Εκατοντάδες πολίτες συγκεντρώθηκαν χθες το βράδυ στο ΒΙΟ.ΠΑ. και την λεωφόρο Λαυρίου, ζητώντας την απομάκρυνση των αστυνομικών δυνάμεων από την περιοχή.
Νωρίτερα, εξαγριωμένοι πολίτες της περιοχής πέταξαν γιαούρτια στον Θεόδωρο Πάγκαλο την ώρα που βρισκόταν για φαγητό σε ταβέρνα των Καλυβίων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου