Ολύμπιο Βήμα
ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΒΡΕΙΣ ΑΠΟ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΠΑΜΕ
Ένταση στην Γενική Συνέλευση του Εργατικού Κέντρου Κατερίνης το απόγευμα του Σαββάτου, καθώς στελέχη του ΠΑΜΕ, που βρίσκονταν έξω από την αίθουσα της συνέλευσης, καταφέρθηκαν λεκτικά και όχι μόνο εναντίον του προεδρείου. Τελικώς το κλίμα αποφορτίστηκε και μετά την αποχώρησή τους η συνέλευση ολοκληρώθηκε.
Κατά τη συνέλευση έγινε ο διοικητικός και οικονομικός απολογισμός, οι οποίοι τέθηκαν μαζί με την έκθεση της ελεγκτικής επιτροπής προς ψήφιση από τους αντιπροσώπους. Τα παραπάνω αφορούσαν την περίοδο από 13-9-2009 μέχρι 31-12-2010, η οποία χαρακτηρίστηκε πραγματικός εφιάλτης από τον πρόεδρο του ΕΚΚ Νίκο Κωνσταντίνου, λόγω των τοπικών προβλημάτων αλλά και αυτών που έφερε η παρουσία της τρόικας.
Ο ΝΙΚΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
Όπως τόνισε στην εισήγηση του ο κ. Κωνσταντίνου «οι εργαζόμενοι δεν είναι άψυχα αντικείμενα, στατιστικές ή άριθμοι. Είναι ακραίο και ηθικά απαράδεκτο να την πληρώνει ο εργατικός κόσμος». Αναφερόμενος στην τρόικα σχολίασε ότι θέλει καθεστώς δουλείας και η κυβέρνηση ικανοποιεί όλα τα εργοδοτικά αιτήματα. «Δεν τα φάγαμε μαζί. Πρέπει να γίνει πλήρης αποκάλυψη των ενόχων».
Ο κ. Κωνσταντίνου αναφέρθηκε στα καθημερινά προβλήματα του εργατικού κόσμου της Πιερίας, όπου την Παρασκευή βρέθηκε έπειτα από έλεγχο επιχείρηση που είχε εργαζόμενους απλήρωτους επί έξι μήνες και είχε καταργήσει το ρεπό. Κλάδοι όπως η οικοδομή, ο τουρισμός και η γεωργία έχουν σημειώσει μεγάλη καθίζηση. Συνολικά, το εργατικό κέντρο παραβρέθηκε σε εκατοντάδες υποθέσεις εργατικών διαφορών, οι περισσότερες εκ των οποίων έληξαν θετικά για τους εργαζόμενους.
Επίσης, αποφασίστηκε να θεσπιστεί θέση ειδικού συμβούλου του Εργατικού Κέντρου Κατερίνης, η οποία θα είναι άμμισθη.
Ο κ. Κωνσταντίνου αναφέρθηκε στα καθημερινά προβλήματα του εργατικού κόσμου της Πιερίας, όπου την Παρασκευή βρέθηκε έπειτα από έλεγχο επιχείρηση που είχε εργαζόμενους απλήρωτους επί έξι μήνες και είχε καταργήσει το ρεπό. Κλάδοι όπως η οικοδομή, ο τουρισμός και η γεωργία έχουν σημειώσει μεγάλη καθίζηση. Συνολικά, το εργατικό κέντρο παραβρέθηκε σε εκατοντάδες υποθέσεις εργατικών διαφορών, οι περισσότερες εκ των οποίων έληξαν θετικά για τους εργαζόμενους.
Επίσης, αποφασίστηκε να θεσπιστεί θέση ειδικού συμβούλου του Εργατικού Κέντρου Κατερίνης, η οποία θα είναι άμμισθη.
Ο ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΚΛΙΓΚΟΠΟΥΛΟΣ
Στη συνέχεια το πρώην μέλος της διοίκησης του Εργατικού Κέντρου Στέργιος Κλιγκόπουλος ζήτησε και πήρε το λόγο, για να απολογηθεί ως είχε το δικαίωμα. Χαρακτήρισε πραξικοπηματική την αντικατάστασή του. Όπως υποστήριξε δεν έπρεπε να διαγραφεί από το σωματείο των οικοδόμων, από το Δ.Σ. του οποίου παραιτήθηκε όταν εκλέχτηκε στο αντίστοιχο των υπαλλήλων της ΔΕΥΑΚ, καθώς άλλαξε εργοδότη και όχι επάγγελμα.
ΕΝΤΑΣΗ ΚΑΙ ΥΒΡΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΠΑΜΕ
Στο σημέιο αυτό αιτιολόγησε την αντικατάσταση του στο πλαίσιο μιας γενικότερης επίθεσης προς το ΠΑΜΕ, και συνέχισε τη γενική αναφορά του σε συνδικαλιστικά ζητήματα. Όταν ο πρόεδρος τον κάλεσε να μην παρεκκλίνει από το θέμα για το οποίο είχε πάρει το λόγο, του επιτέθηκε φραστικά ο πρώην νομαρχιακός σύμβουλος Γιάννης Σκούφας. Από τον κ. Σκούφα ζητήθηκε να μην βρίσκεται μέσα στην αίθουσα καθότι δεν ήταν αντιπρόσωπος, ο ίδιος συνέχισε όμως τους χαρακτηρισμούς.
Στους χαρακτηρισμούς τον ακολούθησαν και άλλοι από την πλευρά του ΠΑΜΕ, ενώ φώναζαν και συνθήματα. Από το σημείο εκείνο τα πνεύματα οξύνθηκαν και ακούστηκαν αρκετές κουβέντες από τους συγκεντρωμένους του ΠΑΜΕ και αντιπροσώπους. Δημιουργήθηκε ένας όμιλος ανθρώπων και απειλήθηκε σύρραξη. Μετά από κάποιο διάστημα η ένταση εκτονώθηκε και ο κ. Κλιγκόπουλος επέστρεψε στο βήμα και τελείωσε την ομιλία του.
Στους χαρακτηρισμούς τον ακολούθησαν και άλλοι από την πλευρά του ΠΑΜΕ, ενώ φώναζαν και συνθήματα. Από το σημείο εκείνο τα πνεύματα οξύνθηκαν και ακούστηκαν αρκετές κουβέντες από τους συγκεντρωμένους του ΠΑΜΕ και αντιπροσώπους. Δημιουργήθηκε ένας όμιλος ανθρώπων και απειλήθηκε σύρραξη. Μετά από κάποιο διάστημα η ένταση εκτονώθηκε και ο κ. Κλιγκόπουλος επέστρεψε στο βήμα και τελείωσε την ομιλία του.
Ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ
Στη συνέχεια πήρε το λόγο και ο επικεφαλής της ΔΑΚΕ Βασίλης Αδαμίδης, καταθέτοντας την άποψη του για τη διαγραφή. Όπως τόνισε, σύμφωνα με το νόμο χάνει την ιδιότητα του μέλους όποιος δεν ασκεί το επάγγελμα έπειτα από ένα εξάμηνο, λέγοντας περαιτέρω ότι αυτός είναι και ο λόγος που υπάρχουν ανενεργά σωματεία χωρίς δράση, τα οποία πρέπει να καταργηθούν.
Κατά την εισήγησή του ο κ. Αδαμίδης ανέφερε ότι κυβερνά τη χώρα μια μερίδα πολιτικών, δημοσιογράφων και παπαγαλάκια. «Θέλουν οι απέξω να φάνε τα 200 δις ευρώ των μικροκαταθετών. Έχουν δει ότι το ΙΚΑ είναι το μόνο ταμείο που πληρώνει το νοσοκομείο στην ώρα του και μου φαίνεται ότι θα επιχειρήσουν να βάλουν 5ευρά και εκεί».
Κλείνοντας υπογράμμισε ότι το συνδικαλιστικό κίνημα προδόθηκε από την ηγεσία του. «Πρέπει να πάμε κοντά στους εργαζόμενους πλέον, να μην περιμένουμε να έρθουν αυτοί σε εμάς».
Κατά την εισήγησή του ο κ. Αδαμίδης ανέφερε ότι κυβερνά τη χώρα μια μερίδα πολιτικών, δημοσιογράφων και παπαγαλάκια. «Θέλουν οι απέξω να φάνε τα 200 δις ευρώ των μικροκαταθετών. Έχουν δει ότι το ΙΚΑ είναι το μόνο ταμείο που πληρώνει το νοσοκομείο στην ώρα του και μου φαίνεται ότι θα επιχειρήσουν να βάλουν 5ευρά και εκεί».
Κλείνοντας υπογράμμισε ότι το συνδικαλιστικό κίνημα προδόθηκε από την ηγεσία του. «Πρέπει να πάμε κοντά στους εργαζόμενους πλέον, να μην περιμένουμε να έρθουν αυτοί σε εμάς».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου