Με το άλλοθι του Μνημονίου, η Κυβέρνηση Παπανδρέου επιτίθεται στα εισοδήματα, ενώ ταυτόχρονα παγιδευμένη στις δεσμεύσεις που έχει υπογράψει με την τρόικα προχωρά σε κινήσεις πανικού, με στόχο να καλύψει όπως – όπως τις μαύρες τρύπες των εσόδων. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η λανθασμένη «συνταγή», εδώ και πολλά χρόνια, διαδικασία της περαίωσης, που στην ουσία έρχεται να επιβραβεύσει τους φοροφυγάδες. Μάλιστα και με δεδομένη την οικονομική καχεξία που βιώνουν μικρομεσαίοι και ελεύθεροι επαγγελματίες, είναι εξαιρετικά αμφίβολο αν θα μπορέσει να «μπαλώσει» έστω και μερικώς τον προϋπολογισμό. Δυστυχώς η αλήθεια είναι ότι η Κυβέρνηση Παπανδρέου έχει γονατίσει εκτός από τα νοικοκυριά, συνολικά και την αγορά.
Με τον αναπτυξιακό νόμο να είναι «έτοιμος» μόνο στα λόγια εδώ και μήνες, οι όποιες ανακοινώσεις για ενίσχυση της ρευστότητας των επιχειρήσεων ακούγονται μόνο ως κακόγουστο ανέκδοτο. Το ΕΣΠΑ έχει κολλήσει, το ΤΕΜΠΜΕ έχει βουλιάξει, οι Συμπράξεις Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) είναι στο μηδέν, οι συμβάσεις παραχώρησης είναι στη σφαίρα της θεωρίας, στις αποκρατικοποιήσεις έχουμε έκθεση ιδεών και η αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας είναι λεκτικό σχήμα. Όσο και να θέλει να κρυφτεί η Κυβέρνηση του Μνημονίου η αλήθεια και τα στοιχεία θα την αποκαλύπτουν.
Έτσι:
-Στο ΕΣΠΑ η Ελλάδα είναι στην 23η θέση από την 5η που ήταν τον περασμένο Σεπτέμβριο
-Από το ΤΕΜΠΜΕ από τον Ιούνιο έως τον Αύγουστο 2010 δανειοδοτήθηκαν 193 επιχειρήσεις, ενώ πέρσι το αντίστοιχο τρίμηνο 19.500
-60.000 επιχειρήσεις έκλεισαν το 2010
-8 στις 10 επιχειρήσεις παρουσίασαν επιδείνωση των οικονομικών μεγεθών τους το
πρώτο εξάμηνο του 2010
-Ο τζίρος στο λιανεμπόριο μειώθηκε κατά 5,1% το πρώτο εξάμηνο του 2010
-Οι δημόσιες επενδύσεις έχουν περιοριστεί στο πρώτο επτάμηνο του 2010 κατά 36% σε σχέση με το πρώτο επτάμηνο του 2009
-Δεν υπάρχει καμία σύμβαση παραχώρησης και η κυβέρνηση σταμάτησε 5 αποκρατικοποιήσεις (ΔΕΠΑ, ΕΥΑΘ, ΛΑΡΚΟ, Αλυκές, Τουριστικά Ακίνητα)
-Ο πληθωρισμός πήγε στο 5,5% και από 9η φθηνότερη στα καύσιμα πέρσι η χώρα μας
είναι μεταξύ των δύο ακριβότερων στην ΕΕ των «27» φέτος.
Όμως, το παράδοξο και απόδειξη της εικονικής πραγματικότητας στην οποία βρίσκεται η Κυβέρνηση του Μνημονίου, είναι ότι ανακοινώνει προγράμματα χρηματοδότησης χωρίς σαφές χρονοδιάγραμμα εκκίνησης!
Επίσης, στις επιδοτήσεις που εδώ και μήνες είναι σε εξέλιξη, οι δικαιούχοι περιμένουν μάταια να εισπράξουν τα χρήματά τους. Το περιβόητο «Εθνικό Σχέδιο Στήριξης Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων» που παρουσιάστηκε με τυμπανοκρουσίες το καλοκαίρι και προέβλεπε παροχή ρευστότητας μέσω των δανείων προς επιχειρήσεις αλλά και εγγυήσεων και άμεσων επιδοτήσεων 9 δις. ευρώ, πέφτει θύμα του Μνημονίου. Πλέον ο στόχος (μόνο από παροχή δανείων) αναπροσαρμόστηκε σε 2 δισ. ευρώ έως το τέλος του 2011 και σε 6 δισ. ευρώ έως το τέλος του 2013.
Στην ουσία οι δεσμεύσεις της Κυβέρνησης Παπανδρέου έναντι του Μνημονίου φέρνουν μεγάλη περικοπή δαπανών του ΕΣΠΑ και έτσι περιορίζουν τις επιδοτήσεις που θα λάμβαναν μικρομεσαίοι. Δυστυχώς, η πραγματικότητα είναι οδυνηρή. Οι όποιες επικοινωνιακές προσπάθειες της Κυβέρνησης Παπανδρέου, πλέον δεν ξεγελούν. Καθημερινά οι πολίτες της χώρας βιώνουν τα τραγικά αδιέξοδα της πολιτικής του ΠΑΣΟΚ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου