Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2010

Δήλωση του Εκπροσώπου της ΝΔ κ. Πάνου Παναγιωτόπουλου

Ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β΄ Αθηνών, κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος, κληθείς να σχολιάσει τον απόηχο της συνέντευξης του προέδρου της Νέας Δημοκρατίας στη Θεσσαλονίκη, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Ο Αντώνης Σαμαράς, με τα όσα είπε στη Θεσσαλονίκη, απέδειξε, κατά τον πλέον συστηματικό και μεθοδικό τρόπο, ότι η Νέα Δημοκρατία έχει πλήρη και εμπεριστατωμένη πρόταση εξόδου της χώρας από την κρίση».   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου