Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2010

Νέος πρόεδρος της ΝΟΔΕ Πιερίας ο Μ. Γιαλένιος (51,7%)

Δήλωση του νεοεκλεγέντος Προέδρου ΝΟΔΕ Πιερίας

Μόσχος Γιαλένιος
Σε μια πολύ δύσκολη εποχή για την πατρίδα μας η συμμετοχή δίνει το μήνυμα ότι η Νέα Δημοκρατία είναι όρθια και δίπλα στην κοινωνία. Ευχαριστώ τους χιλιάδες Νεοδημοκράτες της Πιερίας για την εμπιστοσύνη τους.

Η μεγάλη συμμετοχή αυξάνει την ευθύνη. Προχωρούμε όλοι μαζί για τη νέα Νέα Δημοκρατία των αξίων και των αξιών, με μπροστάρη τον Αντώνη Σαμαρά.

Ξέρω ότι μας περιμένει πολύ δουλειά. Αυτή προέχει. Τα λόγια περιττεύουν. Το μόνο που έχω να πω είναι πως όλοι μαζί θα αγωνισθούμε με αξιοπρέπεια, εντιμότητα και ευθύνη ώστε να γίνει πράξη το όραμα της ΝΔ και του Αντώνη Σαμαρά για μια Ελλάδα υπερήφανη, αξιόπιστη, δυνατή, απαλλαγμένη από κηδεμονίες και εξαρτήσεις και από τα αντιλαϊκά εξοντωτικά μέτρα που φόρτωσε στο λαό μας η Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ.

Μόσχος Γιαλένιος