Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2010

Δήλωση του Υπευθύνου Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Μεταφορών & Επικοινωνιών της ΝΔ ΣΤ. Καλαφάτη

Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Μεταφορών και Επικοινωνιών της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης, κ. Σταύρος Καλαφάτης, απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφου, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ποια είναι η θέση της Νέας Δημοκρατίας για το θέμα των φορτηγατζήδων;

ΣΤ. ΚΑΛΑΦΑΤΗΣ: Το ΠΑΣΟΚ κατάφερε, με τους χειρισμούς του, ένα σημαντικό μεταρρυθμιστικό εγχείρημα να το μετατρέψει σε κεφαλαιώδες πρόβλημα για τον Ελληνικό λαό, για την Ελληνική κοινωνία.
Επέλεξε έναν πρόχειρο τρόπο για να “τρέξει” μια μεταρρύθμιση.
Και τα επίχειρα τα πληρώνει ο Ελληνικός λαός.
Τινάζει τα πάντα στον αέρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου