Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. ΠΑΝΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΥΒΡΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΣΒΟΛΕΣ ΤΟΥ κ. Θ. ΠΑΓΚΑΛΟΥ

Ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β΄ Αθηνών, κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος, κληθείς από δημοσιογράφους να σχολιάσει τα όσα είπε ο Αντιπρόεδρος της κυβέρνησης κ. Θεόδωρος Πάγκαλος, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Αυτή τη φορά ο κ. Θόδωρος Πάγκαλος ξεπέρασε κάθε όριο στις ύβρεις και στις προσβολές του.

Η στοχοποίηση μιας εφημερίδας – του “Ελεύθερου Τύπου” – και των αναγνωστών της, η οποία δεν έκανε τίποτα περισσότερο παρά να αποτυπώσει γεγονότα και ειδήσεις, είναι πράξη που προδίδει ακραία αντιδημοκρατική νοοτροπία και βάναυσο αυταρχισμό.

Ο Πρωθυπουργός έχει μια και μόνο επιλογή…
γιατί η αποδοκιμασία του κ. Πάγκαλου ασφαλώς δεν αρκεί. 

Αν ο κ. Παπανδρέου δεν πράξει αυτό που πρέπει, τότε δύο τινά μπορεί να συμβαίνουν:  ή φοβάται τον Αντιπρόεδρό του ή ταυτίζεται απόλυτα μαζί του». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου