Ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β΄ Αθηνών, κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος, σχολιάζοντας την αποκάλυψη της εφημερίδας «Ελεύθερος Τύπος» για τη βρετανική δυσφήμιση της Ελλάδας, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Η κυβέρνηση οφείλει να αντιδράσει άμεσα, με κάθε νόμιμο και πρόσφορο μέσο, ακόμη και με προσφυγή στη Δικαιοσύνη, για να προστατεύσει την εικόνα της χώρας μας στο εξωτερικό, που διασύρεται από “διαφημιστικές” καμπάνιες, όπως αυτή που φιλοξενείται στο Μετρό του Λονδίνου και αποκαλύφθηκε από τον “Ελεύθερο Τύπο”».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου