Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2010

Δήλωση του Εκπροσώπου της ΝΔ κ. Πάνου Παναγιωτόπουλου - Απάντηση στον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο κ. Γ. Πεταλωτή

Ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β΄ Αθηνών, κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος, απαντώντας στα όσα είπε ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Ο κ. Πεταλωτής, με τις δηλώσεις του, δείχνει την έντονη ενόχληση της κυβέρνησης από την παρέμβαση του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας, στο θέμα των κινητοποιήσεων των ιδιοκτητών φορτηγών.


Οι πολίτες έχουν αντιληφθεί, πλέον, τις επιλογές της κάθε πλευράς:

Ο μεν Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Αντώνης Σαμαράς παρεμβαίνει, για να λυθούν τα προβλήματα, που τινάζουν στον αέρα την καθημερινότητα όλων μας, ενώ η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ κάνει ό,τι περνά από το χέρι της, για να διογκώνεται η αναταραχή, να διαλύεται ο κοινωνικός ιστός και η μία κοινωνική ομάδα να συγκρούεται με την άλλη».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου