Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2010

Ανακοίνωση της Γραμματείας Παλιννοστούντων της ΝΔ

Ανακοίνωση της Γραμματείας Παλιννοστούντων – Τομέας Βορειοηπειρωτών Ν.Δ., για το μνημόσυνο του δολοφονηθέντος Αριστοτέλη Γκούμα στη Χιμάρα.

Σε πατριωτικό, ειρηνικό και κατανυκτικό κλίμα τελέσθηκε την Κυριακή, 19 Σεπτεμβρίου 2010, στην εκκλησία των Αγίων Πάντων  στο Κάστρο της Χιμάρας, το τεσσαρακονθήμερο μνημόσυνο του Έλληνα Βορειηπειρώτη Αριστοτέλη Γκούμα, που δολοφονήθηκε στις 13 Αυγούστου 2010, στη Χιμάρα γιατί μιλούσε Ελληνικά.

Την Κοινοβουλευτική Ομάδα και το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας εκπροσώπησε ο Τομεάρχης της ΝΔ  βουλευτής Πιερίας κ. Κώστας Κουκοδήμος, καθώς και εκπρόσωποι του Τομέα Βορειοηπειρωτών της Γραμματείας Παλιννοστούντων και Ειδικών Πληθυσμιακών Ομάδων  της ΝΔ.

Ο Μητροπολίτης Αργυροκάστρου Δημήτριος που τέλεσε το μνημόσυνο, μετά τη θεία λειτουργία εξέφρασε τα συλλυπητήριά του στην οικογένεια και ζήτησε από τους παρευρισκόμενους να πράξουν αυτό που προστάζει η Ορθόδοξη πίστη.

Ο Κώστας Κουκοδήμος απέτισε φόρο τιμής προς το δολοφονηθέντα Αριστοτέλη Γκούμα, επισκέφθηκε την οικογένειά του, συνομίλησε με εκπροσώπους της ομογένειας, τονίζοντας  ότι «η γλώσσα μας, η ψυχή μας και τα ιδανικά μας δεν δολοφονούνται, δεν υποτάσσονται, δεν διαπραγματεύονται». Συζήτησε, επίσης μαζί τους,  για την εξέλιξη των θεμάτων που αφορούν στους Έλληνες Βορειοηπειρώτες.

Ο Γραμματέας Γιώργος Χρ. Αναγνωστάκος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου