Από τη Γραμματεία Περιβάλλοντος της Νέας Δημοκρατίας σχετικά με τις συνεχείς αυξήσεις των τιμολογίων της ενέργειας, εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:
«Η πολιτική που ακολουθεί η κυβέρνηση στην τιμολόγηση της ενέργειας με την αναγγελία συνεχών αυξήσεων της τιμής της κιλοβατώρας, με συνέπεια την επιβάρυνση των Ελλήνων καταναλωτών, προφανώς δεν πρέπει να στηρίζεται σε συγκεκριμένο σχέδιο.
Τελευταία έκπληξη του Έλληνα καταναλωτή αποτελεί η πρόθεση της κυβέρνησης να δημοπρατήσει 10 εκατ. τόνους δικαιωμάτων εκπομπής αερίων του θερμοκηπίου από ενεργειακές μονάδες, στο πλαίσιο του συστήματος εμπορίας δικαιωμάτων εκπομπών της περιόδου 2008-2012. Από τη δημοπράτηση αυτή αναμένεται η είσπραξη 140 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα 70 θα χρησιμοποιηθούν για τη χρηματοδότηση, μεταξύ άλλων, έργων περιβάλλοντος και εξοικονόμησης ενέργειας.
Ο τομέας παραγωγής ενέργειας θα υποστεί ξανά τη μεγαλύτερη οικονομική επιβάρυνση λόγω όγκου εκπομπών, με συνέπεια να αυξηθεί, για άλλη μια φορά, το τέλος ΑΠΕ και επακόλουθα τα οικιακά τιμολόγια της ΔΕΗ, τα οποία έχει ήδη αυξήσει η κυβέρνηση».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου