Δευτέρα 3 Ιανουαρίου 2011

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. ΠΑΝΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΒΡΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ‏

Ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β΄ Αθηνών, κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Οι ύβρεις του κ. Πάγκαλου κατά των δημοσίων υπαλλήλων έχουν δημιουργήσει μεγάλο πολιτικό ζήτημα για την κυβέρνηση.
Ο Πρωθυπουργός έχει μόνο μια επιλογή: Να αποδοκιμάσει άμεσα το υβρεολόγιο, όπως τον κάλεσε, ήδη, η Νέα Δημοκρατία.
Αν εξακολουθήσει να σιωπά, σημαίνει ότι υιοθετεί τις ύβρεις και τις προσβολές κατά του συνόλου των δημοσίων υπαλλήλων, που διατύπωσε ο Αντιπρόεδρος της κυβέρνησής του».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου