Κυριακή 10 Απριλίου 2011

Time to say goodbye




«Αναστέλλουν τη λειτουργία τους δύο μεγάλα νοσοκομεία της Αθήνας, το Αρεταίειο και το Αιγινήτειο λόγω έλλειψης κονδυλίων. Όπως επισημαίνουν αρμόδιοι των νοσοκομείων, δεν υπάρχουν χρήματα ούτε για τρόφιμα, ούτε για καύσιμα αλλά ούτε και για φάρμακα. Τα δύο νοσοκομεία δεν θα μπορούν πλέον να συμμετέχουν στις εφημερίες και αποφασίστηκε να σταματήσουν να κάνουν εισαγωγές ασθενών

Πρώτο Θέμα: «….Ως φυσιολάτρης και fit πρωθυπουργός δεν θα μπορούσε παρά να ξεκινήσει τα θερινά σπορ μιας και ο καιρός πλέον το επιτρέπει. Άφησε τα βουνά και το αγαπημένο του Mountain bike αξίας 5.000 ευρώ και χάρην της εγχώριας λιτότητας έπιασε κουπί για ένα πιο οικονομικό σπόρ, όπως το κανόε-καγιάκ. Το καινούργιο του απόκτημα αυτή τη φορά είναι ένα ντιζαινάτο και επαγγελματικών προδιαγραφών κανό αξίας σχεδόν 1000 ευρώ, που αγόρασε από το κατάστημα του κ. Μπουτσορή μετά την επιστροφή του από τη Σύνοδο Κορυφής των Βρυξελλών. Ο πρωθυπουργός ζήτησε από τον κ. Μπουτσορή να ξεκινήσουν προπονήσεις στο καγιάκ εν όψει του Πάσχα αλλά και του καλοκαιριού. Η συζήτηση, όμως, δεν έμεινε εκεί. Ο γυμναστής ξεκίνησε από τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει το καγιάκ στην Ελλάδα και έφτασε να αναλύει στον πρωθυπουργό τα προβλήματα του αθλητισμού στη χώρα μας αλλά και τις ευκαιρίες αξιοποίησης των ολυμπιακών εγκαταστάσεων. Ο πρωθυπουργός εντυπωσιάστηκε με τις απόψεις του καθηγητή Φυσικής Αγωγής και του είπε: «Σκέφτομαι να σε αξιοποιήσω κάπου όπου θα μπορείς να κάνεις όλα αυτά που σκέφτεσαι πραγματικότητα»….
Είναι δυνατόν; Ύστερα από αυτά τα ρεζιλίκια αλλά και τα υπόλοιπα που ακολουθούν να θέλεις να την κάνεις με κανό;
Και καταργήθηκε και το Λιμενικό …. Μέχρι να ξεκαθαρίσουνε αν η περιοχή είναι Ελληνικής ευθύνης SAR /FIR/ΑΟΖ έχεις φτάσει απέναντι.
Οπότε πάλι τυχερός είσαι. Όλο και θα βρεθεί κανένας Τούρκος ψαράς που δεν ρωτάει -εκ φύσεως- και πολλά πολλά.
Καλού κακού έχε και κάποιο διαβατήριο, ταυτότητα, driver’s Licence μαζί.
Μην περάσεις ρε παιδί μου το κάζο που πέρασες πέρσι που δεν σε πιστεύανε και θέλανε ταυτοπροσωπίες κλπ.
Γι’ αυτό, πούλα τουλάχιστο το ποδήλατο να βάλεις καύσιμα στο ελικόπτερο, να πας  με χαϊλίκια.
Να δεις και την Ρώμη από ψιλά να την θυμάσαι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου