Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου 2010

Δήλωση του Εκπροσώπου της ΝΔ κ. Πάνου Παναγιωτόπουλου

Ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β΄ Αθηνών, κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Οι επιθέσεις του κ. Πάγκαλου εναντίον του Πρόεδρου της Νέας Δημοκρατίας, δεν αγγίζουν τον κ. Αντώνη Σαμαρά, αλλά είναι η καλύτερη απόδειξη για το πόσον έχει θορυβηθεί η ηγετική ομάδα της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ από τη δυναμική του μηνύματος, που έστειλε από τη Θεσσαλονίκη ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας.

Και από την αποδοχή αυτού του μηνύματος από τον Ελληνικό λαό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου