Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου 2010

Δήλωση του Εκπροσώπου της ΝΔ κ. Πάνου Παναγιωτόπουλου, απάντηση στον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο

Ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β΄ Αθηνών, κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος, απαντώντας στην επίθεση που έκανε ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος κ. Γ. Πεταλωτής στον Πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Το παραλήρημα του Κυβερνητικού Εκπροσώπου εναντίον του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας δείχνει πόσο έχει θορυβήσει την κυβέρνηση το γεγονός ότι τα μηνύματα, που έστειλε ο κ. Αντώνης Σαμαράς από τη Θεσσαλονίκη, πέρασαν σε όλο τον Ελληνικό λαό.

Όποιος δεν έχει επιχειρήματα να αντιπαραθέσει, εκτρέπεται σε υβριστικές επιθέσεις».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου