Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2010

Δήλωση της Υπεύθυνης Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Τουριστικής Ανάπτυξης της ΝΔ κας Ολ. Κεφαλογιάννη

Η Υπεύθυνη του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Τουριστικής Ανάπτυξης της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Ρεθύμνου, κα Όλγα Κεφαλογιάννη, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού, έκανε την ακόλουθη δήλωση: 

«Η Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού είναι φέτος ημέρα προβληματισμού. Βρίσκει τη χώρα μας προς το τέλος της τουριστικής περιόδου, να καταγράφει απώλειες. 

Η Κυβέρνηση συνεχίζει να μην κάνει τίποτα για να βελτιώσει τα πράγματα. Σπέρνει αβεβαιότητα, για το εάν και πόσο θα αυξηθεί ο ΦΠΑ των τουριστικών υπηρεσιών. Καθυστερεί να προβεί στις αναγκαίες ενέργειες, για να εφαρμοστεί η άρση του καμποτάζ. Δεν έχει συγκεκριμένο σχέδιο για την τουριστική ανάπτυξη. 

Αυτή είναι, δυστυχώς, η πολιτική της για τον Τουρισμό. Πολιτική αδιαφορίας, παραίτησης, συρρίκνωσης. 

Η πολιτική αυτή δεν μπορεί να συνεχίζεται. Ο τουριστικός τομέας δεν αντέχει να υποστεί και άλλες απώλειες, περιμένοντας πότε η Κυβέρνηση θα αναλάβει τις ευθύνες της. Απαιτεί να μην αυξηθεί ο ΦΠΑ στις τουριστικές υπηρεσίες. Να προχωρήσει το συντομότερο η εφαρμογή της άρσης του καμποτάζ. Να καταρτιστεί, επιτέλους, συγκεκριμένο στρατηγικό σχέδιο για την τουριστική ανάπτυξη. 

Ο Ελληνικός Τουρισμός μπορεί και πρέπει να είναι για την Ελλάδα ένα από τα ισχυρότερα όπλα για την αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης. Μπορεί και πρέπει να είναι ένας ισχυρός μοχλός ανάπτυξης. Παρά τα προβλήματα, πιστεύουμε στην τεράστια δυναμική του Ελληνικού Τουρισμού. 

Αυτό πρέπει να είναι το μήνυμα της σημερινής ημέρας. 

Μήνυμα ελπίδας και αισιοδοξίας για τον κόσμο του Τουρισμού».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου