Ο Γραμματέας Αγροτικού της Νέας Δημοκρατίας, Βουλευτής Κορινθίας κ. Κώστας Κόλλιας, έκανε την ακόλουθη δήλωση με αφορμή την επίσκεψη του Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων στη Λάρισα:
«Αόριστες δεσμεύσεις και μεγαλοστομίες συνόδευσαν τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων στην επίσκεψή του στους βαμβακοπαραγωγούς του Θεσσαλικού κάμπου, που τόσες καταστροφές υπέστησαν.
«Αόριστες δεσμεύσεις και μεγαλοστομίες συνόδευσαν τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων στην επίσκεψή του στους βαμβακοπαραγωγούς του Θεσσαλικού κάμπου, που τόσες καταστροφές υπέστησαν.
Στις κραυγές απόγνωσης των αγροτών, αντέταξε γενικόλογες υποσχέσεις περί αποζημιώσεων, χωρίς να ξεκαθαρίσει, ούτε τον τρόπο, ούτε τον χρόνο καταβολής τους.
Στα αδιέξοδα του αγροτικού κόσμου απάντησε με πυροτεχνήματα περί επιτελικών, καλλικρατικών σχεδιασμών.
Αφού η Κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ ήρε κάθε έννοια προστασίας των αγροτών μας, με την κατάλυση του ΕΛΓΑ και του γεωργοσφαλιστικού συστήματος, σήμερα ο κύριος Σκανδαλίδης χαρακτηρίζει την αγροτική ανάπτυξη θέμα “υψίστης εθνικής ασφάλειας”.
Για τους αγρότες ασφάλεια σημαίνει άμεση αποκατάσταση των ζημιών από το πράσινο και το ρόδινο σκουλήκι και αναπλήρωση των χαμένων εισοδημάτων τους.
Η ηγεσία του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων οφείλει, εδώ και τώρα να πάρει, την πολιτική απόφαση για άμεση κάλυψη των ζημιών από τον ΕΛΓΑ.
Το ΥΠΑΑΤ να προχωρήσει, για την τρέχουσα καλλιεργητική περίοδο, σε τροποποίηση του Κανονισμού του ΕΛΓΑ, ώστε να επιτευχθεί η γρήγορη και πλήρης αποζημίωση των βαμβακοπαραγωγών. Τα ΠΣΕΑ είναι μία χρονοβόρα, μη εξατομικευμένη, επιδοματικού τύπου διαδικασία.
Ο ΕΛΓΑ να προβεί και να ολοκληρώσει άμεσα τους εξατομικευμένους επιτόπιους ελέγχους.
Να δοθούν συγκεκριμένες οδηγίες σε παραγωγούς και ελεγκτές, προκειμένου η καταγραφή των ζημιών να είναι έγκυρη.
Να γίνουν από το ΥΠΑΑΤ οι απαραίτητες ενέργειες στα αρμόδια όργανα της Ε.Ε., προκειμένου να καταγραφεί η μείωση της παραγωγής και της ποιότητας, που οφείλεται στην προσβολή από το πράσινο σκουλήκι, ώστε να χρησιμοποιηθεί ως στοιχείο για τη μελλοντική Κοινή Αγροτική Πολιτική στον τομέα του βάμβακος.
Ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, στην πρώτη του ουσιαστικά επαφή με τους αγρότες, εμφανίστηκε στη Λάρισα οπλισμένος με όλες τις επικοινωνιακές δεξιότητες -στις οποίες μας έχει συνηθίσει η Κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ- πλην, όμως, απροετοίμαστος απέναντι στις ανάγκες των παραγωγών μας».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου