Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

Ημερήσιες Ειδήσεις

* Αντώνης Σαμαράς: "Αντισταθείτε στον Φόβο! Υπάρχει Ελπίδα!".

Στους τρεις βασικούς λόγους της επίσκεψής του στη Δυτική Μακεδονία, αναφέρθηκε ο κ.Αντ.Σαμαράς, μιλώντας στη Καστοριά:

"Πρώτον, για να σας μεταφέρω το μήνυμα της Ελπίδας. Μέσα σε μια κρίση χωρίς προηγούμενο. Κι απέναντι σε μια κυβέρνηση, που κάνει ό,τι μπορεί, μαζί με τους πάσης φύσεως "παπαγάλους" και τα "εξαπτέρυγά" της, να σπείρει το φόβο και την απελπισία ανάμεσά σας. Αντισταθείτε στον Φόβο! Υπάρχει Ελπίδα! Ρεαλιστική. Χειροπιαστή".

Το δεύτερο μήνυμα, αφορά τις αυτοδιοικητικές εκλογές και ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, θέτει δύο ερωτήματα:

"Θέλετε αυτοδιοικητικούς άρχοντες ελεγχόμενους από την κυβέρνηση που ακύρωσε τη μεταρρύθμιση; Που θα επαιτούν ψίχουλα, γιατί δεν θα τους αφήνουν να κάνουν αλλιώς; Ή θέλετε αυτοδιοικητικούς άρχοντες χωρίς κομματικές εξαρτήσεις από την κυβέρνηση. Που θα απαιτούν, δεν θα επαιτούν. Κι έχοντας τις τοπικές κοινωνίες συσπειρωμένες γύρω τους θα κερδίζουν;"

Το τρίτο μήνυμα, αφορά το βράδυ των εκλογών και ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, θέτει ένα ακόμα ερώτημα:

"Τι ακριβώς θέλετε; Να νιώσει η κυβέρνηση ευχαριστημένη με την ετυμηγορία του λαού; Ή να νιώσει… "ζεματισμένη";"

Αναφερόμενος, στη συνέχεια, στη Νέα Δημοκρατία, υπογράμμισε ότι, σήμερα έχει αλλάξει και πρόσθεσε:

"Αποτελεί ταυτόχρονα συνέχεια και τομή σε σχέση με το παρελθόν.

Αποτελεί συνέχεια, γιατί αντλεί από τις καλύτερες παραδόσεις της Κεντροδεξιάς, που θεμελίωσαν την δημοκρατία και την ευρωπαϊκή πορεία της Ελλάδας.

-- Αλλά αποτελεί και τομή, διότι έκανε αυτοκριτική σε σχέση με το παρελθόν. Όση δεν έκανε ποτέ οποιοδήποτε κόμμα στην Ελλάδα.

Και τώρα κρατώντας αυτά που οφείλουμε να κρατήσουμε -τις καλύτερες παραδόσεις μας και τις ιδέες μας που δικαιώνονται παντού στον κόσμο- αλλά και απορρίπτοντας αυτά που οφείλαμε να απορρίψουμε -τα σοβαρά λάθη, τις παραλείψεις και τα "βαρίδια" του παρελθόντος- κοιτάμε μπροστά και χαράζουμε νέους δρόμους. Για την Παράταξη. Και για την Πατρίδα".

Σε ό,τι αφορά την αντιμετώπιση της κρίσης, ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας τόνισε, ανάμεσα στα άλλα:

"Δεν είπαμε, εμείς ποτέ, ότι δεν θα χρειαστούν θυσίες. Είπαμε ότι θα πιάσουν τόπο οι θυσίες. Δεν είπαμε εμείς ποτέ ότι η Νέα Δημοκρατία τα έκανε όλα καλά στο παρελθόν. Όμως ό,τι μέτρα κι αν πήρε, τις συντάξεις των 700 ευρώ δεν τις πείραξε! Όπως έκανε το ΠΑΣΟΚ σήμερα…

Ούτε αύξησε το ΦΠΑ στα τρόφιμα από το 9% όπου ήταν πέρσι, στο 11% που έφτασε φέτος ή στο 23% που δεσμεύτηκε με το Μνημόνιο να το ανεβάσει το επόμενο διάστημα…

Δεν είπαμε εμείς ποτέ, ότι θα μοιράσουμε λεφτά στον κόσμο. Αλλά αυτά που δεσμευτήκαμε θα τα κάνουμε. Θα αποκαταστήσουμε τις συντάξεις των χαμηλοσυνταξιούχων!"

* Απαιτείται αλλαγή οικονομικής πολιτικής

"Tα συμπεράσματα της εξαμηνιαίας έκθεσης "World Economic Outlook" του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου καταγράφουν τις δυσμενείς επιπτώσεις των προγραμμάτων λιτότητας, που εφαρμόζουν πολλές ευρωπαϊκές χώρες στην οικονομική ανάπτυξη και στην απασχόληση.

Η έκθεση καταλήγει με την επισήμανση ότι μία μείωση κατά 1% του ελλείμματος θα περιορίσει το ΑΕΠ της χώρας κατά 0,5% και θα αυξήσει την ανεργία κατά 0,33% σε διάστημα δύο ετών.

Αντιλαμβάνεται, συνεπώς, κανείς το εύρος και το βάθος των επιπτώσεων της ακολουθούμενης οικονομικής πολιτικής στην ανάπτυξη και την απασχόληση, ιδίως για την Ελλάδα, όπου εφαρμόζονται μέτρα δημοσιονομικής προσαρμογής ύψους 9,3% του ΑΕΠ μόνο για εφέτος (και συνολικά 20% του ΑΕΠ την τετραετία)", δήλωσε ο αναπληρωτής υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Οικονομίας της Νέας Δημοκρατίας, κ. Χρ.Σταϊκούρας, σχετικά με την πρόσφατη έκθεση του ΔΝΤ και υπογράμμισε:

"Προσαρμογής, η οποία λόγω του ύψους και του μίγματός της, παρουσιάζει ήδη, από το πρώτο πεντάμηνο υλοποίησης του "Μνημονίου", σημαντικές αποκλίσεις από τους στόχους της (πληθωρισμός, ανεργία, έσοδα κ.α.).

Για το λόγο αυτό, η κυβέρνηση καταφεύγει σε λογιστικές ακροβασίες που επιτείνουν την ύφεση, όπως είναι η δραματική συρρίκνωση του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων.

Όμως, σύμφωνα με το ΙΟΒΕ, η μείωση του Προγράμματος κατά 33% το πρώτο οκτάμηνο του έτους έχει ως συνέπεια τη μείωση του ΑΕΠ κατά 1,2 εκατοστιαίες μονάδες.

Απαιτείται, συνεπώς, αλλαγή οικονομικής πολιτικής.

Με την προώθηση πολιτικών που επιτυγχάνουν το συγκερασμό της δημοσιονομικής προσαρμογής και της ανάταξης, αρχικά, και της ανάπτυξης, μεταγενέστερα, της οικονομίας".

* Εκθέτουν ανεπανόρθωτα τα συμφέροντα της χώρας 
υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Ενέργειας & Φυσικών Πόρων της Νέας Δημοκρατίας, κ. Μιχ.Γιαννάκης, με αφορμή τις απαντήσεις που έδωσε η υπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Κλιματικής Αλλαγής στην Κυπριακή Βουλή σχετικά με το μορατόριουμ άντλησης πετρελαίου και φυσικού αερίου στην Ευρωπαϊκή Ένωση, υπογράμμισε χθες ότι "Η υπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Κλιματικής Αλλαγής, αναδεικνύει συνεχείς αντιφάσεις και κυβερνητική διγλωσσία.

Δεν ακύρωσε απλά τις πρωτοβουλίες του Ευρωβουλευτή του ΠΑΣΟΚ Κρίτωνα Αρσένη, ο οποίος έχει δημόσια ταχθεί υπέρ της υιοθέτησης μόνιμου μορατόριουμ. Κατάφερε πραγματικά το ακατόρθωτο: Να αυτοαναιρεθεί, ακυρώνοντας επί της ουσίας την επιστολή που η ίδια έστειλε στην Ιταλίδα ομόλογό της για την υιοθέτηση σημαντικών περιορισμών στην άντληση πετρελαίου και φυσικού αερίου στη Μεσόγειο.

Αφού πρώτα υπονόμευσε, με την επιστολή της, την εκπεφρασμένη θέση του υφυπουργού της, αλλά και του αντιπροέδρου της κυβέρνησης σχετικά με την έρευνα και αξιοποίηση υδρογονανθράκων στον εθνικό μας θαλάσσιο χώρο, τώρα ομολογεί έμπρακτα ότι οι σπασμωδικές "πράσινες" πρωτοβουλίες της εκθέτουν ανεπανόρθωτα τα συμφέροντα της χώρας και αναγκάζεται σε αναδίπλωση.

Η Νέα Δημοκρατία αντιλαμβανόμενη εγκαίρως την κυβερνητική σύγχυση σε έναν ιδιαίτερα ευαίσθητο για τα εθνικά μας συμφέροντα τομέα έχει ήδη κινήσει τις διαδικασίες κοινοβουλευτικού ελέγχου προκειμένου η κυβέρνηση, επιτέλους, να συντονιστεί.

Η κυβέρνηση οφείλει να αντιληφθεί ότι η διγλωσσία δημιουργεί τεράστια προβλήματα, όχι μόνο στην οικονομία, αλλά και στα εθνικά μας θέματα".

* Το ΠΑΣΟΚ κρύβει όσα δεν το συμφέρουν
"Ο κ. Παπανδρέου θέλει Εξεταστική για την Οικονομία, κομμένη και ραμμένη στα μέτρα τα δικά του, για να κρύψει όσα δεν συμφέρουν το ΠΑΣΟΚ και να αποπροσανατολίσει την κοινή γνώμη από τις βαρύτατες ευθύνες που φέρει ο ίδιος και οι υπουργοί του για την κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η Ελλάδα σήμερα.

Η Νέα Δημοκρατία ξεκαθαρίζει για μία ακόμη φορά: Θέλουμε να διερευνηθούν όλα όσα αφορούν την Ελληνική Οικονομία, από το 1981 μέχρι και σήμερα, για να μάθει επιτέλους ο Ελληνικός Λαός, μεταξύ των άλλων, γιατί -και κάτω από ποιες συνθήκες- οδηγήθηκε η χώρα από τον σημερινό Πρωθυπουργό στην τριμερή επιτήρηση", δήλωσε ο εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, κ.Π.Παναγιωτόπουλος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου