Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2010

Eβδομαδιαία γνώμη: Η ...ΕΥΤΥΧΙΑ (!!!) ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ

Με τη σημειολογική, από πάσης πλευράς, εμφάνιση, στην Αθήνα και στη Βουλή, των κ.κ. Στρος Καν και Όλι Ρεν άνοιξε ο δρόμος της λεγόμενης «επικαιροποίησης» του Μνημονίου, που στην ουσία, πέραν των αυτονόητων διαρθρωτικών αλλαγών και μεταρρυθμίσεων, αποτελεί ένα νέο μίνι Μνηόνιο. Αυτό δε το Μνημόνιο – Παράρτημα αποτυπώνεται στο νέο Πολυνομοσχέδιο που ετοίμασε η Κυβέρνηση και στο οποίο εκφράζει την απροκάλυπτη πρόθεσή της για νέους συνταξιοδοτικούς και μισθολογικούς περιορισμούς, επιβαλλόμενους και στον ιδιωτικό τομέα!
Κατόπιν όλων αυτών πως να μην είναι λοιπόν ....ευτυχία το Μνημόνιο, όπως μας διαβεβαίωσε ο Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης κ. Πάγκαλος, σε μία ακόμη έξαρση της αμετροέπειάς του. Προφανώς λοιπόν όλοι οι Έλληνες πρέπει να νιώθουν περισσή αγαλλίαση, αφού οι μισθοί και οι συντάξεις τους θα περικοπούν ακόμη περισσότερο, τη στιγμή που η αγοραστική τους δύναμη έχει ήδη περιορισθεί. Επίσης όσοι έχουν μαγαζιά τα κλείνουν, οι άνεργοι αυξάνονται και οι αναπτυξιακές προοπτικές από την εφαρμογή του συγκεκριμένου Μνημονίου είναι ανύπαρκτες. Διότι, αυτά ακριβώς είναι τα μέχρι στιγμής αποτελέσματα του Μνημονίου. Επέτυχε μεν τον δανεισμό της Ελλάδας, αλλά οι όροι του οδηγούν στην πιο βαθειά ύφεση της ελληνική Οικονομία από την οποία δεν υπάρχει, με βάση του συνομολογηθέντες όρους, επιστροφή.
Τελικώς, εκείνο που αποδεικνύεται είναι ότι η συγκεκριμένη Κυβέρνηση εμφανίζεται βασιλικότερη του βασιλέως και χρησιμοποιεί το κάθε Μνημόνιο και την κάθε κουβέντα των πιστωτών μας ως άλλοθι για επιπλέον περικοπές, τις οποίες κανείς δεν ζητά! Αυτό προέκυψε από τις δηλώσεις του μέλους του ΔΝΤ κ. Τόμσεν ότι «το πρόγραμμα δε περιλαμβάνει μειώσεις μισθών στον ιδιωτικό τομέα» ενώ ούτε και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει ασκήσει κάποια πίεση προς την κατεύθυνση αυτή αφού όλοι οι αναλυτές υποστηρίζουν ότι τέτοιες πρωτοβουλίες παρεμποδίζουν την αναθέρμανση της αγοράς.
Δεν χωρεί αμφιβολία ότι ο Αντιπρόεδρος της κυβέρνησης για να χαρακτηρίσει ευτυχία το Μνημόνιο, τόχει ρίξει -κατά το κοινώς λεγόμενο- στη φιλοσοφία. Και μάλιστα την Θεολογική. Προφανώς θέλει να μας πει, μια και θεωρεί τη μέγγενη του Μνημονίου ό, τι καλύτερο θα μπορούσε να μας συμβεί, πως «ουκ επ’΄άρτω μόνον ζήσεται άνθρωπος». Και μας προτρέπει στην ενατένιση του ζοφερού μέλλοντός μας, μέσα από ένα άλλο, μεταφυσικό, πρίσμα, ώστε να δούμε τη ζωή από την καλή της πλευρά. Ασφαλώς και έχει δίκιο, αν σκεφτεί κανείς τι καλά που περνάει στην Ελλάδα, ενώ θα μπορούσε να έχει γεννηθεί στο Μπαγκλαντές.
Θα συμβουλεύαμε την κυβέρνηση αντί να καταφεύγει στις αμπελοφιλοσοφίες των γραφικότερων εκ των στελεχών της, να δουλέψει σωστά. Και να περιορίσει από τη φοροδιαφυγή, την οποία έχει αφήσει ανεξέλεγκτη. Μέχρι και εγκύκλιοι που προσδιορίζουν στις Εφορίες πως θα εισπράττουν την προκαταβολή από τις βεβαιωμένες υποθέσεις φοροδιαφυγής έχουν καθυστερήσει να αποσταλούν, απλά διότι οι αρμόδιοι της κυβέρνησης είναι μαθητευόμενοι μάγοι και μαθαίνουν τη δουλειά τους, «στου κασίδι το κεφάλι», κατά πως λέει και ο λαός. Ας μη μας κορϊδεύουν όμως και από πάνω προτείνοντάς μας, με τις εξυπνάδες Πάγκαλου, «απολαύστε ό, τι δεν μπορείτε να αποφύγετε»...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου