Από τη στήλη «ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΟ» της «ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗΣ» σελ. 6 με τίτλο:
ΘΕΤΙΚΑ »Μπορεί η κυβέρνηση να θέλει να στοχοποιήσει τους βενζινοπώλες, προσεγγίζοντας με επικοινωνιακούς όρους την υπόθεση με την επιβολή πλαφόν στα καύσιμα, αλλά η πρωτογενής «αισχροκέρδεια» εις βάρος των οδηγών ξεκίνησε από το ίδιο το κράτος και την κυβέρνηση με τις αυξήσεις που επέβαλε. Άλλωστε, ο αρμόδιος τομεάρχης της Νέας Δημοκρατίας Κ. Χατζηδάκης με εύστοχο τρόπο, παρατήρησε: «Σε κάθε περίπτωση, το βασικό πρόβλημα για τον καταναλωτή είναι πως φέτος πληρώνει την βενζίνη 50% ακριβότερα από πέρσι».
Από τη στήλη «ΠΟΛΙΤΙΚΟ… ΚΟΥΣ - ΚΟΥΣ» του «ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ» τελευταία σελίδα με τίτλο:
«Εκτός αγορών» Παρά τις κατά καιρούς διαψεύσεις, οι ψίθυροι για την αναδιάρθρωση του χρέους της Ελλάδας ποτέ δεν σταμάτησαν. Όσοι όμως μιλούν για λύση που είναι αναγκαία, μάλλον θα πρέπει να το σκεφτούν ξανά και ξανά, γιατί τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά. Ο αναπληρωτής τομεάρχης της Ν. Δ. Νότης Μηταράκης, μάλιστα, κρούει τον κώδωνα του κινδύνου υπογραμμίζοντας ότι μια τέτοια επιλογή θα είχε πολύ περισσότερες αρνητικές επιπτώσεις στην πραγματική οικονομία από ό, τι θετικές. «Θα μας κλείδωνε εκτός αγορών για πάρα πολλά χρόνια και το υπόλοιπο που θα έμενε θα το αναχρηματοδοτούσαμε τόσο ακριβά που τελικά δεν θα γλιτώναμε λεφτά», είπε με νόημα. Ας σταματήσουν λοιπόν, τα παραμύθια, γιατί ουδείς έχει δικαίωμα να παίζει με τα συμφέροντα της πατρίδας.
Από την 3η σελίδα του «ΕΘΝΟΥΣ» με τίτλο:
«Το…πείραμα» Όχι απλώς αυξημένες, σχεδόν… πρωθυπουργικές είναι οι αρμοδιότητες που επωμίζεται ο Γιάννης Ραγκούσης, μετά και τη σχετική απόφαση του Γ. Παπανδρέου που ανακοινώθηκε επισήμως χθες. Αυτό το μοντέλο διακυβέρνησης και διαχείρισης του κυβερνητικού έργου καθιερώνεται για πρώτη φορά- τουλάχιστον με τόση επισημότητα και με τόση τυπική ισχύ. Ο χρόνος και οι εξελίξεις θα δείξουν αν το εγχείρημα (ή το πείραμα, πείτε το όπως θέλετε) θα έχει επιτυχή έκβαση. Γιατί τα δύσκολα είναι μπροστά και τότε θα κριθούν όλοι και όλα…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου