Τετάρτη 2 Μαρτίου 2011
Κροκοδείλια δάκρυα για τους αστυνομικούς
Δυστυχώς, η χθεσινοβραδινή φονική επίθεση εναντίον των ανδρών της ομάδας ΔΙΑΣ έχει έμμεση επίπτωση και στον Υπουργό Οικονομικών Γ. Παπακωνσταντίνου και στον πολιτικό προϊστάμενο της Αστυνομίας Χρ. Παπουτσή. Στον πρώτο διότι κόβει κονδύλια από εκεί που δεν πρέπει (τα μοιράζει στις φίλα προσκείμενες ΜΚΟ) και στο δεύτερο επειδή κρατά το στόμα του κλειστό και χρησιμοποιεί τις «δηλώσεις» περί περικοπών του Γ. Παπακωνσταντίνου ως δικαιολογία.
Οι χθεσινές καταγγελίες, λίγες ώρες μόνο πριν από το τραγικό περιστατικό, για τις άθλιες συνθήκες που βιώνουν οι άνδρες και οι γυναίκες στην ομάδα ΔΙΑΣ έγιναν γαργάρα.
Είκοσι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ συνυπογράφουν τη σχετική ερώτηση στην οποία υπογραμμίζουν ότι «οι περικοπές δαπανών για τη συντήρηση των οχημάτων, την επισκευή των ζημιών, την αδυναμία τροφοδοσίας με καύσιμα για την κίνηση των οχημάτων και τη θέρμανση των υπηρεσιών και, τέλος, τις σοβαρές ελλείψεις στην κάλυψη των αναλώσιμων υλικών και ειδών ατομικής προστασίας για μονάδες, όπως η ΔΙ.ΑΣ., καθιστούν τόσο τον προγραμματισμό όσο και την επιχειρησιακή αποτελεσματικότητα της αστυνομίας προβληματική και σε κάθε περίπτωση επηρεάζουν το αξιόμαχο των στελεχών της ΕΛ.ΑΣ.».
Το μόνο που… ανακάλυψαν (!) τα MEGAλοκάναλα είναι κάποιες υπερωρίες που δόθηκαν ως “νυχτερινά” στη ΔΙΑΣ…(αντί για το χιλιάρικο, να παίρνουν και ένα κατοστάρικο επιπλέον…) Ω, τι σπατάλη μαμά! θα πέσει έξω ο κρατικός προϋπολογισμός…
Τώρα, μετά την τραγωδία, τα MEGAλοκάναλα χύνουν ως είθισται ψευτοδάκρυα…
κρυα
﷽﷽﷽﷽﷽νο Και για αυτά τα περί της συμπαράστασης της πολιτείας στους οικείους και λοιπά κουραφέξαλα, ας επισκεφθούν όσοι πιστεύουν το αντίθετο τις οικογένειές τους ύστερα από ένα δυο μήνες…!
ΑntiΚοινοβουλευτικός
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου