Ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β΄ Αθηνών, κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος, κληθείς από δημοσιογράφους να σχολιάσει τα όσα είπε ο Αντιπρόεδρος της κυβέρνησης κ. Θεόδωρος Πάγκαλος, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Αυτή τη φορά ο κ. Θόδωρος Πάγκαλος ξεπέρασε κάθε όριο στις ύβρεις και στις προσβολές του.
Η στοχοποίηση μιας εφημερίδας – του “Ελεύθερου Τύπου” – και των αναγνωστών της, η οποία δεν έκανε τίποτα περισσότερο παρά να αποτυπώσει γεγονότα και ειδήσεις, είναι πράξη που προδίδει ακραία αντιδημοκρατική νοοτροπία και βάναυσο αυταρχισμό.
Ο Πρωθυπουργός έχει μια και μόνο επιλογή…
γιατί η αποδοκιμασία του κ. Πάγκαλου ασφαλώς δεν αρκεί.
Αν ο κ. Παπανδρέου δεν πράξει αυτό που πρέπει, τότε δύο τινά μπορεί να συμβαίνουν: ή φοβάται τον Αντιπρόεδρό του ή ταυτίζεται απόλυτα μαζί του».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου