ΝΟ.Δ.Ε. Πιερίας
Τρίτη 1 Μαρτίου 2011
Συμβολική σιωπηρή διαμαρτυρία της ΟΝΝΕΔ, την Τρίτη 1 Μαρτίου ώρα 18.30 έξω από την Πρεσβεία της Λιβύης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου