Δικαιωμένη εμφανίζεται η Ν. Δ. από τις αποκαλύψεις του επικεφαλής του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου Ντομινίκ Στρος Καν ότι ο Γιώργος Παπανδρέου ουσιαστικά μόλις ανέλαβε την διακυβέρνηση της χώρας είχε αποφασίσει να μας οδηγήσει στα χέρια του Μνημονίου κα μάλιστα με τη συμμετοχή του ΔΝΤ.
Ο Αντώνης Σαμαράς εξάλλου εδώ και καιρό είχε κατηγορήσει ευθέως τον πρωθυπουργό πως συνειδητά οδήγησε τη χώρα στην τρόικα και την επιτήρηση, φουσκώνοντας στην αρχή το έλλειμμα και απαξιώνοντας την οικονομία της χώρας με τις δηλώσεις περί «διεφθαρμένης χώρας» και «Τιτανικού». Στη Ν. Δ. μάλιστα υποστηρίζουν πως ο κ. Παπανδρέου συνειδητά αποπροσανατόλιζε τον ελληνικό λαό για πολλούς μήνες αφότου ανέλαβε την εξουσία, αν και παρασκηνιακά είχε επιλέξει να οδηγήσει τη χώρα στο ΔΝΤ.Την κυβέρνηση τη ρωτήσαμε. Τους ρωτήσαμε και δεν απάντησαν. Και δεν χρειάζεται πια να απαντήσουν. Όλοι έχουν καταλάβει», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Αντώνης Σαμαράς, ενώ ο εκπρόσωπος του κόμματος Γιάννης Μιχελάκης κατέθεσε συγκεκριμένα ερωτήματα στα οποία και πάλι δεν δόθηκε καμία ουσιαστική απάντηση. Από την άλλη ο πολιτικός σχεδιασμός της Ν. Δ. κάνει λόγο για μείζον πολιτικό και ηθικό ζήτημα καυτηριάζοντας «τον απόλυτο πολιτικό αμοραλισμό στου πρωθυπουργού», όπως τονίζει, «ο οποίος δεν διστάζει να χρησιμοποιεί παραπλανητική ρητορική διαβεβαιώνοντας προεκλογικά ότι «λεφτά υπάρχουν» για να υφαρπάξει των ψήφο των πολιτών και στη συνέχει με μύριες δικαιολογίες και θεατρική «θλίψη» να περικόπτει τις συντάξεις και τους μισθούς, και τη χαώδη διάσταση μεταξύ της διακηρυγμένης και των παρασκηνιακών διαβουλεύσεων». (το άρθρο συνεχίζεται με τα 8 ερωτήματα που έθεσε ο εκπρόσωπος της Ν. Δ. Γιάννης Μιχελάκης, όπωςφ: 1. γιατί συζητούσε μυστικά ο πρωθυπουργός με το ΔΝΤ, ενώ δημόσια αποπροσανατόλιζε τους Έλληνες; 2) Γαιτί ενώ γνώριζαν την κατάσταση φούσκωσαν το έλλειμμα το 2009; 3) Γιατί καθυστέρησαν να πάρουν τα απαραίτητα μέτρα; 4) Γιατί απαξίωναν την ελληνική οικονομία με συνεχείς δηλώσεις

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου