Κυριακή 24 Οκτωβρίου 2010

Δήλωση του Προέδρου της ΝΔ κ. Αντώνη Σαμαρά στη Μεσσηνία

Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, κ. Αντώνης Σαμαράς, από την Πύλο που βρίσκεται στο πλαίσιο της διήμερης περιοδείας του στη Μεσσηνία, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Υπό το κράτος πανικού, ο κ. Παπανδρέου δεν καταλαβαίνει πως στη Δημοκρατία, στις εκλογές, ο λαός δεν δέχεται μηνύματα. Στέλνει μηνύματα και απορρίπτει ψευτοδιλήμματα του τύπου “Παπανδρέου ή χρεοκοπία”, όπως αυτό που έστειλε, χθες από την Αλεξανδρούπολη, ο κ. Παπανδρέου.

Και ιδίως, όταν γνωρίζει ο Ελληνικός λαός ότι η χρεοκοπία στην ανάπτυξη οφείλεται στον κ. Παπανδρέου και στο Μνημόνιό του.

Όπως και ο αφανισμός στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, στη μεσαία τάξη.

Όπως και η αφαίμαξη στο εισόδημα του χαμηλόμισθου και του χαμηλοσυνταξιούχου.

Γι’ αυτό το λόγο, σε αυτές τις εκλογές, το μήνυμα θα είναι καθαρό: Δεν πάει άλλο. Αλλάξτε πολιτική, τώρα».

Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010

Δήλωση του Προέδρου της ΝΔ κ. Αντώνη Σαμαρά στα Τρίκαλα

Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς, από τα Τρίκαλα που βρίσκεται στο πλαίσιο της τριήμερης περιοδείας του στη Θεσσαλία, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Σε ώρες μεγάλης και βαθιάς οικονομικής κρίσης, μια κυβέρνηση σοβαρή πρέπει να επενδύει στην αλήθεια και όχι στο ψέμα. Τα ψευτοδιλήμματα, τα οποία όλοι καταλαβαίνουμε ότι πρόκειται να βάλει τις επόμενες μέρες ο κ. Παπανδρέου, θα πέσουν στο κενό».

Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2010

Στην Κατερίνη ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας κ. Κωνσταντίνος Μαρκόπουλος

Στην Κατερίνη θα βρίσκεται την Παρασκευή 15 και το Σάββατο 16 Οκτωβρίου ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας κ. Κωνσταντίνος Μαρκόπουλος .

Ο κ.Μαρκόπουλος την Παρασκευή θα έχει συναντήσεις με αυτοδιοικητικούς και παραγωγικούς φορείς του τόπου, θα παραχωρήσει συνέντευξη τύπου προς τα τοπικά μέσα ενημέρωσης και το απόγευμα θα παραστεί στην ομιλία του υποψήφιου περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας κ.Π.Ψωμιάδη στην Εκάβη.

Το Σάββατο ημέρα μνήμης της απελευθέρωσης της Κατερίνης θα παρευρεθεί στη δοξολογία στην Ιερά Μητρόπολη και θα παρακολουθήσει την παρέλαση που θα ακολουθήσει .

Το πρόγραμμα της επίσκεψης του κ.Μαρκόπουλου στην Κατερίνη είναι :

Παρασκευή, 15 Οκτωβρίου 2010:

* 11:00: Συνάντηση με το Δήμαρχο Κατερίνης, κ. Σάββα Χιονίδη.

* 12:00: Επίσκεψη στα γραφεία της υποψήφιας αντιπεριφερειάρχη κ. Σοφίας Μαυρίδου (Πλ.Ελευθερίας).

* 13:30: Συνέντευξη Τύπου στα γραφεία της Ν.Ο.Δ.Ε.

* 17:30: Επίσκεψη στο Επιμελητήριο Πιερίας και συνάντηση με τους παραγωγικούς φορείς του Νομού.

* 19:30: Συνεδριακό Κέντρο “Εκάβη”, ομιλία του υποψήφιου Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας κ. Παναγιώτη Ψωμιάδη.


Σάββατο, 16 Οκτωβρίου 2010:

* 11:00: Δοξολογία στον Ιερό Ναό Θείας Αναλήψεως.

* 12:00: Παρέλαση.

* 13:00: Δεξίωση στο Δημαρχείο της Κατερίνης.

Σάββατο 9 Οκτωβρίου 2010

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ‏

Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Η χθεσινή δήλωση του επικεφαλής των Υπουργών Οικονομικών της Ευρωζώνης κ. Γιούγκερ, ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση ήξερε, εδώ και χρόνια, για το δημοσιονομικό πρόβλημα της Ελλάδας και ότι έπρεπε να ληφθούν μέτρα πριν από δύο τρεις δεκαετίες, αλλά κανείς δεν μιλούσε γιατί αυτό έβλαπτε τις εξαγωγές της Γαλλίας και της Γερμανίας, δικαιώνει πλήρως τις θέσεις που, εδώ και επτά μήνες, διατυπώνω.

Ότι:
 1) Εάν θέλουμε να βρούμε ποιος φταίει για την οικονομία πρέπει να πάμε πίσω στο 1981. Αυτό που θέλει να αποφύγει το ΠΑΣΟΚ για ευνόητους λόγους.
2) Η Ευρωπαϊκή Ένωση και κυρίως η Γερμανία και η Γαλλία έπρεπε να «βάλουν πλάτη» και όχι το ΔΝΤ.
Αυτή τη θέση υποστήριξα στη Σύνοδο του ΕΛΚ, αλλά δυστυχώς ήμουν μόνος.
Η Κυβέρνηση, όχι μόνο ενίσχυσε την επιχειρηματολογία τους, διασύροντας τη Χώρα, για κομματικούς λόγους, αλλά ουσιαστικά απεδέχθη άνευ όρων μια επιλογή που σήμερα στραγγαλίζει την Ελλάδα και τους Έλληνες.
Ας βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματά του».

Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2010

ΠΕΡΙΟΔΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ ΣΤΗΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ‏

Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς, στο πλαίσιο τριήμερης περιοδείας του στους Νομούς Κορινθίας, Αργολίδος, Αρκαδίας και Λακωνίας, είχε χθες το βράδυ συνάντηση με τα μέλη του Επιμελητηρίου Αργολίδος. Ακολουθεί απόσπασμα της εισαγωγικής του τοποθέτησης:

«Πριν λίγες μέρες, κυκλοφόρησε το βιβλίο του μέχρι πρόσφατα υπουργού Οικονομικών της Γερμανίας του κ. Π. Στάινμπρουκ. Αναφέρει ότι είχε ο ίδιος ενημερώσει τον κ. Γιώργο Παπανδρέου, από τον Ιανουάριο του 2009, δηλαδή εννιά μήνες πριν από τις εκλογές, για την επικίνδυνη κατάσταση στην οποία έμπαινε η Ελλάδα. Ειδικά για το έλλειμμα. Κι όμως! Εννιά μήνες αργότερα, γύριζε ο κ. Παπανδρέου στην Ελλάδα κι έταζε παροχές και διαβεβαίωνε ότι “λεφτά υπάρχουν”.

Τα λέει αυτά ο τότε Γερμανός υπουργός Οικονομικών. Το διαψεύδει ο κ. Παπανδρέου; Ή απλώς κάνει ότι δεν ακούει;

Σήμερα, ο κ. Παπανδρέου άρχισε πάλι τα ίδια: Πέρσι, τέτοιο καιρό μας, έλεγε “λεφτά υπάρχουν”.

Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2010

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΡΙΝΘΟ‏

Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς, από την Κόρινθο όπου βρίσκεται, στο πλαίσιο τριήμερης περιοδείας του στους Νομούς Κορινθίας, Αργολίδας και Αρκαδίας, απάντησε σε ερωτήσεις δημοσιογράφων:

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Κύριε Πρόεδρε, ποιες είναι οι διαφορές μεταξύ του κ. Δράκου και του κ. Τατούλη;

Α. ΣΑΜΑΡΑΣ: Ο ένας είναι αποδεδειγμένα και πετυχημένα αυτοδιοικητικός, ο άλλος είναι πολιτικά μεταλλαγμένος. Ο ένας είναι ο εκπρόσωπος του χώρου της Νέας Δημοκρατίας -αλλά και όχι μόνον- προχωράει και πολύ πέρα και εκφράζει έναν ευρύτατο κόσμο από κάθε πλευρά, γιατί είναι κατεξοχήν ανθρωποκεντρικός. Ο άλλος είναι ο επίσημος εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ, που δεν ξέρω καν αν τον θέλει.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Κύριε Πρόεδρε, πως σχολιάζετε τις δηλώσεις του Πρωθυπουργού το πρωί στην Κοινοβουλευτική Ομάδα, που μίλησε για «εγκλήματα» της Ν.Δ. στην Ελληνική οικονομία;

Α. ΣΑΜΑΡΑΣ: Πέρυσι, ο κ. Παπανδρέου μας έλεγε ότι «λεφτά υπάρχουν» και μετά μας είπε ότι θα δώσει αυξήσεις στους μισθούς και στις συντάξεις. Σήμερα, μας λέει ότι, για τα δικά του σφάλματα, φταίει και πάλι η Ν.Δ. Και τότε έλεγε ψέματα. Και τώρα λέει ψέματα. Με μία διαφορά: Ότι τώρα πια τον έχει καταλάβει όλος ο κόσμος.

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΥΤΑΝΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ

Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, κ. Αντώνης Σαμαράς, είχε σήμερα, στα Κεντρικά Γραφεία του Κόμματος, συνάντηση με τους Πρυτάνεις των Πανεπιστημίων της Χώρας.
Στη συνάντηση μετείχαν η Υπεύθυνη του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β’ Αθηνών, κα Ε. Βόζεμπεργκ, ο Διευθυντής του Γραφείου του Προέδρου, κ. Κ. Αρβανιτόπουλος και ο πρώην Ειδικός Γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας, αρμόδιος για θέματα Ανώτατης Εκπαίδευσης, κ. Θ. Κυριαζής.
Μετά τη συνάντηση, έγιναν δηλώσεις από την Υπεύθυνη Τομέα Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Ε. Βόζεμπεργκ και τον Πρύτανη του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου κ. Θ. Παπαθεοδώρου. 

Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2010

ΤΑ VIDEO ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΗΘΗΚΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΚΑΡΤΑ 1η:
1 χρόνος ΠΑΣΟΚ
1 χρόνος Ψέματα.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Εξετάζετε, εσείς, ως Κυβέρνηση να προσφύγετε μόνοι σας, στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, χωρίς τη δικιά της πρωτοβουλία;

Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: Πρώτα από όλα, δεν υπάρχει περίπτωση ούτε να φύγουμε από το Ευρώ, ούτε να προσφύγουμε στις ανάγκες αυτές, όπως είπατε, Διεθνές Νομισματικό Ταμείο. Δεν το έχουμε ανάγκη.

Φ. ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ: Η μόνη εναλλακτική επιλογή που είχε, ήταν να προσφύγει στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο. Όταν ανέλαβε το ΠΑΣΟΚ τη διακυβέρνηση της χώρας, διαπίστωσε ότι η μόνη εναλλακτική επιλογή που είχε, ήταν να προσφύγει στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο.

Γ. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ: Είμαστε εδώ και μιλάμε σήμερα, γιατί αυτή η κυβέρνηση δούλεψε από το Γενάρη, μέχρι το Μάιο, να δημιουργηθεί αυτός ο μηχανισμός στήριξης.

Πρόγραμμα επίσκεψης του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνη Σαμαρά, στην Πελοπόννησο

Πέμπτη, 7 Οκτωβρίου 2010

· 18:00: Συνάντηση με τον Νομάρχη Κορίνθιας, κ. Ν. Ταγαρά.
· 20:00: Σύσκεψη με Παραγωγικούς Φορείς στο Επιμελητήριο Αργολίδας.

Παρασκευή, 8 Οκτωβρίου 2010
· 09:00: Συνάντηση με τον Δήμαρχο Ναυπλίου, κ. Π. Αναγνωσταρά.
· 09:30: Συνάντηση με τον Νομάρχη Αργολίδος, κ. Β. Σωτηρόπουλο.
· 11:00: Συνάντηση με τον Νομάρχη Αρκαδίας, κ. Δ. Κωνσταντόπουλο.
· 18:30: Συνάντηση με τον Νομάρχη Λακωνίας, κ. Κ. Φούρκα.
· 19:00: Συνάντηση με τον Δήμαρχο Σπάρτης, κ. Χρ. Πατσιλίβα

Σάββατο, 9 Οκτωβρίου 2010

· 10:00: Επίσκεψη στη Δημητσάνα – Συνάντηση με Δημάρχους Γορτυνίας, μετάβαση στη Στεμνίτσα.
· 11:00: Συνάντηση με τον υποψήφιο Δήμαρχο Μεγαλόπολης, κ. Ι. Φουσέκη.

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΑ ΕΡΓΑ ΠΑΡΑΚΑΜΨΗΣ ΤΗΣ ΣΤΥΛΙΔΑΣ (ΠΑΘΕ)‏

Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς, μετά την επίσκεψή του στα Έργα Παράκαμψης της Στυλίδας (ΠΑΘΕ), έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Το βαλτωμένο αυτό έργο της ΠΑΘΕ, το οποίο βλέπουμε μαζί με τις άλλες μεγάλες επιδιώξεις που είχαμε, όπως ο Ε65, ο καινούργιος σιδηροδρομικός άξονας Αθηνών – Θεσσαλονίκης, αποτυπώνει την εγκληματική πολιτική της έλλειψης Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων, για το ελάχιστο της ανάπτυξης που απαιτεί ο τόπος.

Και εδώ φωτογραφίζεται η οικονομική πολιτική, που δεν οδηγεί πουθενά, παρά μόνο στην ανεργία στα λουκέτα και σε αυτό εδώ πέρα το θέαμα.

Θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι, από πλευράς Νέας Δημοκρατίας, θα ασκήσουμε κάθε δυνατή θεσμική δυνατότητα που έχουμε και κάθε πίεση, προκειμένου ο κόσμος να δει, επιτέλους, αυτό το έργο να ολοκληρώνεται.

Κάποτε ο Κωνσταντίνος Καραμανλής, μέσα σε τρία χρόνια, είχε φτιάξει το μεγάλο έργο του άξονα Αθήνας - Θεσσαλονίκης.

Και εδώ πέρα, σταματάμε κάθε τόσο. Προβλήματα γραφειοκρατίας, προβλήματα ελλείψεως πόρων. Αυτά είναι έργα μεγάλα, τα οποία απαιτείται να γίνονται, αν θέλουμε πραγματικά να είμαστε μέσα στην Ευρώπη, μαζί με τους άλλους».

Τρίτη 5 Οκτωβρίου 2010

Θλιβερή η αποτίμηση του έργου του ΠΑΣΟΚ

Καθώς συμπληρώνεται ένας χρόνος με το ΠΑΣΟΚ στην κυβέρνηση, η συνολική αποτίμηση για τη χώρα είναι, χωρίς υπερβολή, θλιβερή.  Πριν από τις εκλογές της 4ης Οκτωβρίου ο κ. Παπανδρέου προσπάθησε, με κάθε τρόπο, να έλθει στην εξουσία. Κατηγορούσε την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας για κάθε μεταρρύθμιση που προωθούσε. Έταζε στους πάντες τα πάντα. Δεν δίσταζε, ακόμη και όταν η κρίση κτυπούσε την πόρτα της Ελληνικής οικονομίας με τρόπο απειλητικό, να βεβαιώνει ότι «λεφτά υπάρχουν». Και, άρα, να τα μοιράσει. Με την παραδοσιακή αμετροέπεια, που εξέθρεψε η παράταξή του σε όλο το διάστημα της μεταπολίτευσης, υποσχόταν ότι θα μετέτρεπε την Ελλάδα σε «Δανία του νότου» και άλλα παρόμοια μεγαλόστομα.

ΠΛΗΡΗ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ

Π. ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ: Την 4η Οκτωβρίου 2009, το ΠΑΣΟΚ κέρδισε τις εκλογές από την επομένη 5η Οκτωβρίου του 2009 δρομολογήθηκαν οι εξελίξεις για το σχηματισμό της πρώτης κυβέρνησης του Γ. Παπανδρέου.
Από τότε μέχρι σήμερα, διέρρευσαν 12 μήνες. Τον απολογισμό αυτού του χρόνου διακυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ θα κάνει σήμερα ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Αντώνης Σαμαράς.
Αντί προλόγου -όπως το συνηθίζουμε και το κάναμε και στη Θεσσαλονίκη- θα σας παρακαλέσω να παρακολουθήσουμε όλοι μαζί ένα βίντεο, το οποίο συνοψίζει εικόνες, δηλώσεις και δραστηριότητες προσώπων, που έχουν χαραχθεί στη μνήμη του Ελληνικού λαού και προέρχονται από τα κυρίαρχα γεγονότα αυτών των 12 μηνών.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΕΛΚ (Κ. ΠΟΥΠΑΚΗΣ)‏

Στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή το θέμα των επώδυνων φορολογικών μέτρων που καλούνται να πληρώσουν οι Έλληνες κατέθεσε με ερώτησή του ο Ευρωβουλευτής Κ. Πουπάκης

Με αφορμή τη δυσβάσταχτη φορολογία που πληρώνουν οι Έλληνες πολίτες εξαιτίας της υπογραφής του Μνημονίου και τις ενδεχόμενες νέες αυξήσεις των φόρων που έχει στα άμεσα σχέδιά της η Ελληνική Κυβέρνηση, σε μια προσπάθεια να αυξήσει τα δημόσια έσοδα, καλύπτοντας μέρος των υποχρεώσεων που έχει αναλάβει με τη δανειακή σύμβαση, ο Ευρωβουλευτής Κ. Πουπάκης κατέθεσε αίτημα για προφορική ερώτηση στον Επίτροπο, Algirdas Šemeta, αρμόδιο για θέματα φορολογίας και τελωνειακής Ένωσης, ελέγχου και καταπολέμησης της Απάτης.

Σύμφωνα με τον Κ. Πουπάκη: "Η επιβολή της βαριάς φορολογίας στην Ελλάδα με την παράλληλη μείωση μισθών και συντάξεων δεν οδηγεί στην αναμενόμενη αύξηση των εσόδων, εν αντιθέσει προκαλεί περαιτέρω ύφεση και ασφυξία στην αγορά, αύξηση του ποσοστού της φτώχειας, ακρίβεια σε βασικά είδη πρώτης ανάγκης, δυσκολία επιβίωσης για μισθωτούς και συνταξιούχους και το κλείσιμο εκατοντάδων επιχειρήσεων".

"Είναι γεγονός ότι η Ελλάδα με την υπογραφή του Μνημονίου, κατατάσσεται στις πρώτες θέσεις της Ευρώπης στο σύνολο των βασικών φόρων, με αποτέλεσμα να έχουμε μέχρι στιγμής τον τρίτο υψηλότερο συντελεστή ΦΠΑ, τον τρίτο υψηλότερο φόρο στη βενζίνη, τον τρίτο υψηλότερο συντελεστή για τον υπολογισμό των ασφαλιστικών εισφορών, από τα υψηλότερα ποσοστά φορολόγησης των επιχειρήσεων και από τις υψηλότερες ονομαστικές φορολογικές επιβαρύνσεις". Μέσα σε αυτό το πλαίσιο και δεδομένου ότι στόχος της ΕΕ είναι η διασφάλιση της δημοσιονομικής εξυγίανσης σε συνάρτηση πάντα με την κοινωνική επάρκεια, ζητεί από την Επιτροπή, έχοντας βασικές ευθύνες σαν μέλος της Τρόικας που συνυπόγραψε με την Ελληνική Κυβέρνηση το Μνημόνιο, να κρίνει τα εν λόγω φορολογικά μέτρα προτείνοντας σχετικές συστάσεις για την προστασία των ευπαθών κοινωνικών ομάδων που βάλλονται από τη βαριά φορολογία καθώς και για την επιβίωση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, δεδομένου ότι εξαιτίας της υψηλής φορολογίας στην Ελλάδα παρατηρείται:

- μείωση της εισροής επενδυτικών κεφαλαίων,
- μείωση της επιχειρηματικότητας,
- κλείσιμο και μετεγκατάσταση των επιχειρήσεων σε γειτονικές πιο συμφέρουσες φορολογικά χώρες.

Ομιλία του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνη Σαμαρά για τον ένα χρόνο διακυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ

Φίλες και φίλοι,
Συμπληρώνεται σήμερα ένας χρόνος διακυβέρνησης ΠΑΣΟΚ.
Επί ένα χρόνο κυβερνά τη χώρα ένα κόμμα που είπε ψέματα για να βγει, διέπραξε απίστευτα σφάλματα αφότου ανέλαβε κι ύστερα διέπραξε και τα αντίθετα απ’ όσα έλεγε πριν! Κι ύστερα άρχισε να στήνει Εξεταστικές Επιτροπές, για να μπορέσει να σταθεί, όχι κυβερνώντας, αλλά διχάζοντας, όχι αντιμετωπίζοντας τα προβλήματα, αλλά συκοφαντώντας τους αντιπάλους του.
Κι ύστερα προκάλεσε μια πρωτοφανή κρίση δανεισμού της χώρας.
Και υπέγραψε ένα Μνημόνιο με το οποίο «έδεσε» την Ελλάδα χειροπόδαρα και παρέδωσε τα «κλειδιά» της διακυβέρνησής της.
Και τώρα προκαλεί φόβο στους πολίτες, τρομοκρατεί το λαό, αναγκάζεται να κάνει αυτά που το ίδιο κατήγγελλε ως αντιπολίτευση, αλλά και να καταγγείλει αυτά στα οποία το ίδιο πρωτοστατούσε ένα χρόνο πριν. Μια κυβέρνηση αληθινά επικίνδυνη! Που εξελίσσεται στη χειρότερη που υπήρξε στην Ελλάδα, την τελευταία 35ετία!
  
Ας δούμε λοιπόν, τα «πεπραγμένα» του χρόνου που πέρασε ένα-ένα:
* Πρώτον, το ΠΑΣΟΚ βγήκε εξαπατώντας τον Ελληνικό λαό.
Διακήρυσσε ότι «λεφτά υπάρχουν». Είπε ψέματα! Κι ύστερα είπε ότι δεν γνώριζε την δημοσιονομική κατάσταση της χώρας. Και είπε πάλι ψέματα… Γνώριζε πλήρως, τα πάντα! Γιατί είχε ενημερωθεί από Έλληνες και Ευρωπαίους αρμοδίους.
Αλλά, ακόμα κι αν δεν γνώριζε τι συνέβαινε μέσα στην Ελλάδα, σίγουρα γνώριζε τι συνέβαινε στην υπόλοιπη Ευρώπη. Όπου όλες οι χώρες είχαν βαρέσει «συναγερμό», διότι ξέφευγε κι εκεί ο έλεγχος των ελλειμμάτων.
Και σε τέτοια διεθνή συγκυρία βγήκε ο κ. Παπανδρέου προεκλογικά και έταξε στους πάντες «λαγούς με πετραχήλια».
Ήταν αυτό υψίστη ανευθυνότητα;
Ήταν μήπως συνειδητή εξαπάτηση του εκλογικού Σώματος;
Μη κουράζεστε: Ήταν και τα δύο! 

Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΒΟΥΛΙΑΞΕ ΤΟ ΕΣΠΑ

Με το άλλοθι του Μνημονίου, η Κυβέρνηση Παπανδρέου επιτίθεται στα εισοδήματα, ενώ ταυτόχρονα παγιδευμένη στις δεσμεύσεις που έχει υπογράψει με την τρόικα προχωρά σε κινήσεις πανικού, με στόχο να καλύψει όπως – όπως τις μαύρες τρύπες των εσόδων. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η λανθασμένη «συνταγή», εδώ και πολλά χρόνια, διαδικασία της περαίωσης, που στην ουσία έρχεται να επιβραβεύσει τους φοροφυγάδες. Μάλιστα και με δεδομένη την οικονομική καχεξία που βιώνουν μικρομεσαίοι και ελεύθεροι επαγγελματίες, είναι εξαιρετικά αμφίβολο αν θα μπορέσει να «μπαλώσει» έστω και μερικώς τον προϋπολογισμό. Δυστυχώς η αλήθεια είναι ότι η Κυβέρνηση Παπανδρέου έχει γονατίσει εκτός από τα νοικοκυριά, συνολικά και την αγορά.

Με τον αναπτυξιακό νόμο να είναι «έτοιμος» μόνο στα λόγια εδώ και μήνες, οι όποιες ανακοινώσεις για ενίσχυση της ρευστότητας των επιχειρήσεων ακούγονται μόνο ως κακόγουστο ανέκδοτο. Το ΕΣΠΑ έχει κολλήσει, το ΤΕΜΠΜΕ έχει βουλιάξει, οι Συμπράξεις Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) είναι στο μηδέν, οι συμβάσεις παραχώρησης είναι στη σφαίρα της θεωρίας, στις αποκρατικοποιήσεις έχουμε έκθεση ιδεών και η αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας είναι λεκτικό σχήμα. Όσο και να θέλει να κρυφτεί η Κυβέρνηση του Μνημονίου η αλήθεια και τα στοιχεία θα την αποκαλύπτουν.

Έτσι:

-Στο ΕΣΠΑ η Ελλάδα είναι στην 23η θέση από την 5η που ήταν τον περασμένο Σεπτέμβριο
-Από το ΤΕΜΠΜΕ από τον Ιούνιο έως τον Αύγουστο 2010 δανειοδοτήθηκαν 193 επιχειρήσεις, ενώ πέρσι το αντίστοιχο τρίμηνο 19.500
-60.000 επιχειρήσεις έκλεισαν το 2010
-8 στις 10 επιχειρήσεις παρουσίασαν επιδείνωση των οικονομικών μεγεθών τους το
πρώτο εξάμηνο του 2010
-Ο τζίρος στο λιανεμπόριο μειώθηκε κατά 5,1% το πρώτο εξάμηνο του 2010
-Οι δημόσιες επενδύσεις έχουν περιοριστεί στο πρώτο επτάμηνο του 2010 κατά 36% σε σχέση με το πρώτο επτάμηνο του 2009
-Δεν υπάρχει καμία σύμβαση παραχώρησης και η κυβέρνηση σταμάτησε 5 αποκρατικοποιήσεις (ΔΕΠΑ, ΕΥΑΘ, ΛΑΡΚΟ, Αλυκές, Τουριστικά Ακίνητα)
-Ο πληθωρισμός πήγε στο 5,5% και από 9η φθηνότερη στα καύσιμα πέρσι η χώρα μας
είναι μεταξύ των δύο ακριβότερων στην ΕΕ των «27» φέτος.

Όμως, το παράδοξο και απόδειξη της εικονικής πραγματικότητας στην οποία βρίσκεται η Κυβέρνηση του Μνημονίου, είναι ότι ανακοινώνει προγράμματα χρηματοδότησης χωρίς σαφές χρονοδιάγραμμα εκκίνησης!

Επίσης, στις επιδοτήσεις που εδώ και μήνες είναι σε εξέλιξη, οι δικαιούχοι περιμένουν μάταια να εισπράξουν τα χρήματά τους. Το περιβόητο «Εθνικό Σχέδιο Στήριξης Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων» που παρουσιάστηκε με τυμπανοκρουσίες το καλοκαίρι και προέβλεπε παροχή ρευστότητας μέσω των δανείων προς επιχειρήσεις αλλά και εγγυήσεων και άμεσων επιδοτήσεων 9 δις. ευρώ, πέφτει θύμα του Μνημονίου. Πλέον ο στόχος (μόνο από παροχή δανείων) αναπροσαρμόστηκε σε 2 δισ. ευρώ έως το τέλος του 2011 και σε 6 δισ. ευρώ έως το τέλος του 2013.
Στην ουσία οι δεσμεύσεις της Κυβέρνησης Παπανδρέου έναντι του Μνημονίου φέρνουν μεγάλη περικοπή δαπανών του ΕΣΠΑ και έτσι περιορίζουν τις επιδοτήσεις που θα λάμβαναν μικρομεσαίοι. Δυστυχώς, η πραγματικότητα είναι οδυνηρή. Οι όποιες επικοινωνιακές προσπάθειες της Κυβέρνησης Παπανδρέου, πλέον δεν  ξεγελούν. Καθημερινά οι πολίτες της χώρας βιώνουν τα τραγικά αδιέξοδα της πολιτικής του ΠΑΣΟΚ.

ΠΕΡΑΙΩΣΗ: ΕΙΣ ΥΓΕΙΑΝ ΤΝ ΚΟΡΟΪΔΩΝ...

Η ανικανότητα της κυβέρνησης Παπανδρέου να διαχειριστεί έναν μηχανισμό που κινείται ως εκκρεμές μεταξύ διαφθοράς (βλ. υπόθεση χρηματισμού συνδικαλιστή του ΠΑΣΟΚ στους Παξούς) και αδυναμίας να κάνει σωστά τη δουλειά του, ήταν φυσικό να έχει αρνητικές επιπτώσεις στα έσοδα από φόρους. Δεν είναι δυνατόν να μη γνώριζε τις αδυναμίες αυτές η κυβέρνηση, αφού είχε ένα ολοκλήρο χρόνο μπροστά της για να το διαπιστώσει. Αντί όμως να φροντίσει να εκσυγχρονίσει τις φορολογικές υπηρεσίες εγκαίρως και συγχρόνως να ασκήσει τον δεόντα έλεγχο και πίεση όσον αφορά τη λειτουργία τους, βρήκε τη λύση στην εφεύρεση της περαίωσης που «ευλογεί» τους ασυνεπείς –τις περισσότερες φορές σκοπίμως- φορολογουμένους και εμπαίζει τους νομιμόφρονες. Κάτι που έχει γίνει και στο παρελθόν. Το μήνυμα που περνάει στην κοινωνία η κυβέρνηση είναι μήνυμα προτροπής στην φορολογική ασυνέπεια. Μήνυμα ιδιαιτέρως επικίνδυνο, όταν μάλιστα η ίδια η τρόϊκα διαπιστώνει ότι έχει πλέον εξαντληθεί η φοροδοτική δυνατότητα των Ελλήνων καθώς και ότι το εύρος της παραοικονομίας - δηλαδή του μαύρου χρηματος που φοροδιαφεύγει- ανέρχεται τουλάχιστον στο 30% του Ακαθαριστου Εθνικού Προϊόντος! Γι’ αυτό άλλωστε και σημειώθηκαν έντονες αντιδράσεις και εντός της κυβέρνησης αλλά και από βουλευτές της συμπολίτευσης (λ.χ. Φλωρίδης) για μία ρύθμιση που, ενώ στέλνει εσφαλμένα μηνύματα στην κοινωνία, είναι βέβαιο ότι δεν πρόκειται να αποδώσει τα προσδοκώμενα από την κυβέρνηση έσοδα.

Βεβαίως ο κ. Παπακωνσταντίνου ζει στον κόσμο του. Διότι, προκειμένου να δικαιολογήσει την περαίωση θεωρεί ότι το μέτρο αυτό εξασφαλίζει ότι από το 2011 «σταματά να υπάρχει ανέλεγκτη χρήση» καθώς και ότι οι φορολογικές υπηρεσίες θα έχουν τη δυνατότητα να κάνουν στοχευμένους δειγματοληπτικούς ελέγχους, ενώ θα αποκλειστεί η δυνατότητα συναλλαγής των φορολογικών μηχανισμών με τις επιχειρήσεις!

Πρόκειται για ένα νέο κυβερνητικό παραμύθι. Οι δειγματοληπτικοί έλεγχοι δεν εξασφαλίζουν πληρότητα στους ελέγχους ώστε να μην υπάρχουν ανέλγκτες χρήσεις.

Οι ασυνεπείς θα συνεχίσουν να φοροδιαφεύγουν μη καταθέτοντας δηλώσεις ΦΠΑ, όπως διαπιστώθηκε τα προηγούμενα χρόνια. Όσον αφορά δε στον αποκλεισμό της συναλλαγής των φορολογικών μηχανισμών, αυτό είναι ένα ανέκδοτο το οποίο θεμελιώνεται όχι μόνο στα περιστατικά συναλλαγής και εκβιασμών ακόμη και σήμερα αλλά και στην εμπειρία από την πρώτη χρονιά διακυβέρνησης από το ΠΑΣΟΚ, όπου πολλές εφορίες, παρά τις υποτιθέμενες κυβερνητικές πιέσεις, κανέναν από τους στόχους στα έσοδα που ανέλαβαν να επιτύχουν δεν έπιασαν. Χωρίς μάλιστα να υποστεί κανείς κυρώσεις.

Του λόγου το αληθές για το ατελέσφορο της άδικης ρύθμισης θα επιβεβαιωθεί σε μερικούς μήνες, όταν τα έσοδα θα είναι και πάλι μειωμένα και αρκετοί από όσους εντάχθηκαν στην περαίωση θα συνεχίσουν να εξαπατούν τις φορολογικές αρχές ευελπιστώντας, όχι άδικα βεβαίως, σε μία νέα επωφελή ρύθμιση που θα τους εξασφαλίσει ότι θα καταβάλουν, μερικές δεκάδες ευρώ μόνο αντί των χιλιάδων που συνήθως οφείλουν. Με αυτά που θα τους περισσεύουν, θα πίνουν, βεβαίως, στην υγεία των κορόϊδων...

ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ Ν.Δ. ΦΤΑΝΕΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Η ορθότητα της επιλογής του Αντώνη Σαμαρά, όχι μόνο να μην ψηφίσει το μνημόνιο, αλλά και να καταθέσει συγκεκριμένες προτάσεις στήριξης των αδύναμων οικονομικά ομάδων, επιβεβαιώνεται από την ανταπόκριση των πολιτών, οι οποίοι τείνουν ευήκοον ους στις θέσεις του Προέδρου της ΝΔ.

Η ολοκληρωμένη οικονομική πλατφόρμα που παρουσίασε στις 7 Ιουλίου 2010 στο Ζάππειο ο Αντώνης Σαμαράς, η ανάδειξη ενός άλλου δρόμου που οδηγεί στην ανάπτυξη και η επισήμανση από το βήμα της Διεθνούς Εκθέσεως Θεσσαλονίκης ότι οι προεκλογικές θέσεις του ΠΑΣΟΚ αποτελούν πολιτική εξαπάτηση του λαού, συνέβαλαν ώστε οι πολίτες να αντιληφθούν και να γυρίσουν την πλάτη στα ψεύδη της κυβέρνησης. Σύμφωνα με τρεις πρόσφατες μετρήσεις της κοινής γνώμης, αυτής της Pulse για τον «Ελεύθερο Τύπο», της Alco για το «Θέμα» και της Rass για το «Παρόν», στο πρώτο crash-test του Γιώργου Παπανδρέου και του Αντώνη Σαμαρά, ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης κέρδισε όχι μόνο τις εντυπώσεις αλλά έπεισε τους πολίτες ότι η ΝΔ δεν είναι ο βασικός υπεύθυνος για την κρίση και ότι το μνημόνιο δεν ήταν μονόδρομος.

Η συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών αντιλαμβάνεται πλέον ότι το ΠΑΣΟΚ κατέλαβε την εξουσία υποσχόμενο «λαγούς με πετραχήλια». Αντιθέτως, η πρόταση ευθύνης του Αντώνη Σαμαρά βρίσκεται καθημερινά στο επίκεντρο της συζήτησης ευρύτατων κοινωνικών ομάδων και παρά τις περί του αντιθέτου προσπάθειες, το μήνυμά του φτάνει στην κοινωνία.

Ανήμπορη να αντιμετωπίσει την κοινωνική οργή που προκαλεί η πολιτική της η κυβέρνηση σε μια προσπάθεια αποπροσανατολισμού της κοινής γνώμης «απειλεί» με νέα εξεταστική Επιτροπή για την Οικονομία: «Ας κάνουν όσες εξεταστικές θέλουν, εμείς όταν θα έλθουμε στην κυβέρνηση θα κάνουμε μόνο μια. Την εξεταστική Επιτροπή για να αποκαλυφθεί στο λαό το πώς φτάσαμε στο μνημόνιο», με αυτή την ξεκάθαρη απάντηση ο Αντώνης Σαμαράς κάλεσε σε πανστρατιά τα στελέχη της ΝΔ. Ζήτησε από τους βουλευτές του κόμματος να κάνουν πορεία προς το λαό για να ‘‘σπάσουν’’ το κλίμα του φόβου που δημιουργεί η κυβέρνηση και τα εξαπτέρυγά της και τους κάλεσε να δώσουν τη μάχη πρωτίστως για την Ελλάδα.

Την ώρα που η κυβέρνηση, δια του αντιπροέδρου της ομολογεί κυνικά ότι «μαζί τα φάγαμε τα λεφτά», (εμείς που σας διορίσαμε κι εσείς που μπήκατε στο δημόσιο), ο Αντώνης Σαμαράς καλεί τους πολίτες να στείλουν, μέσω της κάλπης του Νοεμβρίου, ξεκάθαρο μήνυμα δυσαρέσκειας σε αυτούς που τους ξεγέλασαν. Να γυρίσουν την πλάτη σε μια κυβέρνηση η οποία αδυνατεί να πείσει ακόμη και τους δικούς της βουλευτές για την πολιτική που ακολουθεί.

Στην προσεχή εκλογική αναμέτρηση, οι πολίτες θα βρεθούν μπροστά στα εξής διλήμματα: Θέλουν τοπικούς άρχοντες «εξαρτήματα» αυτής της κυβέρνησης, ή εκλεγμένους εκπροσώπους που θα διεκδικούν αποφασιστικά από την κυβέρνηση; Θέλουν να στείλουν μήνυμα δυσαρέσκειας στην κυβέρνηση που τους ξεγέλασε, στην κυβέρνηση που έλεγε «λεφτά υπάρχουν» και μετεκλογικά έκοψε τις συντάξεις των 700€ ή θέλουν να την ενθαρρύνουν να συνεχίσει την ίδια πολιτική;

Αυτή την ώρα της μεγάλης αντεπίθεσης για τη ΝΔ, ο αρχηγός του κόμματος θα είναι παρών σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, θα είναι δίπλα στον Έλληνα πολίτη για να αφουγκραστεί εκ νέου τα προβλήματά του και να επικοινωνήσει τη δική του πρόταση προοπτικής και ελπίδας.


Ημερήσιες Ειδήσεις

* Αντώνης Σαμαράς: "Αντισταθείτε στον Φόβο! Υπάρχει Ελπίδα!".

Στους τρεις βασικούς λόγους της επίσκεψής του στη Δυτική Μακεδονία, αναφέρθηκε ο κ.Αντ.Σαμαράς, μιλώντας στη Καστοριά:

"Πρώτον, για να σας μεταφέρω το μήνυμα της Ελπίδας. Μέσα σε μια κρίση χωρίς προηγούμενο. Κι απέναντι σε μια κυβέρνηση, που κάνει ό,τι μπορεί, μαζί με τους πάσης φύσεως "παπαγάλους" και τα "εξαπτέρυγά" της, να σπείρει το φόβο και την απελπισία ανάμεσά σας. Αντισταθείτε στον Φόβο! Υπάρχει Ελπίδα! Ρεαλιστική. Χειροπιαστή".

Το δεύτερο μήνυμα, αφορά τις αυτοδιοικητικές εκλογές και ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, θέτει δύο ερωτήματα:

"Θέλετε αυτοδιοικητικούς άρχοντες ελεγχόμενους από την κυβέρνηση που ακύρωσε τη μεταρρύθμιση; Που θα επαιτούν ψίχουλα, γιατί δεν θα τους αφήνουν να κάνουν αλλιώς; Ή θέλετε αυτοδιοικητικούς άρχοντες χωρίς κομματικές εξαρτήσεις από την κυβέρνηση. Που θα απαιτούν, δεν θα επαιτούν. Κι έχοντας τις τοπικές κοινωνίες συσπειρωμένες γύρω τους θα κερδίζουν;"

Το τρίτο μήνυμα, αφορά το βράδυ των εκλογών και ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, θέτει ένα ακόμα ερώτημα:

"Τι ακριβώς θέλετε; Να νιώσει η κυβέρνηση ευχαριστημένη με την ετυμηγορία του λαού; Ή να νιώσει… "ζεματισμένη";"

Παραπολιτικά

Από τη στήλη «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» του «ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΤΥΠΟΥ» σελ. 7 με τίτλο : «Σαμαράς – ΟΝΝΕΔ: Η νίκη στις εκλογές θα είναι κόλαφος σε όσους θέλουν τη νεολαία γλάστρα»

Μ ήνυμα ελπίδας προς την ελληνική κοινωνία έστειλε ο Αντώνης Σαμαράς τόσο κατά την περιοδεία του στη Δυτική Μακεδονία, όσο και με την ομιλία του στο Φεστιβάλ της ΟΝΝΕΔ στην Αθήνα. Ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, ο οποίος όργωσε ουσιαστικά τους Νομούς Γρεβενών, Κοζάνης , Καστοριάς και Φλώρινας, εμφανίστηκε ιδιαίτερα ικανοποιημένος από το γεγονός ότι οι πολίτες αρχίζουν και λαμβάνουν το μήνυμα της Νέας Δημοκρατίας αποκρούοντας τις προσπάθειες τη κυβέρνησης και των εξαπτέρυγών της που επιθυμούν να ρίξουν το λαό στην κατάθλιψη. Μιλώντας στους νέους του κόμματος ο Αντώνης Σαμαράς τόνισε χαρακτηριστικά πως «κυβέρνηση, παπαγαλάκια, εξαπτέρυγα προσπαθούν να διαστρεβλώσουν αυτά που λέμε. Το στοίχημα το έχουν χάσει». Ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας επανέλαβε πως οι πολίτες πρέπει να στείλουν ένα ξεκάθαρο μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση με την ψήφο τους στις εκλογές του Νοεμβρίου για την Τοπική Αυτοδιοίκηση, ένα μήνυμα όπως είπε χαρακτηριστικά , αποδοκιμασίας του κυβερνητικού μνημονίου. Κάλεσε μάλιστα τους νέους να πρωτοστατήσουν σε αυτό τον αγώνα. «Πρέπει να εντείνουμε τις προσπάθειές μας, βουλιάζουμε σε ένα τέλμα», επισήμανε ο κ. Σαμαράς, ο οποίος ζήτησε από τη νεολαία να αντισταθεί σε αυτούς που τη θέλουν στο περιθώριο (το άρθρο συνεχίζεται)

Τίτλοι Αθηναϊκών Εφημερίδων

ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΣ ΤΥΠΟΣ (Ρίζου) ·Βάζει πλάτη στην Ελλάδα η Κίνα – Αναπτυξιακές και εμπορικές συμφωνίες – 13 προς το παρόν- μας έφερε ο Κινέζος πρωθυπουργός·Με θερμές εκδηλώσεις η Δυτ. Μακεδονία υποδέχθηκε τον Αντώνη Σαμαρά – «Η έλλειψη χαμόγελου, η κατάθλιψη και η ανεργία το μεγάλο πρόβλημα του τόπου»- «Η κυβέρνηση εγκατέλειψε την περιοχή και αδιαφορεί για τα προβλήματα των ακριτών..»·Κατατίθεται σήμερα στη Βουλή – Ο νέος προϋπολογισμός φέρνει κι άλλες περικοπές…

ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΟΝΝΕΔ κ. ΑΝΔΡΕΑ ΠΑΠΑΜΙΜΙΚΟΥ ΣΤΟ 4YOUTH FESTIVAL ΤΗΣ ΟΝΝΕΔ‏

Κύριε Πρόεδρε,

Οννεδίτισσες και Οννεδίτες,

Δαπίτισσες και Δαπίτες,

Φίλες και Φίλοι,

Σήμερα φτάσαμε στον τελευταίο σταθμό ενός όμορφου ταξιδιού,

γεμάτου μουσική, χρώμα, ζωντάνια, εναλλακτικών ιδεών και προτάσεων.

Είναι ένα ταξίδι που προετοιμάσαμε με κόπο, φαντασία, όρεξη, αγάπη και τόλμη.

Είναι μια προσπάθεια που την κάναμε, όπως εμείς ξέρουμε, με πάθος και ενθουσιασμό για τις ιδέες μας, τις προτάσεις μας, τις ενέργειες μας.

Θέλω να ευχαριστήσω πάρα πολύ όλα τα παιδιά που δούλεψαν ατέλειωτες ώρες, για να πετύχει αυτό φεστιβάλ.

Σήμερα, εδώ, από την Αθήνα ολοκληρώνουμε μια μεγάλη προσπάθεια που ξεκίνησε από τη Λάρισα, πήγε στη Θεσσαλονίκη, προχθές στην Πάτρα και καταλήγει εδώ.

ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ κ. ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ ΣΤΟ 4YOUTH FESTIVAL ΤΗΣ ΟΝΝΕΔ‏

Νέοι και νέες της Νέας Δημοκρατίας,

Είστε το μέλλον της Παράταξης,

Είστε η Ελπίδα της Ελλάδας και χαιρετώ την αποψινή καταπληκτική συγκέντρωση!

Όπου πάω στην Ελλάδα, αυτή τη δύσκολη εποχή, φέρνω το μήνυμα της Ελπίδας.

Και ζητώ απ΄ τον λαό μας να το κάνει «σημαία» του.

Όχι για μένα, όχι για οποιοδήποτε κόμμα, αλλά για την οικογένειά τους, για τα παιδιά τους. Για τους νέους ανθρώπους. Για σας!

Εσείς είστε η Ελπίδα.

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΤΗΣ ΛΑΪΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΤΗΣ ΚΙΝΑΣ κ. WEN ZIABAO‏

Με τον Πρωθυπουργό της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας κ. Wen Ziabao συναντήθηκε την Κυριακή 3 Οκτωβρίου ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κος Αντώνης Σαμαράς.

Στη συνάντηση μετείχαν ο Αντιπρόεδρος του Κόμματος και Υπεύθυνος του Τομέα Εξωτερικών κ. Δ. Αβραμόπουλος, ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας κ. Π. Παναγιωτόπουλος, ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης, Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας κ. Κ. Χατζηδάκης, ο Γραμματέας Προγράμματος κ. Ευρ. Στυλιανίδης, ο Διευθυντής του Γραφείου του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας κ. Κ. Αρβανιτόπουλος και ο Διπλωματικός Σύμβουλος του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας κ. Αγγ. Υψηλάντης.

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ‏

Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς, ολοκλήρωσε το Σάββατο 2 Οκτωβρίου διήμερη περιοδεία του στη Δυτική Μακεδονία. Συγκεκριμένα επισκέφτηκε τους νομούς Γρεβενών, Καστοριάς, Φλώρινας και Κοζάνης. Κλείνοντας την περιοδεία επισκέφτηκε τη Νομαρχία Κοζάνης όπου συναντήθηκε με το Νομάρχη και υποψήφιο Περιφερειάρχη Δυτικής Μακεδονίας, κ. Γ. Δακή.

Μετά το πέρας της συνάντησης έκανε την ακόλουθη δήλωση:

Α. ΣΑΜΑΡΑΣ: Είναι, για μένα, πολύ μεγάλη χαρά, που σήμερα ήρθα, για αυτή την εθιμοτυπική επίσκεψη, εδώ στο Νομάρχη. Και θέλω να ότι ο Γιώργος ο Δακής, ο πετυχημένος Νομάρχης, θα είναι ο καλύτερος Περιφερειάρχης που θα έχει βγάλει ποτέ η Δυτική Μακεδονία. Το πιστεύω για να το λέω έτσι απόλυτα.

Γιατί είναι ένας άνθρωπος ο οποίος συνδυάζει γνώσεις, ήθος, νεανική διάθεση και, πάνω απ΄ όλα, μια εμπειρία ανθρωποκεντρική. Γιατί δεν ήταν ποτέ «ιπτάμενος» και μακριά από τα προβλήματα. Ήταν πάντα προσγειωμένος, κοντά στον απλό τον άνθρωπο. Και αυτό, για μένα, είναι το κυρίαρχο χαρακτηριστικό του, που του δίνει τη δυνατότητα να παίξει αυτό τον πολύ σημαντικό, σπουδαίο ρόλο, για ολόκληρη την Περιφέρεια.

ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΕΙΣ TΗΣ Κ.Ο. ΤΗΣ Ν.Δ.‏

Εκπροσωπήσεις και συμμετοχή Βουλευτών σε εκδηλώσεις στην Αττική

· Αθήνα, 4 Οκτωβρίου 2010

Αθανάσιος Δαβάκης, Υπεύθυνος Τομέα Πολιτικής Ευθύνης

Πολιτισμού, Βουλευτής Ν. Λακωνίας,

Ομιλία του Καθηγητού κ. Παύλου Τζερμιά, Αντεπιστέλλοντος

Μέλους της Ακαδημίας Αθηνών, με θέμα «Αποτίμηση του

Έργου του Ελευθερίου Βενιζέλου, 100 χρόνια μετά την

‘‘ανάβασή’’ του από την Κρήτη στην Αθήνα», που

διοργανώνει το Ίδρυμα Βούρου-Ευταξία στο Μουσείο της

Πόλεως των Αθηνών.

Σημεία Ομιλίας του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας, Αντώνη Σαμαρά στη Δυτική Μακεδονία (Καστοριά)

· Στην αρχή της ομιλίας του, ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας τονίζει:

«Σε αυτές τις σκληρές ώρες, τις δύσκολες ώρες που περνάει η πατρίδα μας και ο λαός μας, ξεκινάμε τον αγώνα για τις εκλογές της τοπικής Αυτοδιοίκησης από την τιμημένη Μακεδονία. Την μάνα των εθνικών μας αγώνων! Για να γεμίσουμε την ψυχή και την καρδιά μας με τη δική σας δύναμη! Και τις μπαταρίες της παράταξης με τη δική σας εντολή. Για συσπείρωση, για ενότητα, για αγώνα».
· Στη συνέχεια, ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, αναφέρεται σε τρεις βασικούς λόγους της επίσκεψής του στη Δυτική Μακεδονία:

«Πρώτον, για να σας μεταφέρω το μήνυμα της Ελπίδας. Μέσα σε μια κρίση χωρίς προηγούμενο. Κι απέναντι σε μια κυβέρνηση, που κάνει ό,τι μπορεί, μαζί με τους πάσης φύσεως “παπαγάλους” και τα “εξαπτέρυγά” της, να σπείρει το φόβο και την απελπισία ανάμεσά σας. Αντισταθείτε στον Φόβο! Υπάρχει Ελπίδα! Ρεαλιστική. Χειροπιαστή».