Παγιδευμένη και χωρίς όραμα εμφανίστηκε η Κυβέρνηση Παπανδρέου και στη Θεσσαλονίκη. Εκτός πραγματικότητας, με ευχολόγια και αοριστολογίες ο κ. Παπανδρέου προσπάθησε να κάνει το μαύρο, άσπρο και να πείσει τους Έλληνες ότι αυτό που βιώνουν καθημερινά είναι εικονική πραγματικότητα!
Αρνήθηκε να παραδεχτεί ότι έχει βυθίσει την χώρα σε μια πρωτόγνωρη ύφεση, που δεν έχει ημερομηνία λήξης. Με τον τιμάριθμο να «καλπάζει» από το 1% που ήταν πέρυσι στο 5,5% σήμερα, με την ανεργία στο 12%, με την οικονομία να κινείται σε βαθιά ύφεση (-3,7% το ΑΕΠ για το β΄τρίμηνο), το ΠΑΣΟΚ επιμένει να προκαλεί . Το μόνο που ξέρει είναι να «βαπτίζει» το τσεκούρωμα μισθωτών και συνταξιούχων «πολιτική υπέρ της κοινωνικής συνοχής», τα λουκέτα των επιχειρήσεων «ενίσχυση της επιχειρηματικότητας» και την ύφεση και την ανεργία «όραμα για την ανάπτυξη».
Όμως καθημερινά οι πολίτες βιώνουν την οδυνηρή πραγματικότητα, αφού οι τιμές και οι υπηρεσίες τραβούν την ανηφόρα, με αποτέλεσμα ο οικογενειακός προϋπολογισμός να μην μπορεί να ανταποκριθεί, και ο δανεισμός να αποτελεί μονόδρομο. Ο κ. Παπανδρέου ένα χρόνο μετά τις ψεύτικες υποσχέσεις του, ότι «υπάρχουν λεφτά», ήρθε να εντείνει τις ανησυχία στους Έλληνες. Η συνολική εμφάνιση του Πρωθυπουργού ανέδειξε τα δραματικά αδιέξοδα της πολιτικής της Κυβέρνησής του και απέδειξε ότι ο ίδιος δεν μπορεί να βγάλει την Ελλάδα από την κρίση.
Παράλληλα δεν απάντησε σε μια σειρά από θέματα που απασχολούν τους πολίτες. Ο κ. Παπανδρέου απέφυγε να διευκρινίσει για το τι θα γίνει με τα έσοδα. Αν και παραδέχθηκε ότι υπάρχει μια «μαύρη τρύπα», στο σκέλος των εσόδων που την ανέβασε στο 1,6 δισ. ευρώ, δεν είπε από πού τελικά θα καλυφθεί. Στην πιθανότητα αύξησης του ειδικού φόρου στο πετρέλαιο θέρμανσης, το άφησε ουσιαστικά ανοιχτό, ενώ για το θέμα του Φ.Π.Α., που δημιουργεί τεράστια προβλήματα στην αγορά δεν έδωσε καμία απάντηση.
Ταυτόχρονα, δεν μίλησε για την βαθιά ύφεση στην οποία βρίσκεται η χώρα, δεν είπε τίποτα για την ανεργία που μαστίζει τους νέους, ενώ δεν ανέφερε το παραμικρό για το τι θα γίνει με τον πληθωρισμό, που υπονομεύει και αποσταθεροποιεί την αγοραστική δύναμη των πολιτών. Επίσης, μίλησε γενικά και αόριστα για τους χαμηλόμισθους και τους χαμηλοσυνταξιούχους, χωρίς να ανακοινώσει μέτρα και πολιτικές που θα κάνουν αυτό το χειμώνα ολιγότερο οδυνηρό.
Ταυτόχρονα, ο κ. Παπανδρέου δεν είπε τίποτα για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις που καθημερινά βάζουν «λουκέτα» λόγω της έλλειψης ρευστότητας που υπάρχει στην αγορά. Σε ότι αφορά τις μεμονωμένες προτάσεις για μέτρα μείωσης της φορολογίας των κερδών που επενδύονται και πάλι, αυτές οι εξαγγελίες από μόνες τους δεν είναι σε θέση να απαντήσουν στην πελώρια πρόκληση των επενδύσεων, της ανάπτυξης, της υπεράσπισης των υφιστάμενων θέσεων απασχόλησης και της δημιουργίας νέων θέσεων εργασίας.
Ο Πρωθυπουργός στη ΔΕΘ προσπάθησε να δραπετεύσει από τη σκληρή πραγματικότητα στην οποία οδήγησαν την χώρα οι πολιτικές της Κυβέρνησής του.
Χωρίς ίχνος αυτοκριτικής για όσα έπραξε και παρέλειψε επιχείρησε, ως συνήθως, να ρίξει αλλού τις ευθύνες. Βέβαια, απέφυγε να πει στους Έλληνες για τις τεράστιες ευθύνες από το 1981 και μετέπειτα των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ, στις οποίες μάλιστα υπήρξε εξέχων μέλος. Πλέον τα ψέματα τελείωσαν και οι μάσκες έπεσαν. Η Κυβέρνηση Παπανδρέου οφείλει να αντιληφθεί ότι τα προσχήματα τελείωσαν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου