Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2010

Δήλωση του Προέδρου της ΝΔ κ. Αντώνη Σαμαρά

Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς, έκανε την ακόλουθη δήλωση:    

«Κάνω έκκληση στους ιδιοκτήτες των φορτηγών, των οποίων η Συνεδρίαση, αυτή τη στιγμή, είναι σε εξέλιξη,  να αναστείλουν τις κινητοποιήσεις τους. 

 Όπως κάνω έκκληση και στον Πρωθυπουργό να δώσει μεγαλύτερη μεταβατική περίοδο, ώστε να εκτονωθεί η κρίση. Δηλαδή, να κάνει, έστω και τώρα, αυτό ακριβώς που πρότεινε η Νέα Δημοκρατία από την αρχή.

Επισημαίνω δε, τη διαφορά ανάμεσα στη δική μας αντιπολιτευτική στάση, την υπεύθυνη -σήμερα- και εκείνη του ΠΑΣΟΚ, πριν ένα χρόνο: Όταν ο σημερινός Πρωθυπουργός κατέβαινε στον Πειραιά και εμφανιζόταν ως «θύμα» των δακρυγόνων. Που σήμερα, βέβαια,  πέφτουν με δική του εντολή.

Κάνω έκκληση, λοιπόν,  να πρυτανεύσει η λογική απ’ όλες τις πλευρές.

Σήμερα,  όχι αύριο.

Το Εμπόριο έχει φτάσει στα όριά του.
Δεν αντέχει άλλο αυτή την κατάσταση».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου