Τρίτη 1 Μαρτίου 2011

Συμβολική σιωπηρή διαμαρτυρία της ΟΝΝΕΔ, την Τρίτη 1 Μαρτίου ώρα 18.30 έξω από την Πρεσβεία της Λιβύης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου