Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011
Εντείνεται η πτώση στο Χρηματιστήριο της Αθήνας
Πτωτικά, με αυξημένες ρευστοποιήσεις, κινείται τώρα η αγορά της Αθήνας, μετά τις αρχικές ανοδικές τάσεις, ενώ θετικό συνεχίζει να είναι το κλίμα στα ευρωπαϊκά χρηματιστήρια. Στο Λονδίνο, ωστόσο, οι συναλλαγές έχουν διακοπεί προσωρινά λόγω τεχνικών προβλημάτων.
Οι αγορές πάντως δείχνουν να παίρνουν «ανάσα» μετά τη μικρή αποκλιμάκωση που καταγράφουν οι τιμές του πετρελαίου, οι οποίες τις τελευταίες μέρες εκτοξεύτηκαν λόγω της έκρυθμης κατάστασης που επικρατεί στη Λιβύη.
Ο γενικός δείκτης στην Αθήνα διαμορφώνεται στις 1.575 μονάδες, καταγράφοντας πτώση σε ποσοστό 1,51%. Η αξία των συναλλαγών διαμορφώνεται στα 54,7 εκ. ευρώ.
Οι εγχώριοι επενδυτές δείχνουν να επηρεάζονται από τα νέα μέτρα - ύψους 24 δισ. ευρώ, μέχρι το 2015 - αλλά και την αναθεώρηση των μέτρων που έχουν ληφθεί έως σήμερα, που επιτάσσει η τρίτη κατά σειρά επικαιροποίηση του μνημονίου.
Από την πλευρά του ο υπουργός Οικονομικών παραδέχεται ότι η χώρα βρίσκεται «στο χειρότερο σημείο», αλλά εκφράζει την προσδοκία ότι η Ελλάδα θα βγει από την ύφεση φέτος.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου