Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Η Ρωσία μας πρόσφερε δάνειο αλλά ο Γιώργος ήθελε ΔΝΤ!!
Το είχαμε γράψει από τον Μάρτιο του 2010 και λίγοι μας πίστεψαν!
Σήμερα όμως έρχονται στοιχεία τα οποία επιβεβαιώνουν ότι οι πληροφορίες μας ήταν αληθινές και επιβαρύνουν ακόμη περισσότερο τη θέση της κυβέρνησης και του πρωθυπουργού.
Η ανατροπή του πολιτικού σκηνικού είναι θέμα χρόνου
του Κώστα Ροδινού
Φαίνεται ότι αρχίζουν να το συνειδητοποιούν ότι ο κ. Παπανδρέου δεν μπορεί άλλο. Καταρρέει. Από τη μια, η διαρκώς διογκούμενη λαϊκή δυσαρέσκεια, από την άλλη η παταγώδης αποτυχία του μνημονίου, έχουν σχεδόν παραλύσει την λειτουργία της κυβέρνησης. Ο συντονισμός έχει καταντήσει ανέκδοτο. Οι γκάφες είναι καθημερινές. Οι υπουργοί δηλώνουν «κουρασμένοι»! Τα αδιέξοδα συσσωρεύονται. Ήδη φτάσαμε στο 4ο Μνημόνιο! Και το μέλλον άδηλο!
Δώρα τέλος στο Δημόσιο
Τέλος στα επιδόματα εορτών και αδείας για όλους τους υπαλλήλους και λειτουργούς του Δημοσίου θα σημάνουν οι νέες ρυθμίσεις που προωθεί η κυβέρνηση για το ενιαίο μισθολόγιο.
Κινητοποιήσεις σε όλη την Ελλάδα εναντίον της συγχώνευσης σχολείων
Mε αφορμή τη συνάντηση της υπουργού Παιδείας με τους δημάρχους και τους περιφερειάρχες για το θέμα των συγχωνεύσεων – καταργήσεων σχολικών μονάδων και τη χρηματοδότηση των σχολικών επιτροπών, πλήθος αντιδράσεων έχει ξεσπάσει σε πολλές περιοχές της χώρας.
Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011
Ζήτημα παραίτησης Παπακωνσταντίνου θέτει η ΝΔ
«Σήμερα, ο κ. Γ. Παπακωνσταντίνου προαναγγέλλει νέα μέτρα, που είναι έξι φορές οι περικοπές σε μισθούς και συντάξεις, που έγιναν το 2010. Κάνει όσα - κατά τη δική του δήλωση- αποτελούν απόδειξη αποτυχίας», δήλωσε ο εκπρόσωπος της ΝΔ Γιάννης Μιχελάκης, σχολιάζοντας τη συνέντευξη του υπουργού Οικονομικών.
«Μετά από αυτό, τι σκοπεύει ο ίδιος να πράξει; Μπορεί και παραμένει ακόμη στη θέση του;», αναρωτιέται ο κ. Μιχελάκης, θέτοντας, εκ νέου, ζήτημα παραμονής του κ. Παπακωνσταντίνου στην κυβέρνηση.
«Μετά από αυτό, τι σκοπεύει ο ίδιος να πράξει; Μπορεί και παραμένει ακόμη στη θέση του;», αναρωτιέται ο κ. Μιχελάκης, θέτοντας, εκ νέου, ζήτημα παραμονής του κ. Παπακωνσταντίνου στην κυβέρνηση.
Εντείνεται η πτώση στο Χρηματιστήριο της Αθήνας
Πτωτικά, με αυξημένες ρευστοποιήσεις, κινείται τώρα η αγορά της Αθήνας, μετά τις αρχικές ανοδικές τάσεις, ενώ θετικό συνεχίζει να είναι το κλίμα στα ευρωπαϊκά χρηματιστήρια. Στο Λονδίνο, ωστόσο, οι συναλλαγές έχουν διακοπεί προσωρινά λόγω τεχνικών προβλημάτων.
Τζάκρη: Πληρώσαμε 300.000 ευρώ για να δέρνουν τα ΜΑΤ τον κόσμο στην Κερατέα
"Για μας είναι μια κατανάλωση δυνάμεων και ένα κόστος, γιατί έχει κοστίσει 300.000 ευρώ αυτή η ιστορία στην επιχείρηση της Αστυνομίας τους τελευταίους τρεις μήνες", δήλωσε χαρακτηριστικά η υφυπουργός Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Θεοδώρα Τζάκρη, αναφερόμενη στα βίαια επεισόδια που διαδραματίζονται στην Κερατέα μεταξύ ΜΑΤ και διαδηλωτών.
Η υφυπουργός μιλώντας στο ραδιοσταθμό "Βήμα 99,5", έκανε έκκληση στους "νηφάλιους" κατοίκους της Κερατέας να βρουν λύση στο θέμα των δικών τους σκουπιδιών.Μεροληψία των ΜΜΕ υπέρ της κυβέρνησης
Μεροληψία υπέρ της κυβέρνησης και εχθρικό περιβάλλον απέναντι της από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, καταγγέλλει η Νέα Δημοκρατία.
Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2011
To Spiegel βλέπει επιστροφή στην δραχμή
Σήμερα το πρωί, δεύτερο θέμα στην ιστοσελίδα του γερμανικού SPIEGEL (www.spiegel.de). Αναφέρουμε τα σημαντικότερα σημεία: «Κορυφαίοι ευρωπαίοι Οικονομολόγοι βλέπουν επιστροφή της δραχμής»
Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2011
Το ναυάγιο της συνάντησης με την Μέρκελ επιδεινώνει το κυβερνητικό κώμα
Δεν ξέρουμε αν στην Αθήνα περίμεναν από τη Μέρκελ να ανακοινώσει το σχέδιο διάσωσης και να βγουν στην Ομόνοια να πανηγυρίσουν αλλά μάλλον θα έχουν απογοητευθεί σφόδρα από τα αποτελέσματα της συνάντησης.
ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ- Προσχεδιασμένη η προσφυγή στο ΔΝΤ
Δικαιωμένη εμφανίζεται η Ν. Δ. από τις αποκαλύψεις του επικεφαλής του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου Ντομινίκ Στρος Καν ότι ο Γιώργος Παπανδρέου ουσιαστικά μόλις ανέλαβε την διακυβέρνηση της χώρας είχε αποφασίσει να μας οδηγήσει στα χέρια του Μνημονίου κα μάλιστα με τη συμμετοχή του ΔΝΤ.
Την τελευταία θέση καταλαμβάνει η Ελλάδα στον τομέα της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης
Σύμφωνα με τα στοιχεία που η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δημοσιοποίησε, η Ελλάδα καταλαμβάνει την τελευταία θέση μεταξύ των 27 κρατών-μελών της Ε.Ε. στον τομέα της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης. Αυτό που κάνει την εικόνα ακόμα δυσμενέστερη για τη χώρα μας, είναι ότι στο διάστημα 2009-2010 διευρύνθηκε το χάσμα που τη χωρίζει από το μέσο όρο της Ευρώπης.
Οι αποκαλύψεις Στρος Καν

Μετά τις αποκαλύψεις Στρος Καν, τα ερωτήματα για τον κ. Παπανδρέου παίρνουν νέες διαστάσεις:
Πρώτον: Γιατί ο Πρωθυπουργός, ενώ συζητούσε μυστικά με τον κ. Στρος Καν, δημόσια αποπροσανατόλιζε τους Έλληνες λέγοντας (το Δεκέμβριο του 2009), ότι «τα σενάρια προσφυγής μας στο ΔΝΤ δεν υπάρχουν» και επιμένοντας (τον Ιανουαρίου του 2010), ότι «δεν υπάρχει περίπτωση να προσφύγουμε στο ΔΝΤ»;
Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2011
"Αλλάζουμε νοοτροπία, αλλάζουμε Παιδεία"
Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία η παρουσίαση της νέας Πρότασης Παιδείας της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ που έλαβε χώρα στο Πανεπιστήμιο Πειραιά, παρουσία του Προέδρου της ΝΔ κ. Αντώνη Σαμαρά.
Η εκδήλωση αποτέλεσε το επιστέγασμα της ανοιχτής διαδικτυακής διαβούλευσης “Παιδεία2020” στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 11700 χρήστες ενώ κατατέθηκαν 123 προτάσεις. Για πρώτη φορά φοιτητές και μέλη της παράταξης μας, είχαν τη δυνατότητα να συμμετέχουν ενεργά στη διαμόρφωση των θέσεων και των προτάσεων μας ενώ παράλληλα συμμετείχαν σε ....
ένα ευρύτερο διάλογο γύρω από εκπαιδευτικά θέματα. Η παρουσίαση των προτάσεων έγινε από το Γραμματέα της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ ΑΕΙ Σάκη Ιωαννίδη και το Γρηγόρη Αντωνάκη Γραμματέα της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ ΤΕΙ.
Ψεύδη και Θράσος χωρίς Όρια
Όσα βλέπουν το φως της δημοσιότητας για τις μυστικές συνομιλίες, στις οποίες είχε προχωρήσει από το Δεκέμβριο του 2009 ο κ. Γ. Παπανδρέου με το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, δημιουργούν μείζον πολιτικό και ηθικό ζήτημα.
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ο Γραμματέας Νέων Τεχνολογιών, Έρευνας και Καινοτομίας της Νέας Δημοκρατίας κ. Μανούσος Βολουδάκης έκανε την ακόλουθη δήλωση:
Με στόχο την προώθηση λύσεων στα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζει η Ελληνική οικονομία
Ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς πραγματοποιεί σειρά επαφών και διαβουλεύσεων με πολιτικούς και οικονομικούς παράγοντες, τόσο στο Εσωτερικό, όσο και στο Εξωτερικό, με στόχο την προώθηση λύσεων στα σοβαρά
προβλήματα που αντιμετωπίζει η Ελληνική οικονομία.
Ο κ. Παπανδρέου συνειδητά αποπροσανατόλιζε τον Ελληνικό λαό
Η δημοσίευση της εφημερίδας «Καθημερινή» που αποκαλύπτει ότι ο κ. Παπανδρέου -από τις αρχές Δεκεμβρίου του 2009- συζητούσε στο παρασκήνιο με τον πρόεδρο του ΔΝΤ κ. Στρος Καν την υπαγωγή της χώρας μας στο ΔΝΤ, επιβεβαιώνει με τον πιο εκκωφαντικό τρόπο, αυτά που υποστήριζε από τότε η Νέα Δημοκρατία και υποψιαζόταν ολόκληρος ο Ελληνικός λαός:
Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011
Ομιλία του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας, κ. Αντώνη Σαμαρά, στην εκδήλωση του Παρατηρητηρίου Διαφάνειας του κόμματος, με θέμα «Διαφάνεια, Προϋπόθεση Δημοκρατίας»
Θέλω να ξεκινήσω λέγοντας ότι ο Γιώργος Σούρλας έχει αγωνιστεί στη ζωή του για τη διαφάνεια ως προϋπόθεση για τη Δημοκρατία. Και θα ήθελα να τον ευχαριστήσω για τον αγώνα που δίνει, από αυτό εδώ το βήμα, αυτές τις μέρες. Και να τον ευχαριστήσω ιδιαίτερα για την πρόσκληση που έκανε σε τρεις εκλεκτούς προσκεκλημένους ομιλητές, οι οποίοι είναι βέβαιο ότι θα μας φωτίσουν με τις απόψεις τους. Γιατί δεν είναι απλά επαΐοντες, ειδήμονες στο συγκεκριμένο χώρο, αλλά τον έχουν υπηρετήσει με πολύ μεγάλη αίσθηση καθήκοντος.Κυρίες και κύριοι, φίλες και φίλοι,
Η Διαφάνεια είναι το οξυγόνο της Δημοκρατίας..
Είναι το ήθος της και η τιμή της!
Μόνο που η Διαφάνεια σήμερα είναι «ανοιχτή πληγή». Είναι το στοίχημα που δεν κέρδισε το πολίτευμα της Μεταπολίτευσης. Κερδίσαμε την αποκατάσταση και τη σταθερότητα των κοινοβουλευτικών θεσμών. Αλλά χάσαμε στο μέτωπο της Διαφάνειας…
Και η αποκατάστασή της δεν είναι απλή υπόθεση.
Είναι ένα από τα τρία συστατικά του επόμενου άλματος που πρέπει να κάνουμε:
Διαφάνεια – Αξιοκρατία – Ανταγωνιστικότητα.
Διαφάνεια, που σημαίνει Δικαιοσύνη και Αξιοπιστία του Πολιτικού κόσμου.
Διαφάνεια, που σημαίνει σεβασμός στο δημόσιο χρήμα, δηλαδή στον πολίτη και στο φορολογούμενο.
Διαφάνεια, που σημαίνει ίσες ευκαιρίες για όλους και ίδια κριτήρια αξιολόγησης όλων. Άρα Διαφάνεια σημαίνει και Αξιοκρατία.
Κι όταν όλοι γνωρίζουν, ο καθένας τι προσφέρει και τι παίρνει, τι αξίζει και τι κερδίζει, όταν όλοι γνωρίζουν πως αξιοποιείται το δημόσιο χρήμα και τι αποδίδουν αυτοί που το διαχειρίζονται, τότε αποκαθίσταται ένα αίσθημα Εμπιστοσύνης, που είναι προϋπόθεση για να παράγουν όλοι το καλύτερο, με τον καλύτερο τρόπο, να λειτουργούν οι αυτοματισμοί εκεί που πρέπει χωρίς γραφειοκρατία, οι ρυθμίσεις εκεί που πρέπει χωρίς ρουσφέτια, και οι κανόνες παντού, χωρίς παρεκκλίσεις. Κι έτσι να αποκαθίσταται αίσθημα Δικαίου στην Κοινωνία και Ανταγωνιστικότητα στην Οικονομία.
Η Διαφάνεια, λοιπόν, δεν είναι μόνο το οξυγόνο και η τιμή της Δημοκρατίας.
Είναι και η προϋπόθεση κοινωνικής συνοχής και ανταγωνιστικής Οικονομίας.
Η Διαφάνεια δεν είναι μόνο το ένα από τα τρία άλματα που πρέπει να κάνουμε. Είναι προϋπόθεση και για τα άλλα δύο: για την Αξιοκρατία και για την Ανταγωνιστικότητα.
Αν η 35ετία της Μεταπολίτευσης έχασε το στοίχημα της Διαφάνειας,
η νέα Μεταπολίτευση, που πρέπει να θεμελιώσουμε,
το στοίχημα της Διαφάνειας θα πρέπει να κερδίσει πριν απ’ όλα…
Η αποκατάσταση της Διαφάνειας απαιτεί τρία πράγματα:
* Ένα πολιτικό σύστημα χωρίς στρεβλώσεις. Όταν το σύστημα το ίδιο σπρώχνει στη διαφθορά, τότε και «κοινωνία αγγέλων» να έχεις θα σου «χαλάσει». Ματαιοπονούμε όταν μιλάμε για Διαφάνεια, καταριόμαστε τη διαφθορά και δεν κάνουμε τίποτε για να αλλάξουμε τα «συστημικά αίτια» που τη γεννούν και την τροφοδοτούν συνεχώς.
Όταν έχεις ένα διοικητικό σύστημα που για να γίνει το παραμικρό χρειάζεται πολλαπλές «υπογραφές», τότε όλο και περισσότεροι θα αναγκάζονται να «λαδώσουν» για να κάνουν τη δουλειά τους.
Όταν έχεις ένα σύστημα Ανώτατης Εκπαίδευσης, το οποίο στηρίζεται στη συναλλαγή, τότε όποιος θέλει να επιβιώσει θα υποκύψει στη συναλλαγή. Θα αδικήσει για να μην τον αδικήσουν.
Όταν έχεις ένα ευρύτερο δημόσιο που ευνοεί κυκλώματα και συντεχνίες, τότε δεν θα έχεις δημόσιες υπηρεσίες, ο πολίτης θα συνθλίβεται από το «φακελάκι» στα νοσοκομεία, από το «γρηγορόσημο» στις δημόσιες υπηρεσίες, από το «λάδωμα» στις πολεοδομίες. Και ο φορολογούμενος θα πληρώνει όλο και περισσότερα σε ένα δημόσιο που του προσφέρει όλο και λιγότερα. Και θα ξανα-πληρώνει τις ίδιες υπηρεσίες ιδιωτικά, για να κάνει τη δουλειά του.
Χρειάζεται, λοιπόν, πρώτον, να χτυπήσουμε τις στρεβλώσεις του συστήματος. Και να συγκρουστούμε με τα «κυκλώματα» που συντηρούνται από τις στρεβλώσεις και υπερασπίζονται τις στρεβλώσεις…
* Χρειάζεται δεύτερον, μια Οικονομία χωρίς στρεβλώσεις, χωρίς μονοπώλια, ολιγοπώλια, καρτέλ, «δεσπόζουσες θέσεις» και εμπόδια εισόδου νέων επιχειρήσεων. Γιατί αν υπάρχουν τέτοιες νοσηρές «αποκλίσεις» από την ανταγωνιστική αγορά, αναπτύσσονται «φωλεές αδιαφάνειας», που εξελίσσονται, αμέσως, σε «φωλεές διαφθοράς»
Η Διαφάνεια είναι το οξυγόνο της Δημοκρατίας..
Είναι το ήθος της και η τιμή της!
Μόνο που η Διαφάνεια σήμερα είναι «ανοιχτή πληγή». Είναι το στοίχημα που δεν κέρδισε το πολίτευμα της Μεταπολίτευσης. Κερδίσαμε την αποκατάσταση και τη σταθερότητα των κοινοβουλευτικών θεσμών. Αλλά χάσαμε στο μέτωπο της Διαφάνειας…
Και η αποκατάστασή της δεν είναι απλή υπόθεση.
Είναι ένα από τα τρία συστατικά του επόμενου άλματος που πρέπει να κάνουμε:
Διαφάνεια – Αξιοκρατία – Ανταγωνιστικότητα.
Διαφάνεια, που σημαίνει Δικαιοσύνη και Αξιοπιστία του Πολιτικού κόσμου.
Διαφάνεια, που σημαίνει σεβασμός στο δημόσιο χρήμα, δηλαδή στον πολίτη και στο φορολογούμενο.
Διαφάνεια, που σημαίνει ίσες ευκαιρίες για όλους και ίδια κριτήρια αξιολόγησης όλων. Άρα Διαφάνεια σημαίνει και Αξιοκρατία.
Κι όταν όλοι γνωρίζουν, ο καθένας τι προσφέρει και τι παίρνει, τι αξίζει και τι κερδίζει, όταν όλοι γνωρίζουν πως αξιοποιείται το δημόσιο χρήμα και τι αποδίδουν αυτοί που το διαχειρίζονται, τότε αποκαθίσταται ένα αίσθημα Εμπιστοσύνης, που είναι προϋπόθεση για να παράγουν όλοι το καλύτερο, με τον καλύτερο τρόπο, να λειτουργούν οι αυτοματισμοί εκεί που πρέπει χωρίς γραφειοκρατία, οι ρυθμίσεις εκεί που πρέπει χωρίς ρουσφέτια, και οι κανόνες παντού, χωρίς παρεκκλίσεις. Κι έτσι να αποκαθίσταται αίσθημα Δικαίου στην Κοινωνία και Ανταγωνιστικότητα στην Οικονομία.
Η Διαφάνεια, λοιπόν, δεν είναι μόνο το οξυγόνο και η τιμή της Δημοκρατίας.
Είναι και η προϋπόθεση κοινωνικής συνοχής και ανταγωνιστικής Οικονομίας.
Η Διαφάνεια δεν είναι μόνο το ένα από τα τρία άλματα που πρέπει να κάνουμε. Είναι προϋπόθεση και για τα άλλα δύο: για την Αξιοκρατία και για την Ανταγωνιστικότητα.
Αν η 35ετία της Μεταπολίτευσης έχασε το στοίχημα της Διαφάνειας,
η νέα Μεταπολίτευση, που πρέπει να θεμελιώσουμε,
το στοίχημα της Διαφάνειας θα πρέπει να κερδίσει πριν απ’ όλα…
Η αποκατάσταση της Διαφάνειας απαιτεί τρία πράγματα:
* Ένα πολιτικό σύστημα χωρίς στρεβλώσεις. Όταν το σύστημα το ίδιο σπρώχνει στη διαφθορά, τότε και «κοινωνία αγγέλων» να έχεις θα σου «χαλάσει». Ματαιοπονούμε όταν μιλάμε για Διαφάνεια, καταριόμαστε τη διαφθορά και δεν κάνουμε τίποτε για να αλλάξουμε τα «συστημικά αίτια» που τη γεννούν και την τροφοδοτούν συνεχώς.
Όταν έχεις ένα διοικητικό σύστημα που για να γίνει το παραμικρό χρειάζεται πολλαπλές «υπογραφές», τότε όλο και περισσότεροι θα αναγκάζονται να «λαδώσουν» για να κάνουν τη δουλειά τους.
Όταν έχεις ένα σύστημα Ανώτατης Εκπαίδευσης, το οποίο στηρίζεται στη συναλλαγή, τότε όποιος θέλει να επιβιώσει θα υποκύψει στη συναλλαγή. Θα αδικήσει για να μην τον αδικήσουν.
Όταν έχεις ένα ευρύτερο δημόσιο που ευνοεί κυκλώματα και συντεχνίες, τότε δεν θα έχεις δημόσιες υπηρεσίες, ο πολίτης θα συνθλίβεται από το «φακελάκι» στα νοσοκομεία, από το «γρηγορόσημο» στις δημόσιες υπηρεσίες, από το «λάδωμα» στις πολεοδομίες. Και ο φορολογούμενος θα πληρώνει όλο και περισσότερα σε ένα δημόσιο που του προσφέρει όλο και λιγότερα. Και θα ξανα-πληρώνει τις ίδιες υπηρεσίες ιδιωτικά, για να κάνει τη δουλειά του.
Χρειάζεται, λοιπόν, πρώτον, να χτυπήσουμε τις στρεβλώσεις του συστήματος. Και να συγκρουστούμε με τα «κυκλώματα» που συντηρούνται από τις στρεβλώσεις και υπερασπίζονται τις στρεβλώσεις…
* Χρειάζεται δεύτερον, μια Οικονομία χωρίς στρεβλώσεις, χωρίς μονοπώλια, ολιγοπώλια, καρτέλ, «δεσπόζουσες θέσεις» και εμπόδια εισόδου νέων επιχειρήσεων. Γιατί αν υπάρχουν τέτοιες νοσηρές «αποκλίσεις» από την ανταγωνιστική αγορά, αναπτύσσονται «φωλεές αδιαφάνειας», που εξελίσσονται, αμέσως, σε «φωλεές διαφθοράς»
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)



















