Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου 2010

Δήλωση του Εκπροσώπου της ΝΔ κ. Πάνου Παναγιωτόπουλου

Ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β΄ Αθηνών, κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Ο Αντώνης Σαμαράς, με τα όσα είπε απόψε, έδειξε το δρόμο, έδειξε την πραγματική διαδρομή, τη βατή διαδρομή εξόδου της χώρας από την κρίση. Όχι με συνθήματα, όχι με ευχές, όχι με “λόγια του αέρα”.
Αλλά με συγκεκριμένες, προκοστολογημένες προτάσεις.
Άμεσα εφαρμόσιμες.
Ο Αντώνης Σαμαράς καταπολεμάει, με την πολιτική του, την πολιτική του φόβου πάνω στην οποία επενδύει το ΠΑΣΟΚ, ο πρωθυπουργός και η κυβέρνηση.
Και δίνει διέξοδο ορατής και χειροπιαστής ελπίδας.
Νομίζω ότι αυτό το μήνυμα, το οποίο έδωσε απόψε  ο Αντώνης Σαμαράς, από εδώ, από τη Θεσσαλονίκη, ήδη διατρέχει όλη την Ελλάδα». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου