
Η Εθνική μας οικονομία χρειάζεται σταθερά έσοδα. Χρειάζεται δραστική αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής, ανάπτυξη, αύξηση των επενδύσεων και των θέσεων εργασίας, ώστε να έρθουν αυξημένα έσοδα, μέσα από την αύξηση της οικονομικής δραστηριότητας. Διαφορετικά, όσο και να αφαιμαχθούν τα νοικοκυριά, όση φορολογία και να υποστούν οι σκληρά δοκιμαζόμενες μικρομεσαίες επιχειρήσεις,  όσο πρόσκαιρα και να υπάρχουν κάποια αποτελέσματα, μακροπρόθεσμα η πορεία της Εθνικής μας οικονομίας, ως αποτέλεσμα της κυβερνητικής πολιτικής,  θα οδηγείται σε αδιέξοδο».

Ειδήσεις

* Υπάρχουν στοιχεία … αλλά η Δικαιοσύνη αδρανεί

Ο υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Δικαιοσύνης της Νέας Δημοκρατίας,  κ. Αν. Νεράντζης, με αφορμή πρόσφατη ραδιοφωνική συνέντευξη του γραμματέα του ΠΑΣΟΚ, δήλωσε ότι «Ούτε και οι γιορτές δεν μπόρεσαν ν’ αναχαιτίσουν τις επιθέσεις της κυβερνητικής παράταξης, εναντίον της Δικαιοσύνης. Αυτή τη φορά, το έργο εξετέλεσε, αντί του αρμοδίου υπουργού, το «όλον ΠΑΣΟΚ», δια του γραμματέα του, ο οποίος αποφάνθηκε βαρύγδουπα, ότι, για τα ομόλογα, υπάρχουν στοιχεία που μπορούν να οδηγήσουν κά-ποιους στη φυλακή, αλλά η Δικαιοσύνη αδρανεί. Παράλληλα, καταφέρθηκε και εναντίον του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου.
Πέραν των επιμόνων και ανθεκτικών ερωτημάτων που προκαλούν οι άστοχες και αστόχαστες αυτές δηλώ-σεις του Γραμματέα του ΠΑΣΟΚ (πώς και από πότε αυτός, που δηλώνει πολιτικός επιστήμων, απέβη μέγας ποινικολόγος; Πώς και πότε έλαβε γνώση της σχετικής ποινικής δικογραφίας; Από πού οδηγείται στην πρόωρη κατάγνωση ενόχων και ενοχών; Πώς προεξοφλεί τη «φυλάκιση» των ενόχων; Από πού, εν πάση περιπτώσει, αντλεί την νομιμοποίηση για μια τέτοια «εισπήδηση»;), ορθώνεται μια κατάφαση: Ότι το ΠΑ-ΣΟΚ εκλαμβάνει τη Δικαιοσύνη ως θεραπαινίδα και την αντιμετωπίζει, κατά τις διαθέσεις του. 
Εμείς, όμως, του αντιτάσσουμε, ότι “υπάρχουν δικαστές στην Ελλάδα”».

* Επιεικώς ανεπαρκείς οι  πρωτοβουλίες του υπουργείου Υπο-δομών, Μεταφορών και Δικτύων

Ο υπεύθυνος Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Μεταφορών και Επικοινωνιών της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης κ. Σταύρος Καλαφάτης, αναφορικά με τον “περιληπτικό Απολογισμό” του 2010, που γνωστοποίησε το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, υπογράμμισε: «Το υπουργείο Υποδο-μών, Μεταφορών και Δικτύων, γνωστοποίησε τον ετήσιο απολογισμό του. Τελικά, αυτό που κατέφερε το Υπουργείο στο 2010, ήταν να νομοθετήσει μόνο για δύο μεταρρυθμιστικά εγχειρήματα: Τις Οδικές Εμπο-ρευματικές Μεταφορές και την Εξυγίανση του Ο.Σ.Ε. Ψήφισε και ένα τρίτο νομοσχέδιο, που αφορά στην Οδική Ασφάλεια, το οποίο όμως δεν αποτελεί μεταρρύθμιση, αλλά ένα απλό αποσπασματικό συμπλήρωμα νόμου. 
Η Νέα Δημοκρατία, ως υπεύθυνη αντιπολίτευση, και ως διαχρονικός εκφραστής μεταρρυθμίσεων στη χώ-ρα, στήριξε τις διαρθρωτικές αλλαγές. Υπενθύμισε άξονες της δικής της πολιτικής, στους οποίους άλλωστε βασίσθηκε η φιλοσοφία των εν λόγω αλλαγών και κατέθεσε συγκεκριμένες προτάσεις. 
Στηλίτευσε, όμως, έντονα και καταψήφισε τις διατάξεις που κινούνταν στα όρια της συνταγματικής νομι-μότητας ή απαξίωναν τις εργασιακές σχέσεις. 
Στον τομέα των Επικοινωνιών, από την άλλη μεριά, το υπουργείο ήταν παντελώς ανύπαρκτο, με τα νομο-σχέδια που αφορούν στις Ταχυδρομικές και Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες, να παραπέμπονται για το νέο έτος. Το ίδιο και τα νομοσχέδια που αφορούν στην αναδιάρθρωση των Αστικών Συγκοινωνιών, στην Υ.Π.Α. και τα Περιφερειακά Αεροδρόμια. 
Όλες οι άλλες πρωτοβουλίες του υπουργείου χαρακτηρίζονται επιεικώς ανεπαρκείς. Όπως το έωλο Σχέδιο Υποδομών-Μεταφορών Θεσσαλονίκης. Όπως η απουσία στρατηγικής στο πεδίο των Logistics, με τους διαγωνισμούς των Εμπορευματικών Κέντρων στο Θριάσιο και στο στρατόπεδο Γκόνου στη Θεσσαλονίκη να παραπαίουν. 
Με ένα τέτοιο ισχνό και ανακόλουθο απολογισμό, ο ρόλος της Νέας Δημοκρατίας καθίσταται περισσότερο σημαντικός. Πάντοτε υπεύθυνος και ουσιαστικός. Με σταθερό προσανατολισμό την άμεση και αποτελε-σματική αντιμετώπιση των προκλήσεων του νέου έτους».     

* Δυσβάσταχτες  αυξήσεις

Ο αναπληρωτής υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Οικονομίας της Νέας Δημοκρατίας,  κ. Χρήστος Σταϊκούρας έκανε την ακόλουθη δήλωση, σχετικά με τις νέες φορολογικές επιβαρύνσεις των νοικοκυριών: «Το 2011 έκανε ποδαρικό με νέες επιβαρύνσεις για τα νοικοκυριά.
Η αύξηση του ΦΠΑ από το 11% στο 13%, η 3η αύξηση από τις αρχές του 2010, οδηγεί σε δυσβάσταχτες για τους καταναλωτές αυξήσεις σε τιμές ευρείας κλίμακας προϊόντων και υπηρεσιών. Στις τιμές τροφίμων, στα εισιτήρια μέσων μαζικής μεταφοράς, στα κόμιστρα ταξί, στις τιμές στον τομέα της ψυχαγωγίας και της εστίασης, στα τιμολόγια ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ και φυσικού αερίου.
Ήδη, από την Πρωτοχρονιά, αυξήθηκαν τα εισιτήρια του ΟΣΕ, ενώ από σήμερα αυξήθηκαν και τα διόδια της Εθνικής Οδού Αθηνών-Λαμίας. 
Ενώ, νέες αντικειμενικές αξίες ισχύουν για πλήθος ακινήτων με σημαντική φορολογική επιβάρυνση σε κληρονομιές, γονικές παροχές, δωρεές, μεταβιβάσεις και φόρο ακίνητης περιουσίας. 
Αυτές οι νέες επιβαρύνσεις, σε συνδυασμό με την σφικτή εισοδηματική πολιτική και τις αλλαγές στις ερ-γασιακές σχέσεις, οδηγούν σε αδιέξοδο νοικοκυριά και επιχειρήσεις και όλα αυτά χωρίς να βλέπουν “φως στο τούνελ”.
Οι επιβαρύνσεις αυτές έχουν, όμως, και αβέβαιο αποτέλεσμα, όπως καταδεικνύουν οι εφετινές αποκλίσεις για τα δημόσια έσοδα από τους στόχους του Προϋπολογισμού.
Και αυτό γιατί η ακολουθούμενη πολιτική αποδεικνύεται δημοσιονομικά αναποτελεσματική, κοινωνικά άδικη και αναπτυξιακά αναιμική.
Καθίσταται, συνεπώς, επιτακτική η αλλαγή του μείγματος οικονομικής πολιτικής.
Αναγκαία αλλαγή για να πιάσουν τόπο οι μεγάλες και διευρυνόμενες θυσίες των Ελλήνων πολιτών».

* Η κυβέρνηση βάζει  βαθιά το χέρι στο πορτοφόλι του Έλληνα πολίτη

Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Ενέργειας & Φυσικών Πόρων της Νέας Δημοκρατίας, βου-λευτής Βοιωτίας, κ. Μιχάλης Γιαννάκης, με αφορμή τις αυξήσεις στις τιμές της ενέργειας (τιμολόγια ΔΕΗ και φυσικού αερίου) λόγω της αύξησης του ΦΠΑ,  δήλωσε: «Με τον ερχομό της νέας χρονιάς, η κυβέρνη-ση βάζει και πάλι βαθιά το χέρι στο πορτοφόλι του Έλληνα πολίτη.
Με την αύξηση του ΦΠΑ από το 9% στο 13%, που μάλιστα ισχύει αναδρομικά για καταναλώσεις του 2010, το ηλεκτρικό ρεύμα μετατρέπεται από κοινωνικό αγαθό σε είδος πολυτελείας.
Οι ανατιμήσεις στα καύσιμα έχουν ήδη καταστήσει την Ελλάδα «πρωταθλήτρια» ακρίβειας στην Ευρωπα-ϊκή Ένωση, ενώ οι αυξήσεις στο φυσικό αέριο επιβαρύνουν ακόμα περισσότερο τις επιχειρήσεις και τα νοικοκυριά.
Επιτέλους, η κυβέρνηση οφείλει να αναλάβει συγκεκριμένες πρωτοβουλίες υπέρ των ασθενέστερων και να εγκαταλείψει τη δογματική πολιτική των ανατιμήσεων, που τινάζει στον αέρα τους προϋπολογισμούς των νοικοκυριών και των μικρομεσαίων επιχειρήσεων».

* Πόλεμος επικοινωνιακός και όχι ουσιαστικός κατά της φορο-διαφυγής

Ο αναπληρωτής υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Οικονομίας της Νέας Δημοκρατίας,  κ. Θεόδω-ρος Καράογλου, αναφορικά με την ουσία και τα αποτελέσματα των μέτρων κατά της φοροδιαφυγής της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ, υπογράμμισε: «Νέο “σκληρό  και αμείλικτο πόλεμο” εναντίον της φοροδιαφυ-γής, κήρυξε με την έναρξη του νέου έτους, η  “σοσιαλιστική” κυβέρνηση.  Μόνο που για μια ακόμη φορά, ο “πόλεμος” αυτός είναι απλώς επικοινωνιακός και όχι ουσιαστικός.
Η Νέα Δημοκρατία από θέση αρχής, πιστεύει στην αναγκαιότητα του εθνικού στόχου για την αντιμετώπι-ση ενός σύγχρονου εγκλήματος, της φοροδιαφυγής. Όμως, απαραίτητη προϋπόθεση για να υπάρξουν ουσι-αστικά αποτελέσματα είναι ένα νέο, απλό, σταθερό αναπτυξιακό και κοινωνικά δίκαιο φορολογικό σύστη-μα. Να σέβεται την κοινωνία, να αποβλέπει στην επίτευξη κοινωνικής δικαιοσύνης και φυσικά να είναι αποτελεσματικό. Κάτι που -όπως δείχνει η κυβέρνηση, με τις λάθος κινήσεις και την αναποτελεσματικότη-τά της- δεν φαίνεται να επιτυγχάνεται. Για παράδειγμα:  
Τι έγιναν οι «επιτυχίες» των “ράμπο” του ΣΔΟΕ  του 2010 κατά επωνύμων γιατρών, καλλιτεχνών κλπ; Ποιος είναι ο αριθμός των υποθέσεων που ερευνήθηκαν και ποια τα αποτελέσματα των ελέγχων  και τα έσοδα εξ αυτών; Σύμφωνα, άλλωστε, με τα επίσημα στοιχεία του Υπουργείου Οικονομικών το 2010 ει-σπράχθησαν 4,5 εκατ. ευρώ λιγότερα από πρόστιμα για παραβάσεις φορολογικής νομοθεσίας σε σχέση με το 2009.
Πόσα από τα 31 δισ. ευρώ βεβαιωμένων ληξιπρόθεσμων οφειλών, από το γνωστό ψεύτικο προεκλογικό σλόγκαν του ΠΑΣΟΚ “λεφτά υπάρχουν” εισπράχθηκαν έως 31-12-2009 ή έως 31-12-2010; Πόσο το νέο υπόλοιπό τους και σε ποιες ενέργειες έχει προχωρήσει ή σκοπεύει να προχωρήσει η κυβέρνηση για την είσπραξή τους;
Γιατί η κυβέρνηση, με συνοπτικές διαδικασίες, με το γνωστό κατεπείγον Ν/Σ της ντροπής, προσπάθησε να διαγράψει 24 δισ. βεβαιωμένες ληξιπρόθεσμες οφειλές; Ποιους αφορούσαν και  γιατί τέτοια σπουδή για κατεπείγουσα –ύποπτη διαγραφή τους;
Πότε, επιτέλους, θα γίνει η “περίφημη” και πολυδιαφημισμένη αναδιοργάνωση των “αναποτελεσματικών” κατά την ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών  υπηρεσιών του;  Ήδη, η κυβέρνηση βρίσκεται στο 2ο χρόνο της, έχει ανακοινώσει δεκάδες φορές την πρόθεσή της για αναδιοργάνωση των υπηρεσιών του υπουργείου Οικονομικών, αλλά πράξεις -μέχρι σήμερα- δεν είδαμε. Απλώς λόγια και μόνον λόγια.
Με αφορμή τις εξαγγελίες περί ποινικοποίησης της μη απόδοσης ΦΠΑ, υπογραμμίζουμε ότι είναι ανάγκη να προσαρμοστεί ανάλογα και το ίδιο το κράτος, που καθυστερεί υπέρμετρα να επιστρέψει το ΦΠΑ στους δικαιούχους και ούτε δέχεται να γίνει έστω συμψηφισμός υποχρεώσεων. Όταν θέλουμε ο πολίτης να σέβε-ται το κράτος πρέπει και το κράτος να σέβεται τον πολίτη.
Η Νέα Δημοκρατία πρότεινε τη δημιουργία ενός μόνιμου και αυτόματου μηχανισμού συμψηφισμού οφει-λών προς και από το Δημόσιο».


* Η κα Ρόδη Κράτσα θέτει στον Αρχιεπίσκοπο θέματα προ-στασίας των Χριστιανών και των χριστιανικών συμβόλων 

Η πρόσφατη συνάντηση της αντιπροέδρου του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, Ευρωβουλευτού Ν.Δ.κας  Ρόδη Κράτσα, με τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερώνυμο και τα ζητήματα που τέθηκαν προς αντιμετώπιση, λαμβάνουν ιδιαίτερη σημασία και βρίσκονται στο επίκεντρο της επικαιρότητας μετά τα αυξανόμενα περιστατικά θανάσιμων επιθέσεων κατά χριστιανικών κοινοτήτων στο Ιράκ και την Αίγυ-πτο. 
Εν όψει της μετάβασης του Αρχιεπισκόπου στη Συρία και το Λίβανο, η κα Κράτσα του παρουσίασε την κατάσταση των Χριστιανών στη Μέση Ανατολή, τις πρωτοβουλίες του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για την προστασία τους και τις δικές της εμπειρίες από τη μακρόχρονη ενασχόλησή της με τα σχετικά θέματα. Συ-ζήτησε με τον Μακαριότατο τρόπους δράσης για την αποτελεσματικότερη προστασία των Χριστιανών στη Μέση Ανατολή και της θρησκευτικής τους ελευθερίας. Παράλληλα, η κα Κράτσα ζήτησε και τη συμπαρά-σταση του Αρχιεπισκόπου για το θέμα της προστασίας του Ιορδάνη ποταμού - σημαντικού θρησκευτικού συμβόλου - από τη ρύπανση και την αποξήρανση, ένα θέμα για το οποίο η ίδια έχει προωθήσει δράσεις και πρωτοβουλίες σε επίπεδο πολιτικό και σε επίπεδο κινητοποίησης των μη κυβερνητικών οργανώσεων. 
Παράλληλα, με αφορμή την έναρξη του νέου έτους 2011 - Ευρωπαϊκού Έτους Εθελοντισμού και των πολι-τικών της Ε.Ε. στο πλαίσιο αυτό, ο Αρχιεπίσκοπος και η αντιπρόεδρος συζήτησαν και το ζήτημα της πιο συστηματικής προώθησης και ενίσχυσης του εθελοντισμού στην Ελλάδα καθώς και της εκπαίδευσης εθε-λοντών. 

* Μεμονωμένα μέτρα και “μπαλώματα

Ο εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας,  κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος, κληθείς από τηλεοπτικό κανάλι να σχολιάσει τις δηλώσεις του υπουργού Προστασίας του Πολίτη για τα θέματα της λαθρομετανάστευσης, έκανε την ακόλουθη δήλωση: «Με μεμονωμένα μέτρα και “μπαλώματα”, όπως τα “συρματοπλέγματα στον Έβρο”, το μεγάλο πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης δεν λύνεται. Έχουμε καλέσει την κυβέρνηση να αλλάξει, συνολικά, τη μεταναστευτική της πολιτική, η οποία έχει αποτύχει πλήρως και μας οδηγεί σε δρα-ματικά αδιέξοδα. 
Ως Νέα Δημοκρατία, ανοίξαμε το δρόμο, έχοντας από καιρό ανακοινώσει μια ολοκληρωμένη πρόταση για μια σύγχρονη ευρωπαϊκή πολιτική για τη μετανάστευση, άμεσα εφαρμόσιμη και αποτελεσματική».

* ΄Υβρεις και  προσβολές κατά των Δημοσίων Υπαλλήλων

Ο εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β΄ Αθηνών, κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος,  υπογράμμισε ότι «Οι ύβρεις του κ. Πάγκαλου κατά των δημοσίων υπαλλήλων έχουν δημιουργήσει μεγάλο πολιτικό ζή-τημα για την κυβέρνηση. 
Ο Πρωθυπουργός έχει μόνο μια επιλογή: Να αποδοκιμάσει άμεσα το υβρεολόγιο, όπως τον κάλεσε, ήδη, η Νέα Δημοκρατία. 
Αν εξακολουθήσει να σιωπά, σημαίνει ότι υιοθετεί τις ύβρεις και τις προσβολές κατά του συνόλου των δημοσίων υπαλλήλων, που διατύπωσε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησής του».

Δευτέρα 3 Ιανουαρίου 2011

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. Δ. ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΥ‏

Ο Αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Δημήτρης Αβραμόπουλος, με αφορμή την επικείμενη επίσκεψη του Πρωθυπουργού στην Άγκυρα, μετά από πρόσκληση του Τούρκου ομολόγου του κ. Ερντογάν, να παραστεί και να μιλήσει στην ετήσια συνάντηση των Τούρκων Διπλωματικών Αντιπροσώπων ανά τον κόσμο, προέβη στην ακόλουθη δήλωση:
«Είναι ώρα να αντιληφθεί ο Πρωθυπουργός και η Κυβέρνηση, ότι οι ελληνοτουρκικές σχέσεις πρέπει να ξεφύγουν από το πλαίσιο δημοσίων σχέσεων και εντυπώσεων, καθότι οι μέχρι τώρα κινήσεις καλής θελήσεως της ελληνικής πλευράς, δεν έχουν βρει αντίκρισμα από την τουρκική πλευρά. Τους τελευταίους μήνες παρατηρείται ιδιαίτερα έντονη διπλωματική και στρατιωτική δραστηριότητα από πλευράς της Τουρκίας, η οποία αμφισβητεί  τα εθνικά μας δίκαια και, σε πολλές περιπτώσεις, προκαλεί.
Σε αυτήν την ιδιαίτερα δύσκολη συγκυρία για τη χώρα μας, με την οικονομία μας να διέρχεται βαθιά κρίση, την κοινωνική μας συνοχή να αποδυναμώνεται και τους θεσμούς μας να υπολειτουργούν, απαιτείται μεγαλύτερη προσοχή και δεν συγχωρούνται πλέον λανθασμένες κινήσεις.
 Αναμένουμε από τον Έλληνα Πρωθυπουργό να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και να αξιοποιήσει την επίσκεψη αυτή προς όφελος της Ελλάδος, της ασφάλειας και της ειρήνης στην περιοχή».

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΕΥΡΩ - ΟΜΟΛΟΓΟΥ‏

Από το Γραφείο Τύπου της Νέας Δημοκρατίας και σε απάντηση ερώτησης δημοσιογράφου σχετικά με τις συσκέψεις και τις επαφές του πρωθυπουργού κ. Γ. Παπανδρέου για το θέμα του Ευρω-ομολόγου, εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:
«Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς, είχε απαντήσει με σαφή και κατηγορηματικό τρόπο για το θέμα του Ευρω-ομολόγου στην ομιλία του στη Βουλή, για τον Προϋπολογισμό του 2011. Απευθυνόμενος στον ίδιο τον Πρωθυπουργό, είχε αναφερθεί σε «επικοινωνιακά τεχνάσματα», όπως το τελευταίο με την εξαγγελία συλλογής υπογραφών για τη διενέργεια δημοψηφίσματος στην Ευρώπη, και είχε τονίσει:
‘’Δεν αρκεί ένα εκατομμύριο υπογραφές από οπουδήποτε. Πρέπει να προέρχονται από 7 χώρες μέλη, τουλάχιστον, και μάλιστα με θεσπισμένα  ελάχιστα υπογραφών σε κάθε χώρα μέλος. Δεύτερον, πρέπει να περάσουν  από πολλά στάδια, αλλά στο τέλος η Κομισιόν θα κληθεί να αποδεχθεί ή όχι τη σχετική πρωτοβουλία. Κι αν τη δεχθεί η Κομισιόν, πρέπει να την εγκρίνει ομόφωνα και το Συμβούλιο.  Όπου υπάρχουν οι γνωστές αντιδράσεις. Και όχι μόνο από ένα κράτος…

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. ΠΑΝΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΒΡΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ‏

Ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β΄ Αθηνών, κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Οι ύβρεις του κ. Πάγκαλου κατά των δημοσίων υπαλλήλων έχουν δημιουργήσει μεγάλο πολιτικό ζήτημα για την κυβέρνηση.
Ο Πρωθυπουργός έχει μόνο μια επιλογή: Να αποδοκιμάσει άμεσα το υβρεολόγιο, όπως τον κάλεσε, ήδη, η Νέα Δημοκρατία.
Αν εξακολουθήσει να σιωπά, σημαίνει ότι υιοθετεί τις ύβρεις και τις προσβολές κατά του συνόλου των δημοσίων υπαλλήλων, που διατύπωσε ο Αντιπρόεδρος της κυβέρνησής του».

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. ΠΑΝΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗΣ‏

Ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β΄ Αθηνών, κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος, κληθείς από τηλεοπτικό κανάλι να σχολιάσει τις δηλώσεις του υπουργού Προστασίας του Πολίτη για τα θέματα της λαθρομετανάστευσης, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Με μεμονωμένα μέτρα και “μπαλώματα”, όπως τα “συρματοπλέγματα στον Έβρο”, το μεγάλο πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης δεν λύνεται.
Έχουμε καλέσει την κυβέρνηση να αλλάξει, συνολικά, τη μεταναστευτική της πολιτική, η οποία έχει αποτύχει πλήρως και μας οδηγεί σε δραματικά αδιέξοδα.
Ως Νέα Δημοκρατία, ανοίξαμε το δρόμο, έχοντας από καιρό ανακοινώσει μια ολοκληρωμένη πρόταση για μια σύγχρονη ευρωπαϊκή πολιτική για τη μετανάστευση, άμεσα εφαρμόσιμη και αποτελεσματική».

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΕΛΚ

Βρυξέλλες, 3 Ιανουαρίου 2011

Η Ρόδη Κράτσα θέτει στον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών κκ. Ιερώνυμο θέματα προστασίας των Χριστιανών και των χριστιανικών συμβόλων στη Μέση Ανατολή και προώθησης του εθελοντισμού στην Ελλάδα
Η πρόσφατη συνάντηση της Αντιπροέδρου του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, Ευρωβουλευτού Ν.Δ. Ρόδης Κράτσα, με τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερώνυμο και τα ζητήματα που τέθηκαν προς αντιμετώπιση, λαμβάνουν ιδιαίτερη σημασία και βρίσκονται στο επίκεντρο της επικαιρότητας μετά τα αυξανόμενα περιστατικά θανάσιμων επιθέσεων κατά χριστιανικών κοινοτήτων στο Ιράκ και την Αίγυπτο.

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΤΟΜΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. Θ. ΚΑΡΑΟΓΛΟΥ

Ο Αναπληρωτής Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Οικονομίας της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β΄ Θεσσαλονίκης, κ. Θεόδωρος Καράογλου, αναφορικά με την ουσία και τα αποτελέσματα των μέτρων κατά της φοροδιαφυγής της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Νέο “σκληρό  και αμείλικτο πόλεμο” εναντίον της φοροδιαφυγής, κήρυξε με την έναρξη του νέου έτους, η  “σοσιαλιστική” κυβέρνηση.  Μόνο που για μια ακόμη φορά, ο “πόλεμος” αυτός είναι απλώς επικοινωνιακός και όχι ουσιαστικός.

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΤΟΜΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ & ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. Μ. ΓΙΑΝΝΑΚΗ

Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Ενέργειας & Φυσικών Πόρων της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Βοιωτίας, κ. Μιχάλης Γιαννάκης, με αφορμή τις αυξήσεις στις τιμές της ενέργειας (τιμολόγια ΔΕΗ και φυσικού αερίου) λόγω της αύξησης του ΦΠΑ, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Με τον ερχομό της νέας χρονιάς, η κυβέρνηση βάζει και πάλι βαθιά το χέρι στο πορτοφόλι του Έλληνα πολίτη.
Με την αύξηση του ΦΠΑ από το 9% στο 13%, που μάλιστα ισχύει αναδρομικά για καταναλώσεις του 2010, το ηλεκτρικό ρεύμα μετατρέπεται από κοινωνικό αγαθό σε είδος πολυτελείας.
Οι ανατιμήσεις στα καύσιμα έχουν ήδη καταστήσει την Ελλάδα «πρωταθλήτρια» ακρίβειας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, ενώ οι αυξήσεις στο φυσικό αέριο επιβαρύνουν ακόμα περισσότερο τις επιχειρήσεις και τα νοικοκυριά.
Επιτέλους, η κυβέρνηση οφείλει να αναλάβει συγκεκριμένες πρωτοβουλίες υπέρ των ασθενέστερων και να εγκαταλείψει τη δογματική πολιτική των ανατιμήσεων, που τινάζει στον αέρα τους προϋπολογισμούς των νοικοκυριών και των μικρομεσαίων επιχειρήσεων».

ΔΗΛΩΣΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΤΟΜΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. ΧΡ. ΣΤΑΪΚΟΥΡΑ‏

Ο Αναπληρωτής Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Οικονομίας της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Φθιώτιδας, κ. Χρήστος Σταϊκούρας έκανε την ακόλουθη δήλωση, σχετικά με τις νέες φορολογικές επιβαρύνσεις των νοικοκυριών:
«Το 2011 έκανε ποδαρικό με νέες επιβαρύνσεις για τα νοικοκυριά.
Η αύξηση του ΦΠΑ από το 11% στο 13%, η 3η αύξηση από τις αρχές του 2010, οδηγεί σε δυσβάσταχτες για τους καταναλωτές αυξήσεις σε τιμές ευρείας κλίμακας προϊόντων και υπηρεσιών. Στις τιμές τροφίμων, στα εισιτήρια μέσων μαζικής μεταφοράς, στα κόμιστρα ταξί, στις τιμές στον τομέα της ψυχαγωγίας και της εστίασης, στα τιμολόγια ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ και φυσικού αερίου.
Ήδη, από την Πρωτοχρονιά, αυξήθηκαν τα εισιτήρια του ΟΣΕ, ενώ από σήμερα αυξήθηκαν και τα διόδια της Εθνικής Οδού Αθηνών-Λαμίας.