«Εγώ είμαι υπεύθυνος, δεν είμαι Παπανδρέου», με τη δήλωση αυτή από το βήμα της 75ης ΔΕΘ, ο Αντώνης Σαμαράς ξεκαθάρισε στους Έλληνες τη στάση του και τις θέσεις του κόμματός του απέναντι στο Μνημόνιο. Με σαφή πολιτικό λόγο ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας ανέδειξε την εμπεριστατωμένη εναλλακτική οικονομική του πρόταση για την απεμπλοκή της χώρας από την κρίση, ενώ χρησιμοποιώντας τη γλώσσα της αλήθειας κατέδειξε την πολιτική εξαπάτηση των πολιτών από το ΠΑΣΟΚ.
Με ευθείες βολές κατά του πρωθυπουργού στον οποίο καταλόγισε ανευθυνότητα, αναξιοπιστία και εκούσια εξαπάτηση του ελληνικού λαού, ο Αντώνης Σαμαράς αποδόμησε τα «επτά ψέματα» του ΠΑΣΟΚ που σηματοδοτούν την εποχή παρακμής. Την ίδια ώρα με υπευθυνότητα ανέπτυξε και τεκμηρίωσε τις «επτά αλήθειες», τι προτάσεις δηλαδή που θεμελιώνουν την οικονομική πλατφόρμα της ΝΔ και δεσμεύτηκε ότι μόλις η χώρα βγει από τη διεθνή επιτήρηση, θα προχωρήσει αμέσως στην αποκατάσταση των μεγάλων αδικιών που έγιναν κυρίως σε βάρος των χαμηλόμισθων και χαμηλοσυνταξιούχων.
Ασκώντας δριμεία κριτική στην κυβέρνηση, ο Αντώνης Σαμαράς θύμισε με βίντεο τα όσα προεκλογικά πρέσβευε ο Γιώργος Παπανδρέου και μετεκλογικά ακύρωσε η κυβέρνησή του: «Λεφτά υπάρχουν, θα στηρίξουμε το εισόδημα με αυξήσεις πάνω από τον πληθωρισμό», «το επίδομα ανεργίας θα φτάσει στο 70% του βασικού μισθού», «στην Υγεία θα καλύψουμε τις ελλείψεις σε ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό», «για την Παιδεία δέσμευσή μου το 5% του ΑΕΠ και ένα δις.€ επιπλέον στον προϋπολογισμό», είναι ένα μέρος μόνο των δεσμεύσεων του σημερινού πρωθυπουργού στην 74η ΔΕΘ 2009, οι οποίες ουδεμία σχέση έχουν με την ζοφερή πραγματικότητα που βιώνει σήμερα ο Έλληνας πολίτης.
Προτάσσοντας το δρόμο της ελπίδας μέσα από τεκμηριωμένες προτάσεις ο Πρόεδρος της ΝΔ έθεσε το πολιτικό δίλημμα των επόμενων εκλογών και κάλεσε τους πολίτες να αντισταθούν στην απελπισία ψηφίζοντας τις ελπίδες και όχι τους φόβους που υποκινεί και διασπείρει η κυβέρνηση: «Το ΠΑΣΟΚ ισχυρίζεται ότι τίποτε διαφορετικό δεν μπορεί να γίνει από το Μνημόνιο, η Νέα Δημοκρατία υποστηρίζει ότι υπάρχει εναλλακτική λύση και είναι πολλαπλά καλύτερη, πολύ πιο αποτελεσματική και κοινωνικά δίκαιη, ψηφί στε τις ελπίδες σας όχι τους φόβους σας», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Ξεκάθαρος, αποφασισμένος και σαφής στην άκρως επιτυχημένη παρουσία του στη ΔΕΘ, ο Αντώνης Σαμαράς δεν άφησε κανένα περιθώριο αμφισβήτησης για τις προτάσεις του, οι οποίες αποτελούν το μόνο ρεαλιστικό σχέδιο για να οδηγηθεί η χώρα σε μια υγιή αναπτυξιακή τροχιά.
Με άνεση και απόλυτη υπευθυνότητα ανέπτυξε τις θέσεις του κόμματός του και στην καθιερωμένη συνέντευξη τύπου. Απαντώντας σε όλες τις ερωτήσεις υποστήριξε με θέρμη τις επιλογές της ΝΔ για τις αυτοδιοικητικές εκλογές, υπογραμμίζοντας ότι υπακούουν στο μήνυμα για αλλαγή των πάντων και δίνουν τη δυνατότητα σε νέα και τολμηρά πρόσωπα να υπηρετήσουν τον τόπο τους.
Την ίδια ώρα, ο αρχηγός της ΝΔ, επανέλαβε ότι το μήνυμα των αυτοδιοικητικών εκλογών του Νοεμβρίου είναι συνυφασμένο με το ζήτημα του Μνημονίου, της ευρύτερης πολιτικής εξέλιξης που ζούμε. Επισημαίνοντας ότι η Τοπική Αυτοδιοίκηση δέχεται σήμερα τα μεγαλύτερα πυρά από τις ρήτρες του μνημονίου, προέτρεψε τους πολίτες να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί με το μήνυμα που θέλουν να αποτυπώσουν.
Και κυρίως να είναι προσεκτικοί απέναντι σε πολλές υποψηφιότητες οι οποίες αν και εμφανίζονται ως ανεξάρτητες, αποτελούν ουσιαστικά εκπροσώπηση του κυβερνώντος κόμματος.
Το μήνυμα της προοπτικής που εξέπεμψε ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης έφτασε καθαρό στους πολίτες οι οποίοι αντιλαμβάνονται πλέον ότι υπάρχει διαφορετικός δρόμος και πως τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η χώρα απορρέουν από την επιπόλαιη ακολουθούμενη κυβερνητική πολιτική. Ωστόσο, ο Αντώνης Σαμαράς τάχθηκε κατά της πρόωρης προσφυγής στις κάλπες χαρακτηρίζοντας μια τέτοια ενέργεια ανώφελη περιδίνηση. «Εγώ δεν μετράω κουκιά εν μέσω κρίσης» δήλωσε χαρακτηριστικά, αποδεικνύοντας με τον τρόπο αυτό ότι μοναδική του προτεραιότητα παραμένει το συμφέρον της χώρας και η επίλυση των προβλημάτων της καθημερινότητας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου