Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Πολιτισμού της Νέας Δημοκρατίας, Βουλευτής Λακωνίας, κ. Θανάσης Δαβάκης, σχετικά με τα όσα ανακοίνωσε ο Υπ. Πολιτισμού κ. Γερουλάνος, κατά την παρουσίαση του Προγράμματος του ΟΛΠ «Πολιτιστική Ακτή Πειραιά», προέβη στην ακόλουθη δήλωση:
«Ο κ. Γερουλάνος στην εισήγηση του κατά την παρουσίαση του Προγράμματος του ΟΛΠ για την “πολιτιστική αναβάθμιση του Πειραιά”, προέβη σε “μεγαλόπνοες” εξαγγελίες.
Προφανώς, διαφεύγει του κ. Υπουργού η απαράδεκτη εικόνα που παρουσιάζουν οι αρχαιολογικοί χώροι και τα μνημεία της πόλης του Πειραιά ή ηθελημένα την ωραιοποιεί.
Εύλογα ερωτήματα αναδύονται:
-Έχει γίνει διάλογος με τον αρχαιολογικό κόσμο και τους άλλους επιστήμονες, που θα μπορούσαν να συνεισφέρουν για τις σχεδιαζόμενες επεμβάσεις εντός αρχαιολογικών χώρων και σε επαφή με μνημεία;
-Πόσο εξασφαλισμένη είναι η χρηματοδότηση; Η κοινοτική διαδικασία αδιαφορεί για πολιτικές εξαγγελίες και απαιτεί έγκαιρη ένταξη των έργων και ωριμότητα εκτέλεσής τους. Πώς πιστεύει η κυβερνητική πλευρά ότι οι σχεδιασμοί της θα ενταχθούν ομαλά στο ΕΣΠΑ (2007-13) η υλοποίηση του οποίου είναι σε εξέλιξη; Η εθνική συμμετοχή έχει εξασφαλιστεί;
Τα δήθεν “μεγαλόπνοα” σχέδια του κ. Γερουλάνου, αλλά και των άλλων Υπουργών, για την “πολιτιστική ανάδειξη του Πειραιά”, όπως αυτά προκύπτουν από τα λεγόμενα τους κινούνται εκτός πραγματικότητας και γι’ αυτό προκαλούν τη δίκαιη αγανάκτηση και το θυμό του Πειραϊκού λαού.
Εν μέσω οικονομικής κρίσεως και ενώ η μνημονιακή πολιτική που εφαρμόζει η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ έχει βάλει τη χώρα μας στο “ψυγείο”, τέτοια “οράματα” μάλλον κινδυνεύουν να εξελιχθούν σε… φαντάσματα».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου