Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2011
Fitch: Χρεοκοπία το σχέδιο για «κούρεμα» 50%
Σοκ για την ελληνική κυβέρνηση και τη συμφωνία των Βρυξελλών αποτελεί η έκθεση του διεθνούς οίκου αξιολόγησης Fitch ο οποίος χαρακτηρίζει πιστωτικό γεγονός το κούρεμα 50% στα ομόλογα. Δηλαδή λέει ότι είναι καθαρή χρεοκοπία για την Ελλάδα.
Αποχώρησε από την παρέλαση ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας
Πλήθος διαδηλωτών έχει εισέλθει στο χώρο της στρατιωτικής παρέλασης για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου, η οποία αναμενόταν να ξεκινήσει στη Θεσσαλονίκη παρουσία του Προέδρου της Δημοκρατίας.
Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2011
Οι Έλληνες λέμε ΟΧΙ!
Αφίσα με πολλούς αποδέκτες κυκλοφορεί από το απόγευμα τη Οργάνωση Νέων της Νέας Δημοκρατίας (ΟΝΝΕΔ) και η οποία ταυτίζει τα σημερινά αδιέξοδα της Ελλάδας με την επέτειο του «ΟΧΙ» που εορτάζεται αυτές τις ημέρες.
Ζητάμε από την Κυβέρνηση να υπερασπιστεί την αξιοπρέπεια των Ελλήνων
Ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, κ. Γιάννης Μιχελάκης, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Τα όσα διαδραματίζονται στις Βρυξέλλες, ερήμην του κ. Παπανδρέου, είναι αποτέλεσμα λαθεμένων κυβερνητικών χειρισμών.
Είναι εκείνα που η κυβέρνηση διακήρυσσε πως ήθελε να αποφύγει, παίρνοντας διαδοχικά πακέτα επώδυνων μέτρων.
Αναμένουμε να δούμε, εάν η όποια ελάφρυνση χρέους, θα μας επιστρέψει -τουλάχιστον- εκεί που ήμασταν (από πλευράς χρέους και τόκων) το 2009 και πριν αρχίσουν όλες αυτές οι θυσίες.
Επίσης, αναμένουμε να δούμε τον τρόπο διασφάλισης της ρευστότητας για την οικονομία μας και των ασφαλιστικών μας ταμείων.
Και ασφαλώς ζητάμε από την Κυβέρνηση να υπερασπιστεί την αξιοπρέπεια των Ελλήνων και να μην δεχτεί καν οποιαδήποτε συζήτηση για εκχώρηση της εθνικής μας κυριαρχίας».
Πρέπει να μιλήσει ο κυρίαρχος λαός
«Πέστε, λοιπόν, στον ήλιο νάβρει ένα καινούριο δρόμο, τώρα πια που η πατρίδα του σκοτείνιασε στη γη, αν θέλει να μη χάσει από την περηφάνεια του»!
Τα πολιτικά σενάρια, στο τέλος τα υπογράφει ο λαός
Τα νέα σχέδια της Ιπποκράτους (για όσους δεν το ξέρετε, εκεί εδρεύει ακόμα το ΠΑΣΟΚ) μιλούν για επιθετικές τακτικές, με στόχο να εμβολίσουν την ΚΟ της ΝΔ. Οι θιασώτες του σεναρίου της ψήφισης με «180» της νέας σύμβασης, κάνουν τον εξής συλλογισμό: Μπετόν αρμέ 153 βουλευτές. Συν Κατσέλη και Λιάνης 155. Στο τσεπάκι έχουν και τους 4 της ΔΗΣΥ, οπότε πάμε στους 159. Αν φυσήξει “βορειοατλαντικά” θα προστεθεί και ο ΛΑΟΣ του ντεμέκ-Παπαφλέσσα , σύνολο 175.
Με τέτοια δυναμική σου λέει, θα βρούμε και άλλους 4-5 από τη ΝΔ για να συμπληρώσουμε τον απαιτούμενο αριθμό.
Σαμαράς: Η Ελλάδα δεν είναι «παρίας» – έχουμε το τσαγανό να εγγυηθούμε το μέλλον
Να διαφυλάξουμε την εθνική μας κυριαρχία
Η κυβέρνηση χωρίς ίχνος ντροπής τολμά και πανηγυρίζει πως, σε εννιά χρόνια από σήμερα, το 2020, θα μας έχει φτάσει… και πάλι στο 2009! Κι ενώ θα έχει εκποιηθεί μεγάλο μέρος της δημόσιας περιουσίας.
Η Νέα Δημοκρατία θα εξακολουθήσει να λέει “όχι” στο λάθος,
Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2011
4η Οκτωβρίου 2009 ΓΕΝΕΘΛΙΑ: Δύο χρόνια μιζέριας, φτώχειας, εξαθλίωσης και κατάθλιψης. Παγκόσμια ημέρα των ζώων σημερα
«Όλα θα πάνε καλά, εκτός κι αν γίνει κάποιο μπαμ» !!!
Οφείλουμε να αποδίδουμε απόλυτο σεβασμό στο πρόσωπο του πρωθυπουργού, όμως, όπως όλα δείχνουν ο Γ. Παπανδρέου έχει … απασφαλίσει εντελώς. Αν ισχύουν όσα διαρρέουν ότι είπε σε συνάντησή του με βουλευτές, τότε είμαστε σίγουροι ότι δεν γλιτώνουμε το φρενοκομείο. Η ατάκα που θα κάνει… μπαμ είναι αυτή που είπε ο πρωθυπουργός σε μια αποστροφή του λόγου του: «Όλα θα πάνε καλά, εκτός κι αν γίνει κάποιο μπαμ», είπε. Τι εννοούσε ο ποιητής άραγε; Χρεοκοπία, κούρεμα 50% που συζητείται ή κανένα θερμό επεισόδιο στη Μεσόγειο;
Κόλαφος για Παπανδρέου – Βενιζέλο οι ανακοινώσεις του Eurogroup
Θα περίμενε κανείς με βεβαιότητα σήμερα, μια έντιμη παραίτηση της κυβέρνησης και την προκήρυξη εκλογών. Ωστόσο ο κ. Βενιζέλος, ο οποίος προφανώς πρωθυπουργεύει ατύπως, θα περιοριστεί σε μια συνέντευξη τύπου, σε μια ακόμα από τις προσφιλείς του προσπάθειες διαστρέβλωσης της αλήθειας.
Οι εκλογικές λίστες της ΝΔ σε εβδομαδιαίες «συνέχειες»
Διαβάζουμε στο διαδίκτυο ότι «ούτε έναν, ούτε δύο, ούτε τρεις, αλλά… έξι δημοσιογράφους (πρώην και εν ενεργεία) θα έχει κατά πάσα πιθανότητα η Νέα Δημοκρατία στο ψηφοδέλτιο της Β’ Αθηνών, και μάλιστα υψηλής αναγνωρισιμότητας άπαντες ».
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)










