Τρίτη 1 Μαρτίου 2011
Μιχελάκης: Η ΝΔ θα κυβερνήσει με τις θέσεις της, όχι με εξαπτέρυγα του Μνημονίου
Με αφορμή τα σενάρια ευφάνταστων σεναριογράφων περί εκλογικής ή κυβερνητικής συνεργασίας της ΝΔ με το ΛΑ.Ο.Σ. ο εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας Γιάννης Μιχελάκης, απαντώντας σε σχετικές ερωτήσεις δημοσιογράφων, έκανε πριν από λίγο την ακόλουθη δήλωση:
«Στην πιο επώδυνη οικονομική κρίση, που περνάει η Ελλάδα, η Νέα Δημοκρατία οφείλει να κυβερνήσει τη χώρα, εμπνέοντας την κοινωνία με τις θέσεις της.
Το ΛΑ.Ο.Σ. είναι ένα άλλο κόμμα, που έχει ταυτίσει την πολιτική του ύπαρξη με την ψήφιση του Μνημονίου.
Η Νέα Δημοκρατία αποβλέπει στο να βγει η Ελλάδα από την κρίση και να απεμπλακεί από το Μνημόνιο μια ώρα αρχύτερα».
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου