Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2010

Συνεδρίαση της ΚΟ της ΝΔ την Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου

Υπό την προεδρία του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας, κ. Αντώνη Σαμαρά, θα συνεδριάσει, την Πέμπτη, 23 Σεπτεμβρίου 2010 και ώρα 12η μεσημβρινή, στην αίθουσα  Γερουσίας της Βουλής, η Κοινοβουλευτική Ομάδα του Κόμματος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου