Πέμπτη 6 Ιανουαρίου 2011

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣ ΤΗΣ ΤΕΛΕΤΗΣ ΤΟΥ ΚΑΘΑΓΙΑΣΜΟΥ ΤΩΝ ΥΔΑΤΩΝ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς, παρέστη σήμερα στην τελετή καθαγιασμού των υδάτων στο λιμάνι του Πειραιά. 

Μετά το πέρας της τελετής, ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας έκανε την ακόλουθη δήλωση: 

«Χρόνια πολλά σε όλους. 

Φώτιση σημαίνει: φεύγει το σκοτάδι και έρχεται η αισιοδοξία. 

Αυτό, με τη βοήθεια του Θεού, ελπίζω να γίνει φέτος, για τον κάθε Έλληνα και κυρίως για την Πατρίδα μας, αυτές τις δύσκολες ώρες. 

Να είστε καλά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου