Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ Ν.Δ. ΦΤΑΝΕΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Η ορθότητα της επιλογής του Αντώνη Σαμαρά, όχι μόνο να μην ψηφίσει το μνημόνιο, αλλά και να καταθέσει συγκεκριμένες προτάσεις στήριξης των αδύναμων οικονομικά ομάδων, επιβεβαιώνεται από την ανταπόκριση των πολιτών, οι οποίοι τείνουν ευήκοον ους στις θέσεις του Προέδρου της ΝΔ.

Η ολοκληρωμένη οικονομική πλατφόρμα που παρουσίασε στις 7 Ιουλίου 2010 στο Ζάππειο ο Αντώνης Σαμαράς, η ανάδειξη ενός άλλου δρόμου που οδηγεί στην ανάπτυξη και η επισήμανση από το βήμα της Διεθνούς Εκθέσεως Θεσσαλονίκης ότι οι προεκλογικές θέσεις του ΠΑΣΟΚ αποτελούν πολιτική εξαπάτηση του λαού, συνέβαλαν ώστε οι πολίτες να αντιληφθούν και να γυρίσουν την πλάτη στα ψεύδη της κυβέρνησης. Σύμφωνα με τρεις πρόσφατες μετρήσεις της κοινής γνώμης, αυτής της Pulse για τον «Ελεύθερο Τύπο», της Alco για το «Θέμα» και της Rass για το «Παρόν», στο πρώτο crash-test του Γιώργου Παπανδρέου και του Αντώνη Σαμαρά, ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης κέρδισε όχι μόνο τις εντυπώσεις αλλά έπεισε τους πολίτες ότι η ΝΔ δεν είναι ο βασικός υπεύθυνος για την κρίση και ότι το μνημόνιο δεν ήταν μονόδρομος.

Η συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών αντιλαμβάνεται πλέον ότι το ΠΑΣΟΚ κατέλαβε την εξουσία υποσχόμενο «λαγούς με πετραχήλια». Αντιθέτως, η πρόταση ευθύνης του Αντώνη Σαμαρά βρίσκεται καθημερινά στο επίκεντρο της συζήτησης ευρύτατων κοινωνικών ομάδων και παρά τις περί του αντιθέτου προσπάθειες, το μήνυμά του φτάνει στην κοινωνία.

Ανήμπορη να αντιμετωπίσει την κοινωνική οργή που προκαλεί η πολιτική της η κυβέρνηση σε μια προσπάθεια αποπροσανατολισμού της κοινής γνώμης «απειλεί» με νέα εξεταστική Επιτροπή για την Οικονομία: «Ας κάνουν όσες εξεταστικές θέλουν, εμείς όταν θα έλθουμε στην κυβέρνηση θα κάνουμε μόνο μια. Την εξεταστική Επιτροπή για να αποκαλυφθεί στο λαό το πώς φτάσαμε στο μνημόνιο», με αυτή την ξεκάθαρη απάντηση ο Αντώνης Σαμαράς κάλεσε σε πανστρατιά τα στελέχη της ΝΔ. Ζήτησε από τους βουλευτές του κόμματος να κάνουν πορεία προς το λαό για να ‘‘σπάσουν’’ το κλίμα του φόβου που δημιουργεί η κυβέρνηση και τα εξαπτέρυγά της και τους κάλεσε να δώσουν τη μάχη πρωτίστως για την Ελλάδα.

Την ώρα που η κυβέρνηση, δια του αντιπροέδρου της ομολογεί κυνικά ότι «μαζί τα φάγαμε τα λεφτά», (εμείς που σας διορίσαμε κι εσείς που μπήκατε στο δημόσιο), ο Αντώνης Σαμαράς καλεί τους πολίτες να στείλουν, μέσω της κάλπης του Νοεμβρίου, ξεκάθαρο μήνυμα δυσαρέσκειας σε αυτούς που τους ξεγέλασαν. Να γυρίσουν την πλάτη σε μια κυβέρνηση η οποία αδυνατεί να πείσει ακόμη και τους δικούς της βουλευτές για την πολιτική που ακολουθεί.

Στην προσεχή εκλογική αναμέτρηση, οι πολίτες θα βρεθούν μπροστά στα εξής διλήμματα: Θέλουν τοπικούς άρχοντες «εξαρτήματα» αυτής της κυβέρνησης, ή εκλεγμένους εκπροσώπους που θα διεκδικούν αποφασιστικά από την κυβέρνηση; Θέλουν να στείλουν μήνυμα δυσαρέσκειας στην κυβέρνηση που τους ξεγέλασε, στην κυβέρνηση που έλεγε «λεφτά υπάρχουν» και μετεκλογικά έκοψε τις συντάξεις των 700€ ή θέλουν να την ενθαρρύνουν να συνεχίσει την ίδια πολιτική;

Αυτή την ώρα της μεγάλης αντεπίθεσης για τη ΝΔ, ο αρχηγός του κόμματος θα είναι παρών σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, θα είναι δίπλα στον Έλληνα πολίτη για να αφουγκραστεί εκ νέου τα προβλήματά του και να επικοινωνήσει τη δική του πρόταση προοπτικής και ελπίδας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου