Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. ΠΑΝΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ, ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΑ ΟΣΑ ΕΙΠΕ Ο ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ κ. Γ. ΠΕΤΑΛΩΤΗΣ

Ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β΄ Αθηνών, κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος, απαντώντας στα όσα είπε ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος κ. Γ. Πεταλωτής, έκανε την ακόλουθη δήλωση: 

«O κ. Πεταλωτής, όπως το συνηθίζει, ούτε διάβασε σωστά, ούτε κατάλαβε το περιεχόμενο και την ουσία της επιστολής του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνη Σαμαρά προς τον Πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής κ. Ζοζέ Μανουέλ Μπαρόζο. 

Ως εκ τούτου, η αντίδραση του Κυβερνητικού Εκπροσώπου δεν μας εκπλήσσει…».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου