Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2010

Δήλωση του Προέδρου της ΝΔ κ. Αντώνη Σαμαρά μετά τα κάλαντα της Πρωτοχρονιάς από ποντιακά σωματεία

Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς άκουσε τα Κάλαντα της Πρωτοχρονιάς, από ποντιακά σωματεία, στα κεντρικά γραφεία του κόμματος στη Ρηγίλλης. Αμέσως μετά έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Υγεία και αγάπη σε όλους, σε όλες τις οικογένειες. Αλλά, αυτή τη στιγμή, ο νους μου είναι κοντά κυρίως σε εκείνους που έχασαν τη δουλειά τους. Σε εκείνους που αναγκάστηκαν να βάλουν «λουκέτο» στο μαγαζί τους. Σε εκείνους που περνούν τις πιο δύσκολες στιγμές, τώρα, όταν όλοι οι υπόλοιποι λέμε «χρόνια πολλά».
Αυτούς τους ανθρώπους σκέφτομαι περισσότερο. Κι από βάθους καρδιάς οι ευχές όλων μας σε αυτούς πάνε, κυρίως.
Σε όλη την Ελλάδα, εύχομαι να βρει το δρόμο της, με τον τρόπο που ξέρει και πρέπει- δηλαδή την ανάπτυξη- και σε όλους τους Έλληνες να είναι -πάνω από όλα- υγιείς. Και να μη χάσουμε ποτέ την αισιοδοξία και το χαμόγελο, που πρέπει να έχουμε, για να πάμε μπροστά.
Ευχαριστώ πολύ.
Και χρόνια πολλά».

Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 2010

Ευχές του κ. Κυριάκου Γεροντόπουλου, Υπεύθυνου Περιφερειακών ΜΜΕ Νέας Δημοκρατίας

Εβδομαδιαία γνώμη | ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΑΔΙΕΞΟΔΩΝ

Χωρίς αναπτυξιακή προοπτική το ΠΑΣΟΚ ψήφισε πριν από λίγες ώρες έναν προϋπολογισμό που υπόσχεται για το 2011 λιτότητα, σκληρά μέτρα, ανεργία και φυσικά ύφεση. Οι πολίτες θα κληθούν να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη, αφού εκτός από τις ανατιμήσεις που θα προκαλέσει σε βασικά καταναλωτικά αγαθά η αύξηση του ΦΠΑ, θα υπάρξουν και νέα χαράτσια όπως οι αυξήσεις των αντικειμενικών αξιών στα ακίνητα, αλλά και του πετρελαίου θέρμανσης που θα γίνει ακριβότερο από τον επόμενο Οκτώβριο.

Εβδομαδιαία γνώμη | «ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ», ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΠΑΣΟΚ

Μείζον πολιτικό θέμα για την αποτελεσματικότητα και την αξιοπιστία της οικονομικής πολιτικής της κυβέρνησης έθεσαν οι βουλευτές της συμπολίτευσης, κατά την συζήτηση του προϋπολογισμού του 2011, δικαιώνοντας με τις παρεμβάσεις τους στην Βουλή την κριτική που ασκεί η Νέα Δημοκρατία και ο Αντώνης Σαμαράς όταν ζητούν αλλαγή μείγματος πολιτικής.

Εβδομαδιαία γνώμη | ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ «ΣΤΟ ΠΟΔΙ»


Η φαιδρότητα της κυβερνητικής πολιτικής πιστοποιεί βεβαίως την επικίνδυνη ανικανότητα των κυβερνώντων, αλλά δημιουργεί και εύλογες ανησυχίες διότι η τύχη της χώρας, σε αυτή την πολύ δύσκολη συγκυρία, βρίσκεται σε επικίνδυνα χέρια.

Ένα πρόσφατο παράδειγμα: Τα περισσότερα επώδυνα μέτρα συνίστανται σε περικοπές μισθών και συντάξεων. Σε συνδυασμό με την ύφεση στην οποία έχουν οδηγήσει τη χώρα ήταν φυσικό να έχει πέσει η κατανάλωση και, επομένως, να εισπράττονται λιγότερα έσοδα από τον ΦΠΑ παρά την αύξηση του.

Ομιλία του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας, κ. Αντώνη Σαμαρά στη Βουλή, για τον Προϋπολογισμό του 2011

Kύριε Πρόεδρε, Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,
Σήμερα, συζητάμε τον πρώτο Προϋπολογισμό της χώρας υπό καθεστώς περιορισμένης εθνικής κυριαρχίας.
Που πολλοί το θεώρησαν «σωτηρία» για τον τόπο! Κι από τότε το υπερασπίζονται χωρίς να συμφωνούν και το προβάλλουν χωρίς να το πιστεύουν. Κι ενώ σήμερα διαισθάνονται ότι οδηγεί σε αδιέξοδο, το συνεχίζουν μοιρολατρικά.
Άλλοτε διακηρύσσοντας ότι είναι… «για το καλό μας» κι άλλοτε ομολογώντας ότι «δεν μπορούν να κάνουν αλλιώς».
Το πρώτο, λοιπόν, που θέλω να σας πω, από αυτό εδώ το βήμα, είναι  ότι την κυριαρχία της χώρας μας θα την υπερασπιστούμε. Και την αξιοπρέπειά της θα την αποκαταστήσουμε. Όπως και τον αυτοσεβασμό της.
Όπως και την αυτοπεποίθηση του λαού μας.
Το Μνημόνιο είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα του πώς δεν πρέπει  να ασκείται η Οικονομική Πολιτική, του πώς δεν πρέπει να ασκείται η Πολιτική γενικότερα.
Πολλοί ισχυρίζονται – όχι εμείς – ότι η Ελλάδα θα χρεοκοπήσει.
Όχι, παρά το Μνημόνιο. Εξ αιτίας του Μνημονίου.
Αυτό που έχει πάντως, σίγουρα, χρεοκοπήσει, είναι το ίδιο το Μνημόνιο!
Μια πολιτική πρακτική δεκαετιών κατέρρευσε. Ένα σύστημα που βασιζόταν στην προείσπραξη του αύριο της χώρας και των παιδιών της, φράκαρε μέσα στα αδιέξοδά του. Με κύριο υπεύθυνο το ΠΑΣΟΚ που το οικοδόμησε.
Η πρόκληση είναι πρωτοφανής. Για τους πολιτικούς πάνω απ’ όλα. Για τη γενιά μας πρωτίστως. Στη χρονική αυτή στιγμή κυρίως.

Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2010

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ ΣΤΗ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΟΝΝΕΔ‏

Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς παρέστη σήμερα στη Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση που διοργανώνει η ΟΝΝΕΔ, σε συνεργασία με το “Χαμόγελο του Παιδιού”, στον πεζόδρομο της οδού Ερμού.

Αμέσως μετά έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Είναι πολύ ελπιδοφόρο και πολύ ενθαρρυντικό το ότι στις μέρες αυτές, στις δύσκολες μέρες για όλον τον Ελληνικό λαό, παραμένει ζωντανή η κοινωνική ευαισθησία και η αλληλεγγύη.

Γι’ αυτό και συγχαίρω το “Χαμόγελο του Παιδιού” για αυτήν την παρέμβαση. Αλλά συγχαίρω και τα παιδιά της ΟΝΝΕΔ, τα οποία, πραγματικά, άλλη μία φορά, δείχνουν την ευαισθησία τους και ενισχύουν το “Χαμόγελο του Παιδιού”, σε αυτήν την πολύ πετυχημένη προσπάθεια».

Ομιλία του Προέδρου της NΔ κ. Αντώνη Σαμαρά στην παρουσίαση του βιβλίου του Wilfred Martens “Europe: I struggle, I Overcome”

Ο αγαπητός φίλος μου Γουίλφριντ Μαρτένς, έγραψε ένα βιβλίο για την Ευρώπη. Τη στιγμή μάλιστα, που η Ευρώπη το χρειαζόταν περισσότερο.
Ένας μεγάλος Ευρωπαίος, αφοσιωμένος στις αξίες της Χριστιανοδημοκρατίας, κάνει, με το σύντομο βιβλίο του, δύο πράγματα:
-- Μια σύντομη καταγραφή της σταδιοδρομίας του. Μιας ζωής αφιερωμένης στα πολιτικά πιστεύω του. Μιας ζωής που δείχνει δύο ξεχωριστές αρετές για κάθε πολιτικό: Ξέρει να δίνει μάχες. Και ξέρει να ενώνει.
Δίνει μάχες και αποτολμά συγκρούσεις, γι’ αυτά που πιστεύει. Όμως δεν πηγαίνει στη «μάχη» με τα αυτιά κλειστά. Πηγαίνει έτοιμος να ακούσει το αντίθετο επιχείρημα και να ενσωματώσει ό,τι είναι σύμφωνο με τους στόχους του.
Γι’ αυτό και ξέρει να ενώνει. Και γι’ αυτό έχει αποσπάσει τη βαθιά εκτίμηση ακόμα και ανθρώπων που συχνά βρέθηκαν απέναντί του.

Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2010

ΔΗΛΩΣΗ TOY ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. ΑΝΤ. ΣΑΜΑΡΑ ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΓΙΟΥΡΟΓΚΡΟΥΠ κ. ΓΙΟΥΝΚΕΡ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΑΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΤΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΚΟΡΥΦΗΣ ΤΟΥ Ε.Λ.Κ.‏

Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς συναντήθηκε σήμερα με τον Πρόεδρο του Γίουρογκρουπ & Πρωθυπουργό του Λουξεμβούργου κ. Ζαν Κλοντ Γιούνκερ και έλαβε μέρος στην Σύνοδο Κορυφής του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος.

Μετά πέρας των εργασιών της Συνόδου, ο κ. Σαμαράς έκανε την ακόλουθη δήλωση:

« Οι ημέρες για την Ευρώπη και την Ελλάδα είναι κρίσιμες. Είχα τη δυνατότητα, σήμερα, να συζητήσω τις τρέχουσες εξελίξεις, τόσο στην συνάντησή μου με τον Πρόεδρο του Γίουρογκρουπ & Πρωθυπουργό του Λουξεμβούργου κ. Γιούνκερ, όσο και στη Σύνοδο Κορυφής του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος με τους άλλους Ευρωπαίους ηγέτες.

Συνεχάρην τον φίλο κ .Γιούνκερ, τόσο γιατί εκφράζει με συνέπεια την ανάγκη αλληλεγγύης και συνοχής στην Ευρώπη, όσο και γιατί με την πρότασή του για την έκδοση ευρωομόλογων προσφέρει λύση για έξοδο από την κρίση με ανάπτυξη και ασφάλεια.

Για την οικονομική κατάσταση στην Ελλάδα, τόνισα τη συνεχιζόμενη ανησυχία μου για την κοινωνική συνοχή. Το Μνημόνιο οδηγεί σε αύξηση του χρέους που ανατροφοδοτεί το έλλειμμα, δημιουργώντας έτσι μεγάλες κοινωνικές αντιδράσεις. Και είπα στον κ. Γιούνκερ ότι δεν μπορώ να δεχθώ πολιτικές που οδηγούν στην οικονομική, και κατά συνέπεια, στην κοινωνική εξαθλίωση τον Ελληνικό λαό. Εδώ και μήνες ζητώ συγκεκριμένα μέτρα για την αποφυγή βαθιάς ύφεσης, μέτρα για τα οποία η Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ κάνει ότι δεν ακούει.

Εβδομαδιαία γνώμη: ΣΕ ΑΔΙΕΞΟΔΟ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ

Ο πολυνόμος που ψηφίστηκε πριν μερικά 24ωρα έρχεται να αποδείξει τα τραγικά  αδιέξοδα στα οποία βρίσκεται η Κυβέρνηση Παπανδρέου. Με την χώρα να είναι στην ύφεση, τους οικογενειακούς προϋπολογισμούς να ροκανίζονται συνεχώς, την ανεργία να καλπάζει και την αγορά να ασφυκτιά, τα λουκέτα να αυξάνονται με γεωμετρική πρόοδο, το ΠΑΣΟΚ αδυνατεί να δώσει την παραμικρή αχτίδα ελπίδας. 

Εβδομαδιαία γνώμη: TO ΠΑΣΟΚ ΑΝΑΖΗΤΑ ΣΥΝΕΝΟΧΟΥΣ

Ο πρωθυπουργός επιδιώκει, όπως διατείνεται, τη συναίνεση του πολιτικού κόσμου σε μια σειρά μέτρων που αλλάζουν συθέμελα τις εργασιακές σχέσεις, δημιουργούν συνθήκες ύφεσης και οδηγούν τη κοινωνία σε απόγνωση. Τέτοιου είδους συναίνεση δεν παρέχει στην κυβέρνηση ούτε η ίδια η κοινοβουλευτική της ομάδα. Κυβερνητικοί βουλευτές έκαναν λόγο για δημοκρατικό έλλειμμα και ζήτησαν ψήφο κατά συνείδηση στο πολυνομοσχέδιο για τα εργασιακά μάλιστα στην ψηφοφορία επί της αρχής ο κ. Βαγγ. Παπαχρήστος, βουλευτής του ΠΑΣΟΚ στο νομό Πρεβέζης, καταψήφισε.
Η σχέση ΠΑΣΟΚ-συναίνεσης είναι λεόντειος. Το κυβερνών κόμμα ζητά, αλλά δεν συνηθίζει να παρέχει στήριξη όταν βρίσκεται στην αντιπολίτευση. Αρκεί να θυμηθεί κανείς την τελευταία πενταετία κατά τη διάρκεια της οποίας, το ΠΑΣΟΚ ως αξιωματική αντιπολίτευση καταψήφισε σχεδόν όλα τα νομοσχέδια της κυβέρνησης της ΝΔ.
Συγκεκριμένα, ψήφισε μόλις 7 νομοσχέδια, ενώ η ΝΔ μέσα σε 12 μήνες έχει στηρίξει τα 33 από τα 65 νομοσχέδια που κατέθεσε η κυβέρνηση και αφορούσαν διαρθρωτικές αλλαγές. Αλλαγές, που όταν τις πρότεινε η ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ τις πολεμούσε ‘‘βγάζοντας’’ το κόσμο στους δρόμους. Χαρακτηριστικές είναι οι περιπτώσεις της μεταρρύθμισης του Ασφαλιστικού, οι πολύ ηπιότερες μεταρρυθμίσεις στις ΔΕΚΟ, η κινεζική επένδυση της Cosco με τον ‘‘πράσινο’’ αποκλεισμό του λιμανιού του Πειραιά, καθώς και η πώληση της Ολυμπιακής που το ΠΑΣΟΚ απειλούσε να ακυρώσει.
Ακόμη και σήμερα που το ΠΑΣΟΚ βρίσκεται στην κυβέρνηση και μάλιστα σε μια από τις κρισιμότερες περιόδους για τη χώρα, η διάθεση για συναίνεση ουδόλως αφορά την επίλυση των σοβαρών προβλημάτων που ταλανίζουν τον ελληνικό λαό. Αντιθέτως, το κυβερνών κόμμα μέσα από την πληθώρα εξεταστικών επιτροπών στις οποίες επιδόθηκε με ιδιαίτερο ζήλο αναζητά ενόχους, ενώ με την υποτιθέμενη συναίνεση στα μέτρα που ήδη έχει αποφασίσει αναζητά συνενόχους.
Η πολυσυζητημένη συναίνεση και οι συναντήσεις με τους πολιτικούς αρχηγούς, δεν είναι τίποτε παραπάνω από ένα επικοινωνιακό τέχνασμα στη φαρέτρα της κυβέρνησης, η οποία συνειδητοποιεί ότι η απόσταση που τη χωρίζει από την κοινωνία μεγαλώνει καθημερινά. Η πρόσκληση στους πολιτικούς αρχηγούς είχε ως επιδίωξη την έγκριση και επικύρωση των ήδη προαποφασισμένων μέτρων που κατέθεσε στη Βουλή χωρίς περιθώριο διαλόγου.
Σε αυτό το επικοινωνιακό παιχνίδι η ΝΔ δεν πρόκειται να συμμετάσχει. Το όχι του Αντώνη Σαμαρά στην επιζήμια και αδιέξοδη οικονομική πολιτική της κυβέρνησης, η οποία οδηγεί σε άδικες και μάταιες θυσίες, ήταν ξεκάθαρο: «Σ’ αυτή την πολιτική, συναίνεση δεν δίνω γιατί θα ήταν συνενοχή», είπε ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης και υπογράμμισε ότι η ΝΔ δεν δίστασε και δεν θα διστάσει να ‘‘βάλει πλάτη’’ σε ότι στηρίζει τα συμφέροντα της Πατρίδας και του λαού.
Αντιτίθεται όμως στον εργασιακό μεσαίωνα που οδηγούνται οι Έλληνες και καλεί την κυβέρνηση να δώσει «συναίνεση στην ανάπτυξη» για να βγει η οικονομία από το φαύλο κύκλο της ύφεσης.

Eβδομαδιαία γνώμη: Η ...ΕΥΤΥΧΙΑ (!!!) ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ

Με τη σημειολογική, από πάσης πλευράς, εμφάνιση, στην Αθήνα και στη Βουλή, των κ.κ. Στρος Καν και Όλι Ρεν άνοιξε ο δρόμος της λεγόμενης «επικαιροποίησης» του Μνημονίου, που στην ουσία, πέραν των αυτονόητων διαρθρωτικών αλλαγών και μεταρρυθμίσεων, αποτελεί ένα νέο μίνι Μνηόνιο. Αυτό δε το Μνημόνιο – Παράρτημα αποτυπώνεται στο νέο Πολυνομοσχέδιο που ετοίμασε η Κυβέρνηση και στο οποίο εκφράζει την απροκάλυπτη πρόθεσή της για νέους συνταξιοδοτικούς και μισθολογικούς περιορισμούς, επιβαλλόμενους και στον ιδιωτικό τομέα!

Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2010

Πρόσκληση στο Χριστουγεννιάτικο Πάρτυ της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ ΤΕΙ Κατερίνης

Η ΔΑΠ-ΝΔΦΚ ΤΕΙ Κατερίνης σας προσκαλεί στο Χριστουγεννιάτικο Πάρτυ, που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2010 στο Club ΜΩΒ.

Ώρα έναρξης: 23:00

Θα είμαστε όλοι εκεί!


Δήλωση Προέδρου της ΝΔ κ. Αντώνη Σαμαρά

Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, κ. Αντώνης Σαμαράς, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Ο κ. Παπανδρέου στην οικονομική πολιτική δεν θέλει συναίνεση.
Ζητάει από εμάς έγκριση και συνενοχή. Σε αποφάσεις που η Κυβέρνησή του έχει ήδη πάρει.
Πριν τις πρόσφατες εκλογές υποσχέθηκε ότι δεν θα πάρει άλλα μέτρα.
Και σήμερα, αιφνιδιαστικά και χωρίς διάλογο, φέρνει στη Βουλή κατεπείγον νομοσχέδιο, που αλλάζει δραματικά τη ζωή σε εκατομμύρια συμπολίτες μας.
Δίνοντας μόλις 11 λεπτά στη Νέα Δημοκρατία για να μιλήσει στη Βουλή…
Η οικονομική πολιτική της Κυβέρνησης οδηγεί τους πολίτες σε απόγνωση και την κοινωνία σε διάλυση.
Αν ήταν σήμερα το ΠΑΣΟΚ στην αντιπολίτευση, θα είχαν παραλύσει τη χώρα!
Ζήτησα, λοιπόν, από τον κ. Παπανδρέου να αλλάξει πορεία.
Να δώσει εκείνος συναίνεση στην Ανάπτυξη!
Εδώ δεν χωρούν κομματικοί εγωισμοί.
Είναι θέμα εθνικής επιβίωσης.

Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2010

Ομιλία του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνη Σαμαρά στις παραγωγικές τάξεις της Θεσσαλονίκης

Κυρίες και κύριοι, Με πολύ μεγάλη χαρά βρίσκομαι σήμερα εδώ, κοντά σας.
Και η χαρά μου οφείλεται στους δεσμούς που, όπως όλοι γνωρίζετε, έχω με τη Βόρειο Ελλάδα, και ειδικά με τη Μακεδονία.
Αλλά και με τους ισχυρούς δεσμούς που έχω με τις παραγωγικές τάξεις της χώρας, που τις θεωρώ πηγή του δυναμισμού της, στα εύκολα και στα δύσκολα.
Ειδικά στα δύσκολα.
Και σήμερα περνάμε, ως χώρα, πολύ δύσκολες ώρες…
Δεν θα σας μιλήσω με τη συνήθη γλώσσα των πολιτικών.
Δεν θα σας πω «μισές αλήθειες». Ούτε «στρογγυλεμένα λόγια»…
Δεν θα σας τάξω «λαγούς με πετραχήλια». Δεν θα «χαϊδέψω αυτιά».
Και δεν θα παίξω με τις αγωνίες και τους φόβους σας.
Θα σας πω κάποιες αλήθειες, όπως τις νιώθω.
Και θα σας μιλήσω για το χρέος μου απέναντι στη χώρα, όπως το αισθάνομαι.
Αυτές οι δύο λέξεις – αλήθεια και χρέος – είναι απαραίτητο να μπουν ξανά στο λεξιλόγιό μας. Ιδιαίτερα στο λεξιλόγιο των πολιτικών.
Γιατί Πολιτική δεν είναι η τέχνη να κερδοσκοπείς με το ψέμα, τοκίζοντας την αφέλεια όσων σε ακούν.

Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2010

Δήλωση του Προέδρου της ΝΔ κ. Αντώνη Σαμαρά μετά τις εκλογές του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδας

O Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς, ψήφισε σήμερα στις εκλογές για την ανάδειξη της νέας Διοίκησης του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδας, όπου έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Ήρθα και εγώ να ψηφίσω στις εκλογές του Οικονομικού Επιμελητηρίου, ενός από τους μεγαλύτερους επιστημονικούς φορείς της χώρας, που είναι άλλωστε και ο επίσημος σύμβουλος της εκάστοτε κυβέρνησης.
Και ως εκ τούτου, είναι πολύ σημαντικό οι γνώμες τους, οι απόψεις τους και η δυνατότητα για πραγματικά χρήσιμες συμβουλές –θα το πω, όπως το αισθάνομαι, της πιάτσας- να μπορούν να φτάνουν, κάθε φορά, στα αφτιά της εκάστοτε κυβέρνησης. Ιδιαίτερα σήμερα που αντιμετωπίζουμε αυτές τις ισχυρές οικονομικές αναταράξεις στον τόπο».

Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2010

Εισήγηση του Προέδρου της ΝΔ κ. Αντώνη Σαμαρά στην Επιτροπή Επεξεργασίας Προτάσεων για την Αναθεώρηση του Συντάγματος

Η σημερινή μας συνεδρίαση διεξάγεται κάτω από μια βαριά κοινωνική και πολιτική ατμόσφαιρα. Και αυτό, γιατί η κυβέρνηση προωθεί ένα πολυνομοσχέδιο, που αιφνιδιαστικά και κατεπειγόντως αλλάζει, χωρίς διάλογο, χωρίς συναίνεση, χωρίς σοβαρό προγραμματισμό και με εντεινόμενες ενδοκυβερνητικές τριβές, τους όρους ζωής για εκατομμύρια Έλληνες πολίτες. Αλλαγές όλοι θέλουμε. Αλλά όχι αλλαγές στο πόδι. Ζητούμε διαθρωτικές αλλαγές που θα φέρουν ανταγωνιστικότητα, ανάκαμψη και ελπίδα. Όχι θυσίες χωρίς αντίκρισμα, χωρίς προοπτική.
Έρχομαι, λοιπόν, στο αντικείμενο της σημερινής μας συνεδρίασης.

Πέρασαν 36 χρόνια από το Σύνταγμα του 1974, το οποίο, πράγματι, για την εποχή του ήταν ένα κείμενο σύγχρονο. Μεσολάβησαν τρεις συνταγματικές αναθεωρήσεις. Οι οποίες όμως είχαν έλλειμμα και τόλμης και διορατικότητας. Σαν να μην είχε αντιληφθεί το πολιτικό μας σύστημα τις μεγάλες αλλαγές που συντελέστηκαν στον κόσμο ολόκληρο, σαν να μην είχε αίσθηση της κίνησης των πραγμάτων γύρω του, σαν να μην είχε αποκωδικοποιήσει τα μηνύματα των καιρών και της κοινωνίας. Σαν να μην είχαμε ανάγκη να κάνουμε «άλμα μεγαλύτερο από τη φθορά»…

Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

Κόκκινη κάρτα βγάζει η Κομισιόν στην απόφαση του Αμερικανικού Κογκρέσου για πλήρη έλεγχο (σάρωση) στους λιμένες της ΕΕ στα εμπορεύματα που κατευθύνονται προς τις ΗΠΑ

Την αντίθεσή της εκφράζει η Επιτροπή για την υποχρέωση που προσπαθεί να επιβάλλει το Αμερικανικό Κογκρέσο στην ΕΕ, για σάρωση 100% όλων των εμπορευματοκιβωτίων σε ευρωπαϊκά λιμάνια που πραγματοποιούν εξαγωγές προς τις ΗΠΑ. "Η Ευρωπαϊκή Ένωση δεν προβλέπει την εφαρμογή ενός τέτοιου μέτρου δεδομένου ότι θα προκαλέσει τεχνικές και οργανωτικές δυσκολίες, με αποτέλεσμα σημαντικό κόστος, μη αποδεδειγμένο όφελος σε ό,τι αφορά την ασφάλεια και πιθανό περιορισμό των συναλλαγών". Αυτή την απάντηση έδωσε ο Επίτροπος της ΕΕ, Algirdas Šemeta, αρμόδιος για Θέματα Φορολογίας και Τελωνειακής Ένωσης, Ελέγχου και Καταπολέμησης της Απάτης σε σχετική ερώτηση του Ευρωβουλευτή Κ. Πουπάκη, επιβεβαιώνοντας τις επιφυλάξεις του Ευρωβουλευτή για την αποτελεσματικότητα του εν λόγω μέτρου.

Μήνυμα του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνη Σαμαρά για την 9η Δεκεμβρίου – Παγκόσμια Ημέρα κατά της Διαφθοράς

Η παγκόσμια Ημέρα κατά της Διαφθοράς βρίσκει την Ελλάδα να κατατάσσεται μεταξύ των χωρών της ΕΕ με τις χειρότερες επιδόσεις.

Τώρα που η κρίση μαστίζει τη χώρα μας είναι, περισσότερο από κάθε άλλη φορά, ορατές οι δραματικές επιπτώσεις από τη διαφθορά η οποία:

· φθείρει ηθικές αρχές και αξίες,

· διαβρώνει τους δημοκρατικούς θεσμούς,

· πλήττει την εθνική οικονομία,

· αντιστρατεύεται την ανάπτυξη και

· είναι η βασική αιτία της παθογένειας στη δημόσια διοίκηση, στη δικαιοσύνη, στο περιβάλλον.

Η κατάσταση στην οποία έχουμε περιέλθει δεν αφήνει περιθώρια για καμία ανοχή και καμία ολιγωρία.

Έχουμε καθήκον να κηρύξουμε τον πόλεμο στη διαφθορά, σε όλα τα επίπεδα και σε όλους τους χώρους.

Η Νέα Δημοκρατία έχει ήδη εισηγηθεί:

· Αλλαγή του νόμου περί ευθύνης υπουργών

· Διαφάνεια στο “πόθεν έσχες” των πολιτικών

· Διαφάνεια στη χρηματοδότηση των πολιτικών κομμάτων

· Την αναβάθμιση του Κοινοβουλίου