Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου 2010

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. ΠΑΝΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ‏

Ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β΄ Αθηνών, κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Όλες οι πρόσφατες δημοσκοπήσεις καταγράφουν την έντονη δυσαρέσκεια των πολιτών σε βάρος της κυβέρνησης και της πολιτικής του Μνημονίου, ενώ ταυτόχρονα αναδεικνύουν τη μεγάλη πολιτική δυναμική του μηνύματος, που έστειλε από τη Θεσσαλονίκη ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Αντώνης Σαμαράς».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου