Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011
Μεροληψία των ΜΜΕ υπέρ της κυβέρνησης
Μεροληψία υπέρ της κυβέρνησης και εχθρικό περιβάλλον απέναντι της από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, καταγγέλλει η Νέα Δημοκρατία.
Ο εκπρόσωπος του κόμματος, Γιάννης Μιχελάκης, αναφερόμενος στο θέμα τόνισε ότι «η μεροληψία υπέρ της κυβέρνησης είναι κραυγαλέα. «Βγάζει μάτι». Η αδικία σε βάρος της ΝΔ είναι προκλητική. Το φαινόμενο ενός βολικού για την κυβέρνηση και εχθρικού για τη ΝΔ μιντιακού περιβάλλοντος είναι κοινά αντιληπτό».
Η ΝΔ επισημαίνει ότι οι θέσεις του κόμματος δεν προβάλλονται ή προβάλλονται αποσπασματικά, ενώ αντιθέτως η κυβέρνηση αντιμετωπίζεται ευνοϊκά.
«Θέματα, γεγονότα, επεισόδια που θίγουν την κυβέρνηση εξαφανίζονται από τα δελτία ειδήσεων. Καίριας σημασίας δηλώσεις των στελεχών μας χάνονται. Ακόμη και παρεμβάσεις του προέδρου, είτε δεν προβάλλονται καθόλου, είτε προβάλλονται τελευταίες, είτε προβάλλονται κουτσουρεμένες», τόνισε ο κ. Μιχαλάκης.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου