Ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β΄ Αθηνών, κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος, απαντώντας στην επίθεση που έκανε ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος κ. Γ. Πεταλωτής στον Πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Το παραλήρημα του Κυβερνητικού Εκπροσώπου εναντίον του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας δείχνει πόσο έχει θορυβήσει την κυβέρνηση το γεγονός ότι τα μηνύματα, που έστειλε ο κ. Αντώνης Σαμαράς από τη Θεσσαλονίκη, πέρασαν σε όλο τον Ελληνικό λαό.
Όποιος δεν έχει επιχειρήματα να αντιπαραθέσει, εκτρέπεται σε υβριστικές επιθέσεις».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου